Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

level lukker og slukker

Skribent: mathi
Tidspunkt: 29-11-2005 17:27
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Det hele så lyst ud da level, efter SK lukkede ned, blev genåbnet af nogle af dansk CS' frontfigurer. Her snakker jeg selvfølgelig ikke mindst om eGene og Drally, der begge har været med til at vinde ESWC med The Titans, men også jerry, der i mange år blev betegnet som en af Danmarks aller bedste, hvis ikke den bedste, og også calc samt Starhydra, der tidligere havde vist, hvorfor de spiller med helt i toppen.

I klanens relativt korte levetid har de da også opnået nogle pæne resultater, bl.a. med sejr ved SLKS #8, og så sent som i går slog de Catch-Gamer. Umiddelbart efter kampen valgte Drally noget overaskende for de fleste, at tilslutte sig Asylum i bestræbelserne på at nå næste sæson af WEG.

Tabet af Drally var mere end holdet kunne klare, og derfor vælger de i dag helt at lukke. Det officielle statement fra level lyder:

And so it is -
Well, I mean, its inevitable that i don't cause yet another clan to close at some point, and we've finally made it down to that again!
Alot of people probably didn't think from the start we would make something good out of this, and some might even do the good old
fashion "I told you so" at this point, and i guess in some way they're entitled too. This really wasnt the scenario we had hoped when we re-opened the old name. To jerry and me specially, this name had a fundemental part in our gaming careers and its hard to see it going down once again, but the facts come down to team level falling apart. Losing Drally was definately not in our best interest, but I personally understand his descision. From now on, we're splitting up as a team and i'll leave it up to each individual player answering on their future. I hereby pronounce level, closed!

- Jonas 'calc' Gundersen



Som man kan læse af dette statement er det en trist calc, der siger farvel til både level og CS. Hvad angår resten af holdet ligger landet som calc skriver, at det er op til hver enkelt, hvad de vil. En slukøret Starhydra kunne dog fortælle, at han ikke regner med at fortsætte, medmindre noget vildt dukker op.

Inden lukningen bestod holdet af:

calc
jerry
eGene
Drally
Starhydra




Links:
http://xplayn.boomtown.net/398?newsId=1595 (level er tilbage)
http://xplayn.boomtown.net/398?newsId=1887 (Drally i Aslyum)



Kommentarer i alt: 358   -  
Side:: 1 2 [3] 4

#75 29.11.2005 18:20
sørgligt... sidder nærmest og græder :'(
no_user
 
#116 29.11.2005 19:11
Det så her du trækker stikket ud af computeren og finder dig noget andet at interesserer sig for, for at græde over en klanlukning er sgu for neder!
Too-night make me unstop-pa-ble
 
#117 29.11.2005 19:17
det var for sjov min ven :)
no_user
 
#121 29.11.2005 19:33
Håber jeg også.
Too-night make me unstop-pa-ble
#76 29.11.2005 18:21
Håber ikke jerry stopper med cs, nu hvor han lige er kommet tilbage. Har altid nydt at se ham spille :)
no_user
#77 29.11.2005 18:22
ærgeligt synes jeg..
Signatur of h4xxx
 
#79 29.11.2005 18:24
Men held og lykke fremover.
Signatur of h4xxx
#78 29.11.2005 18:22
forhelvede piknQbs! :)
 
#137 29.11.2005 20:10
argh håbede lidt på at du joinede og startede med at spille igen :] kunne da være nice, vil godt se noget aimbott....
 
#253 30.11.2005 08:47
Jeg er på skole lige PT, så intet CS til mig før i december :)
 
#261 30.11.2005 16:46
Der er jo også CraZy-2tm-mega lang tid til jo :D
 
#275 30.11.2005 18:01
well, d. 16.. det sku da langtid! :)
 
#307 01.12.2005 09:22
Tjaaa måske :)
#81 29.11.2005 18:24
Fuck det er synd det er :/ havde virkelig troet at de bare ville finde en ny og så kommer vidre. Men sådan blev det desvære ikke :(

Det bliver spænende og se hvad der sker med de andre. Det er godt nok trist at calc siger farvel.

Gl til jer alle i fremtiden!
Der var en hjerne
#83 29.11.2005 18:25
EJ!, sikke en omgang PIS!.

FFS lol.. Asy all alone in the front.

Dk's cs-scene har det ikke alt for morsomt i disse dage.
 
#278 30.11.2005 18:35
jeg er sikker på theclan kan spille ganske fint op mod Asylum :)
Det værste er, jeg har ret.
#85 29.11.2005 18:26
trist ... trist
#87 29.11.2005 18:29
Ærgeligt, synes det er lidt "dårligt" at de lukker efter som at de har mistede Drally, de burde da kunne ha prøvet at finde en ny spiller. Nu ved jeg godt at calc dropper CS men alligevel. Synes det er lidt tamt at de ikke engang prøver.
#88 29.11.2005 18:30
Bliver spændende og se om der kommer nogle nye spiller i theclan .. eller måske tgh:D
no_user
#92 29.11.2005 18:32
Loller det er svært at tage seriøst det her, én mand går, og i andre sænker flaget, går i baglås og lukker klanen..

Det lyder for "let", det virker ikke som om i selv tog det seriøst overhovedet, hvis i ikke vil lægge mere i det og spille en ny mand ind.

Engang kunne man se evermore køre med 4 mand fast og prøve trys af i over et halvt år, før de fandt den rigtige, de vandt events samtidig med.

I lukker bare, "nå skred ham Drally, well.. sidste mand smækker døren efter sig", afsted kom nyheden og væk er i resterende 4..

Jeg ser nok kun på dette fra én vinkel, og det er XplayNs vinkel, fordi jeg har ikke andre muligheder. Der er muligvis andet bag en "at en mand leaver", men hvis det kun var det, så syntes jeg ikke i er rimelige overfor navnet level - som faktisk var et navn med en flot historie.
no_user
 
#104 29.11.2005 18:50
De kan på ingen måde erstatte Drally, så hvorfor trække pinen ud?
Play hard, Go broke.
 
#125 29.11.2005 19:39
SK replaced KK, and still got #2 in ESWC :)? And I'd say KK had a much bigger role in that team than Drally in level, even though he's also important. It's possible to find another madaimer imo..and just be patient with his development :)
To reflect is to regret
 
#221 29.11.2005 23:33
Gør du ikke én mand til lidt mere end hvad muligt er? - Jeg syntes jeg har set klaner miste det der var være, eller mistet flere, men alligevel komme på fødderne igen.

Men som calc skriver nedenunder, så røg gnisten også til at fortsætte.
no_user
 
#172 29.11.2005 21:45
Ej okay, rolig nu. Vi er ikke et eller andet nyt hold med spillere der er på vej derudaf osv, vi har efterhånden alle sammen spillet en del tid og vi følte ikke rigtig gnisten var der længere.
SirPwnsAlot
 
#254 30.11.2005 09:04
Held og lykke i fremtiden.
#94 29.11.2005 18:39
Ved ikke med mig, men her på det seneste er alt gået i den forkerte ved for calc :D?
Jeg er en 100% seriøs debatør!
#95 29.11.2005 18:40
det var da noget af en overraskelse må man sige...
hf fremover
:P
 
#191 29.11.2005 22:05
Spacecowboys 4ever!!!!1
#96 29.11.2005 18:41
ahh mit bet gik hjem thx level ;)
#97 29.11.2005 18:41
Rigtig ærgeligt! Havde virkelig glædet mig til 2006, som de jo havde planlagt skulle være der de slog igennem :/ Well, som der også bliver sagt i nyheden - så, så det sort ud da Drally leavede :(

Håber vi ser et nyt hold inden længe, med nogle af de resterende spillere på. GL fremover!
jeg er sejere end gennemsnittet
#98 29.11.2005 18:43
Jamen altså!
Det så FUCKING nedern!!
I stopper ikke med at spille cs drenge, det ved jeg ! (:D)
Forstår godt Drally joiner Asylum når han får tilbudet.
I skulle bare ha kløet på :(
#100 29.11.2005 18:43
trist..
no_user
#101 29.11.2005 18:46
2006?!
#102 29.11.2005 18:47
DET ER FANDME SÅDAN NOGET DER SKABER GODE SEERTAL!!!!11
 
#112 29.11.2005 19:10
JA!
Selvmord er bare en vej væk.
#105 29.11.2005 18:53
Ærgeligt at det stopper her... Den danske scene kunne ellers have nydt godt at flere internationale top klaner...

GL fremover til lvl drengene
no_user
#107 29.11.2005 18:56
Nu synes jeg helt ærligt at de alle sammen skal gå inactive.. de gider jo ikke spillet mere i længden.. indse... nu
dinmor
#108 29.11.2005 19:01
Pis, kunne bedre li' level end Asylum :<
Åh tæsk mig du musikalske mand
#109 29.11.2005 19:04
håber drally har dårlig samvittighed
u look like I need another drink
 
#153 29.11.2005 21:11
Hvorfor skulle han have det?
Speak in perfect silence
 
#167 29.11.2005 21:39
Well det ville være unaturligt ikke at have lidt dårlig samvittighed over at forlade en masse gode venner i fordel for nogle andre, for så at erfare at de ikke kunne holde det kørende efter man var smuttet. Og også for at fjerne konkurrencen i toppen af dansk CS. Der er evigt langt mellem DKs bedste og næst bedste lige nu, hvilket næppe højner niveauet på den danske scene.
u look like I need another drink
 
#234 30.11.2005 01:30
Så enig. :)
Scientia potentia est
 
#239 30.11.2005 02:01
Som calc skriver så var gnisten der ikke mere, og jeg tror heller ikke på at der har været et stort bål i level inden han smuttede. Derudover tror jeg også richard vidste at det ville ske så det har han nok taget med i sine overvejelser.
 
#249 30.11.2005 07:52
Lad os nu bare konkludere at hverken du eller jeg forstår helheden og kender samtlige facts, hvorfor vi ikke kan dømme nogen ud fra det her.
Speak in perfect silence
#110 29.11.2005 19:04
ej en gang bææ mand, det er sgu ikke fedt :(
.:!:. Al For Celeb Til Dig .:!:.
#111 29.11.2005 19:09
Jeg så hellere level gi gas end A. :/
Selvmord er bare en vej væk.
#114 29.11.2005 19:10
gl boys
#115 29.11.2005 19:10
Trist men gl da
Sorry for being a jerk.
#119 29.11.2005 19:24
that's life. hf jer der ikke stopper..

calc bliver DK's største cs:s gamer !!!1111
no_user
#122 29.11.2005 19:37
Calc stopper måske nok med CS, men mon ikke vi snart set ham joine incorrect? :)
Powered by Tofu
 
#124 29.11.2005 19:39
Den kommentar er vist skrevet 2 gange allerede. :D
Man skal ikke tro, man skal Wii!
 
#132 29.11.2005 19:56
ok, gad ik lige læse folks kommentarer :)
Powered by Tofu
#123 29.11.2005 19:38
Men vi har lært vores lesson et par af os gennem tiden, så vi ved det kommer til at tage tid, men heldigvis har vi masser af tid til at udvikle os. 2006 er målet, hvis du vil have den kort :P - from interview with calc when level reopened 2 months ago

Sorry to say, but "you learnt your lesson"? You lose one man and you decide to call it a day, wtf? You are still 4 insanely skilled players, still capable of at least top3 in Denmark no matter who you would choose as your 5th player. 2006 is the goal, it's november now, and 2006 is 12 months long. You'd have at least 4 months from today to try different players to find the right one, and you'd only be in the middle of March, with loads of events to look forward to.

I know you're quick to call everyone who says "i told you so" and so forth, but in this case, how would you call that inappropriate? For the third time (at least) you guys said the same thing about future goals and development, and for the third time it didn't last longer than just a few months.

Why not use the energy to find just ONE player? There would be tonnes of good options available at the moment starting from ArcadioN going through ave, trying to convince spx to return or simply giving an offer to one of the karateklanen or team gamehotel players?

As much as I hate to admit it, this team actually had a future ahead of them if they would've stuck together and practised constantly, but I also must admit that I never quite believed in the original "2006 is our year plan" in the beginning....

good luck with all the players who continue with cs :)
To reflect is to regret
 
#139 29.11.2005 20:22
Jeg giver dig helt ret. Der er rigelig spillere at tage af, man kunne jo også høre mje om han var interesseret. Han kan måske spille herhjemme og til events der ikke varer i 2 måneder som WEG.
Jeg tror at listen kommer op på 10 potentielle spillere hvorfra de skulle vælge een.

Samtidig er det irriterende for scenen som så.
1. Man mister et godt hold med stort potentiale og store planer.
2. Det bliver ikke lettere at skaffe spons for de tilbageværende hold når rollemodellernes hold opløses med dags varsel og fordi man mister een spiller.

VanPatten
 
#174 29.11.2005 21:48
Learning that lesson doesnt really have something to do with it here. It gets so tiring listening to your analasys all the time on subjects on only see in your closed mind. It just doesnt work anymore, you're over analyzing it, there is nothing more to it. People are fed up with trying and problems etc, and some of us decided that this was it. For once, try and not do some stupid insight comment :)
SirPwnsAlot
 
#188 29.11.2005 22:05
Seriously.............
 
#200 29.11.2005 22:16
well, there is some truth to it, you must admit it yourself - the clans you are in never seem to last. Why is that?
To reflect is to regret
 
#319 01.12.2005 19:36
Og det er calcs skyld eller hvad? Åben øjnene og lur at DRALLY smutter.. og at EGENE ikke har spillet med de 2 sidste kampe.. men det må være fordi de ikke kan lide calc? nej vel... se nu lidt nuanceret på tingene... :)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#321 01.12.2005 19:42
im not saying its calc's fault. I'm saying that there's a pattern, which can not be denied?
To reflect is to regret
 
#322 01.12.2005 20:13
Og dermed hentyder du også til, at det er calcs skyld... Hvilke claner er det du mener der er lukket pga calc? SK.dk havde også både Drally og egene i lineup.. Synes ikke det er fair at calc altså får smidt det prædikat på sig... han er en af de mest dedikerede spillere dk længe har haft, og han har aldrig fået credit for det..
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#323 01.12.2005 20:18
I suppose. But i'm speaking ofmy experience of playing with calc in the same teams. First was Divina, and as soon as he came into the team, the backstabbig and backtalking started as initiated by him. Then was evermore, and the moment he came into evermore he started talking to me and ktulu how we should get rid of shjarp and i think it was relic or xced at the time, to get in his friends spx and someone else as far as i can remember. Then there was the Team Edge episode where calc and co decided to throw out elevate and zone to bring in megaton and magix. It's always been so 'unstable' in calc's clans and i think its because of the backtalking that has been going on all the time. That's what I am referring to as a pattern. Can you still deny it?

To reflect is to regret
 
#330 01.12.2005 21:21
Nu kender jeg ikke til de episoder af flere grunde, og jeg er SIKKER på at calc har en anden version.. :) Men mener stadig ikke at calc får den credit han fortjener..

Ang. Edge, så var de vidst enige om at zone og ele ikke var gode nok, og Magix og Megaton var kæmpe navne på scenen på det tidspunkt, så forstår godt at calc og co. valgte at prøve lykken med dem.. Hvor intet voves intet vindes :)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#193 29.11.2005 22:06
hahahaha endeligt, jeg sad kun og ventede på dig.
'\_______/' - Karbad
 
#233 30.11.2005 01:27
I partly agree with you; but further more I do not blame calc, egene, starhydra or jerry in this position, but I certainly do blame Drally.
They made some goals, which as far as I can tell, everyone agreed on; to become a great international team in 2006. What bigger goal is there than that? As he commented he wanted to go to WEG and his chance was bigger with Asylum than with lvl. It's appalling to see that there are constantly people doing things for them selves instead of the team.
It's a freakin' team-sport for crying out loud, and in my oppinion; the best way to become the best team is to have stability and teamplay during a very long periode. And after making sky-high goals, of becoming a part of the world elite, together with his clanmates, drally certainly stabbed the rest of level in the back on this stunt. I just can't believe that a guy, with that much talent, can go and do something as selfish as this. I think we both saw how well level was starting to play in the tournaments (vs. aL and catchg) and I'll bet my last Heineken beer on that level would certainly also get an invitation for the qval. if they had proceeded with that enormous good shape they had in the last two games.

I can't really say if it is weak of calc and the rest that they close level down, because I would certainly feel the same way as they do right now.
I think it is wrong to blaim them for closing level, because even though they said that it was gonna take a lot of hard work getting to the goals, I'll bet none of them expected that drally would leave their team, and if they want to close now - it's certainly okay with me, because 2 months of hard work (especially with source :D) have just been wasted. Even though two months doesn't sound like much to you, I think that just one month is a long time for a clan to be active and stable.
Sorry for going a little over the top :D

ps: I don't mind your "closed minded comments", 'cause I share the same view mostly :)
Scientia potentia est
 
#240 30.11.2005 02:04
Han forstår godt dansk.
 
#244 30.11.2005 02:26
Men med garanti bedre engelsk :)
Scientia potentia est
 
#324 01.12.2005 20:19
Nydeligt skrevet, er enig med dig langt hen ad vejen.. Jeg tror de vælger at lukke fordi Drally simpelthen ikke kan erstattes... Og slet ikke af nogle af de spillere som xre skriver...

Ingen fra kk eller tgh kan på nogen måde være med der imo, det skulle lige være torm hvis han fandt DC formen igen.. De har ikke brug for endnu en rusten spiller i form af calc, da det blot vil medføre en del dårlige resultater i den nærmeste fremtid, og så skal de høre på alle de ulidelige tilsvininger og kommentarer folk altid står på spring med. Så for mig at se, har de gjort det eneste de fælte var muligt. Det er også værd at huske at drally er en god ven af dem, og det er derfor totalt demotiverende at skulle spille uden ham.
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#328 01.12.2005 20:48
Jeg vil gå så vidt og sige at det ligefrem er forkert det du siger. Det her handler ikke om hvad personen de får med kan inviduelt, men hvad han kan gøre for holdet. Dette spil handler om sammenarbejde, timing og frem for alt at have det godt socialt. De inviduelle ting kommer sku af sig selv hen ad vejen. Det lort jeg skriver gælder for alle hold der vil noget. Frem for alt det andet skal de også have samme målsætning.
Scientia potentia est
 
#331 01.12.2005 21:23
Ja.. men 5 gode spillere vinder over 5 dårlige... Og en kk spillere ville være et svagt led på sådan et level hold, efter min mening... Vi er ikke enige, og det er fair :)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#333 01.12.2005 21:33
Nej fordi jeg ser dette som et holdspil hvorimod du fokuserer på individuelle skills. Jeg vil våge og påstå at der findes bedre aimere i Danmark end whimp, zonic og Drally, men som ikke har hold kvaliteterne. Det hvad jeg tror du bygger på er denne mix-holds-styrke som virker meget fint til et enkelt lan party, men ikke til international top cs.
Scientia potentia est
#126 29.11.2005 19:42
sadness - er det bare mig eller bliver den danske scene mindre og mindre? Hvor faen bliver efterfølgeren til DEL & ESL.dk af? Så var der da i det mindste flere danske hold der kunne få lov til at markere sig!
 
#196 29.11.2005 22:07
Jeg tror den lukkede da Rom forlod dem og joinede Soft Trading :-)
 
#229 30.11.2005 00:44
rom den clanjumper!... ... :O
"I can haz cheezeburgers?"
deu
 
#235 30.11.2005 01:31
Nu skal de lige have tid til at arrangere XGP, når den kommer har du din liga igen :D
Scientia potentia est
#127 29.11.2005 19:43
Wauw pludseligt :O, er der efterhånden nogle danske CS topklaner tilbage?
Korrekt.
 
#250 30.11.2005 08:08
Asylum skulle vist være meget gode....
#131 29.11.2005 19:55
Der måtte ikke have været meget stemning for at spille siden en mands fald lukker holdet.
Ulrik der Ruti
 
#135 29.11.2005 20:04
haha, nicely spotted :D
To reflect is to regret
#141 29.11.2005 20:30
Synd for calc og de andre, men forståeligt at drally takker ja til Asylum.
no_user
#142 29.11.2005 20:33
Nooo :( at calc og måske starhydra stopper med at spille bare pga af Drally. Det er fandme trist!

GO JERRY!
Suk er du!
 
#280 30.11.2005 19:01
de stopper sgu da ikke pga af drally. Seriøst hvis de bare havde den mindste lyst til at spille videre havde de nok gjort det. At drally leaver viser blot at de 4 sidste i fællesskab ikke har lysten til at finde en ny og forsætte. Alle der blamer Drally for det her, mangler altså hjerneceller. Måske kan man også vende den om og sige at det er de andres skyld at lvl lukker da Drally åbentbart gerne vil fortsætte med cs. :)
"I can haz cheezeburgers?"
deu
 
#348 04.12.2005 00:59
Agree
ARZI ER CS GUDEN!
#144 29.11.2005 20:49
(Danske) Counter-strike claner minder mere og mere om boybands med alt det lukkeri etc. :(
Hvad skal man skrive her? :s
 
#251 30.11.2005 08:09
I det mindste går de da ikke solo.
 
#299 30.11.2005 23:01
Kunne ellers være nice med one-man armies.
Hvad skal man skrive her? :s
#146 29.11.2005 20:54
ohh nein, pænt nederen
<')-(((((-<
#148 29.11.2005 21:00
typisk....

hver gang calc joiner en clan så går det bare galt, hvornår indser de det ??
no_user
 
#304 01.12.2005 01:25
calc er uden tvivl skyld i det ene mand, yeah.
meh
#154 29.11.2005 21:12
nu er SoA og levels "legende" ry vel næsten smadret?
Nu mangler vi bare at de starter titans op igen og smadrer det os :|
 
#217 29.11.2005 23:16
Jeg vil nu ikke sige levels ry er smadret. De er oppe i 2 måneder; vinder SLKS, vinder en tur til Singapore samt at de vandt 2/3 kampe i CSCL/CB. At de kun var oppe i 2 måneder denne gang, synes jeg ikke er nok til at smadre et ry som levels.
team chemistry
 
#256 30.11.2005 09:31
mere det at de langt fra lever op til det gamle level ry.
 
#347 04.12.2005 00:57
Du kunne jo starte Titans op, og så når alle opdager du cheater så er det vist smadret? =D
ARZI ER CS GUDEN!
 
#349 04.12.2005 01:01
ja fordi jeg cheater jo eller?
 
#352 04.12.2005 19:12
Det jeg siger =D

Har spillet et par gange med dig jo - Du kender vel danez og luskaren? :)
ARZI ER CS GUDEN!
 
#353 04.12.2005 20:34
jaah ?
 
#355 05.12.2005 14:33
Yes, de også enige med mig i at du cheater ind i mellem :) Dine m8s er også gode til det, kan ikke huske hvem, men så sent som i går spillede luskaren med et mix team mod dog og nogle andre, hvor en af dine m8s cheatede :)
ARZI ER CS GUDEN!
 
#356 05.12.2005 14:53
ja fordi han kunne jo helt sikkert os vide at min mate snød? overvej det måske er jer der stinker:)

Kommentarer i alt: 358   -  
Side:: 1 2 [3] 4
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro