Glemt kodeord
Husk Opret profil

Ny sølvmedalje til mTw

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2011-06-20 23:22
Event: DreamHack Summer 2011
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

På grund af tilbagevendende problemer med teknikken bliver denne nyhed ikke helt så lang som jeg havde håbet.

 

SK Gaming har lige besejret mTw i finalen til DreamHack MSI Championship, efter to jævnbyrdige maps. Især train var en rigtig neglebider at følge, hvor mTw var bare en runde fra at levere et fantastisk comeback efter at have været nede med 13-2 ved pausen. Desværre så ville Marcus 'Delpan' Larsson det anderledes, og reddede SK fra en omgang overtid.

 

 

Hold 1

 

Hold 2

Resultat

SK Gaming

vs.

mTw

2 - 0

inferno: 16-12 / train: 16-14

 

Overordnet set er der dog grund til at være tilfreds i mTw-lejren selvom danskerne kan føje endnu en 2. plads til CV'et. SK er i en klasse for sig selv i øjeblikket og det beviste de også over hele turneringen.

 

Dermed blev slutstillingen som følger for de hold der nåede videre fra gruppespillet:

1. SK Gaming - 60.000 SEK

2. mTw - 30.000 SEK

3. Natus Vincere - 10.000 SEK

4. ESC Gaming

5. - 6. fnatic

5. - 6. Moscow Five

Vi har ikke mere fra DreamHack i denne omgang. Vi håber I har nydt at følge med og glæder os til sommerens øvrige turneringer med danske hold involveret. 

 

 

SK Gaming vinder

 

 

 




Kommentarer i alt: 141   -  
Side:: [1] 2

#1 20.06.2011 23:31
mTw kan sgu da ikke blive ved med at stille sig tilfreds med en anden plads..
jeg er god til at lave ligegyldi
 
#55 21.06.2011 02:06
Jah det er så spørgsmålet. Mener nu godt at mTw kan være tilfredse med sølv som scenen ser ud idag. At de er kommet så langt er dog også til dels pga. en lidt "heldig" vej til finalen. Derfor kan de som sådan godt beholde nuværende lineup. Hvis de da vil efter den 1plads frygter jeg dog det kræver en erstatning hos enten ave eller arcadion. Der er det dog nok kun friis som jeg føler har en chance medmindre man kan lokke karrigan væk fra mouz :)
aka DamieN ThorN
 
#60 21.06.2011 03:22
Som Arcadion selv sagde i et interview efter semifinalen, så har mTw's pracc op til eventet været begrænset, det ved jeg godt de siger hver gang, men den her gang lød det som et seriøst problem.

Så som du selv siger, så bør de være mere end tilfredse med 2. pladsen, og lade os håbe de får praccet noget mere op til næste event. Hvis der er noget mTw gør godt, så er det at spille sammen i lang tid, hvilket betyder utroligt meget, så for deres egen skyld så håber jeg ikke de skifter nogen ud.

Edited: 21.06.2011 03:23
Who else's opinion would it be?
 
#106 21.06.2011 14:18
Jamen helt sikkert. Men det kræver stadig en del. FX spiller de nogenlunde op til så det er rigtig nice :) Men der skal enorm meget til for at kunne komme op og nakke Na'vi og så har du SK. Alle er madfraggers pånær robban. Men vil da også helst se dem blive sammen uden tvivl. Håber da også de overrasker og pludselig nakker alt :) Men både Markeloff og Delpan gav jo mTw store problemer og mener godt friis kan blande sig der

Edited: 21.06.2011 14:24
aka DamieN ThorN
 
#67 21.06.2011 08:03
Arcadion havde squ da et godt event! :)
 
#104 21.06.2011 14:07
Det siger jeg heller ikke :) Jeg siger bare at en af de 2 skal ud for at ku smide en madfragger som friis/karrigan ind
aka DamieN ThorN
 
#73 21.06.2011 08:56
Satme ikke Ave der skal ud da.. Han er et monster...
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#105 21.06.2011 14:12
Han kan lave nogle imponerende ting. Uden tvivl. Nu ved jeg godt at stats ikke er alt men det er som regel arcadion/ave som hænger i bunden og det eneste jeg så nævner er at jeg er bange for at det er 1for meget hvis man vil slå na'vi/sk
aka DamieN ThorN
 
#120 21.06.2011 20:34
Nu ser jeg godt nok ikke meget mere, men jeg så da lidt fra DH, og Ave blender fint ind på holdet, tager de frags han skal og ofte flere til.. Han er en glimrende allround spiller, og så er han fandens giftig i gunrounds.. Derudover bliver spillere som ham altid undervurderet, præcis som Nituz gjorde i sin tid..

Imo er det største problem for mTw at de mangler en ordentlig all out AWP'er. Trace skal ikke spille med det lort, ikke fordi han ikke kan finde ud af det, men fordi han skal spille med colt/ak, hvor han er klart stærkest, og generelt set bare har vist sig som en af verdens bedste spillere. I stil minder han lidt om f0rest og neo, en absolut bæst med riflerne :)
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#125 22.06.2011 17:44
Helt enig. Det var også awp-aktionerne som slog mTw alvorligt tilbage både mod na'vi og sk.
aka DamieN ThorN
#2 20.06.2011 23:31
sadface
www.WEBdanes.dk
#3 20.06.2011 23:31
De har jo vundet ALT de sidste par dage ..
POLAKKER
#4 20.06.2011 23:32
det nye mYm? :D
 
#72 21.06.2011 08:53
???????
#5 20.06.2011 23:33
Nogen der har gjort op, hvor mange 2. pladser de efterhånden har fået i hus? ;P
- 'Tis folly to be wise.
 
#19 20.06.2011 23:42
Ja, vi sidder og tæller ";p"
Jeg må godt..
 
#45 21.06.2011 01:07
:D
Chuck Norris can divide by zero.
#6 20.06.2011 23:33
Synes det er mere end hvad man kan forvente, face it de havde jo slet ikke spillet så man jo tydeligt mod M5, synes de skal være glade for de overhovedet kom i finalen nemt for en gangs skyld =)

Glæder mig dog til at se om mTw har mere at byde på resten af året eller om de har mistet lidt af den spirit igen :/
Velfærd starter ved 100 m/bit
#7 20.06.2011 23:36
Fortjent.

-Men gud hvor var de der kommentatorer bare triste at høre på...
Håber virkelig at der kommer nogen bedre næste år!
 
#10 20.06.2011 23:38
Borat var tilgengæld det bedste jeg nogensinde har hørt på en stream. Kæft nogle kommentare, og 1 man army indlevelse :)
Just fooling around
 
#21 20.06.2011 23:51
Altså hvis man trænger til et godt grin, men stadig noget indblik i spillet, er jeg helt enig.
-Men han vrøvlet fandme også til tider :D
 
#43 21.06.2011 01:01
Så meget enig !



"RRRRRRRROOOOCKEETJUMP!" - Citat: Borat!
 
#16 20.06.2011 23:41
helt enig der..
Yiiha
 
#31 21.06.2011 00:05
Synes det var tydeligt at høre hvem de håbede ville vinde - og med danske øjne var det skide irriterende. Generelt forholdte de sig ikke særlig neutral synes jeg, heller ikke når det galt spectating. Hold da fast det var de dårlige til - stort set altid sk-spillere.
 
#34 21.06.2011 00:13
Altså jeg vil gå så langt som til at sige at hvis de ikke kan stille bedre kommentatorer til dækningen af cs 1.6 end det der til dreamhack, så gør jeg det gratis, og garanterer at det blir 10 gange så godt. Ham til højre var bare dum-smart cs wizard der ikke havde nogen puls på scenen, og den ham den anden stod i baggrunden. :/

deu til kommentator 2012!


manden styrede cirka ingame-cam ligeså godt som ham her....: http://www.youtube.com/watch?v=o0tVS5UuomM

Edited: 21.06.2011 00:17
"I can haz cheezeburgers?"
deu
 
#39 21.06.2011 00:42
Håber det bliver Joe der shoutcaster til CS næste gang!
 
#63 21.06.2011 04:56
Var han ikke sat på LoL cast? Synes jeg så ham derpå?
 
#93 21.06.2011 11:58
Jo ;) Det er fordi lol er fremtiden. :-D
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#122 21.06.2011 20:36
Føj. Vil godt nok MEGET hellere se HoN. Synes det er en del nemmere at følge med i, i stedet for det tegneseriegrafik
 
#123 21.06.2011 20:54
Okay. Det er din mening :D
MikkelG er kongen. I <3 U!
#8 20.06.2011 23:38
Suk... mTw spiller stadig 5vs4 i deres kampe...

...wink wink arcadion ;)
 
#11 20.06.2011 23:38
hold nu op :D
Hooch is crazy!
 
#22 20.06.2011 23:52
XplayN er stadig fyldt med åbenlyse idioter

...wink wink ElemeNt^ (p.s. cool nick, er det et du selv har fundet på?)
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#66 21.06.2011 07:50
Åbenlyse idioter? Du lyder da som en behagelig type hvis man ikke må mene at Arcadion spillede skidt.
suk....
 
#69 21.06.2011 08:24
Jamen tak skal du have reactor. Farvel igen
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#77 21.06.2011 09:03
læl, your welcome - når folk er dumme at høre på er det jo på sin plads at fortælle dem det, således at de ikke begår samme fejl igen. good day to you sir
suk....
 
#103 21.06.2011 14:02
...

Edited: 21.06.2011 14:02
DFM - PotG
 
#109 21.06.2011 15:50
Så har du ikke fulgt med.. Han spillede faktisk rigtig godt, taget i betragtning af han styrede taktikkerne.
...
 
#35 21.06.2011 00:19
Synes faktisk Arcadion spillede en rigtig god turnering, var med på frags (selvom det er ligegyldigt for ham som IGL) men vandt også nogle clutch og som han siger i interviewet har de 4 der i midt i en eksamens periode, så pracc op til har ikke været optimal.

Så du har tydeligvis ikke fulgt turneringen.
Aza
 
#52 21.06.2011 01:47
De har jo altid undskyldninger :) Overall må jeg indrømme jeg så også gerne en anden i stedet for Arcadion og så ave tilbage some igl.
 
#90 21.06.2011 11:06
OK du er da væk, ArcadioN spillede vildt ved hele eventet?? SK var bare syge ved DreamHack.
Den bedste øl er den næste øl ..
 
#98 21.06.2011 13:03
ArcadioN var 3. bedste mTw spiller til denne event.
MULTIPLY4LIFE !
 
#126 22.06.2011 22:13
Jamen du godeste... var han det?
Det var da imponerende... men hvorfor nævner du hans stats?
Tror ikke DH var en event, som drejede sig om at få fleste frags, desværre.
 
#127 22.06.2011 22:35
Du mener jo at han ikke performede overhovedet.. Så fortæller jeg dig lige at han rent faktisk var nr3 :)
MULTIPLY4LIFE !
 
#128 22.06.2011 22:53
Du har vel forstået min pointe i min første kommentar?
Synes bare ikke det ser sådan ud, og du bare kigger på facts.
JA, han blev nr. 3 i mTw med +7 frags til DM, men det betyder absolut intet.
Enhver kan bare campe, spare runder, som er ikke hvad det handler om.
Fra hvad jeg har set indtil videre, er Arcadion næsten altid den sidste der dør. Han er meget defensivt, som er ok, men ikke altid. Han taber runder som han burde vinde.

Jeg siger ikke at han er en dårlig spiller, jeg synes bare at der findes andre der er bedre, specielt når man spiller på højt niveau.

 
#129 22.06.2011 23:11
Det er vel klart han tit er sidste mand der dør, han kalder taktikker, og det er alt andet lige nemmere når man stadig selv er med i runden. Alle kan være uheldige i 1vX situationer, det kan jo også godt være dine mates der har stillet dig selv i en lorte situation, det så jeg i hvert fald ske flere gange under DH.
Jeg forstår ikke lige hvad du mener med +7 til DM, hvad er DM?
Kigger du på stats til DH, så ser du også at ArcadioN rent faktisk vandt flere clutch runder end ave gjorde f. eks.

Jeg synes folk er lidt for hårde ved ham til denne event. Han har underperformet tidligere ja, men denne gang gjorde han det altså fint.
Det er ikke mange calllers der har opretholdt en + score igennem DH, faktisk tror jeg kun det er NaVi's og så ArcadioN.
MULTIPLY4LIFE !
 
#131 23.06.2011 00:27
Han er ikke altid den sidste fordi han caller, det var lidt bob bob sagt...
Han caller tacs, som de har øvet, i starten af runden... længere er den ikke. Igen nævner du noget med stats, som er irrelevant.
Prøv lige og tænkte over, hvis Arcadion var i en bedre 1onx situation, hvor fjenerne var low, så er chancen størrer han ville vinde. (men lad os ikke glemme, dengang han tabt 1on1 med 100hp mod 1 hp mod Xizt)
Så det er irrelavant, at du kigger på stats..

Jeg vil give dig ret i, at han spillede bedre til denne event end tidligere. Men han er ikke en stabil spiller, og det er lige hvad mtw har brug, hvis de vil tage første pladsen til deres næsten event.

"JA, han blev nr. 3 i mTw med +7 frags til DM" - Ja, jeg kan godt se det er svært for dig at forstå. Lad mig oversætte igen:
Arcadion blev nummer 3. på holdet mTw.dk med 7 frags i plus til evenet DreamHack Summer 2011.


#9 20.06.2011 23:38
Im a sad panda ):
Hooch is crazy!
#12 20.06.2011 23:39
Fortjent SK sejr.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#13 20.06.2011 23:39
>8-[
Il capo di tutti capi
#14 20.06.2011 23:40
Det var så ærgeligt at mtw ikke lige trak et enkelt ekstra strå. Men fuck hvor har de/i spillet en fantastisk turnering. Satme godt at se et helt hold være så velfungerende og velspillende, at det næsten gjorde ondt i mine danske øjne, at de ikke lige gik det sidste stykke. Synes sgu alligevel de beviser, de virkelig er nogle af de bedste i verden, og jeg skal da blank erkende jeg nok skal forsætte med at heppe så højt jeg nu kan fra min computerstol herhjemme! Næste event er jeres mTw, det fedt at dele nationalitet med sådanne talenter! Keep it going!!!!

//

Gad dog godt vide en ting, kunne spillerne fra mTw høre kommentatorerne? i så fald, var det ikke rimelig træls at de favoriserede SK så meget, og gav dem kontinuerlig gejst imod jer?

//SEMI
RC is awesome!
 
#17 20.06.2011 23:41
Tvivler på det ellers ville de jo også kunne høre modstanderens positioner og gun-valg osv. :)
ALL HAIL STARZ
 
#20 20.06.2011 23:43
Stor forskel på at snakke i en mic som kun går ud til sine medspillere, end at være på højttalere med den ;-)

Edited: 20.06.2011 23:43
RC is awesome!
 
#23 20.06.2011 23:52
Jeps, fordi kommentatorerne nævner i hvert fald intet om positioner, gun-valg etc.
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#25 20.06.2011 23:54
Netop også en af grundende til min undring :-)
RC is awesome!
 
#27 20.06.2011 23:56
Du virkede bare til at have misforstået starz' kommentar og derfor tillod jeg mig at skære det ud i pap
Positivt menneske fra i dag! :)>
 
#81 21.06.2011 10:12
De sagde jo netop at de ikke måtte snakke for højt om positioner osv, fordi spillere kunne høre det. Det kunne man også høre på den måde de kommenterede på. "Ja, hvad har de dog gang i her", hvis de var ved at booste op i bøssen eller lignende :)
Jeg er OK wild
 
#26 20.06.2011 23:56
Jeg var til DreamHack Winter 2010, hvor jeg så mTw mod Natus Vincere i finalen inde i Extreme Arena-salen. Vi spurgte mTw i half om man kunne høre dem og det sagde de, at det kunne man ikke, fordi publikum larmede samt ingame sounds og snakken på VT. :)
Har du fået set meget af Köln?
#15 20.06.2011 23:41
Ærgeligt :( Gratz SK, kom igen mtw :)
Det er så svært at være så god!
#18 20.06.2011 23:42
De kommentatorer var da dejligt biased.. Men okay, det var i sverige.

Delpan gjorde forskellen på ct på inferno og store dele af train..
Jeg må godt..
 
#24 20.06.2011 23:53
kun syg awPjO
:D
 
#47 21.06.2011 01:23
syntes nu ham med den mørke stemme var lidt fanboy af delpan rimelig trist at høre på når man selv er mtw fan ;D
Im ThA M!ghTy cleMeNs ;) i know
#28 20.06.2011 23:58
Mener stadig de mangler en fast awp på holdet, trace er god men ser ham mere værdifuld med en m4.
#29 21.06.2011 00:00
Skuffende indsats af Na'Vi..
Trollololololo
#30 21.06.2011 00:04
Flot spillet af minet.
HEHE. nej
#32 21.06.2011 00:08
Ærgeligt med endnu en 2'er.

Men gud hvor er mtw's T side død kedelig at se på. Gang på gang stod de sindsyg defensiv og vandrede én efter én ud i delpans aw - både på inferno og train. Undre mig over de ikke prøvede at forholde sig lidt mere til det end blot blive ved med at prøve.

Det var som om SK bedre forstod at sætte de aw's ud af spil med hurtige rush på train med masser af smoke.
#33 21.06.2011 00:08
De har sku snart fortjent at få en første plads til et af de store events. Men det var da i det mindste ikke navi, som ødelagde det for dem den her gang.
SFM
#36 21.06.2011 00:26
ærgeligt, men super spillet af minet.
living is easy with eyes closed
#37 21.06.2011 00:36
Det er vel kun et spørgsmål om tid før Friis spiller på danmarks bedste hold, hvem han skal erstatte ved jeg ikke..


Kom igen mTw, sygt spillet trace, igen igen igen...
#38 21.06.2011 00:42
Glad for at jeg ikke så stream den her gang, tror det var den samme kommentator som vikarierede under IEM og han var satme ringe. Ærgeligt for mtw, men SK er bare et bedre hold, så det ud til. mtw har et godt teamwork, men både Delpan og GT var onfire i finalen og desværre kunne trace ikke redde den alene. trace har forresten vundet, fortjent imo, mvp ved DH, godt gået!
 
#130 22.06.2011 23:39
Vi skulle havde haft Joe Miller <3
Den bedste øl er den næste øl ..
#40 21.06.2011 00:50
Fortjent trace blev mvp:)

Synes helt sikkert dette var Arcadions bedste turnering i et stykke tid, ville gerne have set lidt mere til zonic og minet:)


Men op på hesten igen, på et tidspunkt bryder i den fucking 2. plads forbandelse:D
SOUL SURVIVOR
#41 21.06.2011 00:53
Fuck nu bare ham bøssedelpan langt op i helvedes røvhul, hvor det usle udyr oprindeligt kom fra!!!!!!!!

Og hvor er det fedt med en ingame tacleader der kan tage noget af heatet fra Ave, så Ave kan steppe op, men ellers bidrager med INTET.
Hvor mange clutch kan den mand tabe?!?!

Edited: 21.06.2011 00:56
 
#44 21.06.2011 01:03
Han lavede flere kills og døde mindre i turneringen end ave...
www.satanioN.dk/CS
 
#48 21.06.2011 01:28
Nu snakker jeg ikke kun den her event vel. Han er ALDRIG håbet. Hver gang han er den sidste tilbage på mtws hold, ved jeg bare, han lige så godt kunne skrive kill i console, for han vinder jo ALDRIG noget. Han er en sååååååååå ustabil spiller. Han kan ikke lave entryfrags og han bruger ikke awp. Han taber de fleste dueller og får kun "sikre" frags og ecofrags.

 
#50 21.06.2011 01:41
Haha du er jo helt væk :D
xD__
 
#56 21.06.2011 02:17
at han er den sidste tilbage, er fordi han ikke hjerner frem i hovedet på de andre og taber runderne for dem, som mange af de andre gør..:) at han så ikke vinder 1on1'en er jo lige så meget de andres skyld som ave's, da det sætter ham i en svær situation:)))
Hej med dig.
 
#61 21.06.2011 04:29
snakker vi ikke om arcadion, eller hvad?

udover det er det jo helt væk at sige han ikke bidrager med noget... de kommer i friggin finalen næsten hver gang.. nu må man sgu lige se på facts istedet for på enkelte runder.

Edited: 21.06.2011 04:29
dont eat yellow snow
 
#91 21.06.2011 11:32
Det var da ikke fordi, de ikke kunne kvalificere sig før og komme langt der?

Hvis du vil nøjes med en 2. plads, så er Arcadion sikkert fin, men hvis du vil vinde, så lad os da snart få en fyr ind, som både kan calle og bidrage med noget nyttigt.
I mine øjne har han botstatus og kan lige så godt bare type kill i konsolen, når han er tilbage. Han hiver ALDRIG noget voldsomt op af hatten, og han kan aldrig finde ud af at udnytte sine "gode" positioner, til at få mere end et frag på hans newbie spray.
 
#110 21.06.2011 17:04
1on1's vundet:
- ArcadioN: 62%
- ave: 54%

1on2's vundet:
- ArcadioN: 47%
- ave: 35%

Det er selvfølgelig ikke i nærheden af at være et bevis for hvem der er bedst af de to, men prøv nu lige at overvej hvad det er du sidder og siger, det er jo grotesk at høre på - måske du skulle prøve at lave en bruger på HLTV.org istedet.

Edited: 21.06.2011 17:05
www.satanioN.dk/CS
 
#111 21.06.2011 17:26
Og hvad skal jeg bruge de statistikker til?
Han er bare ikke, individuelt, på samme niveau som mange af de udenlandske stjerner.
Det synes jeg bare tit man kan se til de store events.
 
#112 21.06.2011 17:38
Det er der ingen tacleadere der er, men du overdriver bare fuldstændigt. At sidde og sige at har han botstatus er direkte komisk, men så vidt jeg husker var det også dig der sagde at USSR var på et helt andet niveau end TCM - mundlort efter mundlort.
www.satanioN.dk/CS
 
#113 21.06.2011 17:51
Det er der da mange der er. Hvad snakker du om?
Robban og Zeus bare lige for at nævne 2...
 
#114 21.06.2011 17:55
Nej.
www.satanioN.dk/CS
 
#94 21.06.2011 12:32
Er du seriøs?
 
#96 21.06.2011 12:46
nej
 
#141 25.06.2011 05:05
:D
 
#46 21.06.2011 01:09
-1
FOREVER MACHO!
 
#76 21.06.2011 09:02
http://www.youtube.com/watch?v=lZrK_cAGJhk

Ja du har ret.. Ave har altid bare været fyld på det hold.
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#92 21.06.2011 11:32
Og hvornår siger jeg det?
#51 21.06.2011 01:44
super ærgeligt de ikke fik den overtid... men virkelig fortjent af SK alligevel..

kom igen mTw, jeg er stadig imponeret over at i spiller så stabilt..
dont eat yellow snow
#53 21.06.2011 01:50
Train > Arcadion :D ei :P
n0rdmann
 
#70 21.06.2011 08:32
+1 !!! HAHAHAHA et laugh :D
BaBa^^ <'3
 
#132 23.06.2011 00:52
Nu hvor han er også er tac leader, hvad mon han sagde til sine mates på train i første halvleg med den score på 1-15..

"Kom så gutter!!! We got this..."

 
#134 24.06.2011 01:34
er nordmann og jeg syns ditt name er lidt yeah... hvad skal jeg sige litt tage af en af norgese beste cs spiller gennomtidene ?:P :D
n0rdmann
 
#135 24.06.2011 01:56
Og jeg hader nordmænd og bryder mig ikke om element fra eolithic...
Mit nick har jeg haft siden delta force 1 og den bliver aldrig ændret, så find dig en anden at trolle...
 
#136 24.06.2011 02:02
nu ved jeg ikke hvad det der delta force 1 er for noe da:-) men den måden du og hedder elemeNt på altså der ser bare totalt copy ud fra den tildigere NoA spillern:-)
n0rdmann
 
#137 24.06.2011 16:06
Jeg har heddet ElemeNt^ siden 1998... og SELVOM jeg havde taget det fra ham, hvad så? jeg vil stadig være så ligeglad hvad du synes... det bare et nick. Find noget andet at lave idiot...
 
#138 24.06.2011 20:11
så siger vi det sånt :-) :DDDDDDDDDDDDDD
n0rdmann
 
#140 25.06.2011 02:17
alt det jeg sagde til dig gav en god mening:-) så ved ikke helt hvad du skal poste en sådan idiotisk film så det der dud:) men vi slutter men denne samtale her før vi begynner og svine hinanden HEIDÅ:)
n0rdmann

Kommentarer i alt: 141   -  
Side:: [1] 2
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro