Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Asylum uden Drally, hpx og zonic

Skribent: mathi
Tidspunkt: 04-01-2006 22:07
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Det er ikke længe siden Asylum kunne annoncere at Drally sluttede sig til holdet, der med ham på holdet ville forsøge at kvalificere sig til endnu en omgang af WEG. Hvad der udadtil åndede fred og idyl er nu faldet sammen, da zonic, hpx og førnævnte Drally fra dags dato ikke længere er i Asylum. Dette efterlader holdet tilbage med tre spillere i form af mJe, Bloddy og Galahat.

Dette kommer som en stor overraskelse for langt de fleste, og for at høre nærmere om splittelsen har starz og jeg taget fat i nogle af de involverede parter.

hpx:

Du, zonic og Drally vælger her til aften at forlade asylum. Hvorfor?
Vi har ikke spillet ret meget siden weg, og der har været ret stille overall.. Danny og jeg besluttede os for at forlade de andre for at se hvad der ville ske, at drally vælger at følge med må du snakke med ham om :)

Venter der allerede nu et nyt hold på jer?
Vi må alle se hvad tiden bringer.

Rygter siger at i har fået et bedre tilbud og derfor forlader Asylum, er det hold i dette?
Ingen kommentar.

Er der noget du vil sige til Galahat, mJe og Bloddy?
Ja jeg vil selfølgelig gerne sige tak til allesammen i Asylum, Galahat, mJe, Bloddy, Jellyshot, Guddo og Drally for en god og sjov tid sammen. Jeg håber i holder sammen og kommer igen!




Som det kan ses er det en yderst diskret hpx der ikke er meget for at fortælle omkring fremtiden.


Bloddy:

Well Bloddy, for ganske kort tid siden ændrede jeres topic sig - hvilket formentlig overrasker mange da I så ud til at være rigtig fornuftigt kørende, kan du kort forklare situationen?
Ja det er første gang jeg er blevet stukket ned i ryggen med en rusten kniv, det der er sket er at hpx og zonic har fået et tilbud fra NoA som de syntes var bedre.

Det lyder drastisk - jeg kan næsten forstå at det er en bitter Bloddy jeg snakker med, har der været noget i gære tidligere eller kommer bruddet som lyn fra en klar himmel?
ja det kom som en overraskelse man tror man kender folk indtil de sælger dem man troede var sine venner.

Du står tilbage med mJe og Galahat som eneste spillere - Hvilke tanker sætter det gang i dig lige nu?
Jeg ved ikke hvad fremtiden vil vise men jeg er sikker på at vi ikke er færdige med CS endnu.

Selvom det er en svær situation at stå i - Er det lysten til at give op eller motivation til at fortsætte der lige nu præger dig ?
Jeg er sikker på lysten stadig er der for os alle.




Det peger altså i retning af, at vi for første gang skal have dansk islæt i
Team NoA, hvilket ifølge NoA's hjemmeside ikke er utænkeligt, da holdet siges at være på plads. Samtidig ser det nu skidt ud for danmarks ellers så suveræne nummer et, Asylum, der står tilbage med kun tre spillere.



Kommentarer i alt: 468   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5

#78 04.01.2006 22:23
Haha jeg kan godt li' at hpx ingen kommentarer har, og så smider bloddy alligevel (måske) sandheden på bordet. Fuck hvor godt!
Sektor solidaritet.
 
#143 04.01.2006 22:45
hævn er godt ;)
#81 04.01.2006 22:24
Troede de 3 smuttede, for alle at hoppe i NoA, men hpx får det da helt klart til at lyde som at Drally selv skal ud i verden mens ham selv og zonic smutter i NoA. Hvis dette er rigtigt, synes jeg det er lidt ærgeligt at Drally både forlod lvl, og nu Asylum og på sin vis 'splitter' 2 klaner af. Men held og lykke til Asylum, ses til SHG :).
CARE [ ] DON'T CARE [x]
 
#270 05.01.2006 07:54
Nu var det zonic og hpx der "splittede" Asylum og ikke Drally.
 
#291 05.01.2006 12:51
Men hvis han havde valgt at blive havde de haft betydelig større chance for ikke at 'miste' for meget tp o.lign. eftersom de nu skal til at spille 3 helt nye spillere ind, istedet for måske kun 2 da Drally jo nok har været lidt inde i det. Men da han vælger at leave sammen med hpx og zonic, har han også sin skyld at tage for splittelsen imho.
CARE [ ] DON'T CARE [x]
 
#293 05.01.2006 13:07
Jamen som det er så leaver han ikke sammen med dem. Han gør det efterfølgende. Husk at han gik i Asylum for at spille WEG i stedet for mJe. Når den mulighed ikke er der længere så er hans grund til at være i klanen vel også væk.
 
#309 05.01.2006 14:55
Hvis du nu bare engang fik en hjerne, gik det hele meget lettere.
 
#356 05.01.2006 22:17
Hvad vil du frem til med den kommentar?
CARE [ ] DON'T CARE [x]
 
#377 06.01.2006 00:33
Det ikke var Drally der splittede Asylum .. Tænk?!
Jeg er gud men xplayn har magten
 
#382 06.01.2006 09:55
Læs kommentaren lige under.

Edited: 06.01.2006 10:04
CARE [ ] DON'T CARE [x]
 
#383 06.01.2006 09:59
Vi er enige om, at hpx og zonic startede 'splittelsen' på holdet, men ved at Drally også smutter er han i allerhøjeste grad også en del af splittelsen, og har derfor sin del af skylden. Hvis han ikke var smuttet, var de stået 4 tilbage, og havde blot manglet én spiller til hhv. SHG og 2 til WEG qualifier, hvor de nu, uden Drally, mangler 3 til WEG og 2 til shg.

Mht. guddo's kommentar, vil jeg sige det samme som jeg har skrevet herover, kan jo ikke sige jeg har samme viden om noget indenfor organisationen som han, men derfor er det stadig en tard kommentar han kommer med istedet for at skrive hvad han mener og hvorfor om mine posts.
CARE [ ] DON'T CARE [x]
#82 04.01.2006 22:25
Lyder som et godt tilbud at komme til NoA, men de havde et fremragende hold i Asylum - Håber det må lykkedes med at få et godt hold til begge parter :)
spis ild
#86 04.01.2006 22:25
Synd for Dansk cs. Men jeg havde nok gjort det samme hvis jeg fik et tilbud fra NoA, sikke en kæmpe oplevelse det må være. Gl Bloddy og co.
#87 04.01.2006 22:26
Jeg syntes det er godt (jeg har stadig sympati med de resterende spillere - det er aldrig sjovt), Danmark kommer på den internationale scene, i et hold som altid tiltrækker sig stor opmærksomhed.

Det positive ved det set med Asylums øjne er at de nu kan tage 3 nye spillere ind og danne noget nyt, få nye spillere frem i lyset..

It's all good, time heals all wounds..
no_user
#90 04.01.2006 22:26
woow.. jeg er like.. just woooow...

Jeg kan på alle planer sagtens forstå zonic og hpx.. Jeg mener.. Man siger ikke nej til at spille med Xeqtr.. Det ville jeg i hvert fald aldrig gøre :S

Synes det er synd for Bloody og co., men jeg synes de burde være lidt mere forstående overfor de andres valg. Og så længe Gala styrer løjerne er jeg overbevist om, at det nok skal gå fremad for dem igen..

Gl til alle parter (:
pænt meget x-gamer
 
#110 04.01.2006 22:31
Tror det er fordi de er blevet MEGET overraskede at de er blevet MEGET sure, det er jo surt når men med et hold som dem er oppe og lege med de store plusdselig går i opløsning, :( må være pænt brian. men med tiden forstår de vel skidtet, og måske er det også jalousien der taler lidt?
No Soup For You! Bubbleboy
 
#271 05.01.2006 07:57
Men så igen, hvad skal de gøre? Sige til Noa: "Hey vi vil gerne joine men vent lige en måned da vi godt vil give de andre besked i god tid"? Og hvad kunne det egentlig også bruges til hvis alle vidste at de ville forlade holdet indenfor fx en måned? Hellere et clean her-og-nu break så alle kan komme videre på den bedste måde.
 
#304 05.01.2006 14:19
Har jeg sagt at det andet havde været bedre? jeg prøvede bare at forklare hvorfor bloddy følte sig lidt røvrendt
No Soup For You! Bubbleboy
 
#365 05.01.2006 23:35
Jeg synes han bør vågne op og se realiteterne i øjnene.
 
#366 05.01.2006 23:38
me2
No Soup For You! Bubbleboy
 
#446 09.01.2006 08:39
En aftale er vel en aftale ?
Eller må man godt fucked hvis der bliver penge indblandet ?
 
#447 09.01.2006 14:46
Min pointe er at det på det niveau som disse spillere bevæger sig på handler om sponsorer og penge. Hvis man er så blåøjet at tro at en aftale mellem venner kan sikre imod sådan noget så burde man måske få en anden til at ordne sådanne sager, fx en manager. Som jeg også har nævnt andetsteds så vil jeg mene at Asylums manager har en stor andel af skylden i at dette kunne ske og det er ham jeg mener at Bloddy skal tage fat i.
#93 04.01.2006 22:27
Det er som en yderst ond drøm! :(!
#96 04.01.2006 22:28
Hvad har vi så nu? Chemistry? :) ffs
 
#158 04.01.2006 22:55
chemistry er ikke oppe? :P
º¿º
 
#164 04.01.2006 22:58
bummer :)
 
#227 04.01.2006 23:38
Snakker du om? chemistry er inaktive!
team chemistry
 
#246 05.01.2006 00:16
Ja okay okay okay wiseguy
º¿º
 
#339 05.01.2006 19:14
bare du ik er inaktiv din sut.. hvor bliver dine nyheder af? :D
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#350 05.01.2006 20:51
Snakker du om??? 8D
team chemistry
#97 04.01.2006 22:28
Dansk cs om og om igen. Det hele kører i ring.
Box of doom
#99 04.01.2006 22:28
Det var sq skidt drenge.. gl med det..
#104 04.01.2006 22:29
vi er nummer 1 i Danmark :D

KNEEL
 
#194 04.01.2006 23:15
Jamen, det bliver du fademe aldrig igen Andreas, din afdankede narrøv - med ører.
This suit is black not.
gGs - IFX
 
#321 05.01.2006 15:47
orh hold kæft
#105 04.01.2006 22:29
mJe, Bloddy og Galahat joiner sgu nok SoA !!1
#107 04.01.2006 22:30
Dybt, dybt, dybt til grin
www.satanioN.dk/CS
 
#272 05.01.2006 07:59
Ja, jeg er enig I at bloddys reaktion er til grin.
 
#380 06.01.2006 09:36
den er da ganske forståelig
www.satanioN.dk/CS
 
#387 06.01.2006 13:18
Forståelig, men stadig til grin.
 
#405 06.01.2006 15:13
Brækker mig over vamle typer som dig
www.satanioN.dk/CS
 
#406 06.01.2006 15:22
Forståeligt, men ganske unødvendigt.
 
#407 06.01.2006 15:24
Synes du helt seriøst at hans reaktion er til grin? Har du aldrig spillet i klan eller hvad
www.satanioN.dk/CS
 
#408 06.01.2006 15:33
Mange ønsker at CS skal blive mere end "et spil". Det bliver det ikke med Bloddys indstilling til det. Derfor mener jeg at det er til grin og vil næsten vove den påstand at sige at det er hykleri. Hvis han vil have at CS skal tages seriøst (og det går jeg da ud fra, men jeg kan da tage fejl) så er alt det "venner der stikker hinanden i ryggen" ikke noget som kan bruges til en skid. Han burde have været professionel nok til at sikre sig at sådan en situation ikke kunne opstå. Eller i det mindre prøve at undgå det på bedste vis. Det ser jeg langt fra at han eller nogen anden i Asylum har gjort. Det virker næsten som om de slet ikke har tænkt tanken og det synes jeg er dybt kritisabelt hvis man vil tages seriøst af gaming scene såvel som sponsorer. Det er nu ikke Bloddy der er ansvarlig for at sådanne ting bliver ordnet, men deriomod manageren. Han mener jeg står tilbage med en noget dårlig sag.
 
#451 09.01.2006 21:32
Dy lyder helt klog (:D) - Kan _kún_ give dig ret ;)
ARZI ER CS GUDEN!
 
#310 05.01.2006 14:55
Ja, præcis ligesom din CS-movie :)
 
#381 06.01.2006 09:36
jeg har aldrig lavet en cs movie
www.satanioN.dk/CS
 
#424 07.01.2006 18:18
Lad nu vær med at prøve at dodge den, han mener tydeligvis den film, der blev lavet om dig og random2
#115 04.01.2006 22:34
Har sgu sympati med resten af gutterne i Asylum, al denne clan hopperi osv. Det har taget dem lang tid at blive spillet så godt sammen. Det er synd at ødelægge imo! :(!
#116 04.01.2006 22:34
Det kommer sku alligevel aldrig til at fungere for dem i Team.NoA.. En hver her på site, vil jeg med glæde væde en kasse bajere på, at det ikke holder længere end 1-2måneder. At Asylum, Dk's bedste og mest solide klan bliver smadret, ja, det er sku noget lort.

Zonic, Drally og hpx -> Suk..

Mje, Bloddy og gala -> Goodluck.
JEG er sygere end dig.
 
#303 05.01.2006 14:16
Jeg hænger dig op på det der mester :D
No Soup For You! Bubbleboy
 
#332 05.01.2006 17:13
Det er satme iorden :D
JEG er sygere end dig.
#117 04.01.2006 22:34
Jeg syntes det er sørgelig, først fordi Dansker Klaner er ved at få et ry for at byde 1 måneder efter de er startet.
Da Level blev nedlagt læst jeg flere kommentare fra andre folk inde på gotfrag.com der syntes det var typisk dansk, at leave og starte klaner op som vi andre går i bad (:

Hvis vi forsætter med den svage holdning, kommer Danmark aldrig helt frem på cs screne, som vi var engang....

Trist!
no_user
 
#122 04.01.2006 22:37
Danmark avler da åbenbart gode spillere siden de kommer på udenlandske hold. SK, nu NoA osv. så helt skidt er det da ikke
 
#132 04.01.2006 22:41
Mener nu osse Klaner! Ved godt der er masser af danske gamer helt fremme.
Men det er lidt federe at Danmark har en klan der er helt fremme, der giver en god nationalfølese...
no_user
 
#273 05.01.2006 08:04
Problemet er at Danmark er for lille til at huse store hold. Der er simpelthen ikke et stort nok forbruger marked til at sponsorer vil smide penge i hold fra Danmark. De kan nå ud til et potentielt større marked hvis de fx sponsorerer et tysk eller engelsk hold, selvom det hold ville få klø af de danske. Sådan er realiteterne desværre og jeg tror at vi må indse herhjemme at vores plads på den internationale scene primært er at forsyne store udenlandske hold med gode spillere. Vi har set det mange gange før og i bund og grund tror jeg også det gavner dansk CS når spillere "kommer hjem" med en erfaring og nye input som de kan dele med resten af scenen.
 
#318 05.01.2006 15:28
Er Steelpad og Icemat ik dansk eget ?
Tror da nok vi er store nok, det er bare fordi vi har verdens mest arrogante spillere !
no_user
 
#371 05.01.2006 23:59
Jeg vil godt love dig at hvis Steelpad og Icemat ikke havde været dansk så havde de ikke langt en brøkdel af de penge de lægger i dansk e-sport i dag. Sådanne virksomheder tænker ikke på hvor scenen er størst eller mest aktiv eller noget i den stil. De fokuserer på holdene og de markeder de repræsenterer. Hvis du vidste hvor mange penge Steelpad og Icemat fx har smidt efter Team3D og virksomheds etableringsomkostinger for at komme ind på det brede amerikanske marked (og her tænker jeg i retail butikker som CompUsa, PCWorld og hvad de ellers hedder). For slet ikke at snakke om Asien med Kina som hovedland. Stod det ikke i en pressemeddelelse eller artikel for noget tid siden at Kina stod for over 10% af deres salg? Sendte de ikke spillere på promotion tour til Asien? Har vi nogensinde set Team3D i Europa på promotion betalt af Steelpad? Nej, for det er der ingen grund til.
Det som Icemat og Steelpad gør nu fx i Danmark er at holde skruen lige i vandet. De er fuldt etablerede, er klart toneangivende indenfor deres produktportefølje og er at finde i kæder som Fona og Merlin samt andre landsdækkende kæder. Nu skal der bare sælges nye produkter og ellers holde konkurrenterne ude fra markedet.
#119 04.01.2006 22:36
Gl i SoA HOST NoA :D~~
lever som var det sidste dag...
#120 04.01.2006 22:36
Hold da op for en gang tuderi?

Enten er man prof. eller også har man en hygge klan. Ville sq være sjovt når du Daniel Agger bliver solgt, at Kasper Lorentzen så stiller sig op og tuder!
Ovenstående skal tages seriøst
 
#438 08.01.2006 11:09
hahahah

dig kan jeg godt li :D
 
#439 08.01.2006 12:47
OMG en celeb skriver til mig ;)
Ovenstående skal tages seriøst
 
#440 08.01.2006 12:58
:P
#121 04.01.2006 22:36
uforstående, men det beviser bare hvorfor folk ikke kan tage cs helt så seriøst som en rigtig sport :)

Der skal til og komme faste kontrakter på spillerne i cs, før man kan begynde at snakke om at tage det rigtig seriøst som en prof. sport.

Sørgeligt at de store tager vores talenter bare fordi pengene er større. jeg forstår godt dr vil have penge, men sørgeligt at 2 så store danske hold som the-titans og asylum skal lide døden for det.

Om 1 år er de her 5 spillere sikkert lige så aktive som whimp er ;-) sry jonas (:D)
Drop nu lame
 
#160 04.01.2006 22:56
Tænk på hvad du siger...

Hvad vil du vælge... fast løn.. vi siger 7000 om måneden + Price money fra events.. Eller hardware fra Sponsor og lidt flere % af price money... XpN tag jer sammen... inders inde vil vi allesammen vælge NoA..

Dog synes jeg De skulle snakke mere om det... Det er det der er noget lort.. at de bare lige pluslig smutter...
no_user
 
#224 04.01.2006 23:35
Jeg ville nok vælge en uddannelse og et job med garanti for minimum 18000 om måneden og nemt en del mere.

7000 om måneden er jo intet, specielt ikke når skattefar har været der.
 
#327 05.01.2006 16:27
De har jo stadig væk mulighed for at gå i skole..
no_user
 
#348 05.01.2006 20:29
Ja, men ikke særlig stor mulighed for at koncentrere sig om det.

Du får det bare til at lyde som en fantastisk karrieremulighed - Det er det ikke. Hvis de er heldige er de der i 2 år, statestikken siger mindre. 7000kr om måneden er ingen penge i forhold til hvad man tjener hvis man har hvilket som helst job.

Selvfølgelig forstår jeg godt at de har valgt at gå den vej for det er et stort skridt og en fantastisk oplevelse for en counter-strike spiller. Men det er næppe pga. lønnen at de gør det.
 
#274 05.01.2006 08:07
Ja, det er helt og holdent Asylums egen skyld at de nu må lede efter nyt mandskab og de burde i det hele taget bare stoppe med at tude og komme videre .. og så i fremtiden overveje om de nok ikke burde lave noget rammer så de kan skabe mere stabilitet om spillerstaben.
#123 04.01.2006 22:37
Skal ikke gøre mig klog på, hvad der præcist er sket. Så gl til dem alle.
www.copenhagenwolves.dk
#125 04.01.2006 22:39
skuffende, hvorfor ikke blive sammen. Opnå noget, og vinde nogle turneringer, derefter opnå sponsor og den vej modtage "løn".
(Jeg tror der er penge med inde i dette spil)
 
#162 04.01.2006 22:56
Danmark er ikke et stort nok market til de kan få løn.. sorry to say that :(
no_user
 
#197 04.01.2006 23:19
Heh, sponsorer behøves da ikke være danske... :)
 
#211 04.01.2006 23:28
Selvfølgelig ikke men hvem ser reklamerne når de ikke er til De store events? det er danskerne hvis der nu var mange flere danske gamers ville vi være i en hel anden situration
no_user
 
#275 05.01.2006 08:17
Hvem tror du BigCorp Inc. vil vælge hvis du skulle investere lad os sige 10.000$:

1) Top 5 hold fra DK uden spillerstruktur, herunder kontrakter til at sikre at spillerne og holdet ikke forsvinder fra den ene dag til den anden. Og et land med potentielt forbrugermarked på 5 mio
2) Top 20 hold fra Tyskland med spillerkontrakter og en stabil organisation og et potentielt marked på 80 mio

Vi har set Danmark have det bedste hold i verden i form af The Titans for 1½ år siden og hvad kunne de præstere af internationale sponsorater? Shuttle, som i øvrigt sponsorerer masser af andre tophold. Hvis vi går ud fra at holdet managers gjorde deres job ordenligt, hvordan kan det så være at holdet ikke kunne høste større sponsorater?
 
#314 05.01.2006 15:20
well, jeg skriver "blive sammen".
 
#369 05.01.2006 23:50
Det var nu ikke det jeg svarede på.
#128 04.01.2006 22:40
Var det ikke 3 svenskere de havde i noa før? nu prøver de altså med 3 danskere... fornuftigt.
no_user
 
#137 04.01.2006 22:43
Kan være det bliver med 4 danskere, Dark er leavet NoA idag :D
www.satanioN.dk/CS
 
#153 04.01.2006 22:49
Der står intet om at Drally skal med i NoA, faktisk siger de næsten det modsatte om at han skal med. Hpx siger ham og zonic 'har fundet nogt' og at drally selv finder noget, hvor Bloddy også skriver at hpx og zonic har fået tilbud fra NoA. Men ja, DarK er leavede noa, så det kunne jo altid være at det blev en anden eller to andre danskere der røg med :).
CARE [ ] DON'T CARE [x]
#134 04.01.2006 22:42
Jeg er sikker på at det er Mo der har ødelagt det hele fordi han har truet folk med kniv!
no_user
 
#179 04.01.2006 23:03
hahahaha..

den forstod jeg godt.. :D
no_user
 
#225 04.01.2006 23:36
Nåh det gjorde du alligevel.
 
#286 05.01.2006 12:24
jaaaah, gjorde du ikke?
no_user
 
#375 06.01.2006 00:24
Forklare den lige for mig så ://
Jeg er gud men xplayn har magten
 
#384 06.01.2006 11:05
indvandrer > fordomme > vold > kniv > ironi > :D
no_user
 
#388 06.01.2006 13:44
A-ha .. Doh at jeg ikke fik en ://
Jeg er gud men xplayn har magten
 
#395 06.01.2006 14:11
;-)
no_user
 
#443 08.01.2006 16:15
hahaha Phil =8>

Kommentarer i alt: 468   -  
Side:: 1 2 [3] 4 5
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro