Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Nyt tophold på CS:GO-scenen: HastaLaVista

Skribent: tHm
Tidspunkt: 16-08-2012 16:28
Kategori: Counter-Strike: GO

 

 

 

Counter-Strike: Global Offensive scenen bugner med nye turneringer, og det har da også haft sin effekt på den danske scene, hvor flere turneringer er begyndt at tage CS:GO med sig.

Nu begynder holdene så småt også at vise sig, og et af de første officielle hold er nu klar til kamp.

Holdet hedder HastaLaVista og består af tidligere topspillere fra Source-scenen med fortid i blandt andet SpeedGaming og Ministry of Defence. Holdet vil blive anført af veteranen Casper 'ruggah' Due, som ikke har spillet aktivt siden hans daværende hold, SpeedGaming, gik hver til sit.


HastaLaVista er:

Malte 'Herden' Boelt
Casper 'ruggah' Due
Mathias 'MSL' Lauridsen
Nichlas 'Nille' Busk
Jacob 'Pimp' Winneche



Holdets første turneringer vil blive GDK SteelSeries GO #1 samt ESWC kvalifikationerne og DreamHack Winter, hvis økonomien holder til det.



Kommentarer i alt: 106   -  
Side:: [1] 2

#1 16.08.2012 17:03
Så skal man da vidst som gammel 1.6 spiller til at lære nogle nye spillere at kende. Har aldrig fulgt med i source, så kender ikke noget til nogen. Bliver sjovt at se hvem der ødelægger hvem nu :D
 
#2 16.08.2012 17:11
Du skal nok holde øje med "cubeZ" :)
 
#3 16.08.2012 17:21
Du så sød Benjamin!
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#7 16.08.2012 17:33
haha :D
 
#4 16.08.2012 17:24
ruggah spillede 1.6 sammen med rytter, vi spillede mod dem til bit >:D
DaNNy
#5 16.08.2012 17:27
går ned over Pimp, men de skal da nok flæk
Bedre end de fleste.
 
#6 16.08.2012 17:31
Er du ikke på efterskole din newb
DEF-KONY 1
 
#105 23.09.2012 17:39
så fordi han er på efterskole kan han ikke skrive på xplayn eller hvad?.
 
#106 24.09.2012 14:55
Hvem ringede dig op? Vi er mates, joker bare rundt :)
DEF-KONY 1
#8 16.08.2012 17:41
Ikke fordi jeg tvivler på deres evner i hverken source eller cs:go, men at udnævne dem til at tophold når der ikke har været nogen som helst officielle kampe i cs:go endnu, det er i mine øjne meget mærkeligt.

ps. herden er 4nice.
respect existence or expect resi
 
#37 16.08.2012 21:36
må finde mig enig i det du siger :)
 
#85 17.08.2012 19:22
Ja, men de har sandsynligvis ikke et liv, så når de udnævner dem selv til tophold, får de en længere e-penis.
U see this name, you think dirty
#9 16.08.2012 17:43
Find dog på jeres eget navn lortenewbs!
 
#10 16.08.2012 17:47
<33333333
 
#66 17.08.2012 10:19
e9..
I LOVE CHEERLEADERS OG VICTOR!
#11 16.08.2012 17:48
Hvor gode er i, i praccs mod NiP?
gogogo
 
#12 16.08.2012 17:51
Ved ikke om det var et seriøst spørgsmål? :)
 
#15 16.08.2012 18:02
Vil bare høre om I er bedre end dem, de har jo også proklameret de er et tophold. Selvom praccs ikke siger alt må i have en fornemmelse. Har ikke spillet særlig meget, men det er meget source baseret med hensyn til maps og måden man indtager sites på, så i må have en fordel.

gogogo
 
#50 16.08.2012 22:49
De er ikke meget mere tophold end de andre CSS-hold som skifter over, så meget kan jeg sige xD (altså NiP)

Edited: 16.08.2012 22:50
 
#87 17.08.2012 19:26
Prøv med "Vi er ikke et tophold, og det er de andre heller ikke" :)
U see this name, you think dirty
#13 16.08.2012 17:54
Da meget fint de kan være top hold, uden at have leveret et officielt resultat.
 
#14 16.08.2012 18:02
Haha ja, tænkte jeg også! :P
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
 
#16 16.08.2012 18:22
I er ikke de eneste :P
Icecold sad midt i manden
 
#18 16.08.2012 18:54
Det er da et tophold, der skifter til csgo:D?
 
#21 16.08.2012 19:03
Jeg skiftede også til bf3, gør det mig god?
Preben Kartoffel
 
#22 16.08.2012 19:10
Wow, du fangede ikke engang kommentaren. Haha
 
#23 16.08.2012 19:22
Jeg fangede den skam;-), men det direkte latterligt at kalde holdet et tophold uden nogen form for resultater:-).. Det et helt nyt spil.
Preben Kartoffel
 
#70 17.08.2012 13:06
det er jo fordi at det er spillere(et hold) som har ligget i toppen af en af scenerne(danske scene dog) som skifter over, derfor tror folk jo at de kan klare sig, hvilket jeg da også tror, verdens top... ah se tiden an.
Plz? try to aim at me?
 
#86 17.08.2012 19:24
Ja, skiftet til et ANDET spil :D
U see this name, you think dirty
 
#74 17.08.2012 14:52
Det er da et tophold, der skifter til et andet spil
 
#33 16.08.2012 21:06
ser nu ud som om at han gjorde
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#26 16.08.2012 19:53
Hvem fra dette hold er såkaldte topspillere? De har alle sammen været nogle middelmådige newbies igennem hele source tiden. (:D)
Stille og roligt knald på!
 
#34 16.08.2012 21:16
Hihi, ser ud som om du fangede den. 8)
#17 16.08.2012 18:22
Herlige drenge! Held og lykke venner.
Icecold sad midt i manden
#19 16.08.2012 18:55
De skal nok gøre god skade imod newbie NiP.
#20 16.08.2012 18:57
Jeg har absolut ingen idé om hvem det halve af dem er, sikkert source gutter, studsede bare over tophold :S:D ?

Men GL, det skal I sgu have!
 
#67 17.08.2012 10:20
Hvorfor har du nej hatten på mikkel?
I LOVE CHEERLEADERS OG VICTOR!
 
#88 17.08.2012 20:36
Jeg har købt CS:GO !! :D
#24 16.08.2012 19:25
Hvor gode var de her gutter i Source? Går ud fra de var toppen af poppen, for det er i hvert fald ikke deres 1.6-baggrund, der giver overskriften legimitet.

Men GL gutter
 
#25 16.08.2012 19:43
Det er nogle af de gamle topspillere og nogle af de største talenter i CS:S :)
 
#28 16.08.2012 19:55
CS:S kræver vist ikke så meget talent!
 
#31 16.08.2012 20:06
Fed kommentar... Dog uintelligent som bare en i helvede
Supra Societatem Nemo 1964
 
#35 16.08.2012 21:20
Nu kan jeg tilfældigvis se på din anden kommentar, at du selv spiller/spillede source, så jeg er ikke overrasket over dit forsøg på at forsvare spillet.

Jeg ved ikke rigtig om det er uintelligent at sige sandheden... jeg er ret sikker på de fleste vil være enige med mig.
 
#36 16.08.2012 21:23
Jeg er 1.6'er bare lige for at få det fastslået.

Nej, men den der med at source er nemt holder ikke en meter, virkelig. Det er så plat og sidde at sige. De er virkelig dygtige de source spillere vi har.

Edited: 16.08.2012 21:24
Supra Societatem Nemo 1964
 
#44 16.08.2012 22:31
De er muligvis dygtige. Jeg kender ruggah & rytter fra de gamle cs dage, og har tit spillet med dem. De var jo heller ikke ligefrem dårlige til det. Men hvad jeg prøver på at sige er, hvis du går fra at være nogenlunde god i 1.6, så har folk jo ingen chance i CS:S. Spillet er SÅ nemt i forhold til 1.6.

Edited: 16.08.2012 22:57
 
#46 16.08.2012 22:40
Nej, men at du kommer med en grund viden og alt det du har med fra 1.6, der gør det, det en del nemmere for 1.6'ere.


Så kompensere du jo bare med det fra 1.6 i forhold til source spillere.
Supra Societatem Nemo 1964
 
#51 16.08.2012 22:55
Okay, kan godt se min sidste besked var lidt dårligt formuleret.

Hvis man sætter to gamere til at spille hvert sit spil, altså en til 1.6 og en til CS:S, så er jeg ret sikker på at 1.6'eren vil være bedre end den person som spiller source. Langt bedre endda. Derfor min udtalelse til at starte med.
 
#63 17.08.2012 09:04
Men når det ikke er samme spil? Hvad ville du så måle det i?
Supra Societatem Nemo 1964
 
#38 16.08.2012 21:53
Hvis det er nemt, så er det jo også nemt for de andre?
MULTIPLY4LIFE !
 
#42 16.08.2012 22:27
Jeg ved ikke om det er et retorisk spørgsmål. Lad mig slå en ting fast; hitboxen er én stor joke.
 
#49 16.08.2012 22:47
Du siger bare at spillet er mega let, men det virker lidt som om at du glemmer, at hvis det er nemt, så er spillet også nemt for dine modstandere..
MULTIPLY4LIFE !
 
#52 16.08.2012 22:56
Laver lige et copy+paste fra mit svar til Daring:

Okay, kan godt se min sidste besked var lidt dårligt formuleret.

Hvis man sætter to gamere til at spille hvert sit spil, altså en til 1.6 og en til CS:S, så er jeg ret sikker på at 1.6'eren vil være bedre end den person som spiller source. Langt bedre endda. Derfor min udtalelse til at starte med.
 
#53 16.08.2012 23:03
aimmæssigt ville en 1.6'er måske have en fordel, men der stopper fordelene godt nok også.
MULTIPLY4LIFE !
 
#54 16.08.2012 23:05
Det er vel også det som gælder mest i et FPS skydespil? Hvilke andre fordele vil du mene en source spiller har?
 
#56 16.08.2012 23:15
movement og hvordan maps er bygget op. der er stor forskel på et 1.6 retake og et source retake, blandt andet pga smokes ogflashes
MULTIPLY4LIFE !
 
#57 16.08.2012 23:21
Ja okay, men nu snakker du jo om praccs og team play osv. Det var ikke nødvendigvis det jeg snakkede om, men generelt. Desuden kan sådan ting vel læres relativt hurtigt - specielt af en erfaren 1.6 spiller.

Men nu tror jeg det var nok om det, Peter! Tid til en god nats søvn...
 
#39 16.08.2012 21:57
Tja hvad andet svar kan man forvente af en afdanket 1.6 spiller som klynger sig til hans elskede sutteklud :D
 
#45 16.08.2012 22:32
Men det er jo sandt? :)

Gå fra at være god til 1.6 og over til CS:S, så vil man jo med det samme dominere. :)
 
#61 17.08.2012 01:14
Hvorfor har du så ikke gjort det?!
fÅåårk det er koldt!!
 
#78 17.08.2012 16:29
Fordi jeg ikke spiller seriøst CS? Og desuden bryder jeg mig ikke om spillet. Ret simpelt...
 
#65 17.08.2012 09:28
Hvis 1.6 spillere kan dominere så næmt som du siger de kan i css, hvordan kan det så være at det brasilianske hold ikke kunne dominere til cpg ??
 
#79 17.08.2012 16:30
De har jo ikke været gode i årevis nu. Hvorfor skulle de dominere i et spil som source, når de ikke engang opnår noget i 1.6?
 
#69 17.08.2012 11:52
Måske for 3-4 år siden.
gogogo
 
#75 17.08.2012 14:59
Det fungere sku ikke sådan mere, måske til at starte med, så slap nu af med at spille så bag klog:-)
Preben Kartoffel
 
#80 17.08.2012 16:33
Det har intet at gøre med at spille bagklog. Det er jo nærmest et fact. Jeg holder stadig på at 1.6 spillernes aim vil overgå source spillernes. At source spillerne så har en anden spillestil, det får de måske en fordel på. Men sådan kan man jo blive ved med fordele og ulemper, fra spil til spil.
 
#81 17.08.2012 18:10
pllzzz :D Hvor mange har gjort det? :) Cajun gik over til source og over et års tid spillede han sig op? Hårdt arbejde, og dedikeret spil gjorde ham god? Han var jo ikke god til at starte med. Det samme gælder XLO. Semi god i starten, og har spillet sig op til at være en rigtig god caller over et par år? Du skifter ikke bare BUM og bliver god.

CS:GO må jo afgøre hvem der enligt arbejder mest, og hvem der enligt er mest dedikeret :) Vinder source, er det vel bare fordi CS:GO er mere source venligt? Vinder 1.6 er det jo fordi source spillere er newbs..:D

Lad nu spillerne tale, istedet for en der aldrig har gjort sig bemærket noget sted..:D
s
 
#89 17.08.2012 20:57
Du har tydeligvis ikke læst hvad debatten bygges ud fra, så jeg gider egentlig ikke spilde både din og min tid på at svare.

Til din sidste udtalelse kender du slet ikke min baggrund og hvad jeg har opnået.

Så "pllzzz", ti nu stille :)
 
#104 21.08.2012 20:03
Siden du siger det er sandt, må du have meget klare bevise.
Dem har jeg bare ikke fundet i dine ca 240 negative indlæg om CSS og CS:GO :D
 
#27 16.08.2012 19:54
ruggah = ikke lavet de store resultater i 2012
herden = et par top3 placeringer i 2012, vandt finsk lan for 2 uger siden
msl, nille og pimp = top3-5 hold i Danmark.
Stille og roligt knald på!
 
#76 17.08.2012 16:03
Jeg vandt også et eller andet finsk lan for 2 uger siden ;S
s
#29 16.08.2012 19:58
nice line up :) glæder mig til at se hvad de har i sig ! :D
#30 16.08.2012 20:01
Held og lykke Malte og Due <3 dejligt med source mates på xplayn!


Fyyyyyyyyr den af pimpZ

Supra Societatem Nemo 1964
#43 16.08.2012 22:27
Kan man virkelig kalde nogle som helst claner for tophold endnu?
 
#55 16.08.2012 23:09
du kan vel godt kalde NIP for et tophold med 3 af verdens bedste spillere i 2011 :) mon ikke de hurtigt finder det aim frem som bliver = HS
CS is my adrenalin!
 
#58 16.08.2012 23:27
der er jo stor forskel på 1.6 og csgo hvad angår aim vil jeg da sige..
 
#59 16.08.2012 23:29
men nu har de jo spillet cs:go pænt længe efterhånden plus de har noget aim/IQ med fra 1,6 så nægter og tro på de bare bliver et middelmådigt team
CS is my adrenalin!
 
#96 18.08.2012 14:53
Det er en god pointe, og det bliver én af de interessante ting at følge fra starten af. Dog er der rimelighed i at forudse, at tidligere 1.6 og CSS-tophold sandsynligvis også vil ses i toppen af CS:GO.
Det hedder "masser"!
#47 16.08.2012 22:45
Hvordan klarer de sig mod NiP? Superlativer og ordet tophold gør mine sko små xD
#60 16.08.2012 23:42
Middelmådige i 1.6 og lidt/noget under den absolutte top i source..?
\o/
 
#72 17.08.2012 13:07
de klarer sig stort set lige så godt som anexis har gjort internationalt..
Plz? try to aim at me?
 
#82 17.08.2012 18:32
Hvor? I source eller?
\o/
 
#83 17.08.2012 18:35
nej i pixeline...
Plz? try to aim at me?
 
#91 17.08.2012 23:15
Okay.. Det var meget sjovt sagt.. Hehe..

De var da alle en del af hold som var dårligere end de to bedste danske hold? Eller er jeg forkert på den.. Jeg spørger fordi jeg ikke kan huske det..
\o/
 
#92 17.08.2012 23:32
ja var de, men den danske scene har også været stærk, de har ligget top 10, på listen over de bedste euro, hold. som også er den stærkeste scene, så dårlige er de ikke.
Plz? try to aim at me?
#64 17.08.2012 09:06
Jeg forstår slet ikke hvor man konstant spørger hvordan de klare sig imod NiP?


Hvad med den her. Hvordan klarede de sig imod Very Games?
Supra Societatem Nemo 1964
 
#73 17.08.2012 13:08
LOL HVEM ER VERYGAMES=? wrong site.
Plz? try to aim at me?
 
#84 17.08.2012 19:13
Jeg er rimelig sikker på at VG kommer til at være verdens bedste hold by far
Supra Societatem Nemo 1964
#68 17.08.2012 11:14
Åhhh! Hvor har jeg savnet xplayns brugere!
SOURCE ER PISSE NEMT!
 
#71 17.08.2012 13:06
haha WHO ARE THEY?! cant be good players!
Plz? try to aim at me?
 
#95 18.08.2012 12:45
Vi har ikke savnet jer, nu skal vi se på en masse lame som f.eks. #77

ps. håber du forstår hvad jeg mener. :)
respect existence or expect resi
#77 17.08.2012 16:05
<333333333333333 på Mr Casper DUE!!! Hornslet lan party's hotti number ONE!! :D
 
#93 18.08.2012 03:22
Haha Brian din bandit!
 
#94 18.08.2012 07:28
Nåede desværre ikke at se dig nøgen :(, måtte nøjes med dennis og briss ;)! Men Held & lykke til dig og gutterne ;)!

Kommentarer i alt: 106   -  
Side:: [1] 2
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro