Glemt kodeord
Husk Opret profil

Info om DM kval. søndag

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2011-03-23 21:30
Event: Copenhagen Games 2011
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

I søndags, og i mandags, stod den på kvalifikation til Danmarks-mesterskaberne i Counter-Strike, der foregår til Copenhagen games. Kvalifikationen gik ganske glimrende, da næsten alle hold dukkede op uden større problemer, og spillede en god omgang CS.

 

Til de sidste deltagende hold er der her, de aller sidste, og vigtigste, informationer:

 

- Dato: d. 27/3/2011 (altså NU på søndag)

- Starttidspunkt: kl. 17.00

- Der spilles bo1 double elimination

 

 

Vinderen af Upperbracket, og vinderen af coalitionsfinalen, skal til Copenhagen Games og spille Grand Final.

 

Links til brackets og kampplan kan ses her:

 

Brackets

Kampplan

 

Som altid skal der være mindst 2 fra hvert deltagende hold, til stede på #xplayn.fightnight under hele kvalifikationen.

 

Vi ønsker alle hold held og lykke.

 

 

 

 

 




Kommentarer i alt: 75   -  

#1 23.03.2011 21:30
FACE! mod DG bliver spændende at se.
#2 23.03.2011 21:32
Kom så mTw

:))
Rollin' wit da' Five Avenue cl
 
#3 23.03.2011 21:42
AGREE
EXR
 
#4 23.03.2011 21:42
Tillykke med sejren over empty :)
Ham snajdan kørte til tider rundt med jer, den listepik :P
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#6 23.03.2011 21:56
thx :D det spekulerede jeg faktisk ikke på. tbh :D
EXR
 
#28 24.03.2011 00:10
Jeg grinte da han listede efter dig ned ad rampen, for at ikke at afsløre sig selv :D
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
 
#12 23.03.2011 22:21
Forstår ikke hvad folk snakker om :D lagde ikke mærke til noget - heller ikke det der ninjadefuse? Tell me...!
Rollin' wit da' Five Avenue cl
 
#13 23.03.2011 22:26
Og tak forresten :p
Rollin' wit da' Five Avenue cl
 
#27 24.03.2011 00:07
Så lidt, ej jamen han listede rundt hele tiden, og endda efter EXR i rampen f.eks haha :D
Jeg er ligesom Thomas Blachman,
#5 23.03.2011 21:52
Efter at have ydret mig i tidligere tråd (http://bit.ly/hIX3RX), er jeg godt nok endnu mere skuffet over at se jeres valg af format til kvalifikationen.

Helt seriøst, så må i altså lige redegøre for, hvorfor i har valgt at gøre som i har gjort. Alt for tyndt setup i har valgt, hvis i spørg mig, og hvad er fidusen lige med DE BO1, når finalen vil blive afviklet i BO3?
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#7 23.03.2011 22:06
Måske lidt ærgeligt setup, når vi nu snakker om selveste DM - Det kan jeg godt give dig ret i.. - DM forbinder man måske med noget større og flere kampe (Bo3?), i mit hovede..
AMOOOOOOOK!
zE-
 
#17 23.03.2011 22:46
Må sku tilslutte mig det Nixon siger... Kan slet ikke forstå man ikke gør som stort set alle andre turneringer og spiller bo3... Det er ikke kun mest fair for holdene, men også sjovere for både specs og spllere
spx
 
#23 23.03.2011 23:29
Hm, nu har jeg ikke helt styr på hvordan turneringen er forløbet her i 1.6, men Sourcekvallen kører med gruppespil nu på fredag, og så bo3 DE _HELE_ lørdagen, og jeg er da ved at kaste op over så meget counter for så lidt.

Derudover så bliver hele dette koncept kørt igennem igen om 2 uger, blot for at finde 2 hold der må spille mod hinanden til CPH Games.

Vores hold kan fx ikke få hele holdet til at afsætte både fredag samt hele lørdag for at deltage, desværre.
Mad_Lee is not gonna be pleased!
 
#24 23.03.2011 23:37
Nu er jeg heller ikke den store fan af at afholde kvals på en Fredag, der har folk jo ofte med at skulle en masse andet gøjl.

Pre-kvallen har taget 2 dag, nu er det så den endelige kval, som bliver skudt af på en dag, i et BO1 DE bracket, som skrevet ovenfor.
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#31 24.03.2011 00:25
Vores begrundelse for at afvikle i Bo1 at en Bo3-afvikling netop er meget tidstung. Nu skal det jo ikke hedde sig, at det er os, der ikke ønsker at afsætte tiden til det, det vil vi meget gerne, men erfaringen med 'hjemlige' kampe, der ikke leder frem til en stor pose penge kan have trange kår blandt deltagerne, da det kræver en væsentlig højere prioritering af dem, en prioritering, de ikke altid er bevidste om, selv når de fremsætter ønsker om det.

Som eksempel vil en Bo3 for de 8 hold bedst afvikles over 4-5 kampdage hvis holdene gerne vil undgå noget der ligner marathon-dage med op til 6 timers turneringstid, her medregnet delays af forskellig karakter mellem to Bo3-kampe på én aften.

Vi er ikke inde i et fast forløb, som vi er i en liga og vi er ikke indstillede på samme måde, som vi er, når vi er på lan til vigtige turneringer. Prioriteringen er anderledes.

Vi er dog enige i, at det vil være rigtig godt med større fokusmulighed på de enkelte kampe og vi vil undersøge holdningen hos de enkelte hold - måske er der et generelt ønske om større prioritering nu da der ikke er så stor aktivitet på den danske scene - og måske kan udsigten til at få spillet nogle officielle kampe op til Copenhagen Games også hæve prioriteringen.

Vi ændrer dog ikke format med mindre der er et generelt ønske til det - det er trods alt holdene, der i sidste ende skal stille op.
Det hedder "masser"!
 
#37 24.03.2011 07:32
mTw sætter gerne en stemme på BO3 også.
 
#38 24.03.2011 08:15
Hvis det er her vi skal stemme gør jeg det også lige! ;) (VI ER DG!!)
spx
 
#42 24.03.2011 10:23
Vi er bare ved at være hvor vi var inden fight night, koth osv. blev skabt. Holdene har ikke rigtigt noget at gå officielle for. Alle praccer bare indtil de taber nogle kampe, skifter hold og starter forfra med at pracce, i håb om at DEL snart starter igen.

Når der så endelig kommer en prestigefyldt turnering som DM, bliver resultaterne smidt ud i en pærevælling uden at fremhæve nogle kampe, lineups er gemt på en side der blev skrevet en uge inden turneringen startede og ingen ved rigtig hvem der spiller imod hvem. Vi er godt klar over at DM hovedsageligt er for at give pressen noget at skrive om som alle kan forstå, men det er bare lidt synd at vi ikke selv gør mere ud af det :)

Det gør det lidt sjovere når i fremhæver spillere som MVPs, vigtige runder og hyper overraskende resultater. Det savner jeg i hvert fald. Så hellere have 2 kampe pr. dag i løbet af en uge så man kan nå at se alle kampene og skribenterne har tid til at skrive en ordentlig artikel om dagens kampe.
Dinmor.
 
#44 24.03.2011 10:33
Hold op hvor har du dog evig ret!
 
#45 24.03.2011 11:08
Og vil godt lige have lov til at sige det rent turneringsmæssigt har været afholdt helt perfekt. Ingen forsinkelser af betydning. Ingen problemer med servere, modstandere osv.

Det har Betmee sgu gjort godt.
Dinmor.
 
#47 24.03.2011 11:30
Jeg er enig i alt det du siger, det er desværre bare ønsketækning lige for tiden sådan som xplayns skribent stab ser ud.

Før den situation ændre sig må folk nok tage til takke med at turneringen først og fremmest bliver afholdt.
www.johnnyvang.dk
 
#50 24.03.2011 12:51
Det kan jeg kun være enig i. Nu har vi lige et fifa-event på lørdag, der skal overståes, så tager vi en snak om hvad der kan gøres :)
Det hedder "masser"!
 
#52 24.03.2011 13:34
kører søster-fifa sitet endnu?!?
Dinmor.
 
#54 24.03.2011 13:53
Nej dog ikke, men XplayN hjælper til med at med at arrangere og dømme FIWC-eventen der er på lørdag, ligesom de også var med til DM =)

ebold.dk er waaay back hehe :D
danskfifaliga.dk
 
#62 24.03.2011 17:21
ah okay, tak for info :)
Dinmor.
 
#53 24.03.2011 13:49
Specielt sidste del slutter jeg op om, så er der også mulighed for at se flere af de spændende kampe, istedet for at man fx har to at vælge mellem på samme tidspunkt.
 
#61 24.03.2011 16:40
En9

Håber det kan lade sig gøre i fremtiden :)
¯\_(^_^)_/¯
 
#43 24.03.2011 10:32
Helt klart bo3 single. Udover det kan man ikke andet end at være enig med bone, selvom jeres resourcer måske ikke er til den dækning lige pt.

Edited: 24.03.2011 10:42
 
#72 24.03.2011 21:20
Vi stemmer blankt. (CHEAPTIMES)
Do not! Do it!
#8 23.03.2011 22:09
Lækkert med de gode hold tilbage :)

Må se mig enig med Nixon, få nu fyret noget bo3 på og så spredt ud over minimum 2 dage. De kæmper trods alt om en plads i DM finalen, hvilket der på trods af ukendt præmie ligger en omgang prestige i.
JKN
#9 23.03.2011 22:10
Synes det er perfekt! :-)

Glæder mig til weekendens kampe :P
#10 23.03.2011 22:12
Forstår simpelthen ikke, at der ikke er lineups :)
¯\_(^_^)_/¯
 
#11 23.03.2011 22:15
Man skulle jo nødigt lytte til hvad folk siger :)
www.satanioN.dk/CS
 
#22 23.03.2011 23:25
haha konge kommentar :D
Ude godt, nettet bedst :D
 
#29 24.03.2011 00:19
Nej nemlig. Så godt du skrev det i en anden nyhed :)

Ps. gogo haste<3
¯\_(^_^)_/¯
#14 23.03.2011 22:33
På brackets står der: "Videre til GPH-Games" :D
 
#48 24.03.2011 11:46
Ja, det gør der.
I NEED DOLLARS !
#15 23.03.2011 22:36
kom så mTw
REALNIGGAOUTLAWZ
 
#18 23.03.2011 22:51
svans martin, svans!
&#2384;
 
#19 23.03.2011 23:03
sorry maite :( .. holder selvfølgelig også med jer :D
REALNIGGAOUTLAWZ
 
#49 24.03.2011 11:47
:-(
I NEED DOLLARS !
 
#51 24.03.2011 13:18
:((((
REALNIGGAOUTLAWZ
#16 23.03.2011 22:43
Gamerzone og mTw<3
jiG e maNNEn
jiG
#20 23.03.2011 23:19
Skal dem der går til finalen via. upperbracket kun vinde ét map i finalen?
Do not! Do it!
 
#30 24.03.2011 00:23
Nej. Det er BO3 ved CPG Games. Ligemeget om du kommer fra upper eller lower.
 
#33 24.03.2011 01:20
Hvorfor har i så lowerbracket? Så er der jo ingen fordel ved upper:d
 
#34 24.03.2011 03:06
Der er den fordel, at man ikke skal spille om at komme i finalen? Sådan spillede man altid i gamle dage.
 
#35 24.03.2011 03:56
Hvad er det for nogle gamle dage du snakker om? Der har da alle dage været den fordel at holdet fra upper skulle vinde færre maps i finalen end det fra lower.
www.satanioN.dk/CS
 
#40 24.03.2011 09:44
næsten alle dage :)
Ude godt, nettet bedst :D
 
#57 24.03.2011 14:39
de gode dage
dvp. - FCK
 
#73 24.03.2011 22:16
Hvornår har der nogensinde været afholdt en Double Elim. turnering, hvor holdet fra upper ikke havde en fordel :D? Jeg mindes det ikke ihvertfald :s
www.satanioN.dk/CS
 
#74 24.03.2011 22:32
Ohh, det kan jeg ikke huske, er bare stensikker på jeg ved der har været :D
Ude godt, nettet bedst :D
 
#75 27.03.2011 08:41
Orker simpelthen ikke at finde dokumentation for det, men jeg kan huske at der var adskillige lans der forløb sådan.
 
#46 24.03.2011 11:14
Det har vi heller ikke på Gaming, eller jo vi har lower, men det er kun vinderen, der går videre der. Jeg arbejder ikke på XplayN længere og har intet med måden at gøre, som de afvikler DM-kvallen på. :)
 
#56 24.03.2011 14:37
jeg tror, de har valgt det fordi at, lad os sige at onlinerz ligger seed 2(dnu) og mtw 1(går ud fra at det er random spots.. det er ihvertfald ikke seeds:D). Så taber onlinerz til mtw, og hvis der ikke var lower er onlinerz ude, og så vil seed(3) komme til lan finalerne.. håber du forstår:D?
Hej med dig.
 
#59 24.03.2011 15:12
efter hvad jeg fik af vide gik de generelt efter seeds :) som du også kan se tcm og mtw er i modsatte ende :)
 
#60 24.03.2011 15:31
Du da brændt af.. Selvfølgelig møder seed #1 og #2 ikke hinanden i første kamp. De er selvfølgelig i modsatte ende af kampprogrammet. Så der netop er mulighed for at seed #1 og #2 mødes i finalen. :-)
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#63 24.03.2011 17:26
okay i forstår det tydeligvis ikke, det jeg mener med det, er at hvis det er single-elimination, så er det måske ikke altid de 2 bedste hold der kommer i finalen.
Hej med dig.
 
#64 24.03.2011 17:39
Læs lige hvad du skrev én gang til. Det giver ingen mening det du har skrevet så ;-)
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#65 24.03.2011 18:46
nej, ok jeg formulerede mig forkert i min første kommentar, men jeg skrev også, lad os sige.. det betyder ikke at det er seed 2, men noget vi "leger" somom.
Men kan egenligt godt se, at de har seedet nu:D.. men hvis de har lavet fejl seed, har det hold som nu har fået fejl seed endnu en chance, men nu skal jeg ikke tale på xplayn's veje.

Edited: 24.03.2011 18:59
Hej med dig.
 
#69 24.03.2011 19:02
Det er ellers tydeligt at han mener double er mindre random.
Det hedder "masser"!
 
#70 24.03.2011 19:35
Det var sådan set ikke det jeg kommenterede på, det var mere det med at seed #1 møder seed #2 i første kamp, og derved går seed #3 videre. Det scenario vil jo aldrig nogensinde blive en realitet. Derved gav hans sætning ikke meget mening. :)

- Men ja, double elim. Er meget mindre random :)
MikkelG er kongen. I <3 U!
 
#71 24.03.2011 19:43
Nogen gange giver det mest mening at gætte hvad folk mener :)
Det hedder "masser"!
 
#68 24.03.2011 19:00
Hold der taber første opgør får en ekstra chance. Formatet er ikke valgt for at genere vinderen af upper.
Det hedder "masser"!
#25 23.03.2011 23:59
gogo Gamerzone.dk!!!!!!
BOOYA!
#26 24.03.2011 00:00
Så' der face!
\o_
#39 24.03.2011 08:24
Glæder mig til at se nogle kampe i weekenden =)
#41 24.03.2011 10:16
Held og lykke til alle holdene, men den her skal mTw selvfølgelig vinde. :))
Monkeybusiness!
sekke - dZ
#55 24.03.2011 14:02
mTw 100 % !! :D
Fuldtidsdrankeren
#58 24.03.2011 15:05
Mon ikke det bliver en mTw vs TCM til cph games ..
CARE [ ] DON'T CARE [x]
#66 24.03.2011 18:48
Max Mazur & Thomas Dyr... Tag jer sammen og vind :)

Kommentarer i alt: 75   -  
(kommer snart)
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic