Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

trace til fnatic

Skribent: tHm
Tidspunkt: 26-06-2012 21:27
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Kort efter DreamHack Summer 2012 meddelte Rasmus 'Gux' Ståhl at han ville steppe ud fra fnatic og stoppe med at spille Counter-Strike 1.6 på et professionelt plan. Det på et tidspunkt hvor holdet vandt alt hvad de rørte ved, ved netop DreamHack, både hovedturneringen samt det svenske mesterskab.

Som bekendt er fnatics Chief Gaming Officer Patrick 'cArn' Sättermon begyndt at skrive små gåder, hver gang der kommer ændringer på fnatic lineuppet, og denne gang var ikke en undtagelse. Dette satte hurtigt snakken i gang om, hvem der skulle være den nye mand på holdet, og der var mange rygter. Men i sidste ende kan der kun være én spiller til det sidste spot.

Den nye spiller, som nu skal spille i fnatic-trøjen, er nu offentliggjort og det er altså eSraels nu tidligere spiller samt ex mTw-spiller Martin 'trace' Heldt.

Dette gør altså størstedelen af fnatic holdet dansk, hvilket betyder at vi kan skifte flaget foran fnatic til dannebrog.

På fnatics hjemmeside lavede man et kort interview med hovedpersonen, og her kom der en typisk trace kommentar;

Is there any special motivation to play vs SK in your new team right now, or you've had enough of "revenge" in beating them at FCL?
"Beating SK comfortably online isn't really much of a "revenge", even though it always feels nice to win. It is more embarrassing for them losing to a "small" team like us, but I don't give it much thought. There has always been rivalry between fnaticRC and SK so it would be fun to play against them on lan. But I don't really care about proving myself, because I know I'm the best ; )"



Det nye fnatic:

Richard 'Xizt' Landström
Andreas 'MODDII' Fridh
Finn 'karrigan' Andersen
Michael 'Friis' Jørgensen
Martin 'trace' Heldt


eSrael, derimod, er nu en mand i undertal, og det skal blive spændende at se hvem de trækker ind som den sidste mand.

trace får sin debut i fnatic-trøjen til GameGune i Spanien fra d. 26-29 juli i år.


Link:
http://fnatic.com/news/9918



Kommentarer i alt: 111   -  
Side:: [1] 2

#2 26.06.2012 22:04
Helt sikkert!!! :D
#3 26.06.2012 22:08
Voldsomt! :-)
Jeg er en idiot, lev med det!
rITE - LoL
#4 26.06.2012 22:10
Vanvittigt hold, og sjovt at se fnatic med et dansk flag foran. Gal svensken er sur på HLTV.org :D
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#5 26.06.2012 22:20
Der er sku nogle fanboys der inde som ikke er helt tilfreds med fnatic under dansk flag :D
Først til mølle er en fartbølle!
 
#6 26.06.2012 22:25
Præcis :D. Meget sjovt at læse når man alligevel keder sig.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#15 26.06.2012 23:23
Kan overhovedet ikke se det sjove i det, giver mig brækfornemmelser istedet for, så pinligt at se på en flok børn som det var en børnehave der fulgte med i cs.
Repent! and thou shall be saved.
 
#32 27.06.2012 09:46
Jeg synes at du overreagerer. Selvfølgelig er det surt at manden skifter til fnatic og efterlader esrael nede med en, så kort tid efter at han sidst skiftede.

Det er efter min mening KUN pga penge support at han skifter, da esrael er meget tæt på samme niveau, som de etablerede tophold i CS.
GL and HF <3
 
#33 27.06.2012 09:49
Prøv lige og læs hvad manden skriver, før du poster. Han snakker om HLTV er en børnehave (Deres brugere selvfølgelig) Og du snakker om forvidt det er nice eller ej at trace er skiftet til fnatic? Rofl. :D
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#37 27.06.2012 10:29
Du har ret og jeg tog fejl. Beklager :-)
GL and HF <3
 
#45 27.06.2012 13:01
lol
Repent! and thou shall be saved.
#7 26.06.2012 22:27
FEDT MAN! :D næsten dansk team ^^,
#8 26.06.2012 22:30
fedt!
BRØNDBY<3
#9 26.06.2012 22:31
Synes det synd at trace skifter..

Synes lige de var ved at skabe et godt hold.. Men man kan vel godt lidt forstå det pga. løn osv .
#10 26.06.2012 22:36
det er jo stort set dansk, MODDII dansken.
#11 26.06.2012 22:47
Mine bønner blev hørt!
HEHE. nej
#12 26.06.2012 22:58
Er du vimmer et hold - Ja, det er jo faktisk et dansk hold nu med moddi som bor i Danmark? :D
Supra Societatem Nemo 1964
 
#42 27.06.2012 12:35
Han må være halv/halv!
Icecold sad midt i manden
 
#67 27.06.2012 17:31
Det jo det!

3.5/5 it is!
Supra Societatem Nemo 1964
#16 27.06.2012 00:44
Wow sygt team!
#17 27.06.2012 00:45
Så skal der snakkes dansk på venten!:)

Fedt med dansk hold nu.
JKN
#18 27.06.2012 00:58
så klamt at folk bare jumper fra klan til klan.. synes virkelig esrael havde potentiale med trace.
 
#19 27.06.2012 01:06
Hvis du spillede i FCK og fik et tilbud fra Real Madrid, samt muligheden for at få langt mere i løn, ville du så tøve med det? Nej.

CS er ved at være dødt, så hvorfor ikke gøre det? Nu kan han måske nå at vinde et eller flere events, samt tjene lidt penge.

Det ville jo være direkte dumt ikke at gøre det c,")
Catch you on the flipside!
 
#23 27.06.2012 01:33
Synes bare det er etisk ukorrekt. det er klamt at man jumper lige så snart der dukker en anden mulighed op.. men ja, vi er jo forskellige.
 
#25 27.06.2012 05:53
På ingen måde etisk ukorrekt. CS 1,6 er ved at dø, så han kan score et par ekstra $$$ på at tage en tur til fnatic. Jeg vil også gå ud fra at der er langt højere løn end i eSreal. Der er ingen tvivl, om at de fleste ville flytte, hvis de fik sådan et tilbud.
 
#30 27.06.2012 09:20
Nu skal du ikke tro, det er en guldgrube :)
 
#50 27.06.2012 14:34
Det gør jeg bestemt heller ikke. Men det er da, at hvis der bliver smidt nogle penge på bordet vil det gøre personen interresseret.
 
#41 27.06.2012 12:19
Tvivler på de overhovedet fik løn i eSrael.
Chuck Norris can divide by zero.
 
#52 27.06.2012 15:02
Det gør jo bare valget endnu mere forståeligt :)
 
#64 27.06.2012 16:24
rasende.
JEG ELSKER MUNKEN (L)
 
#75 27.06.2012 19:03
er du rasenede m8?
DEF-KONY 1
 
#29 27.06.2012 09:19
Hold da op en sammenligning :D
 
#34 27.06.2012 10:06
Det er vel det samme princip, i det lange løb.
 
#43 27.06.2012 12:57
man kan jo ikke sammenligne det på den måde..... lad nu vær :)
 
#46 27.06.2012 13:02
Det kan man da. Det er begge to hobbyer, som der kan tages til et proffesionelt niveau, om du vil det eller ej.

Begge ting er der penge i, og begge ting går folk op i med liv og sjæl. At der er flere penge og fans i det ene end det andet er hvad det er.


:-).
 
#48 27.06.2012 13:34
du mener seriøst at der er så stor forskel på Esrael og Fnatic, som der er på madrid og FCK? troller du m8? :D Både sportsligt og lønmæssigt?
Selvfølgelig vil han tjene en lille sjat penge i fnatic, men når det gælder så små penge, så er det for latterligt at skifte.
 
#49 27.06.2012 13:46
Jeg ved ikke hvad de har af aftaler med eSrael, men jeg kunne ikke forestille mig andet end aftale med fnatic er pænt krydret i forhold til.

Jeg ville måske ikke sammenligne dem med FCK og madrid, da jeg ikke er så meget inde i fodbold, men det ændrer ikke på det stadigvæk er samme princip.

Du ville da også skifte job, hvis det gav dig en %del mere livsglæde, og 2500,- ekstra i lommen hver månede.
 
#57 27.06.2012 15:58
Økonomisk er der vel
Clint
 
#62 27.06.2012 16:22
Selvfølgelig vil han tjene en lille sjat penge i fnatic, men når det gælder så små penge, så er det for latterligt at skifte
 
#73 27.06.2012 17:50
Det synes jeg ikke, hvis de penge han får som du kalder små beløb kan hjælpe med støtte til nogle ting der gør det nemmere er der da forskel.
Clint
 
#58 27.06.2012 16:02
Jeg tror ikke du skal regne med at de fik løn i eSrael, men gør de der i mod i fnatic. Derfor er der vel et kæmpe skridt op :)
 
#65 27.06.2012 16:31
Jeg tror ikke du har nogen idé om hvad CS spillere tjener. Niveauet er muligvis faldet, men kan huske at mTw i sin storhedstid fik omkring 10-11.000 udbetalt.
 
#96 28.06.2012 22:00
Nu presser du den faktisk rigtig meget!
No regretZ
 
#98 29.06.2012 03:49
Jeg mener da at zonic og ave fik så meget, imens de andre lå lidt lavere :)
 
#104 30.06.2012 23:38
Jeg er ret sikker på de selv udtalte at det lå på noget det var tilsvarende en S.U løn!
No regretZ
 
#80 28.06.2012 00:25
Da det jo alle er venner og gamle teammates, har jeg ikke lyst til at træde nogen over tæerne.. Men jeg synes der er et godt stykke fra eSrael til Fnatic :)
Catch you on the flipside!
 
#55 27.06.2012 15:35
Overdrivelse fremmer forståelsen. For nogle... ;-)
Flaming^Sku|| WILL BUST YOU
 
#61 27.06.2012 16:20
Vi snakker om så en lille sjat penge her, derfor er det klamt at han skifter. kunne da sagtens forstå ham, hvis han skiftede fra fck til real pga økonomien. Men her er der tale om sådan en lille sjat, at økonomi slet ikke burde betyde en skid.
 
#66 27.06.2012 17:02
Seriøst, tag dig sammen. Engager dig i noget der betyder noget. Lad vær med at gå ned over at trace skifter klan. Det er et spil. Og det er ikke engang dig det handler om.
Suck It and See!
 
#69 27.06.2012 17:32
Og det er ikke engang dig det handler om.
Hvad skal jeg bruge det til? JEg er da udemærket klar over at det ikke er mig det handler om, men derfor kan jeg da stadig have en mening om trace' skifte?
Engager dig i noget. Hvad ved du om mig igen? At jeg kritiserer trace' skifte er åbenbart ensbetydende med at jeg ikke engagerer mig i noget? du er sjov.
 
#89 28.06.2012 11:09
Jeg skriver du skal engagere dig i noget der betyder noget - jeg kan udemærket se du engagerer dig i traces skifte til fnatic, som spiller et spil der er på nippet til at uddø. Gå op i musik, politik, kunst, kultur, frivilligt arbejde - alt andet end at sidde og rage over at trace laver et skifte som ALLE i hans position ville gøre.
Suck It and See!
 
#91 28.06.2012 15:12
Rage over hans skifte? laver du sjov eller sådan noget? =)
 
#92 28.06.2012 15:15
jeg kan udemærket se du engagerer dig i traces skifte til fnatic, - Jeg svarer bare på dem der skriver til mig.
Gå op i musik, politik, kunst, kultur, frivilligt arbejde. Er medlem af dsu samt fået et job som pædagogmedhjælper i mit sabbatår. Hvad vil du nu? Du kender mig slet ikke og derfor kan du da umuligt udtale dig om mit liv, fjols.
 
#99 29.06.2012 14:49
Fedt med dit pædagogmedhjælperjob, det kan jeg kun supporte som uddannet pædagog :)

Jeg gider ikke trække den her i langdrag, jeg synes bare det er idiotisk at bruge så meget krudt på at diskutere et spillerskifte i CS. Det var sådan set bare det jeg ville sige.

God weekend!
Suck It and See!
 
#70 27.06.2012 17:32
Rikke stepping up. I like it!
Flaming^Sku|| WILL BUST YOU
 
#68 27.06.2012 17:32
Tror slet ikke du har et begreb om hvor stort fnatic er ift. eSrael. Selvfølgelig er det pisse ærgeligt for de 4 han efterlader, men jeg forstår hans valg 100%.
Flaming^Sku|| WILL BUST YOU
 
#71 27.06.2012 17:32
Jeg kan bare ikke se meningen i dét, fordi han sagtens kunne vinde titler med Esrael.
 
#72 27.06.2012 17:35
Det er meget muligt, men fnatic har bare så mange flere midler. Jeg kan godt forstå dig til et vist punkt, men nogle gange må man bare tænke på sig selv.
Flaming^Sku|| WILL BUST YOU
 
#76 27.06.2012 19:52
Der er måske seks måneder tilbage med CS 1.6 på topplan. Husk på at trace aldrig har vundet et stort event med et hold, han er pt kendt, som den evige 2er. Så selvom du ikke lige kan se det, så er chancen for at han vinder et event med fnatic meget større, primært fordi holdet har langt flere muligheder for at deltage i alle de store events modsat eSrael, som kun kommer til 1/3 i forhold til, men også fordi holdet er bedre. Løn er blevet diskuteret, men det er altså flere faktorer der spiller ind. Og han har spillet i lang tid uden løn, så det måske ikke dette der spiller den store rolle.

Men vi kan se hvor dine prioriteter ligger, da du åbenbart ligge stor fokus på lønnen.

Edited: 27.06.2012 20:13
gogogo
 
#85 28.06.2012 00:54
Jeg lægger ikke fokus på lønnen, men det er folk der bringer lønnen på banen som en faktor til at han har skiftet.
Jeg lægger mit fokus på det etiske spørgsmål. Synes det er klamt at jumper, når Esrael sagtens kan komme op og blande sig med fnatic og vinde titler.
 
#90 28.06.2012 11:30
Som jeg har skrevet, så kan de nok ikke. Fordelen ligger ihvertfald hos fnatic.
gogogo
 
#78 27.06.2012 21:40
Jeg gir dig dels ret. Det kan sammenlighes med Fabregas skifte til Real, Nasri og Clichy til City. Og så alligevel ikke. I CS er der kun 3 tophold du vil se danskere på. Mouz, Sk og Fnatic. Disse tre hold er i en liga for sig selv, og hvis du som CS spiller får chancen på et af disse hold siger du ja.

I fodbold foreksempel har du en top af rigtig mange hold. Tidshorisonten er også anderledes, så det ville faktisk være plausibelt at Arsenal ville være nummer et hold om tre år.... hvis bare Cesc, Clichy og nasri havde troet på projektet istedet for at clubjumpe.

esRael har ikke samme potentiale i forhold til Fnatic som Arsenal har iforhold til Barca og City. esRael spiller europacup som Fulham og Fnatic spiller CL som Barca. Let valg.


edit: og når jeg siger tre hold i toppen, er det de tre hold der sprogmæssigt tillader danske spillere. Alle de østeuropæiske ville ikke kunne integrere danskere godt nok.

Edited: 27.06.2012 21:48
suBsonic representing suB
 
#83 28.06.2012 00:41
Nasri, Clichy og Fabregas, har alle allerede vundet mere i City og Barcelona, end de nogensinde gjorde i Arsenal.. Så kan ikke helt se hvor du vil hen med det :D

Catch you on the flipside!
 
#93 28.06.2012 15:31
Dog ingen af dem som bærende kræfter. Det er kun Clichy der udviklet sig yderligere.
gogogo
 
#100 30.06.2012 01:51
Det var jo ikke det der var pointen :D Nu snakkede vi om Arsenal kontra City/Barcelona.

Der kan vi vel hurtigt blive enige om, at Arsenal blev Sorteper ;)
Catch you on the flipside!
 
#103 30.06.2012 11:13
Ja, det kan vi godt
gogogo
 
#81 28.06.2012 00:29
Flere penge, bedre hold, bedre orga og mere prestige. Nævn én grund til ikke at gøre det :)

Samtlige spillere i holdet, ville have sagt ja til det tilbud. Simple as that.

Catch you on the flipside!
 
#95 28.06.2012 20:29
Helt korrekt. Min påstand er bare at Arsenal har en reel chance for at blive top3 hold i verden. Det har de været før og de kan blive det igen.

eSrael derimod har ikke den store chance for at blive top 3 hold på CS scenen. Derfor er et helt forsåteligt at Trace skifter. At alle Gunners spillerne skifter handler derimod om manglende tålmodighed og jagten på den hurtige succes. Dette synes jeg ikke man kan sige om trace i denne omgang.

Et link til inspiration: http://www.sporten.dk/fodbold/tottenham-holder-fast-i-stjerne

"-Jeg elsker klubben og dens fans, og jeg ønsker at levere min del af arbejdet i forsøget på at få os tilbage i Champions League, hvor vi hører hjemme. Vi har et godt, ungt hold, og vi har brug for at arbejde sammen for at komme tilbage på den største scene igen, siger den loyale Tottenham-spiller."

Og det er sagt på et Tottenham hold som har mindre potentiale end Arsenal. Hatten af og dyb dyb respekt for Gareth Bale. Et dejligt signal til City, manU, Real og Barce om at alt ikke kan købes for penge. Loyalitet er ubetalelig.
suBsonic representing suB
 
#101 30.06.2012 01:53
Så hvis Barcelona havde haft pengene til dig, og havde budt på Bale, så tror du ikke at han var skiftet? :)

For så er du da noget så naiv..
Catch you on the flipside!
 
#35 27.06.2012 10:24
esrael vs fnatic
fck vs real madrid

okay :D
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#97 29.06.2012 01:20
ESRAEL VS REAL MADRID?

okay!
Bored of cheap and cheerful
 
#59 27.06.2012 16:09
Shit hvor har du gemt dig henne af :D!!

MEn giver dig evigt ret.. ville gøre det uden at blinke!
Only god can judge me...osv
 
#82 28.06.2012 00:33
Jeg har skam ikke gemt mig :D

Har bare ikke haft samme interesse i at følge med i CS, som jeg tidligere har haft.

Catch you on the flipside!
 
#88 28.06.2012 08:21
En skam man ikke ser dig spiller mere Jack. MEn følger skam heller ikke så meget med mere.. Læser bare random her inde heheh..
Only god can judge me...osv
 
#102 30.06.2012 01:57
Jeg savner da også at spille til tider, ingen tvivl om det.

Har jo været med fra start, og når det har fyldt så meget af ens liv i så mange år, kan man da ikke lade vær med at følge lidt med alligevel..

Desværre er der kun to hold jeg ville være interesseret i at spille med, men da det ikke er aktuelt, gider jeg ikke at bruge mere tid på det :)

Jeg læser et par nyheder og ser nogle kampe i ny og næ, men det er jo bare for at holde abstinenserne nede når de bliver værst! :D
Catch you on the flipside!
 
#105 01.07.2012 18:45
Kan huske way back.. Da spillede vi begge 2 altid på server 12 på bt, når man ikke spillede kampe hehehe... Men ja jeg savner det sgu også nogen gange, sådan at give den så meget gas i cs, så man ikke havde andet i pæren hehe.
Only god can judge me...osv
 
#106 01.07.2012 19:59
jeg syntes nu at opasia / jubii tiderne var de bedste :D
*rrrR*
 
#107 02.07.2012 10:11
Helt sikkert. :) Det var skide sjovt dengang.. Synes det sjove er gået lidt af hehe
Only god can judge me...osv
 
#111 04.07.2012 00:24
+1 bedre kan det ikke siges
#20 27.06.2012 01:08
Held og lykke med det drenge, håber i kommer til at give den gas :)
Catch you on the flipside!
#21 27.06.2012 01:16
Cocky as usual :)!
gogogo
#22 27.06.2012 01:23
De bliver ustoppelige med trace på holdet :D

Held og lykke!
OK
#24 27.06.2012 02:16
Troede stadig der var beef mellem Trace og Friis, dog kan man læse i interviewet på fnatic, at er fortid - bare lige, hvis andre også var i tvivl. Gl i Fnatic!

Q: There have been rumors that you and Friis are not playing together, can you comment on that?

A: Haha yea that is some funny rumors. It is true that we had our differences when we were small children at the age of 17, which is roughly 5 years ago. We have not had trouble for as long as I can remember and I enjoy playing with him, so it is kind of strange these rumors are still floating around the community
yo
#26 27.06.2012 07:37
Vigtigt!
fÅåårk det er koldt!!
#27 27.06.2012 07:58
Ærgeligt for esrael men sjovt med et dansk Fnatic :D
GL and HF <3
#28 27.06.2012 09:03
haha nice. Først fnatic, bagefter skåne!!!
Hooch is crazy!
 
#47 27.06.2012 13:05
haha ja, og vi stopper ikke der!
#36 27.06.2012 10:24
gl TRaCESTORMaND :--->
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
#38 27.06.2012 10:39
Har ondt af eSreal. Men for fanden da et hold fnatic har! av av av. En skam de ikke lige får chancen for at vinde WCG og ESWC :)
 
#54 27.06.2012 15:28
Du ved ikke med ESWC, der er ikke noget officielt med deres spil endnu, så vidt jeg er informeret :-) - men ja en skam at WCG er så komplet idioter :-(
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#74 27.06.2012 19:02
Ah korrekt. Mente De der ESL turneringer , EU og Global :)
 
#94 28.06.2012 19:53
Ja der er det ikke med, i hvert fald ikke som main title. Det er en skam :-/
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#109 02.07.2012 17:25
De ville jo anyway ikke kunne komme til at deltage i WCG :D?
MULTIPLY4LIFE !
 
#110 02.07.2012 18:21
Nu tænker jeg ikke kun på fnatic, men CS 1.6 generelt :)
Den bedste øl er den næste øl ..
#39 27.06.2012 11:09
Tror Trace er den spiller de kunne få(med godt niveau) der minder mest om Gux, selvom Gux i mine øjne ikke kan erstattes.

Men selvom vi er glade over skiftet - så tænk hvis det var det samme den modsatte vej - at et gammelt dansk top hold blevet besat af 3 svenskere.

Det svarer lidt til hvis SoA havde forblevet et top internationalt dansk cs hold end til i dag, med masse af danske topspillere på i årens løb og så kom der er 3 svenskere ind på det.

Tiderne er skiftet og disse internationale hold er nok billedet på mangel af talenter.

Håber de prøver med 3 awp´er på train ..::D


Edited: 27.06.2012 11:11
#40 27.06.2012 11:45
Wahahahahah! :D

Kommentarer i alt: 111   -  
Side:: [1] 2
(kommer snart)
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic