Glemt kodeord
Husk Opret profil
Nyhedsarkiv

SoA med ændringer

Skribent:
Tidspunkt: 30-09-2005 16:03
Kategori: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Der har været en del spydige kommentarer, efter at CrashJack startede det legendariske Spirit of Amiga op igen. Holdet valgte at tage til SLKS med et hold bestående af:

Tench
Atomet
Nixes
Lund
CrashJack


Med tiderne blev det hold så småt ændret, og på det sidste har det kun været CJ, der har været fast på holdet. Til kvalifikationen til WCG 2005, i dag og i morgen deltager følgende:

Lasseboa
ninka
nyg
rytme
ViMo


I går aftes udsendte Sui så et statement, omkring de seneste tider. Ham og CJ har på det seneste prøvet at få fat i Gamelaunch, dog uden held. Problemet lå i at de ikke havde rettighederne til #SoA, og den oprindelige hjemmeside.

De har derfor valgt at skifte kanal samt hjemmeside, og det er blevet til #spiritofamiga og www.spiritofamiga.net. Jeg har taget et lille stykke ud fra deres statement, som du kan finde på nedenstående link:

"As some of you might have seen we have changed both our URL from spiritofamiga.COM to spiritofamiga.NET and IRC channel to #spiritofamiga.

These changes have been made to get in control of url and channel.

An old cooperation with Gamelaunch has been terminated. We do not wish to make a big fuzz out of it, but a lot of people have been asking.

The people behind Gamelaunch have hade some personal matters for a very loong time, which made it very difficult to develop SoA. After waiting for a very long time and contacting them again and again CrashJack and I decided that we had to move on."



Links:
http://www.spiritofamiga.net



Kommentarer i alt: 241   -  
Side:: [1] 2 3

#2 30.09.2005 20:21
troede cj var "soa" og ikke gamelaunch
rofle HEJ arto
 
#39 30.09.2005 23:35
Gamelaunch er vel bare udbyder af deres hjemmeside..
no_user
#4 30.09.2005 20:25
ViMo--hf
OM NOM NOM
 
#29 30.09.2005 21:52
same as you
#5 30.09.2005 20:38
Tja, jeg undrede mig godtnok også meget over skiftet af channel og domæne, og dertil fik jeg kommentaren at de trængte til lidt fornyelse. Jeg undrede mig især over det med skiftet fra #SoA til #spiritofamiga , da jeg troede at CJ var ejer af den channel, hvilket han så åbenbart ikke er ...
 
#6 30.09.2005 20:40
Jeg gav maria +n så kanalen var sikker da jeg sjældent er på irc. Nu vil de ikke give den tilbage uden de får noget for det
 
#7 30.09.2005 20:44
Hva vil de ha?
meh
 
#9 30.09.2005 20:47
reklame
 
#10 30.09.2005 20:52
Jamen hvis de vil have reklame, kan I jo "bare" indgå en aftale med dem, ligesom før i tiden, da de sponsorerede jer ...
Dog mener jeg, at det er uretfærdigt, da du er den retmæssige ejer af den channel. De har jo reelt set intet at bruge den til.

Set fra en anden side, så kan det jo for så vidt være ligegyldigt. Det er "bare" en channel. Men jeg kan godt følge princippet i, at I gerne vil have den tilbage.
 
#12 30.09.2005 20:54
Har det på samme måde er egentligt ret ligeglad med kanalen men kan ikke lide at en firma prøver at høste.
 
#19 30.09.2005 21:07
Nej.. tænk hvis firmaer skulle begynde at tjene penge..
no_user
 
#23 30.09.2005 21:11
ja på at stjæle fra andre
 
#37 30.09.2005 23:02
STJÆLE ???? uddyb ? tak
 
#41 30.09.2005 23:38
han giver +n til Maria som så bagefter ikke vil give ham kanalen tilbage..

det er vel det samme som hvis jeg gav dig min mobil og sagde "hold lige den her, for jeg har ingen lommer" og du så senere kun vil give mig den igen hvis jeg betaler dig for det.
no_user
 
#60 01.10.2005 02:41
nu har jeg lige oprettet profil her for at kunne svare med...

Jack gav mig ikke +n.. han gav mig +ao.. men smuttede så af irc i uhm.. en 6 måneder og da han kom tilbage havde jeg stadig kun +ao.. han bad mig om at få +n.. ikke noget jeg selv bad om.. og havde jeg som den eneste ikke haft noget derinde så var kanalen død.

ang. han ide med at stjæle fra ham passer det langt fra.. min side af historien lyder sådan her :

Soa havde hosting af hjemmeside, domain, 20 slots vt, cw server, bnc's osv.. for gamelaunch fik reklame i topic.. mange vil bestemt mene det er en fair deal.. og det var også en aftale med jack i starten.. og han har haft de ting i godt 2 år eller lign, selv uden der var noget team.. det eneste vi satte pris på var som sagt gamelaunch i topic, det burde ikke være meget.

Og da det nye team her kom ind fik de også op, men efter som jeg har en nyfødt så er jeg ikke på 24 timer i døgnet.. så hvis en manglede at få op så var det bestemt ikke fordi han/hun ikke måtte få det.. og det ved sui og jack også.. det lyder bare bedre de siger jeg har lavet takeover og ikke ville oppe dem..

Jeg ved ikke helt hvor jack får den ide fra at gamelaunch ville stjæle noget fra ham.. tror aldrig det har været nogens mening at soa ikke var til hans team, og det har bom også mailet ham om.. (eller mailet sui)..

Ud over det så havde soa stadig gamelaunch som sponsor da de lavede den nye kanal, vi anede intet om deres nye tiltag, og da vi så hørte de havde lavet ny chan og sådan, ja så var det jo klart jeg lukkede deres ting ned ved gamelaunch.. men der gik da et døgns tid.. og selv det døgn brugte de ting gratis ved gamelaunch.. selv nu bruger de stadig bnc's ved os.. så synes ikke lige det er helt fair at sidde og svine mig ud fra hvad der står herinde, når man kun har hørt det fra sui og jack's side..

;)
 
#72 01.10.2005 03:34
sikke nogle svin :/
no_user
 
#81 01.10.2005 09:48
det var da rart at høre historien fra den anden side :)
no_user
 
#82 01.10.2005 10:11
Lyder som om din forklaring er mest fair, men må give Hizzo ret lyder som om i begge holder noget tilbage....=]
Go mow some yards, bitch.
 
#85 01.10.2005 10:27
Hvis du har travlt med at passe barn (Hvilket er fuldt forståeligt), hvorfor overlader du så ikke bare chan til dem igen? Altså giver den person som skal bruge det, +n? Når i har fået jeres sidste bouncers tilbage, så har i alle jeres ting. Kan i så ikke give dem deres ting tilbage (deres channel)?
VIP - Voldsomt Intolerant Person
 
#88 01.10.2005 11:05
Det har intet at gøre med vi har taget hans ting... for det har vi ikke, de mailede selv de skred fra kanalen og lavede en ny (efter de havde gjort det) fordi som jack altid siger, "så er jeg ligeglad... jeg vil bare spille cs?!??!?!?!!"

Så sui lavede den nye chan, og vi lavede intet om på soa derefter, vi idlede der bare..

Men man ønsker bestemt ikke bare at give folk noget tilbage som de ønsker når man mand på ca 30 år sidder og siger man stjæler fra ham pga en irc.. jamen hallo hvor langt ude er det lige.. ja undskyld men griner af det..

 
#89 01.10.2005 11:10
det er da lige så langt ude i ikke bare giver ham den channel, det er da lige så langt ude i sponserer et hold uden team - et hold der er blevet mere og mere til grin. Ved ikke om du ejer Gamelaunch, men hvis du gør så kan jeg ikke andet end at grine, det er jo helt ufatteligt så dårlig man kan være til at føre forretning. Og nu må han ikke få den channel, minder mig unægteligt om 14 årige børn der slås om en is altså, omfg

Edited: 01.10.2005 11:10
www.satanioN.dk/CS
 
#93 01.10.2005 11:25
der er meget forskel på det som du siger, og nej jeg ejer ikke gamelaunch.. og nej jeg arbejder ikke ved gamelaunch..

men hvis du blev svinet (eller uretfærdigt behandlet efter dit synspunkt) ville du så bare give efter ? Jeg er ikke den person som tænker "argh jeg har lidt modstand i livet, lad mig løbe skrigende væk"

Men tror bare vi skal droppe diskussionen, det hele viste sig at være pga de ville have en chan (som de skrev længere nede herinde var lige meget)..men nu lader det til at de vil tale om det og få nyheden væk.. så ved jeg ikke helt hvem der har rent mel i posen.. når de en gang har fået sat den nyhed her op så alle kan følge med i det.. jamen så lad dem da næsten se det til enden.
 
#144 03.10.2005 14:30
Det er da noget fis... Du kan da bare aflevere den chan tilbage og vise du er et "større" menneske... Fedt at du ter dig som en 4årig og ikke vil aflevere ting tilbage.. suk altså...
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#175 03.10.2005 21:55
Du har altså ingen planer om, at give dem deres kanal tilbage?
s
 
#123 01.10.2005 18:03
Kæft du owner hende, gj.
JEG er sygere end dig.
 
#125 01.10.2005 18:29
jeg er trænet =)
www.satanioN.dk/CS
 
#128 01.10.2005 18:52
Jeg er kamp klar til verbale tæsk!
:D
JEG er sygere end dig.
 
#94 01.10.2005 11:28
Man kan vel ik bebrejde cj for have ejerfornemmelser over #SoA kanalen, og det er jo ik langt ude bare fordi han er snart 30, det her er scenen, ikke real life, derfor mener JEG ikke det er langt ude.. ilu.
kk
zkum - r2e
 
#96 01.10.2005 11:34
netop.. det er noget så blankt som irc.. og en ang. en chan.. når de selv skrev for uhm.. 3-4 uger siden de bare lavede en anden de gad ikke diskutere en chan.. også dukker det her op så mange uger efter.. gad vide hvad de nu er ude på.. eller om de bare ikke fik idlers nok.. troede godt nok jack var ovre det stadie hvor soa skulle have idlers, han plejer jo ikke gide at authe sig bare for at undgår alle jer som forsvarre ham her, skrev til ham.. han gad nemlig ikke snakke med nogen af jer, så det var lettere i ikke troede han var online...

 
#97 01.10.2005 11:43
Ka ik helt se det relevante i det :D trækker mig bare her, hverken gider eller har tid til at diskutere det, CJ har heller aldrig været min fav. men tog godt nok hans side her.. God weekend :)
kk
zkum - r2e
 
#106 01.10.2005 12:48
jeg elsker også dig :P
 
#135 02.10.2005 12:34
Jeg vil også sige at det er ufatteligt umodent af jer begge hvis det er som du beskriver.
Hej pikfjæs
 
#136 02.10.2005 15:51
Tja det siger lidt om dig. Hvis det er vigtigt for ham og ikke for dig, så må jeg ærligt talt stå lidt uforstående overfor at I ikke vil give den soa channel tilbage.

Maria handler det i bund og grund ikke om enten noget personligt eller at du vil genere ?

Et domain koster 65 incl moms pr. år
Webserver koster pr. kunde mellem 9-100 kroner (privat hosting)
BNC slots til nok en 5'er pr. md.

tja alt i alt blir det vel en 150 kr,- I betaler pr. år.

Kender til hosting da jeg selv er medejer af et og vi ville aldrig lade en irc channel komme i vejen for vores samarbejdsaftaler med de claner vi støtter.

Men må sige det er lidt til grin det her!
Drop nu lame
 
#139 02.10.2005 20:46
Fatter stadig ikke hvad I vil med en ANDENS channel?

Hvad er grunden til at I vil være på SOA?
study HARD, go PRO
 
#228 05.10.2005 09:01
jeg griner også af dig HAAHHAHAHAHBAHAHAHAHAHAH§!!§"%#€%€#&"
no_user
 
#102 01.10.2005 12:32
Hvis der er nogen der lyver så det da dig da det var dig der ville have at en bot skulle have +n og du har haft +m i lang tid og du spurgte sig efter mere. Og du fjernede +m fra vores manager som er nok til at tilliden ryger bare fordi i bange for jeres reklame ikke var i topic.
Vi havde aldrig nogen kontrol med noget hverken irc servere eller noget. Eneste jeg havde var webadmin til en skodserver og vt som tit var nede. Vi spurgte om at få ejerskab af hjemmesidenŽog +mn men fik aldrig noget svar hverken irc tlf. eller mail.
Til det med at stjæle kalder jeg alle der prøver at lave takeover på en irc kanal tyve. Og hvis du vil kalde os det samme har vi altid villet betale for at få hjemmesiden tilbage men i ville have mere end det.
Men vi prøvede at gøre det den nemme måde og gav jer en mulighed for at komme ud af det her. Men i valgte og beholde #soa som egentligt var det eneste vi ville have pga. det ville gøre alting lettere. Eneste i bruger kanalen til nu er at reklamere for sig selv som i altid har gjort. Se hvad vi fik for det bnc's, cs server og vt. Vi har aldrig spurgt efter penge da vi aldrig havde brug for dem. Men så da vi endelig skulle bruge dem fik vi dem ikke så en grund mere til splittes.
 
#107 01.10.2005 12:49
Skodserver og vt som altid var nede? Tror jeg ikke lige du skal regne med makker. Serveren kørte på en dual opteron hvorpå der kørte 3 servere, hvilket er meget lidt.

VT som altid var nede? Tror det er jer selv der har lavet rod i konfigurationen hvis den nogensinde ALTID skulle være nede for vi har stort set aldrig problemer med dem.

Nå, men jeg har nu (PERSONLIGT) overtaget #soa og der skulle i nær fremtid komme noget spændende derinde. Så hold lige øje :)
 
#108 01.10.2005 12:54
Hvad nytter det at serveren har det bedste af det bedste når den kører af skod alligevel. Prøv spørg lidt rundt og du vil få det samme svar. Jeg holder ikke øje derinde men tak for du ville dele gæt selv hvad.
 
#114 01.10.2005 15:28
Vi har haft en GL server igennem 2 år og den har virkelig kørt godt. Vores VT har kørt fantastisk i 3 år nu og jeg forstår ikke din irritation over deres produkter.

De gør meget ud af at få deres navn branded, men de har aldrig handlet unfair overfor mig eller mit team. Vores samarbejde med GL har kørt godt og ja de har da været lidt off på det seneste, men de har jo også fået børn hele bundtet nærmest - efter hvad jeg ved.

Tror måske du har været EKSTREMT uheldig, eller også snakker du usandt, hvad enten eller beklager jeg, at du på denne måde angriber et firma, der faktisk leverer varen til rigtig rigtig mange mennesker.
NOBODY expects The Spanish Inqui
 
#115 01.10.2005 16:10
Når man har en server og man så bruger en anden hvergang man spiller pga. der er ingen der gider spille på den selvom man har gjort mange forsøg på at fixe det.
 
#118 01.10.2005 17:48
hmm, jeg forstår måske ikke argumentationen. Serveren var ikke god nok, i følge jeres modstandere? Så derfor valgte I at spille på deres server i stedet.

Eller, I havde et problem med jeres server og valgte at spille på de andres servere?

Jeg håber at du kan se en problemstilling i argumentationen for det kan jeg.

----

Beskyldningerne imod GameLaunch er kraftige på denne side og det skader et firmas indtjening og den vej nogens levebrød. Skal ikke kunne sige hvor mange det rammer, men jeres udtalelser virker ikke velovervejet og generelt bare ret "irriterede". Sagligheden i jeres angreb er at savne, men jeg forstår da ganske udemærket irritationen over hvor mange gange det gået galt mellem jer og GL. Måske kunne man bare have ønsket at du/I havde ladet være med at tage den op her og bare ladet det stå, som det står i jeres statement - jeres valg, men ikke et jeg bifalder eller påskønner på nogen måde.
NOBODY expects The Spanish Inqui
 
#119 01.10.2005 17:54
Lyder ikke til du er særlig objektik. Og serveren var ringe for alle parter og det er facts. Vi brugte kun serveren i nødttilfælde og hvergang var det det samme tud over serveren. Men det her handler egentligt ikke om den server.
 
#132 01.10.2005 19:50
"Når man har en server og man så bruger en anden hvergang man spiller pga. der er ingen der gider spille på den selvom man har gjort mange forsøg på at fixe det"

Jeg tog den bare som om det var "modstanderne" der aldrig gad, men tror jeg fandt mit svar et sted.

Objektivitet er noget jeg kan holde hvis jeg er lidt ligeglad med problemet, men jeg mener jo at jeres handling er tåbelig, så hvorfor behandle det på en anden måde end med subjektivitet. I mister en IRC chan og de andre mister penge (måske?). Kan ikke forstå hvorfor I ikke har gjort jer denne tanke - der er jo forskel på de 2 ting, mener jeg.

Jeg vil med glæde gentage, at det er klart at I ikke har haft det nemt med de svære betingelser i haft i kommunikationen (hvis det da passer - ingen ved det), men i ødelægger mere end i får ved at gøre tingene på denne måde og det har jeg det svært ved.

Samtidig så er det da ærgeligt at 2 personer der har hjulpet hinanden igennem tiderne, skal partes på denne måde og med disse ord. Ved ikke om det er mig der husker forkert, men jeg mener, at du sås med nogen af dem fra GL og I rent faktisk var venner i en periode. Trist med denne udvikling.
NOBODY expects The Spanish Inqui
 
#134 01.10.2005 21:14
jow det er trist og burde ikke have endt på den måde. Men når ens manager ikke kan lave hans arbejde så der noget galt
 
#146 03.10.2005 14:38
#soa er måske lidt mere end bare end chan.. og hvis keglerne fra GL nu bare valgte at aflevere den tilbage skulle de jo nok få lov at have deres usle navn i topic... hvis de ellers havde noget at bidrage med... Kan ik følge dig i at soa er usaglige i deres "beskyldninger"... Der er da fint hold i dem, og det maria skriver herinde er da fuldstændig til grin.. For GL er det bare en chan, DE kan bare aflevere den tilbage, og så er den skid slået... œ af dem der idler derinde idler sikkert også på gamelaunch, og den anden halvdel kan nok finde derind hvis de er interesseret i gl's produkter...
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#149 03.10.2005 15:34
ffs jeg suger :(

Der er et svar til dig på side 2 :) Du kan ikke undgå at se det. Beklager mine motorisk manglende evner.
NOBODY expects The Spanish Inqui
 
#161 03.10.2005 19:15
hahahaha hva fatter du så lige?

CJ = offline i over 6 mnd :)

Chan med q etc ryger så :)

 
#194 04.10.2005 13:08
Ownership røg, og han bad maria få det tilbage.. hun får det, men vil ikke aflevere det tilbage til CJ.. Det er at butfucke... Det fatter jeg... hvad fatter du?
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#206 04.10.2005 15:37
Hun låner ham penge, hun får aldrig penge?

Det er at buttfucke..
Det fatter jeg godt, men gør du det?

Det ER MIRC? eller irl
 
#215 04.10.2005 22:55
hun lånte ham INTET... Det er en sag mellem GL og CJ... Der er en gradsforskel du...
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#225 05.10.2005 04:17
Læs trådeN m8 :)

Gl har skrevet et sted at de har lånt ham penge :)

Såå hvor er gradsforskellen?
 
#231 05.10.2005 09:47
At Maria ikke ejer eller arbejder for GL.. Der er gradsforskellen... Det er et privat anliggende mellem GL og CJ, og det burde aldrig være smidt ud i offentligheden af Maria.. Det er usselt af hende imo.. Det er et yderst velformuleret indlæg om netop dette på side 3 (tror jeg), som i alt sin enkelhed beskriver denne sag :)

Tror ikke vi er helt enige her vi 2... så skal vi ik bare lade den ligge? ^^
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#216 04.10.2005 22:58
må jeg gætte mig til at i betaler for den? :) Så SKAL produktet jo være i orden.. :)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#233 05.10.2005 11:38
Det gjorde vi ikke i starten nej, men til sidst gjorde vi. Dog har der aldrig været problemer med den og den har, efter sigende, kørt på samme maskine som SoAs, da vi var blandt de første kunder :)
NOBODY expects The Spanish Inqui
 
#122 01.10.2005 18:02
Fuck hvor er du en klovn. Det er jo overdrevet meget til grin, at i har stjålet en channel, og det er ikke hvilken som helst channel, nej, det er CJ's channel. En channel som burde, og ville altid være hans. Kæft i er langt ude. Jeg handler næppe ved Gamelaunch igen, efter dette. I har lige sat jer selv I utrolig dårlig lys, well done.
JEG er sygere end dig.
 
#145 03.10.2005 14:34
Du er da dygtig nok til at provokere... men knap så dygtig til at læse.. CJ skriver at vt TIT var nede... ikke ALTID som du så vildt formulerede dig...
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#160 03.10.2005 18:54
Kunne være i bare skulle overlade kanalen til dens retmæssige ejer, hvis ikke i ønsker at tabe mere ansigt på dette.

Det er da noget lig en børnehave i køre jer der.
Rossatron
 
#162 03.10.2005 19:18
Stop dog med at være et barn og giv kanalens retmæssige ejere kanalen tilbage. Man skulle fanme tro I var små teenie weenies på 10-12 år.
team chemistry
 
#131 01.10.2005 19:37
Vi har ikke fået jeres bncs sponsorerede, de er blevet betalt for før vi indgik aftalen med SoA. :)
 
#143 03.10.2005 14:27
Hvorfor afleverer du så ikke ownership tilbage til CJ?

Edit: Jeg så et andet indlæg hvor du svarer, med den mest tåbelige begrundelse. Aflever den tilbage og drop hykleriet.

Edited: 03.10.2005 14:39
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#178 03.10.2005 22:46
Er det tilfældigt du siger de har brokket sig over der er en enkelt der ik har fået op og mener det er grund til takeover og fuldstændig ignorer det med at det de siger er at de godt vil have +n (eller +m)! Jeg husker umiddelbart ik noget om en der ik fik op i den "statement" sui havde lavet!
Selvfølgelig er det en fair deal i udgangspunktet, men jeg synes det virker til i har fået mange henvendelser der enten ikke er sket noget med, eller har haft MEGET lang respons på, selv med en nyfødt!
Og selvf. bruger de tingene så længe de er der - det ville de fleste nok gøre med mindre de havde noget andet, hvad de vel ik har så længe de ik har en afklaring med jer!
 
#183 04.10.2005 08:43
Det også fair nok...
Men hvad får du / i ud af at have channel ?? Hvorfor gir i den ikke bare til SoA drengene.. Det andet er da for langt ude !!!!!!!!!!!!
no_user
 
#196 04.10.2005 13:16
MARIA, I DONT LIKE U :( ...
Boxershorts vendes ikke 2 gange
aKz
 
#27 30.09.2005 21:42
Ja, for i den virkelige verden ville det de har lavet jo være perfekt legalt - hvis man altså var i mafiaen.. :)

Det er vel ikke meget sværere end at de 1. har misbrugt CJs tillid og 2. nu forlanger "penge" for noget de aldrig har haft ejerskabet til in the first place.


Hvis jeg nu lånte en DVD af dig, ville du så acceptere at skulle af med en 20'er for at få den igen med begrundelsen "jeg skal jo tjene penge.." ?
 
#21 30.09.2005 21:09
Nej, det synes jeg faktisk virker ret så uprofessionelt af dem. Da de reelt set intet har med SoA at gøre, ud over at de engang har været jeres sponsor. Troede forresten også at dig, maria og co. var gode venner. Venner opfører sig ikke sådan overfor hinanden.

Anyway ...
Jeg er alligevel ked af, at du har vækket navnet til live, eller forsøgt på det så mange gange efterhånden. Derfor håber jeg også, at jeres hold vil klare sig godt. Det er jo lidt svært ikke at drage paralleler til de gamle legendariske lineups.
 
#35 30.09.2005 22:49
OMFG .... må jeg le... ak ak
 
#137 02.10.2005 15:55
moden kommentar
Drop nu lame
 
#49 01.10.2005 00:14
bestik en ircop :D
 
#57 01.10.2005 01:58
snak med feds, det de gør der må de ikk, da det er en klan channel og når det er en klan chan så er det hele klanens kanal og ikk en person, men det er sikkert umuligt og få fat i dem, men prøv da lige alligevel...
LustCrew, representing
#8 30.09.2005 20:45
for grimt af dem Drop gamelaunch!
#11 30.09.2005 20:54
hvem fanden er de 2 nye???
no_user
 
#16 30.09.2005 21:00
Uddyb din kommentar :D?
I'm no super genious. Or are I?
 
#98 01.10.2005 11:58
har aldrig hørt om vimo og den der anden?
no_user
 
#101 01.10.2005 12:30
vimo er talent
no_user
 
#116 01.10.2005 16:46
sure sure
no_user
 
#147 03.10.2005 14:41
boa lå nr. 1 på JG i tidernes morgen... :D?

vimo spiller blandt andet med Chaingang, og han er ik helt talentløs... :)

Edit: der kom et "e" for meget på "spiller" ^^

Edited: 04.10.2005 22:56
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#32 30.09.2005 22:27
det er bare standins
www.copenhagenwolves.dk
#13 30.09.2005 20:56
maria har lavet takeover på SOA :DD :/ barnligt m8...
rofle HEJ arto
 
#17 30.09.2005 21:01
haha :D
#20 30.09.2005 21:07
HAHA.. spillede mix med Jayj.. Han hed SoA paa irc og havde op paa #spiritofamiga.. troede det var nogle barnlige rQvhuller der har lavet fake.. Men nu kan man bare se :D
no_user
 
#22 30.09.2005 21:11
Nej, CJ har bare fundet dem på en random FFA server LOOOOL :P :D :D :D :D

Der blev faktisk postet en nyhed, da STJERNERNE blev til SoA.
 
#76 01.10.2005 06:14
Der kan man bar se :D
 
#129 01.10.2005 18:53
Da jeg saa dit SoA tag paa irc troede jeg bare det var fake... Saa kommer man ind og spiller med dig.. du rammer rimelig godt.. Jeg taenker ikke mere over det.. Ogsaa ser man bare XpN nyheden..

Saa er det der man taenker.. HVA FANDEN!!!
no_user
#26 30.09.2005 21:39
Det var da en besønderlig affære. Stram op!!!!
Kender i salt?
#28 30.09.2005 21:51
Det er stadig ikke den samme Lund :)
dillerbummelum<3
#30 30.09.2005 21:58
Hmm.. Misted alt for soa da de started men nu har jeg godt nok lige drejet en omgang... har jo hele tiden set op til det gamle hold. og vil da håbe det nye klare sig godt. Men at Gamelauch ter sig sådan. er så barnligt nej vent. Det BESKIDT! at folk kan være sådan.. puuuha.. De har nok tjænt formuer på jeres topic drenge synd de skal røvrende jer =)

GL VIMOBABZEN! AKA BETTE KNÆGT! LYLYLYL

GL til resten ;)


Gamulauch, har ihvertfald mistet mig som kunde :)
 
#33 30.09.2005 22:27
og mig
www.copenhagenwolves.dk
 
#43 30.09.2005 23:41
hehe... synes bare lidt det noget rod... ;(
 
#36 30.09.2005 22:56
så vi ter os ligefrem , AHA , jamen når du siger det, fordi du kender da hele sagen, så gør vi jo nok det ... :) , jesus .
 
#42 30.09.2005 23:40
kristus!..
 
#46 30.09.2005 23:45
Vi er da lige blevet fortalt, hvad hele sagen går ud på. Hvis du ikke synes, at det er hele sagen, så burde du forklare den fra jeres synspunkt..
www.copenhagenwolves.dk
 
#47 01.10.2005 00:04
Så kom med resten af historien? :)
no_user
 
#50 01.10.2005 00:40
ja nemlig ja jeg gider da mudderkastning på en offenlig kanal .... get a grip
 
#51 01.10.2005 00:48
Du må da argumentere for dine synspunkter - ellers er de jo til at lukke op og skide i.
Rosse - 8D
 
#86 01.10.2005 10:38
Ja, for når en virksomhed kommer i problemer, så skal de jo nødig ud og undskylde el. forsvare sig. De skal tage i mod deres tæv?!

Vi ser dagligt hvordan virksomheder kommer i problemer, eksempelvis så vi at Electric City kom i problemer fordi deres sælgere ikke oplyste de ting de skulle til kunderne. Herefter gik direktøren for selskabet ud og undskyldte og beklagede sagen på landsdækkende tv, så kan ærlig talt ikke se hvorfor du ikke vil forsvare dig selv her. Ikke et videre professionelt valg du har gjort dig der hvis du spørger mig. I stedet bruger du tiden på at fortælle nogle unger at de skal "get a grip" og bruge hånlige kommentarer som: "OMFG .... må jeg le... ak ak"

Som medarbejder/ejer eller hvad pokker du laver, så er det dit ansvar at være den saglige og voksne i diskussionen, og enten erkende dit nederlag, og derved undskylde, eller også skal du forsvare dig selv efter bedste evne. Det andet gør simpelthen bare at man mister respekten for både dig og din virksomhed.

Håber du vil tage mit "råd" op til overvejelse, for ellers smutter min sidste smule af det før omtalte respekt også.

God weekend ;-)

Morten
VIP - Voldsomt Intolerant Person
 
#58 01.10.2005 02:13
Forstår godt at du ik har lyst til at diskutere det offentligt, men du kan da ik forvente at folk skriver anderledes, når de kun får den ene side af historien.
no_user
 
#138 02.10.2005 15:58
tror du skal til og have en mere sober tone overfor dine potentielle kunder. Den måde dig og maria agere på hjælper ikke just forretningen for Gamelaunch.

Synes det er ærgeligt at et godt hosting selskab skal have 2 repræsentanter, som opfører sig mindre modent og uforskammet.
Drop nu lame
 
#163 03.10.2005 19:19

Haha Hvorfor skulle han det??

potentielle - min røv, du har lige sagt du ikke vil handle der?

Du ville ikke blive sur hvis du mistede penge?
 
#167 03.10.2005 19:49
Ved du hvad en potentiel kunde er ?

Jeg forbeholder mig retten til at svare for dig og dermed komme med en forklaring af begrebet potentiel kunde.

Det bruges meget i marketing og generelt afsætning.

En potentiel kunde er en kunde som tilsyneladende vil bruge dit produkt, købe det, handle med dig etc. Dermed er der ikke sagt at han VIL gøre det, men muligheden foreligger der.

Håber ikke du har læst marketing, eller har arbejdet med det, fordi jeg krummer tæer allerede nu, hvis du fortsætter.... så mister jeg dem sku :(
Drop nu lame
 
#168 03.10.2005 19:58
Yes yes har fattet lidt af hva min bror siger, han går på hf, hvor de har sådan nogle analyser med med om kunder :D

Men vil du som en potentiel kunde låne feks tøj også ikke afl. det tilbage?



Ja kan godt være :) men public = hys hys jo :D aner det ikke :D

Men ville du ikke være lidt bitter over feks din gode ven ikke betalte dine penge igen, eller du ikke kunne få din chan igen?

 
#169 03.10.2005 20:15
jeg mener begge parter håndtere sagen forkert.
Kan ikke forstå en channel på irc kan skabe sådan et påstyr.

Udgifterne i sagen kan med mit smalle kendskab dog ikke løbe op i ret meget, så tabet kan ikke være så stort.

Dog hælder jeg til at soa og cj burde få deres channel, domain osv. da Gamelaunch ikke ha rnoget at bruge det til.
Drop nu lame
 
#171 03.10.2005 20:24

Yes helt klart :)
Udgifter i 2 år til server, webdomain, vt osv kan godt løbe lidt op + de $$ man låner til flere spil og deres accounts..

Ikke en skid mere :)

Men de mangler vist $$$ tror jeg, men er ikke sikker :P

Det er nok bare stolthed nu, det dreje sig om..

Kommentarer i alt: 241   -  
Side:: [1] 2 3
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro