Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

SpawN: "Source is bad"

Skribent: kveM
Tidspunkt: 04-12-2007 00:15
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

En af verdens måske bedste spillere gennem en del årrækker og måske den mest profilerede Counter-Strike spiller netop nu, kunne være Abdisamad 'SpawN' Mohamed.

SpawN var en af hovedpersonerne på det legendariske SK-hold, der dominerede alt gennem 2003, som blandt andet er grunden til, at SpawN har vundet ikke færre end fire Cyberathlete Professional League titler.

Denne herre har den polske hjemmeside pgs.pokerstrategy.com valgt at hive fat, og placere ham i den varme stol.

Interviewet bliver bygget op af en del standard spørgsmål så som hvordan han startede, det bedste hold han har været på og så videre. Ikke desto mindre er det et meget gennemført og læseligt interview, som er struktureret på følgende måde:

• Few questions at the behind
• SpawN privately
• SK Gaming in SpawN’s eyes



Ved hjælp af saksen har jeg fundet følgende frem:

I'm curious about one thing. What is the story of your nickname?
From a movie back in the days. Its a black super hero kickin asssssssss.

I'm sure that you have heard about the PGS-mYm case, maybe you even talked with Polish players. What is your opinion about the whole situation? Do you think it was wise to refuse?
I think TaZ said it right in a interview on fragbite. He said something like, "its not good to get too excited when you allways win and go around thinking you are the shit" "we have our feets on the ground". And i think they stayed on the ground by refusing the deal with mym.

Valve first launched Source and lately long waited ProMod was released. So why professional gamers still play Counter-Strike 1.6?
Simple question. Source is bad and 1.6 is good still. This has nothing to do with this question but i just wanna get it of my chest. Most of source players are 1.6 players who dident make it.

Try to imagine that there is no SK Gaming. Member of which team is SpawN?
Some american team. Maybe 3D? I really dont know. I've always wanted to play for torbull and moto. They are great guys.



Et interview, der er værd at læse – og man kommer bag personen, der kalder sig SpawN. Interviewet findes på linket under. God læsning!


Link:
http://pgs.pokerstrategy.com/start.php/artykul/3...



Kommentarer i alt: 141   -  
Side:: [1] 2

#1 04.12.2007 00:31
Den mand er genial :)
#2 04.12.2007 00:33
Dejligt med flere der hader source :D!
Pia Kjærsgaard^2
 
#25 04.12.2007 07:16
Hader source, han lyder da bare som om han ikke bryder sig om det. Meget proffessionelt udtalt istedet for alle de folk, der tuder over de hader source på xplayn. :o).

Hvorfor kan folk ikke bare lade source værre? - Sourcefolket har fattet i ikke bryder jer om et andet spil og er meget ligeglade med det tuderi folk lukker ud.

Jeg respekterer begge spil for deres forskellighed, har pt begge spil og kan sgu hygge mig i dem begge.

Trist med alle dem der føler sig "in" fordi de skriver beskeden "jeg hader source" til højre og venstre. Vil nu mere sige det er en latterlig gørelse af sig selv og et naivt opmærksomheds forsøg.

Hvorfor hade source? det er bare et spil, hvis man ikke bryder sig om det.. så er det vel det. Men ligefrem at hade et spil.

Pigestemme: OMG altzå ;))
I'll put a gun to your head and
 
#41 04.12.2007 10:29
tudefranzt! :)
er A38 et surmælksprodukt??
 
#69 04.12.2007 12:40
Personligt ser jeg ned på det fordi de har taget et genialt spil; CS 1.6, og benewbet det. De har imo ødelagt det og det er en skamplet på på CS at de kunne have gjort det så dårligt. Nok er der flot grafik og god fysik, men så stopper legen. Jeg kan ikke komme på andet godt ved spillet. Resten er ødelagt.

Derfor ser jeg ned på Source og omtaler det selvfølgelig skidt og fordi spillet skillmæssigt tilskynder et mere jævnt og lavere niveau har jeg også svært ved ikke også at sende en spydig kommentar efter dem som spiller det på et seriøst plan. Vil gætte på mange andre deler min følelse.
I pwn n00bz
 
#76 04.12.2007 13:16
Hvorfor have noget imod dem der spiller det? Giver jo ingen mening
Alle mine demoer er fragmovies.
 
#81 04.12.2007 13:40
Det er lidt ligesom at jeg ikke kan lade være med at grine af folk der spiller curling. Lur mig om jeg ikke også engang imellem kommer til at udtale mig negativt om det spil engang imellem.

Edited: 04.12.2007 13:41
I pwn n00bz
 
#85 04.12.2007 13:48
Har det på præcis samme måde ! Men dog er folk der spiller source mennesker som alle andre :D
no_user
 
#116 04.12.2007 19:32
Lige knap nok. Men det var også blot et forsøg på at forklare apache hvorfor folk taler skidt om source. Ikke et forsøg på at retfærdiggøre det. :)
I pwn n00bz
 
#99 04.12.2007 14:59
Jeg forstår bare ikke at du kan sidde og skrive sådan noget pis, nu hvor du jo sådan set ikke har opnået en fucking skid selv. Det er jo total dobbeltmoralsk at du som random newbie, sidder og sviner niveauet til i et andet spil hvor selv de ifølge dig newbede source topspillere har vist så meget mere end dig både tidligere i 1.6 og nu i source.

Derudover kan jeg slet ikke sætte mig ind i den tankegang, at man skal hade et spil og dem der spiller det bare fordi spillet tilfældigvis bygger op om de samme grundprincipper som dit eget og er udgivet af samme udbyder. Det er jo en gang egoistisk ignorant pis, som rent ud sagt virker hjernedødt på mig.

Men dig om det.

//edit
Hader du intolerance? Eller skal den forståes ironisk? Hvis du virkelig mener at du hader intolerance, så synes jeg virkelig du skulle tage at kigge lidt ind af.


Edited: 04.12.2007 15:08
jeg er og bliver FANTAstisk
 
#117 04.12.2007 19:49
Hahah brænd nu lige lidt mere af makker :D

Som jeg skriver er min kommentar blot en forklaring på apaches spørgsmål. Ikke et forsøg på at retfærdiggøre noget som helst.

Du må virkeligt have følt dig truffet alligevel. Så vidt jeg ved har jeg ikke nævnt noget om topspillerene i source.

At du derudover begynder at bringe præstationer ind i spillet er da lige så malplaceret. Skal jeg virkelig være tredobbelt ESWC-vinder for at kunne udtale mig som jeg gør? Eller ville det være nok for mig at sætte mig til at spille et helt tredje spil hvor konkurrencen er så lav i forhold til 1.6 at man til hver en tid ville kunne vinde i det? Ville du respektere det? Jeg ved i hvert fald, at jeg som det er for øjeblikket, ikke ikke selv bliver imponeret af den slags ;)

Til sidst vil jeg gerne høre hvor du synes jeg er dobbeltmoralsk? Er det udelukkende fordi du kigger på min signaturlinje? Ja den er jo netop udpræget dobbeltmoralsk og, som du burde have gættet, dybt ironisk...
I pwn n00bz
 
#125 05.12.2007 11:05
Jeg brænder såmænd overhovedet ikke sammen, jeg synes bare du er en nar og det skal du have lov at vide. Desuden så ja, det er ikke videre smart at sidde som idiot nr1 og svine niveauet i source, når man ikke selv er meget andet end en gemen lille pisnewb. Nu kravlede jeg så ned på dit niveau, kan du forstå det nu?

Og til din information så nej, jeg føler mig ikke truffet for jeg har aldrig rigtig spillet 1.6 andet end owner lidt newbs på ffa en sjælden gang (uden at tro jeg er verdensmester til 1.6 af den grund), men den hjernedøde ignorance du udviser gør mig bare pisseharm for det er en gang bræk du lukker ud.
jeg er og bliver FANTAstisk
 
#126 05.12.2007 15:15
Din argumentation er så mangelfuld at det er helt pinligt. Hvad ved du om hvor vidt jeg er pisnewb eller ej hvis du aldrig har haft noget videre med 1.6 at gøre? Jeg kommer sgu da heller ikke med en påstand om hvor ringe du er til source. Hvordan skulle jeg kunne? Kender intet til dig overhovedet.

Hvordan udleder du, at det er at synke til "mit" niveau, at svine mig personligt? Du skal da have din mening om mig og jeg har skam også min om dig. Forskellen er blot at jeg godt kan give min mening til kende samt holde en ordentlig tone uden svine folk personligt i frustration. :)

Jeg kan stadig ikke rigtigt komme frem til andet end at du selv befinder dig nede i på dit eget lavere og ringere niveau...
I pwn n00bz
 
#127 05.12.2007 16:06
Jeg kommer sgu da heller ikke med en påstand om hvor ringe du er til source. Hvordan skulle jeg kunne? Kender intet til dig overhovedet.

Derfor ser jeg ned på Source og omtaler det selvfølgelig skidt og fordi spillet skillmæssigt tilskynder et mere jævnt og lavere niveau har jeg også svært ved ikke også at sende en spydig kommentar efter dem som spiller det på et seriøst plan. Vil gætte på mange andre deler min følelse.

Du er åbenbart også retaderet. :)
jeg er og bliver FANTAstisk
 
#130 05.12.2007 21:18
Hvad er din pointe? Det du paster giver ingen sammenhæng overhovedet. Gennemtænk nu lige dit lort inden du poster. Du er efterhånden fuldstændigt spild af tid.

Edited: 05.12.2007 21:21
I pwn n00bz
 
#131 05.12.2007 21:20
*EDIT*

Edited: 05.12.2007 21:21
I pwn n00bz
 
#133 05.12.2007 22:04
Når du generaliserer og siger at alle source spillere stinker, så siger du jo netop også at jeg stinker. Efterfølgende siger du så at du ikke er kommet med nogen påstand omkring mit niveau. God hjerne ellers.

Du er efterhånden fuldstændig spild af tid.

Edited: 05.12.2007 22:06
jeg er og bliver FANTAstisk
 
#134 05.12.2007 22:09
Husk også at min indledende kommentar oprindeligt var som forklaring på apaches spørgsmål. Jeg forklarer ham dernæst mit synspunkt og hvordan jeg personligt tænker. Hvis du tager alt generalisering personligt og brænder sammen over det får du dig et hårdt liv junior...
I pwn n00bz
 
#135 05.12.2007 22:51
Ja mit liv er hårdt, og det skyldes at der findes mange ignorante idioter som dig selv. :)
jeg er og bliver FANTAstisk
 
#122 05.12.2007 02:22
Jeg ser ned på cs 1.6 fordi de har taget cs 1.3 og benewebet det!!..

:D

Enig med at source er alt for newbie venligt, men CS 1.6 er også et newbie venligt spil ;) Sammenlignet med fx COD4.
no_user
 
#124 05.12.2007 07:30
Delvis enig. CS er blevet mere og mere langsomt med årene. Vil dog ikke mene af det udelukkende har været negative ændringer der er sket set ud fra et konkurrencemæssigt synspunkt. Vil nok også mene at 1.6 er blevet bedre hvad den slags angår i forhold til 1.3 men vil til gengæld give dig ret i at der var større mulighed for individuelt skill i 1.3.

Kender intet til COD4. Tvivler dog på at det og 1.6 kan sammenlignes hvis det er noget i retning af de gamle spil.
I pwn n00bz
 
#136 07.12.2007 09:44
100 pro på jeg kan kneppe din lille røv i begge spil.. så overvej dit eget skill nivuea .. tard..

min mening om source... <--- imba spil dejlig harmonisk at kigge på istedet for nogle små firkantet mænd der render rundt, man rammer der hvor ens sigtekorn er .. hvis du ikke kan aim.. spil 1.6.. og den der med at folk fra 1.6 er sygo til source.. tvivler stærkt.. for så må vi jo også være SYYYGEEE til 1.6

min mening om 1.6 <--- skod spil fyldt med fucking bugs russerhop ftw hit boxes er noget pis hovedt sidder i maven <-- NICE!!! .. 1.6 når man sprayer hopper dit aim op i loftet.. hvis du skyder 1-3 skud af rammer du intet pga pis hit boxes ... du har 3 str. sigtekorn .. hvis du ikke kan li dem .. er det bare fucking ærgeligt ... JERES grenater ligner jo fucking badebolde når man kaster dem ... de er jo fanme næsten størrer end mændende..
 
#138 07.12.2007 13:34
Det lyder jo næsten som en udfordring. Men ved ikke lige hvordan du havde tænkt dig at finde ud af hvem der er den "bedste" i et spil som bliver afviklet 5on5.

Ellers skulle det være mig en fornøjelse, nu du tiltaler mig så modent, at "smadre dig til åndsforsnottelse din newbede lortetard".

Suk... -_-

Btw er netop det med rekylet noget som gør det sværere at mestre 1.6. Er en af de ting jeg mener med at source er newbievenligt. Folk som dig behøver jo ikke gøre megen indsats for at lære at kontrolere våbene. Derudover er models i source langt større end 1.6 og mener at have læst at blot hovedet på models er over 20% større. Ergo hvis du intet aim har så spil source.

Edited: 07.12.2007 13:43
I pwn n00bz
 
#139 08.12.2007 21:24
du ku jo starte med at spille mod mig .. i begge spil ? .. klar pirat?
#3 04.12.2007 00:37
Fryder mig hver gang nogle pros siger at source stinker, og specielt når det er spawn..

og kan virkeligt godt lide han siger "Most of source players are 1.6 players who dident make it." vigtigt source spillerne lige får den haha :D
 
#34 04.12.2007 09:32
*host* drally *host*
Mr Flop himself
 
#39 04.12.2007 10:24
Vil da sige drally "made it" i 1.6? så da nok noget lort at lukke ud.
og hver gang han spiller 1.6 til et event gør han da en god figur.
Samme med vimo, kæmpe 1.6 talent og kunne nå langt. men ja igen valgte han vel source pga de synes det er et godt spil.

Samme med faktisk hele mym, de er også tidligere top 1.6 spillere som klarede sig fint :)

no_user
 
#59 04.12.2007 12:13
Tror netop det er hans point :) At han mener Drally er en undtagelse. Men der er jo flere, som du selv nævner, vimo og StaN :)
www.KK07.dk
 
#68 04.12.2007 12:27
oohh, mig der lige misforstod :)
men ja .. stadig
no_user
 
#77 04.12.2007 13:19
min mening var som 59 skriver :)
Mr Flop himself
 
#100 04.12.2007 15:03
mig der misforstod ;:D
no_user
 
#103 04.12.2007 15:19
går jo nok. sker for os alle :)
Mr Flop himself
 
#118 04.12.2007 20:04
"Most of source players are 1.6 players who dident make it." Står jo også Most og ikk All :D
Go mow some yards, bitch.
#4 04.12.2007 00:39
Haha, han har så meget ret med "Most of source players are 1.6 players who dident make it". Et godt dansk eksempel er vel Krogh. No offence :P
 
#9 04.12.2007 00:56
og vimo krogh osv :D
 
#11 04.12.2007 01:04
Nu har Vimo så lige et bedre aim i 1.6 end de fleste, og spiller tit med som standin hvor det er sjovt, desuden er der folk som Drally, Rubiano og Paddy, er de ikke kommet langt i 1.6??
HEJ Pffff
 
#13 04.12.2007 01:12
jo men hvorfor nævner du nu rubiano og paddy?!!?!?!?!?!?!
 
#14 04.12.2007 01:18
Sjovt nok fordi de har spillet Css.
HEJ Pffff
 
#16 04.12.2007 01:33
gylden ord her er HAR spillet css
Fucked up beyond all recognition
 
#19 04.12.2007 01:39
Eller JAN....
HEJ Pffff
 
#104 04.12.2007 15:22
Fordi Paddy har spillet en smule Source-mix, spiller han det fast, eller hvad?

Personligt deler jeg ikke den mening med, at Source-spillere er folk der har floppet i 1.6, men det du skrev der, synes jeg var en smule mærkværdigt. ^^
no_user
 
#111 04.12.2007 16:04
jeg statuerer bare eksempler på folk der har spillet Cs:Source som ikke har været folk der er skiftet fordi de ikke har kunnet nå målene i 1.6.
HEJ Pffff
 
#119 04.12.2007 21:49
Han har spillet en smule mix ja. Dem der siger, at Source-spillerne er folk der har floppet i 1.6, mener jo spillere, der fast spiller Source - f.eks. MYM.CS: S eller Copenhagen eSport - altså _faste_ spillere.

Men jeg ved godt hvad du mener. ;P
no_user
 
#47 04.12.2007 11:10
Kodeord: "Most", dvs. ikke alle.
Still not loving police.
 
#86 04.12.2007 13:59
Igen, i aner ikke hvad i snakker om.
HEJ Pffff
 
#101 04.12.2007 15:10
Det er ikke direkte forkert at sige.
Still not loving police.
 
#12 04.12.2007 01:04
Jeg vil nu sige, at vimo da i hvert fald har bevist, at han kan spille cs. Jeg tænker på Krogh, soukz, vnG og resten af den bande. Men ja, man burde egentlig ikke sige noget, da de jo egentlig bare har tænkt hurtigere end os andre :P
 
#21 04.12.2007 03:22
Du glemmer rytme ... Han har spillet i SoA, synes da ogsaa han er kommet langt i 1.6 :)
 
#22 04.12.2007 03:31
Det SoA hold er så det dårligste der har været sammen med tellis, det skal du sku ikke give meget for.
gogogo
 
#33 04.12.2007 09:32
Sjovt nok syntes jeg de pwnede temmeligt meget inden de kom i SoA og hed s2..
hej mor, se jeg er på netted.
 
#43 04.12.2007 10:31
De har sgu da aldrig været gode?
maskinismen
 
#65 04.12.2007 12:20
Hed de ikke #Stjernerne inden de kom i SoA? Med nyg, vimo, rytme osv?
www.KK07.dk
 
#97 04.12.2007 14:55
Jo: Nyg, Lund, rytme, gizm0, jayjay, Lasseboa - og har paa fornemelsen jeg har glemt en af dem. :/
 
#42 04.12.2007 10:30
Rytme har da aldrig opnået i 1.6? Det SoA stank langt væk af lort og fik aldrig vist nogle resultater.
maskinismen
 
#98 04.12.2007 14:56
Mener de kom ok langt i en WCG kval. hvor de bl.a. slog det gamle Team Gamehotel
 
#108 04.12.2007 15:47
Som jeg husker det, var det SoA et kæmpe flop :)
maskinismen
 
#90 04.12.2007 14:15
Som alle de andre skriver, så har rytme aldrig opnået noget stort i 1.6 :)
 
#66 04.12.2007 12:20
vimo er nok et forkert eksempel :)
www.KK07.dk
 
#102 04.12.2007 15:13
altså, vimo rydder alle af vejen i 1.6 :D
 
#105 04.12.2007 15:27
Hvorfor nævner du ham som så som en middelklasse spiller som ikke slog igennem i 1.6? :/
www.KK07.dk
 
#107 04.12.2007 15:38
har jeg heller aldrig nævnt, læs hvcad SpawN skriver.
 
#109 04.12.2007 15:59
Han skriver at source spillere er 1.6 spillere som ikke klarede det. Hvordan kan du sige det om vimo?
www.KK07.dk
 
#110 04.12.2007 16:03
han klarede ikke i SoA?
 
#114 04.12.2007 17:32
Han var i SoA med nyg, LasseBoa, rytme og jayjay. Han har siden den tid spillet stand-in for diverse tophold og gør det glimrende til de lans har spillet :)
www.KK07.dk
 
#57 04.12.2007 12:01
Hvorfor lige krogh? Der er masser af andre "middelmådige" danske 1.6 spillere som er gode i Source, til gengæld er der også adskillige tidl. topspillere fra 1.6.
Mad_Lee is not gonna be pleased!
 
#91 04.12.2007 14:17
Fordi nu er Krogh lige en af dem, som jeg har lagt mærke til. Undskyld det lige var en af dine mates, jeg ramte :\
 
#96 04.12.2007 14:40
Det har intet at gøre med, om krogh er min mate eller ej :)
Mad_Lee is not gonna be pleased!
#5 04.12.2007 00:40
"Most of source players are 1.6 players who dident make it."

Hvor er det evigt rigtigt.
Scientia potentia est
#6 04.12.2007 00:40
Jeg tror den sætning med source-spillerne passer :)
 
#64 04.12.2007 12:18
Jeg kan sige så meget, at 2 af de bedste spillere på den danske 1.5/1.6 scene spiller Source i dag.
StaN for mYm.css og Drally for Cph-esport.css.

Så vil ikke mene det er sandt. Og en topspiller som Red fra Sverige spiller for EYEBALLERS.css.
www.KK07.dk
 
#70 04.12.2007 12:43
Hvad er din pointe? Ved ikke noget om hvor godt de hold klarer sig på CS:S scenen men vil gætte på at det er i den stærke ende af skalaen. Complexity skiftede også til source og fik selvfølgelig stor succes efter kort tid. Det er alle spillere som var i stand til at klare sig på højt plan i 1.6 så selvfølgelig owner de lortet når de skifter til scource ;)


Btw så var kommentaren "most players". Så vil give realition ret i at den nok er meget passende.

Edited: 04.12.2007 12:45
I pwn n00bz
 
#92 04.12.2007 14:20
Vil ikke give ham helt ret, for de store spillere er alle rimelig gode i CSS også.

Og de spillere jeg nævnte er alle på hold som er top7 i EU vil jeg mene. Men har ikke kunne finde rundt i det efter CGS kom og stjal NoA og EYEBALLERS :)
www.KK07.dk
 
#140 16.08.2009 14:05
Der er vist en, som har ændret sin mening. Bare en lille smule (smiler) :)
IE7Pro > Reklamer
 
#141 16.08.2009 15:32
Haha, det må man sige :)
#7 04.12.2007 00:44
Haha, er det et interview de har taget med lyd, og så skrevet ned :D?
Mad?
 
#8 04.12.2007 00:51
Kan også være han bare ikke lige fik 11 i engelsk ^^
Husk at drikke vand ellers dør I
 
#31 04.12.2007 08:29
Det er ikke det jeg mener.

Det er alt det slang han smider ned på skrift :D
Mad?
#10 04.12.2007 01:01
Dejligt når Source lige få en lige venstre
og ja, fornuftigt af pgs imo også :)
HEHE. nej
#15 04.12.2007 01:25
Yeah mere hate til source, fryd at se.
No Soup For You! Bubbleboy
#17 04.12.2007 01:37
En noget farvet og malplaceret kommentar når man ser skiftet fra CS til Source på den amerikanske scene - Complexity og Team 3D gjorde det vist fint nok i 1.6. $$ er nok den egentlig nøgle..
Det hedder "masser"!
 
#35 04.12.2007 09:33
/Agree. Spller 3D ikke kun source nu ??! eller er det bare mig det er hetl forkert i hovede her til mmorgen ?
hej mor, se jeg er på netted.
 
#60 04.12.2007 12:13
De spiller kun Source. :)
 
#62 04.12.2007 12:14
gør de begge kun
Men alligvel!
 
#82 04.12.2007 13:42
3D spiller bare ikke særlig godt source, men coL er nok pt det bedste hold i source :)
 
#115 04.12.2007 18:13
True, nu var det bare 3D spawn nævnte. Helt elendige er de dog ikke, kan da huske de tog 1. pladsen til WCG 05 :)
Det hedder "masser"!
#18 04.12.2007 01:38
selvom jeg ikke er vild til 1.6 synes jeg hans udtalelse: "Most of source players are 1.6 players who dident make it." er 4nice!
no_user
#20 04.12.2007 01:56
Vil han spille for 3D når han selv siger "Source is bad". Good for you :D
siz 2 the max!
 
#123 05.12.2007 02:34
Han uddyber jo med kommentaren om de folk han gerne vil spille med. Jeg tror han mener indenfor cs 1.6 (x
Helt sikkert!
#23 04.12.2007 05:23
god still spawn :b
Source er noget crap?! :D
no_user
#24 04.12.2007 06:58
Source er skidt ja, men tror ikke det er fordi man stinker til 1.6 man spiller det. Men hvad ved jeg. :>
831
dnL- - Thy
#26 04.12.2007 07:22
Åh så sandt ;)
(-:
#27 04.12.2007 07:52
God stil SpawN :)
Rollin' wit da' Five Avenue cl
#28 04.12.2007 07:57
Meget tankevækkende at det eneste der bliver kommentereret på er source-issuet. Ret tankevækkende at folk er så glade for lige at klappe sig lidt på skulderen og sige "Vi er sku enige med topspilleren ang. source er noget hø."

Vi har snart hørt den svada flere 1000 gange, lad det nu bare ligge. ;-)
 
#36 04.12.2007 09:35
Enig :) Selv om jeg ikke spiller så meget CS:S mere efter PUI:CSS gik ned :(
Mr Flop himself
#29 04.12.2007 08:13
Most of source players are 1.6 players who dident make it.

Så længe han ikke sviner mig, no harm done.
:D
Alle mine demoer er fragmovies.
 
#37 04.12.2007 09:36
/sviner - GazZ0r (:

- lige til topic syntes jeg ikke source stinker det er bare en anden form for gameplay. Og jeg syntes begge spiler lige fun.

OG DET GÅR SKU DA UD PÅ DET SAMME SPILLET /:
hej mor, se jeg er på netted.
 
#46 04.12.2007 10:43
Du har spillet 1.6!??!! :D
ild.
 
#52 04.12.2007 11:43
Ja på allerhøjeste plan!

Nej, han sviner selvfølgelig hele scenen fordi SpawN er en skræmt lille dreng der er bange for at den scene hvor han reelt er god på og hvor han tjener penge, pludselig skal smuldre fordi det kunne være nogle skulle skifte over til Source.
Men i lige netop den linje sviner han vel mest folk der har spillet 1.6, og der indgår jeg ikke ligefrem :D
Alle mine demoer er fragmovies.
 
#54 04.12.2007 11:55
Mon ikke spawn ville pwne jer alle hvis han nu skiftede? Jo det ville han.
Scientia potentia est
 
#56 04.12.2007 11:59
Ja, der er ingen tvivl. 16-0! :-)

Se nu bare på den amerikanske scene, og forstå at man ikke nødvendigivs er den bedste til alle spil.
Mad_Lee is not gonna be pleased!
 
#58 04.12.2007 12:04
Sikkert, det vil jeg da tro han kunne. Har ingen steder skrevet han ikke kan. Du tager ord ud af min mund, fordi du tror jeg er ligeså forsvarende over for mit spil som alle andre sourcespiller.
Jeg har siddet hele dagen og diskuteret på cadred.org, så gider egentligt ikke mere.

http://www.cadred.org/v2/?p=articles&id=3376

Men helt kort:
SpawN og alle andre større 1.6 spillere har nemt ved at afskrive source som dårligt, og et newbie spil, da de iforvejen er på toppen i 1.6, og intet vil få ud af at skifte. Selvfølgelig har han al ret i verdenen til at mene det er dårligt.
Dertil er nu rimelig brugte frase "Top sourcespillere er for 1.6 spillere som ikke nåede toppen" helt latterlig at høre på det vel er logik. Hvem skulle det ellers være? Folk som ikke har trænet 1.6 i mange år? nej vel. Og det er ihvertfald næppe hellere pro 1.6 spillere, da de som nævnt tidligere, ikke vil få noget ud af det.
Alle mine demoer er fragmovies.
 
#73 04.12.2007 12:51
Jeg kan godt li du afslår helt den ellers ret åbenlyse grund til at CSS bare er enormt ringe iforhold til 1.6, både i bevægelse, udseende, følelse, lyde, rekyl og en masse andre faktorer jeg kunne bruge flere dage på at remse op. Der er jo en grund til at VI NEWBIES heller ikke spiller source, jeg har givet det en chance, spillet mixes, sågar praccs. Jeg ville hellere spille 5on5 i ludo end source.
Scientia potentia est
 
#74 04.12.2007 13:00
Ja okay, kan godt se jeg ikke helt i de posts har taget hensyn til at folk selvfølgelig også spiller 1.6 fordi de kan lide at spille det. Det kan jeg også selv, ikke sådan det skulle forståes :D
Nu bærer de posts jeg har lavet på cadred nok også præg af at det er sourcesite, så de er nok en anelse biased, måske ikke sådan jeg ville have skrevet dem på xpn :)

Men det er jo bare ligesom den attitude jeg synes mange top 1.6 spillere har. Som om de mener 1.6 spillere der har konverteret til source KUN har gjort det fordi de kan være de rigtig gode der.
Begge spil har visse værdier som nogle foretrækker mere end andre, og det er bare trættende at den uendelig meningsløse debat om hvad spil der er bedre end det andet ikke snart kan stoppe :P

edit: Hvis jeg ikke kunne lide 1.6 ville jeg sikkert heller ikke bruge så meget tid på xpn som jeg gør :D

Edited: 04.12.2007 13:02
Alle mine demoer er fragmovies.

Kommentarer i alt: 141   -  
Side:: [1] 2
(kommer snart)
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic