Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

Anexis fyrer ptn

Skribent: Slot
Tidspunkt: 27-10-2011 01:24
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Danske Anexis melder i dag ud, at de har valgt at skille sig af med Mikkel 'ptn' Sørensen. Manglende erfaring er en af årsagerne til bruddet.

Holdet hev den 19-årige ind i starten af september som erstatning for Michael 'Friis' Jørgensen. Men nu skal danskerne altså bruge de næste par uger på at finde den sidste mand.

Det har været en travl måned for Anexis, der dog manglede marginalerne ved IEM Guangzhou og ESWC i Paris.

I et statement skriver holdet:

"Today we decided to part ways with ptn. When we started playing with ptn, we know we took a chance with a more unexperienced player. Ptn has done a good job for us, and always did his best in the matches. However we still feel like, we are missing the final key in the lineup. In the upcomming weeks we will search for the last player, and take our time to make the best choice possible. Hopefully it will work out as good as possbile, and finally will be able to play at our best in all our matches. We wish ptn good luck in the future, and hope he will soon find another team."


Vi tog en snak med Baljit 'zE-' Lal om bruddet.

I fyrer i dag ptn. Hvad var det, han manglede?
Uha. Jeg har egentligt ikke lyst til at udstille Mikkel foran alle andre mennesker - for i bund og grund så passede Mikkel ikke ind på vores hold. Der har været nogle forskellige ting, som har gjort, at vi var nødsaget til at sige stop her. Så medmindre Mikkel selv gerne vil ud med nogle af tingene, så synes jeg ikke, at der er grund til, at gå dybere i det.

Hvad er det for nogle forskellige ting? Manglede han erfaringen?

Da vi tog Mikkel ind, så vidste vi, hvad vi gik ind til: Vi tog en spiller ind, som ikke havde været så aktiv på det sidste, men vi håbede, at han kunne ramme et højt niveau, som han tidligere havde vist, at han kunne. Det var nyt for Mikkel at komme til udlandet og spille, men som man kan se, så har han også spillet ret fornuftigt. Dog har erfaringen også manglet, det kan vi ikke komme udenom. Så ja, der har desværre manglet noget erfaring.

Hvad skal jeres nye mand kunne som ptn måske ikke kunne i lige så høj grad?
Uha, det er et rigtigt svært spørgsmål. Vi søger nok en person med lidt mere erfaring, og så håber jeg personligt også på, at det er en person, som passer socialt ind på holdet. Dermed ikke sagt at Mikkel ikke gjorde, men der har været nogle ting, som har haft sine betydninger, som jeg ikke behøver at komme ind på.

Hvor lang tid skal I bruge på at finde den næste spiller?
Hvis vi ser fremad, så har vi ingen events at skulle nå i øjeblikket. Så denne gang vil vi ikke bare satse på en spiller, men prøve vedkommende af, så vi ikke står i samme situation, da det hverken gavner nogle af parterne. Så: ingen tidspres, men mere pracc.



Om der ligger andet bag bruddet end bare manglende erfaring ingame, forsøger vi naturligvis at finde svar på.


Link:
http://www.anexis.de/news/view/cs16-seperates-fr...



Kommentarer i alt: 216   -  
Side:: [1] 2 3

#1 27.10.2011 01:34
Synd. ptn er sku hidsig nok.

GL både til Anexis og ptn! Nu ik gå inaktiv pga. det!
\o_
#2 27.10.2011 01:36
ærgeligt. så ham ellers med stort potentiale til at komme langt med anexis.
Fuldtidsrøvhul
 
#101 27.10.2011 16:05
Helt enig danny.

Han var sku os udemærket.


http://www.slagtenhelligko.dk/wp-content/uglerimosen.gif
#3 27.10.2011 01:38
Bliver rart at finde ud af hvad det bliver til med Anexis og mTw.
Er jeg for gammel til det her!?
#4 27.10.2011 02:04
Vil sgu gerne se hvad ptn har at sige. Er nysgerrig og vil gerne høre fuldt ud, hvad grunden er :(

men gl til begge parter!
FOREVER MACHO!
#5 27.10.2011 02:10
synes han var en af de bedste i sidste weekend
d:-)
#6 27.10.2011 02:12
Det er mig en gåde at de vælger at bytte en af de klart bedste spillere ud. Smid sgu da Snappi på porten, han er jo jævnt ringe og failer endda alle de sikre kills :D

ptn har spillet fremragende i forhold til Snappi.
 
#76 27.10.2011 13:42
Snappi er så vigtig for holdet, det er mig en gåde hvordan du ikke kan se det...
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#88 27.10.2011 14:38
Nej, han er jo direkte elendig.
 
#115 27.10.2011 17:20
Nej, han er ikke trace der skyder gennemsnitligt 2-3 mand pr runde, men han tager så mange vigtige kills for holdet og gør at de vinder nogle vigtige runder. Jeg skal ikke kunne sige om han er inde i en dårlig periode da jeg ikke har fulgt dem særligt grundigt ved deres seneste events, men hvis det er tilfældet så er han så heldig at han spiller på et hold der kender ham rigtigt godt, ved hvad han er værd og ved at det du siger er direkte mundlort på det groveste.
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#134 27.10.2011 19:02
Er det godt at have en spiller der kun kan være god hvis det er vigtige kills?
Eller en der også kan skyde folk i de ikke så vigtige?
 
#153 27.10.2011 22:10
Haha, en lorte kommentar :-D
www.STOREHANE.dk
 
#155 27.10.2011 22:50
Ja det er lidt ligesom at sige en målmand er god fordi han en gang om året kan lave en vanvidsredning.... Som statistikken nok får til at give sig selv..
 
#192 28.10.2011 16:25
Selvfølgelig skyder han også folk i de knap så vigtige runder. Hvis du endelig skal sammenligne det med fodbold, så sammenlign det dog med en spiller der ikke scorer vanvittigt mange mål, men som scorer de vigtige mål der sikrer holdet sejren. At sammenligne med en målmand er jo bare retarderet tbh
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#199 28.10.2011 19:25
Du er da selv retarderet hvis du ikke kan se min kommentar bygger videre på wiNc's..

"Sikke en lortekommentar"
"JA, lidt ligesom at sige [...]"

Min pointe er, at det ikke rigtig siger noget når man siger en person er god fordi han laver nogle vigtige kills, det er jo et ret stort område at begive sig ind på. Det er jo ligesom at sige det ville være godt at vinde en runde nu.
Man kan jo for en gangs skyld prøve at sige "Han holder sine positioner bedre end dem der kunne være på tale". Så ville det jo give lidt mere mening. Alle kills er jo et eller andet sted vigtige..
 
#200 28.10.2011 19:42
Det jeg taler om har ikke nødvendigvis så frygteligt meget at gøre med om man holder sit spot godt eller ej. Nu er jeg ikke den store cs-ekspert og har aldrig spillet på højt niveau, men jeg vil da alligevel vove at påstå et åbningskill vurderes højere end andre kills, hvilket vel også er det samme i gunrounds. Og ja, det er lidt ligesom at sige "Det er godt at vinde en runde nu". Du vil heller ikke mene der er nogle runder der er vigtigere at vinde end andre, eller hvad er din pointe med den kommentar?

Jeg ville egentligt ikke komme ind på specifikke situationer, men nu gør jeg det alligevel af en eller anden årsag. Lad os sige de vinder gunround, zE- skyder fire i 2nd round hvor modstanderne har eco, hvorefter han dør og Snappi skyder den sidste. Runden efter har modstanderne full buy med armor og hele pisset, og Snappi starter runden ud med at tage et åbningskill, som putter dem i en 5v4 situation i en meget vigtig runde pengemæssigt. Vil du så mene at det kill der tvinger modstanderne ud i en 4v5 situation ikke er mere vigtigt end det kill han fik i runden før?

Edited: 28.10.2011 19:44
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#203 28.10.2011 23:49
Hvornår i helvede lærer du at vi egentlig taler om det samme, men at man derimod kan formulere det anderledes, da runder kan vindes på andet end kills også. Derfor er kills nu engang ikke alfa-omega..
Vil du vægte en gut der random får frag i en gunround og derefter dør over en person der holder sit bombspot frit. Som T vil jeg heller ikke mene det er et mega talent at hive det første kill hjem for så at dø i næste situation, frem for en der statistisk oftere får et kill mere..
Snappi er på holdet af en grund, men at det er fordi man laver "vigtige kills" som grundlag er sq meget, meget tyndt.
Det er som at sige man er gået forskellige veje pga. nogle uenigheder.. Det beskriver egentlig ikke noget.

Edited: 28.10.2011 23:54
#7 27.10.2011 02:27
Åh nej... Nu er du endnu mere sur :(
Jeg hader phil
 
#32 27.10.2011 09:41
Haha
Preben Kartoffel
 
#81 27.10.2011 14:06
hahahahahah!:D
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#96 27.10.2011 15:41
Slet ikke Ole :P
ॐ
#8 27.10.2011 02:31
NiNK er klar
DaNNy
#9 27.10.2011 02:43
Seriøst at vi ikke får nogen grund (at de skiller sig af med ham).. Hvor lame.. Håber ptn åbner op og fortæller hvad der er sket.
Signatur linje
 
#35 27.10.2011 10:05
Jeg kunne sagtens fortælle dig hele grunden, men det kan jeg bare ikke se nogen grund til - Vi har taget snakken med Mikkel, så jeg synes, at Mikkel selv skal fortælle det, hvis han har lyst..
AMOOOOOOOK!
zE-
 
#38 27.10.2011 10:12
Det er bare mig, som er alt for nysgerrig. Kan selvfølgelig godt se grunden til, at du ikke fortæller åbent om bruddet, da dette (højst sandsynligt) ikke vil føre noget godt med sig.
Ærgrer mig dog bare.
Signatur linje
 
#40 27.10.2011 10:34
Det er nemlig lige det.. Vi har taget den med Mikkel, så jeg tror ikke den er længere :P
AMOOOOOOOK!
zE-
#10 27.10.2011 03:53
synd mikkel, synes sku du gjorde det godt
Dwarf's are cool
#11 27.10.2011 04:28
zeeth som erstatning?!
riccoriccosupershaker
 
#13 27.10.2011 05:25
haha <3

Edited: 27.10.2011 05:26
 
#178 28.10.2011 11:26
I am a believer?!? RECESSION WILL PREVAIL!? :D
riccoriccosupershaker
 
#185 28.10.2011 13:40
:D:D:D:D
#12 27.10.2011 05:13
Det satme synd :o
Icecold sad midt i manden
#14 27.10.2011 05:38
Har sku haft mine op og nedture med mikkel syntes han er flink men mikkel du er sku lidt for hyper til mig noglegange. Men hands down du spillede godt og syntes det er ærgeligt du ryger hf.

Fix nu fyretid balle og jeg er enig med ricco så det fandme morten
#15 27.10.2011 05:40
ps : morten du skal ind på det hold og skabe noget stemning så det fandme nu!
#16 27.10.2011 06:12
fAg.comeback!! :o))))
dt
 
#37 27.10.2011 10:11
Du har altid været trofast fan. Sætter jeg sgu pris på
OM NOM NOM
 
#53 27.10.2011 12:01
SÆT IGANG FAG!!! :D Du skal da ha det skal du da og det en plads deeer!
Only god can judge me...osv
 
#174 28.10.2011 10:21
jeg skal ha' historien først
Bored of cheap and cheerful
 
#91 27.10.2011 15:09
Kunne være awesome!
 
#147 27.10.2011 19:36
En beskidt tiger i Anexis :oooo?
#17 27.10.2011 06:35
Det er egenligt synd hvis det er manglende erfaring som for ham smidt af holdet. Specielt hvis vi vil have de danske hold til at holde mere sammen, Der er jo et hold der er nød til at give ham erfaringen eller kommer han jo aldrig videre. Og det gælder jo egenligt for alle hold og spillere. Så man må håbe der ligger noget andet bag da vi aldrig for "uddannet" spillere, Hvis de bliver bootet hver gang de mangler erfaring.

Men GL til begge parter
Jeg er ligeglad med hvem du er
 
#89 27.10.2011 14:51
Arh, der skal også lige være en rimelighed til. Så vidt jeg har forstået har folk brokket sig over at folk ikke får chancer i toppen, og det er da mit indtryk at ptN har fået det her. At det så ikke duede er ærgeligt, men man kan ikke få i både pose og sæk. Hold spiller jo i sidste ende for at vinde, og hvis ptN har været en hindring for det, så må han jo ud.
meh
 
#181 28.10.2011 12:59
der er jo også en proces man skal igennem inden man kan vinde fx fået spillet ptn 100% ind på holdet og ved at han kunne få noget mere erfaring
 
#183 28.10.2011 13:05
Jep, men så er et hold som anexis nok ikke stedet at eksperimentere og satse på den slags.
meh
 
#184 28.10.2011 13:20
nej det har de lige vist at det er det ikke ;-)
 
#207 29.10.2011 13:59
Taget din flabede sarkasme i betragtning, så får du lige et realitycheck alligevel: CS på højt niveau er ikke udelukkende nogen hyggeklub for folk der er gode til at spille CS, så der skal også resultater på banen. Anexis har givet ptn chancen for at bevise om han kunne klare deres krav, og det kunne han så ikke. Jeg er sikker på at anexis nok lidt ved bedre om hvornår folk har fået tid nok til at bevise hvad de kunne, istedet for den gather-spillende gennemsnitsbruger herinde, som aldrig har rørt CS på topniveau.
meh
#18 27.10.2011 06:43
synd mate... :-/
jus, faktum, konklusion !
eym
#20 27.10.2011 08:11
nå, må indrømme jeg ikke rigtigt havde set den komme endu måske, synes det for tidligt.. synes sku du har spillet som en chef mikkel ærligt.. spændende og følge hvem de tager ind! der er sku ikke andre spillere på den danske scene der har mere erfaring end mikkel(kan ikke komme i tanke om nogen) der stadig spiller seriøst og på et højt plan.. gl til begge parter.
 
#68 27.10.2011 13:08
tyrkeren mby
Calladito más bonito!
 
#106 27.10.2011 16:19
true
#21 27.10.2011 08:17
Trist, men hvis han ikke passer ind socialt hos holdet kan det desværre kun være det rigtige valg, også selvom han måske var bedre end nogen af de andre spillere på Anexis
Lindholt her!
#22 27.10.2011 08:18
warzorN eller turkizh :-))
 
#26 27.10.2011 08:29
Tror ik du skal regne med wazorn (2TacL?) men Turkizh er et godt bud. Men nu skal vi også se hvad mTw lige gør - kan være det får en betydning for hinanden
aka DamieN ThorN
 
#27 27.10.2011 08:44
Tror ikke du skal regne med turkizh, det ville jo være Ravens om igen? :O
Så vidt jeg husker, endte det med noget "mudderkast", men bliver spædende at se :)
Memento Mori!
 
#41 27.10.2011 10:50
pga. friis ja
 
#62 27.10.2011 12:25
det er jo turkizh som gentagende gange har vist sig at være fjolset :)
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#69 27.10.2011 13:09
hva fanden ved du om det :D?
Calladito más bonito!
 
#149 27.10.2011 21:08
Jeg tvivler på du aner hvad du snakker om.
Eat my shorts
 
#44 27.10.2011 10:57
Det var jo pga. stridigheder med Friis, dengang :-)
This is bat country!
 
#52 27.10.2011 11:56
Ja kun pga friis :DDDDDD
wtfi?
 
#61 27.10.2011 12:13
det er altid dig michael. altid
 
#85 27.10.2011 14:17
Haha. Ja ;-)
Ej, ved bare at du var en af hovedpersonerne, og som blev fremhævet gang på gang, det var lige det jeg huskede :-)
This is bat country!
 
#86 27.10.2011 14:24
Ja kun pga. dig!
 
#158 27.10.2011 23:00
Ja tag dig lige sammen pls!..

Det kunne være jeg skulle puste støvet af min gamle shuttle og redde Anexis :):):))
 
#164 27.10.2011 23:40
De skal nok have en som er god på lan
 
#165 27.10.2011 23:49
Det er en joke ikk? :)
Crazy Zebra Ultras
 
#169 28.10.2011 00:37
Kan være de skal have dig med så :) go for it
 
#189 28.10.2011 14:50
HAHAHAHAHAHA.. Og den kommentar kommer fra gode gamle Christo's bedste ven, Dinn0w - jeg dør af grin :D
Zumba Yandel!!!
 
#170 28.10.2011 00:56
Så skal du nok slappe af med alle de ture til Skagen ;-)
!
 
#187 28.10.2011 14:34
Anexiz
Edited: 13.37.1337 13:37
 
#205 29.10.2011 11:51
:D <3
wtfi?
#23 27.10.2011 08:22
Få nu fat i ColoN!!!
Er ikke arrogant, er bare bedst
 
#92 27.10.2011 15:17
Tvivler jeg meget på, eftersom der skal erfaring til. Det har coloN ikke.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#127 27.10.2011 18:25
Snappi har spillet meget sammen med ColoN, så han burde kende hans spillestil. Kunne sagtens være en mulighed at give ham chancen.
Dog, har der været mistanke til at ColoN er en snyder ;)
I am worth $3,020,870 on http://
 
#131 27.10.2011 18:44
Men han klarede det da fint til SLAP gjorde han ikke? :D
Er ikke arrogant, er bare bedst
 
#168 28.10.2011 00:05
Det kan man jo godt, tit er det faktisk gode spillere som brugere det. Kender også nogle der påstår man bliver bedre af at spille med wh i langtid, fordi man lærer, hvordan modstanderen bevæger sig rundt på mappet osv..

Det giver også god mening.
fÅåårk det er koldt!!
#24 27.10.2011 08:25
Nedern at der skal nævnes grunde, som man ikke må høre nærmere om! :-) Ærgerligt, i og med de skal bruge masser tid på at spille en ny spiller ind.. igen.
JKN
#25 27.10.2011 08:29
Synes sgu også det var lidt underligt at tage ham med, når man ellers ser hvad der er på markedet - uden dog at kende alt til folks aktivitetsniveau og interne relationer. Jeg stemmer for coloN, woodi eller tyrkeren :-)
Suck It and See!
 
#30 27.10.2011 09:36
når de søger en med mere erfaringer end ptn er colon nok ikke det rettet valg:D
jiG e maNNEn
jiG
 
#43 27.10.2011 10:55
Der er erfaringen også underordnet, så længe kampene afvikles online :)
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#46 27.10.2011 11:09
true
jiG e maNNEn
jiG
 
#57 27.10.2011 12:04
Er overbevidst om at coloN også ville flække til de store lans. Jeg håber personligt at de hiver ham ind, det er fandme på tide den mand får chancen. :)
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#82 27.10.2011 14:09
Han har allerede klan, eller?
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#94 27.10.2011 15:18
Tror han ville baile ekO-eSports lige på stedet hvis Anexis eller mTw kom med et tilbud til ham..

Edited: 27.10.2011 15:19
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#97 27.10.2011 15:59
Tjo måske
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#182 28.10.2011 13:03
det ville du ikke eller hvad ? :D
 
#190 28.10.2011 16:11
Hvis jeg spillede i klan med levy ville jeg ikke forlade holdet, ikke engang hvis NaVi ville have mig. <3LOLVY
LIFT! LIFT! LIIIIIIIIFT!
 
#216 09.11.2011 18:45
fjern dig.
 
#152 27.10.2011 22:07
Fordi han gjorde det bare utrolig dårligt til slap live. . . .
:)
 
#176 28.10.2011 10:30
Fordi der mødte de jo også verdenseliten... right.. selvfølgelig kan colon godt spille cs, og på et højere niveau end de fleste, men glem nu ikke at manden altid fyrer godt op online.
'*][*' '*][*' '*][*' '*][
 
#87 27.10.2011 14:26
Tjoh - men med det spil han viser kunne han(måske!) blive Danmarks næste store internationale CS spiller :-)
Suck It and See!

Kommentarer i alt: 216   -  
Side:: [1] 2 3
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro