Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

ESL banner moldov for snyd

Skribent: starz
Tidspunkt: 06-09-2011 21:18
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Da Evgeniy 'vedimak' Grigorov og hans hold Alliance slog Frag eXecutors i en kvalifikationsturnering til Global Challenge New York, var der ramaskrig på scenen. Kunne sådan et hold virkelig slå det polske topmandskab?

Svaret var at det kunne de godt, men vedimak havde i kampen taget lidt for kreative metoder i brug.

I hvert fald har ESL anticheat-system ESL Wire fanget vedimak med fingrene i honningkrukken, og har tildelt ham et ban i 2 år.

Du kan se vedimak i aktion på nedenstående video, der tydeligt viser at han har mere talent end de fleste...




Link:
http://www.hltv.org/news/7444-esl-issues-two-yea...



Kommentarer i alt: 113   -  
Side:: [1] 2

#1 06.09.2011 21:23
standard, det fra elbox til backline, instant hs
hihi
o3
 
#21 06.09.2011 22:23
Bare lige for at komme i toppen....

http://www.hltv.org/?pageid=18&threadid=85830#.. <--- Bedre video

Han kigger på en del af dem igennem :)

Edited: 06.09.2011 22:23
 
#34 06.09.2011 23:58
Crap link du smider der :(
You are the sum of your actions
#2 06.09.2011 21:24
sygt mate
www.davidgiang.net
#3 06.09.2011 21:24
Hahahaha, hvor er det fedt. Han har jo slet ikke prøvet på at gemme det eller noget. Det er jo så tydeligt at se :D
Har du fået set meget af Köln?
 
#18 06.09.2011 22:19
Den er jo på ingen måde fældende, den video :-)
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#46 07.09.2011 08:05
Lidt, ikk?
RIP 1.6
 
#66 07.09.2011 14:01
#64
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#51 07.09.2011 10:09
Det kan godt være at det ikke var denne video, som han blev fanget på, men alligevel syntes jeg, at man godt kan se der er en del suspekt ved denne video.
Har du fået set meget af Köln?
 
#64 07.09.2011 13:59
Havde det været trace, eksempelvis, som var manden bag de nøjagtig samme frags, så tror jeg godt vi kan blive enige om, at du havde siddet med din penis så langt oppe i ham over hvad du formentlig ville karakterisere som 'de vildeste frags til dato'.

Grunden til at du synes det er suspekt(ikke nødvendigvis fældende) er, at det omhandler en spiller som netop er blevet taget for snyd, og som omtales mindre positivt her i nyheden. Så når du ser klippet kæder du automatisk de oplysninger sammen som nyheden giver dig, og konkluderer derefter at det måske alligevel er en halvsuspekt video.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#76 07.09.2011 16:14
Lige meget hvad, vil frags som disse altid anses for suspekte. Jeg er sgu da også kritisk, hvis jeg ser fx en fra NaVi eller andet tophold. Og at skrive han har pikken op i ham, det er måske lige at stramme den.
RIP 1.6
 
#78 07.09.2011 16:46
Jeg er ikke enig.

Var fragsne lavet på scenen til en dreamhack finale af en dansk topspiller, er jeg sikker på at vi alle, mig selv inklusiv, ville æde det råt og klappe i vores små svedbesudlede hænder. Det hele handler om konteksten.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#81 07.09.2011 17:12
Det er sørgeligt men sandt
 
#89 07.09.2011 20:47
Agree. Du har helt og aldeles ret.
 
#91 07.09.2011 23:15
Du har ret i det, du skriver, men du må alligevel indrømme, at der er noget pudsigt ved det frag, hvor han spotter fra pop mod 5'eren. Han sigter på ham, før han sniger sig ud, og det er næsten svært at tro, at en god info skulle have hjulpet ham så præcist. Det er naturligvis svært at bedømme ud fra sådan en video, men jeg håber da så sandelig, at de mennesker, der har banned ham, har set hele kampen, og at de derfor fælder dom på et noget mere fyldestgørende grundlag, end hvad man kan tillade sig på baggrund af en enkelt runde.
Og hertil skal det siges, at jeg ikke har set demoen af kampen, så jeg vil gerne holde mig neutral. :)

Edited: 07.09.2011 23:16
q8]~
Tyl
 
#92 08.09.2011 01:19
Det er vel også lidt lame at anklage en topspiller, der spiller på scenens turneringsmaskine for hax?
Det hedder "masser"!
 
#94 08.09.2011 09:16
Helt klart, det var heller ikke min pointe.

Det jeg forsøger at argumentere for er, at det handler om hvilken kontekst klippet er taget fra. Altså var klippet fra en fragmovie omhandlende frags fra en scenekamp på turneringsmaskiner ville man ubevidst godtage det hele som 'rent spil'. Hvor i mod man forholder sig væsentligt mere kritisk når der er tale om en i forvejen relativ ukendt spiller som går ind og taget et hold som FX ud, online.

Med andre ord, den information man får forud for klippet (hvem,hvad,hvor) er skelsættende for hvilke tanker man gør sig om videoen, bevidst som ubevidst.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#83 07.09.2011 17:38
Jeg så klippet før han blev taget af klienten og allerede der tænkte jeg; "hmmmm.." :)
Har du fået set meget af Köln?
 
#86 07.09.2011 18:15
I hvilken forbindelse så du det? Så du det helt ude af kontakt med nogle cheat-rygter eller lignende, så fred være med det. Jeg tror dog at jeg har en generel pointe i mit forrige indlæg.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#87 07.09.2011 18:19
Highlight video på HLTV.org, hvor flere da også hævder at han snyder :)

http://www.hltv.org/news/7433-video-v3d1m4k-vs-f...

Edited: 07.09.2011 18:19
Har du fået set meget af Köln?
 
#106 09.09.2011 02:22
Den så jeg også, men der var der jo også en masse coments knyttet til, som kraftigt antydede at han var suspekt. :)
 
#56 07.09.2011 12:01
Man kan næsten aldrig dømme ud fra en video, slet ikke ud fra en video med musik henover. Der er intet der, der er direkte tydeligt.
#4 06.09.2011 21:26
Umiddelbart virker det der ikke særlig suspekt. Måske med undtagelse af det kill omkring rust.
Hvis nogen finder det meget suspekt må de gerne lige sige hvorhenne. :)
 
#7 06.09.2011 21:42
"ESL anticheat-system ESL Wire fanget vedimak med fingrene i honningkrukken"

Så viser de videoen for at vise at han var lidt ud over det sædvanlige, ikke ensbetydende med at det var 5 suspekte kills der, men så folk kunne se han var "god" :)
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#10 06.09.2011 21:59
Forstår godt din pointe, synes bare følgende sætning ikke hører hjemme i nyheden så: "Du kan se vedimak i aktion på nedenstående video, der tydeligt viser at han har mere talent end de fleste..."

Umiddelbart ville jeg mene at den ovenstående sætning hentyder til at han er forholdsvis tydelig ved nogle af killsne. Jeg mener dog ikke at det han laver der er verdens vildeste, det er godt, det er mod gode spillere, men det der kunne mange topspillere lave.
For mig virker youtube linket total unødvendigt, det bakker ikke op omkring at han snyder i mine øjne. Igen, hvis nogle mener jeg er totalt forkert på den her må i gerne lige sige hvorhenne i filmen.

 
#16 06.09.2011 22:07
Arg, det han laver der er rimelig godkendt :P
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#73 07.09.2011 15:18
Du mener simpelthen kun det er "OK" lavet, at lige fyre sådan nogle 5 hs af på en af verdens bedste hold? :p
 
#77 07.09.2011 16:18
Jeg skrev vist ikke det kun var "OK", men at mange topspillere sagtens kunne lave det der. Ydermere sker det jo ikke over 10 sekunder men over et minut.
Hvis du da mener det er tydeligt hack må du gerne lige skrive hvorhenne i filmen han snyder.


Ps. Det lader til du har fundet dig et nyt idol.
 
#79 07.09.2011 16:49
Over 10 sekunder fremgår der nok mere held (i et spray eller lign.) en det gør over længere tid. Selvfølgelig hvis du har 5 hs over 10 sek, hvor du bare aimer dem ud er det bedre.. Men vil sige at koncentrationen og dygtigheden, spejler sig mere over en længere periode..

Et nyt idol? Gider du ikke tie stille?

Det eneste jeg siger, er at du bare sidder der i din stol og lyder rigtig smart at høre på: "Jeg mener dog ikke at det han laver der er verdens vildeste, det er godt, det er mod gode spillere, men det der kunne mange topspillere lave."

som om? Se videoen igen? Men han snyder jo så også i den kamp.. Fatter bare ikke du skal lyde så smart at høre på, som om det var hverdags ting at lave det der.
 
#80 07.09.2011 16:58
Selvfølgelig er der mere held hvis man laver det over 10 sekunder, men man kan sagtens også være heldig i en runde, du har selv prøvet det, det har vi alle. Godt nok naturligvis ikke mod så gode spillere, men bare fordi de spiller på et andet plan kan man jo sagtens være heldig.
Jeg så ikke kampen, så jeg vurdere udelukkende spilleren ud fra det klip. Og hvis du bare får smidt det klip der i hovedet, så ville du ikke kunne sige han snød.
Prøver ikke på at være smart, synes bare virkelig ikke at det han laver er vildt ekstraordinært.

Edited: 07.09.2011 16:59
 
#84 07.09.2011 17:40
Ja okay, hver sin smag jo. Det også fair nok.
Og nej selvfølgelig kan man ikke bare fortælle, om han snyder ud fra sådan et kort klip. Helt enig.

Synes dog bare det han laver, er ret vildt :p
 
#93 08.09.2011 08:02
Uden tvivl også et godt klip, vi ved jo allesammen at det ikke er mod tilfældige men et af verdens bedste mandskaber. Så det er sgu godt klaret! :)

Hvis han så bare ikke var blevet taget for cheat kunne han faktisk få lidt credit for det der...... :p

Edited: 08.09.2011 08:02
 
#95 08.09.2011 15:43
Exactly :p
#5 06.09.2011 21:27
Kan nogen fortælle mig hvordan ESLs anticheat er, altså er det et bedre program end EAC fx?
jeg er god til at lave ligegyldi
 
#15 06.09.2011 22:06
Hvad jeg har hørt så skulle det være væsentlig bedre end EAC og der er så vidt jeg har hørt også spyttet en god slat penge efter det :)
HVAD KAN DU HVA???
 
#25 06.09.2011 22:39
Alright, tak :)
Også til #20. :)
jeg er god til at lave ligegyldi
 
#20 06.09.2011 22:22
Det er markant bedre end EAC, og er - så vidt jeg er informeret - udviklet af en ret kendt cheat udvikler.
no_user
 
#29 06.09.2011 22:55
Det var/er EAC også men så vidt jeg husker er ESL wire også bypassed :) eller ihvertfald lige på nippen til det

Edited: 06.09.2011 22:58
 
#30 06.09.2011 23:37
Wire er bypassed, ja. Men det er stadig bedre. Og ham der har lavet Wire er noget bedre end xliqz er. ;)
no_user
 
#61 07.09.2011 13:38
Men åbenbart ikke dygtig nok :)

Edited: 07.09.2011 13:38
 
#62 07.09.2011 13:40
Intet anticheat vil nogensinde være sikkert. Brugeren, og dermed computeren, plus cheatet er imod det. Tal om at have ringe odds.

Prøv du at se hvor mange antivira programmer der faktisk beskytter dig imod virus, hvis du gør alt i din magt for at få den virus ;)
no_user
 
#57 07.09.2011 12:05
Nu er det heller ikke verdens største problem at snyde på EAC og slippe afsted med det. Ærgerligt man ikke kan lave et anti-cheat man virkeligt kan stole på.
 
#63 07.09.2011 13:40
Well tvivler på at der nogensinde kommer et bulletproof anti-cheat desværre
 
#65 07.09.2011 14:00
vi kan spørge moxxi og zaider???
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#68 07.09.2011 14:16
De jokes er allerede ved at dø tbh :D
#6 06.09.2011 21:32
Han er ikke forsjov.
Flame on, motherfucker!
 
#90 07.09.2011 21:19
Du ved godt, at det er d. 1 April i Moldova, ikke?



(:D)
#8 06.09.2011 21:44
han fik det da afprøvet :D:D:D
CS is my adrenalin!
#9 06.09.2011 21:59
Syntes du heller ikke de kills i klippet der viser noget specielt ? eller er det bare mig?
ztuhr
 
#14 06.09.2011 22:03
Nej det er rimelig std.
Supra Societatem Nemo 1964
 
#17 06.09.2011 22:07
Nej, det kunne sagtens være held og han er heller ikke blevet banned udfra videoer, selvom at mange åbenbart mener det er helt ekstremt tydeligt :D

"The player was found guilty of trying to bypass the ESL Wire system"
www.satanioN.dk/CS
#11 06.09.2011 22:00
Rimelig tydeligt alligevel:D.
#12 06.09.2011 22:02
Han kunne da i det mindste prøve at skjule det ligesom zaider og moxxi.
OK
#13 06.09.2011 22:03
Talentet!
Supra Societatem Nemo 1964
#19 06.09.2011 22:20
haha slap af nogle enkeltkugleskud:D hvis han kan det uden snyd er det satme sørgeligt at han snød!
Plz? try to aim at me?
#22 06.09.2011 22:27
Han var også hjernedødt tydelig i den kamp
#23 06.09.2011 22:31
Musikken i klippet er ihvertfald god..........................................
#24 06.09.2011 22:36
Hvor er det da befriende at han ikke prøver at skjule noget som helst, han sidder bare og spammer den DOOM-knap på det groveste.
 
#26 06.09.2011 22:39
Han skjuler hacket lige så godt som Mogens Camre skjuler sin ideologiske holdning jo!
Do not! Do it!
 
#27 06.09.2011 22:45
Hahaha, lige præcis :D
#28 06.09.2011 22:54
Han får som han har fortjent :)
que?
#32 06.09.2011 23:46
Moxxi..? Er det dig??

ye, ban.
none
#33 06.09.2011 23:48
Jeg forstår ikke alle dem som mener det er super tydeligt og er et mega fældende klip...
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#36 07.09.2011 00:42
sheep
 
#37 07.09.2011 01:00
Næ-æh. Det kan du selv være.
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#38 07.09.2011 01:06
Mæææ
#35 07.09.2011 00:39
Så fik jeg da også lige blæst trommehinden ind...
That's so not Raven!
#39 07.09.2011 01:14
Hvem fanden er moldov?
80% of success is showing up
 
#40 07.09.2011 01:45
Velkommen til Gøgler Åges Quiz time, her i hyggehjørnet.

Quiz time: (se svaret længere nede)

Hvad er moldov ? :

1. Det er det samme som Medova

2. En der leger med Molotov

3. En fra Moldova

(psst.. ikke snyde.. Se først efter et godt bud, google må bruges)

















Svaret er 3. En Moldov er en person der kommer fra Moldova (En Republik der ligger imellem Ukraine og Rumænien)

Svar nummer 1 er et klassisk Te mærke, og Svar Nummer 2 er her henvist til en hjemme fabrikeret bombe (Brændbar væske i en flaske som så antændes og kastes mod fjenden)


Edited: 07.09.2011 01:46
X-Large
 
#42 07.09.2011 02:25
Enten har du styr på dine flag eller også har du været inde og læse nyheden på hltv.org. Havde slet ikke bidt mærke i, at personen var fra Moldova.

Thanks for the enlightenment.
80% of success is showing up
 
#47 07.09.2011 08:29
Ingen af delene :D Det var bare et heldigt skud :D
X-Large
 
#69 07.09.2011 14:26
:DDD!
Hooch is crazy!
 
#107 09.09.2011 02:25
Jeg griner lidt! At du gider bruge din tid på det der gøgl! :D
 
#109 09.09.2011 15:13
Vi må oppe standarden lidt jo :D
X-Large
 
#110 09.09.2011 17:45
Molotov er altså en person! Molotov cocktail er opkaldt efter ham... http://en.wikipedia.org/wiki/Vyacheslav_Molotov
:P
Joaquin_17
 
#112 10.09.2011 11:40
FU... :D Nu Går min quiz jo helt i hegnet :D
X-Large
#41 07.09.2011 02:23
Som Moxxi ville have sagt: "Det var min lillebror der spillede" ;)
 
#45 07.09.2011 07:35
Ja, det havde jeg sagt hvis det var ham, det der er bare min storebror som er flyttet hjemmefra jo.

Også er der altså gevaldigt forskel på ffa på playzeek til en officiel kamp mod et af verdens bedste hold.

Edited: 07.09.2011 08:40
johan PRISKE
 
#48 07.09.2011 08:33
På lige fod med, at det er helt anderledes at råbe møgfisse til en der hedder Charlotte kontra en der hedder Mette...

Eller vent... Det er fuldstændig brændt af uanset ?

X-Large
 
#49 07.09.2011 08:41
Ja man kan blive ved :)
johan PRISKE
 
#50 07.09.2011 08:45
Præcis :)
X-Large
 
#52 07.09.2011 10:17
Så du sidder og siger, at du har snydt i FFA på playzeek?
Har du fået set meget af Köln?
 
#53 07.09.2011 10:18
Hvor får du det fra?
johan PRISKE
 
#54 07.09.2011 10:24
"Også er der altså gevaldigt forskel på ffa på playzeek til en officiel kamp mod et af verdens bedste hold."

Kan ikke se, hvorfor du skulle skrive dette?
Har du fået set meget af Köln?
 
#55 07.09.2011 10:46
fordi han skriver Som Moxxi ville have sagt: "Det var min lillebror der spillede" ;)

så skriver jeg

Også er der altså gevaldigt forskel på ffa på playzeek til en officiel kamp mod et af verdens bedste hold.

Hvor står der noget om mig?
johan PRISKE
 
#67 07.09.2011 14:05
Han havde glemt, at det var din storebror der snød - på din konto, på din computer. Den gavtyv!
no_user
 
#74 07.09.2011 15:23
Hver gang jeg møder ham, beder jeg ham også op at starte den fetish. Han kan bare ikke stoppe :(
 
#108 09.09.2011 02:27
Den sætning gav INGEN mening! :D
 
#111 10.09.2011 09:57
Haha, det var nu ment som, at jeg har bedt hans storebror om at stoppe med hele tiden at logge på andres computere, for at sidde at snyde - det er trist, at han ikke bare kan lade vær!
 
#71 07.09.2011 14:28
verdens bedste hold.. hmm SK much?

Det kan godt være i ikke snød i den kamp, men man må sige at planerne var lagt ;)
Hooch is crazy!
 
#82 07.09.2011 17:15
Hvis de ikke snød så er det vel irrelevant for kampen om de havde planlagt at snyde eller ej? hvis de ikke snød så er det satme flot at de tar et map fra sk
 
#85 07.09.2011 17:54
Hvor snakker jeg om det var flot eller ikke? Han skriver: "Også er der altså gevaldigt forskel på ffa på playzeek til en officiel kamp mod et af verdens bedste hold.", og det ret plat når han selv havde planlagt det.
Hooch is crazy!
 
#97 08.09.2011 18:02
mod et af verdens bedste hold.
gillaru danska pølse
 
#98 08.09.2011 18:03
undskyld hvad?!
Hooch is crazy!
 
#101 08.09.2011 18:11
Hentydede bare til din sætning "verdens bedste hold.. hmm SK much?"
gillaru danska pølse
 
#102 08.09.2011 18:17
fordi at han planlagde at snyde imod SK.
Hooch is crazy!
 
#103 08.09.2011 21:38
Forstår ven
gillaru danska pølse
 
#104 08.09.2011 22:22
forstår ikke dig tilgengæld :<
Hooch is crazy!
 
#105 09.09.2011 01:17
forstår sku..
gillaru danska pølse

Kommentarer i alt: 113   -  
Side:: [1] 2
fnatic vs. dAT
80% pï¿¥ <dk> fnatic
Nuv₩rende odds: 1.32
Modtaget 4 bets1% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 7.03
Modtaget 0 bets19% pï¿¥ <ru> dAT
Nuv₩rende odds: 3.21
Modtaget 0 bets
20.05.13 19:00
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic
WW vs. CPHW
54% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 1.84
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets45% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 2.07
Modtaget 5 bets
2-0 til Copenhagen Wolves
ZET vs. eSp.acd
69% på <dk> ZET eSport
Endelige odds: 1.51
Modtaget 6 bets1% på draw
Endelige odds: 7.04
Modtaget 0 bets30% på <dk> eSpuma.ACD
Endelige odds: 2.62
Modtaget 1 bets
2-0 til ZET eSport