Glemt kodeord
Husk Opret profil

Pensive blacklistet

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2005-06-07 16:44
Event: ESWC 2005 (.dk Qual)
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

En turnering skal afgøres på talent, evne og træning - ikke på brugen af eksterne programmer. Det handler om sportsånd og ære, og ikke andet. De fleste af os er nok ved at være voldsomt irriterede over små idioter der skal ødelægge spillet, som turneringsarrangører er vi i hvert fald godt og grundigt trætte af det.

 

 

I går afviklede vi endnu en kampdag i vores regionale kvalifikation til ESWC 2005, hvor de 2 bedste hold ville gå videre til del finale på Boomtown Aalborg.

 

Efter at have set .avi-filer og demoer fra kampene, med reflecter fra Pensive som hovedperson, har vi som arrangør besluttet at bortvist både ham og hans hold fra alle fremtidige arrangementer XplayN.com er involveret i.

Vi er slet ikke i tvivl om at reflecter snyder, og vi er heller ikke i tvivl om at hans holdkammerater må have været opmærksomme på det. Det gør dem i vores øjne til medskyldige, og dermed kommer de i kategorien af spillere vi ikke gider have noget med at gøre.

 

På baggrund at de beviser vi har kigget igennem i dag, er følgende spilere derfor blevet blacklistet:

Fogh

OxygeN

pefT

reflecter

savior

ziux

 

De turneringer de er blacklistet fra er som følger:

XplayN.com-events (Fight Nights, Aimstars m.m.)

ESWC 2005 Danish Preliminaries

ESL, alle ladders/ligaer/cups

WorldCyberGames 2005, dansk kvalifikation

 

Det vil fremover være praksis, at spillere (og alle spillere på deres hold), vil blive udelukket fra vores netværk hvis vi finder dem skyldige i snyd.

 

Angående ESWC 2005 Danish Preliminaries, betyder det at Pensive ikke skal spille på Boomtown Aalborg i morgen. WEBdanes og eod vil i aften få muligheden for at spille mod hinanden om den sidste LAN-plads.

 

 

Med venlig hilsen,

 

BlackHoleSun, Lizzard og rom

XplayN.com og EsportSystems

 

 

 

Link:

Snyder reflecter

 




Kommentarer i alt: 761   -  
Side:: [1] 2 3 4 5 6 7

#1 07.06.2005 16:46
gg pensive

Lidt en stor dag inden for dansk eSports - at der bliver slået så kraftigt ned på en der snyder, kanon dejligt at se - også selvom det er en af mine irl venner :\

Dumt mikael.

Edited: 07.06.2005 16:48
 
#49 07.06.2005 16:56
reflecter den sad motherfucker :) hvad har jeg sagt hele tiden. idiot
Det værste er, jeg har ret.
 
#155 07.06.2005 17:22
Og sådan en kommentar skal man se fra dig....
no_user
 
#569 08.06.2005 09:47
Jeg sad med den samme tanke :D
Speak in perfect silence
 
#621 08.06.2005 13:47
random reply.


TIL FOLK SOM STADIGVÆK IK KAN FINDE AVI:

http://munk.derfor.dk/dinmor/reflecter.cheat.nu....

Denne film er lavet af somom.com
 
#741 13.06.2005 14:43
Dejligt at se reflecters sande gamerstil, så kan ingen være i tvivl GJ...
 
#59 07.06.2005 16:58
Told ya ;)
ild.
 
#63 07.06.2005 16:59
ENDELIG KROGH!!! :D
no_user
 
#107 07.06.2005 17:09
I siger jo også at vi snyder. xD
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#129 07.06.2005 17:14
Nej, det gør vi ikke. Hvad hver enkelt mand evt. udtaler omkring jer, skal ikke stå til os andres ansvar. Kagetard.
ild.
 
#268 07.06.2005 18:23
Så er du den eneste der ikke tror det :D
Jeg hader phil
 
#480 07.06.2005 23:37
DIG PZYCLONE DIG!!! :D Du er nok det laveste! Alle ved sq da at du hedder .exe til efternavn ffs...
N.Veiss O_o
 
#560 08.06.2005 08:32
Og du er!?!??! :(
Jeg hader phil
 
#570 08.06.2005 09:55
DU SNYDER MAGNUS-----


eksD
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#572 08.06.2005 10:01
K tobias of noobness
Jeg hader phil
 
#575 08.06.2005 10:04
ARH ARH ARH
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#576 08.06.2005 10:11
Din comment er hermed meldt som spam. Worthless newbie of terashop!
Jeg hader phil
 
#579 08.06.2005 10:17
Hold din kæft.
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#582 08.06.2005 10:20
Find nu på noget at lave noob, ud har jo for helvede fri fede spænderbarn, slår dig ned irl, ARH ARH ARH
Jeg hader phil
 
#584 08.06.2005 10:22
snakker du om mongolo? Jeg sidder i skolen :D Og når jeg kommer hjem, formater jeg igen :D
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#585 08.06.2005 10:24
Spurgte jeg?
Jeg hader phil
 
#587 08.06.2005 10:28
Hold din kæft.
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#643 08.06.2005 15:15
Kan i ikke finde et andet sted at komme af med jeres lort?
Jeg kender krogh IRL!!1!
 
#715 09.06.2005 16:11
Det kan du vel se ved at klikke på min _PROFIL_... OG DU ER EN LORT! :D
N.Veiss O_o
 
#103 07.06.2005 17:07
I agree :)
Min kæreste er pænere end din!!
 
#125 07.06.2005 17:14
Du burde så slet ikke kommentere cheat.
 
#164 07.06.2005 17:26
Haha tænkte præcis det samme efter det der mix =)
º¿º
 
#175 07.06.2005 17:32
spillede faktisk mod azzkikr i et mix hvor han brugte speedhack m.m så det er vist, mere og mere normalt at snyde når det ikke tæller!?
Det værste er, jeg har ret.
 
#223 07.06.2005 17:51
ej hvor er du dum og høre på!!! plz tag dig sammen, især hvis du snyder selvom det er mix du ødelægger det for alle andre!
no_user
 
#338 07.06.2005 19:42
Han skriver ingen steder at han synes det er iorden at snyde i mix.
what is this?
 
#457 07.06.2005 22:51
han hentyder bare til det!
no_user
 
#542 08.06.2005 03:59
Gør han da ikke? Han siger at det åbenbart er i orden at cheate, når kampen ikke betyder noget.

Altså han har noget imod det :)
no_user
 
#490 07.06.2005 23:47
ligesom vi spillede mix mod nogen fra pensive og så ham pandeskud yang... de brugte os speedhack lidt inde i kampen.. Selvom det overhovedet ikk er iorden som du os siger, så opfatter han det selvfølgelig om at de spiller som om at det er iorden at "lege" i mix .... men ja det ødelægger alt...
 
#273 07.06.2005 18:25
Ja, hold kæft hvor er du dog dum i nakken. Skal det så være 'okay' at snyde, hvis man bedømmer i situationen, at det er en situation, hvor det er 'okay'? Eller hvad? Og hvem skal så afgøre hvornår det er iorden at snyde?

Cheat er aldrig i orden. Rent faktisk mener jeg, at det, at snyde i et multiplayerspil, er noget af det værste man overhovedet kan gøre. Det er totaltødelæggende for ALTING. Og så er det ligemeget om man spiller CS, eller hvad fanden man spiller.
q8]~
Tyl
 
#491 07.06.2005 23:49
Rolig da, lad da være med at svine drengen sådan til. Bare fordi det er dig der misforstår hans indlæg.
 
#498 08.06.2005 00:04
Han hentyder til det. Ellers har jeg måske misforstået det :). Lod mig bare lige hisse op der.
q8]~
Tyl
 
#505 08.06.2005 00:08
Frækt ;)

spillede faktisk mod azzkikr i et mix hvor han brugte speedhack m.m så det er vist, mere og mere normalt at snyde når det ikke tæller!?

Han har et ---> ? <--- for enden af sin sætining ;) Han tænker at nogen mener at det åbenbart er iorden at snyde i mix forsjov.... selvom det er pisse irriterende, ligesom jeg oplevede med et pandeskud medlem igår...tsk tsk
 
#529 08.06.2005 02:12
Ja tak, det tør siges :p

Det er totaltødelæggende for ALTING = n1 :)
Fy for den lede rødbede!
 
#532 08.06.2005 02:27
gælder det osse samlege :< ??.. det er jo lidt hen af multiplayer....
(Max 32 karakterer)
 
#592 08.06.2005 10:43
Det gælder selvfølgelig også der.

:)
q8]~
Tyl
 
#322 07.06.2005 19:10
jeg siger jo ikke det er iorden at snyde, langt fra... I misforstod mig der.. :O hader cheatere over alt på jordne :>
Det værste er, jeg har ret.
 
#319 07.06.2005 19:07
Turde ikke skrive det, for var ikke sikker på det... :D
Kender i salt?
 
#345 07.06.2005 20:02
haha :)
 
#675 08.06.2005 22:38
går du på HTX i silkeborg?
Kan nemlig ikke komme ind på din profil hvis det nu stod der.
 
#683 08.06.2005 23:40
Nej går på HH i viborg.
 
#355 07.06.2005 20:44
Pas til dig.
no_user
 
#365 07.06.2005 20:52
Pensive Gaming med fuldt lineup (Reflecter joiner)
Skribent: telum-
Tidspunkt: 2005-06-03 15:06

Reflecter busted.

Pensive blacklistet
Skribent: rom
Tidspunkt: 2005-06-07 16:44
Kategori: ESWC 2005 (.dk Qual)


Han fik 4 dage. GG

Edited: 07.06.2005 20:52
powered by din far
#2 07.06.2005 16:46
Det var så nemt at se i kampen mod eod =)
no_user
 
#44 07.06.2005 16:54
at alle cheater, eller enkelte ?
 
#57 07.06.2005 16:58
Vi sagde det sku da også jer til i vores pracc imod hinanden..
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#97 07.06.2005 17:05
at alle cheater :O?
 
#109 07.06.2005 17:09
Nej, at reflecter cheatede. :)
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#230 07.06.2005 17:57
i sagde oxo at jeg cheatede... Fogh her ^^
 
#297 07.06.2005 18:40
Gjorde vi så ik...

vi sagde kun du så godt igennem smoke :D
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#114 07.06.2005 17:10
Well reflecter havde gang i noget okay sjovt pre-fire imod eod, men ikke dermed sagt i alle cheater.
Jeg giver dog ikke en flad femmer for resten af jer når det er så tydeligt at det forældreløse sigøjnerbarn ved navn reflecter cheater og i fortsat spiller med ham, så er i alle vel lige til at lukke op og skide i?
 
#141 07.06.2005 17:18
Hørt hørt ...
Fat people are harder to kidnap
 
#227 07.06.2005 17:55
Vi havde demo af savior, da han spillet i en clan som aldri så dagens lys... somom.com kigget igennem den demo og sa han havde ihvertfald wh på. Men pga det ikke var en officiel kamp, så ville de ikke lave film ud af den :(
What I cant cure,you must endure
 
#361 07.06.2005 20:46
Og jeg har også en demo af dig som jeg så bare slettede hvor du spillede i en klan der aldrig har eksisteret med nogle m8z der alle sammen er stoppede.... jeg lavede ikke en avi fordi jeg havde for travlt med at nulre gær over en spids kineser, derfor du ikke er busted =///

idiot!
no_user
 
#439 07.06.2005 22:22
Klanens navn var: #inface

Lineup: p0rce, savior, freeze, necron og stormen.

freeze, ved jeg, lavde demo af medlemmerne, pga han syntes at det var noge mistænkeligt. Og fandt ud at de ikke havde rent mel i posen. Han quitet clanen, lige efter han havde beviser på at de cheatet (brug af externe programmer). Klanen gik ned lige efter.

Og hvis du ikke kan tale bedre end at kalde folk idiot... så vil jeg ikke bruge mere tid på at kommentere det. Da jeg selv har demo, og jeg har lige kigget gennem den. Men da han allikevel er fjernet fra forskellige arrangementer, gidder jeg ikke at bruge tid på at gøre mere ud af det.

Edited: 07.06.2005 22:23
What I cant cure,you must endure
 
#466 07.06.2005 23:00
M8 jeg hedder FreezY ;)
 
#499 08.06.2005 00:04
;LOOOOOOOOOOOOL; du har ikke overvejet det var en anden SAVIOR OF DOOM, har ikke spillet i den klan, mit navn er Rune Petersen, sammenlign evt. de 2 navne.
 
#502 08.06.2005 00:05
DO SOME RESEARCH BOY - > RESEARCH!
 
#578 08.06.2005 10:17
jeg har bare hørt om en som hedder savior, og han havde også spillet i pandeskud. Og ud fra det jeg har hørt og læst, så er det bare en person som har kaldt sig savior som også har spillet i pandeskud.

Så jeg ved ikke...

Men hvis det er forkert, så har du min undskyldning...
What I cant cure,you must endure
 
#590 08.06.2005 10:39
Måske er det forkert....eller er det ;) ^^
Verden er af lave
 
#428 07.06.2005 22:05
NU SKAL DU HØRER NOGET! SOMOM.COM er nok den største omgang idioter og de skal da slet ikke have noget at sige - hold kæft en bunke selvudnævnte mongoler, de har jo forhelvede slet ikke styr på en skid!
no_user
 
#437 07.06.2005 22:16
De er da i samarbejde med Steambans.com, så jeg ved ikke jeg. Om du kan gøre det bedre.. så er du sikkert velkommen. De ting de har lagt frem, er klare beviser som enhver idiot kan se er forkert på den. Dvs med andre ord, det er tydelig beviser på brug af externe programmer...
What I cant cure,you must endure
 
#477 07.06.2005 23:34
Og steambans er jo også bare ZE win?
 
#545 08.06.2005 04:43
jeg siger bare at det ikke kan være rigtigt at en flok på 14 år pludslig engang udnævner sig selv som ekspeter =) og så at NÅ JA jamen så er de da eksperter... ligesom cheaters must die
no_user
 
#577 08.06.2005 10:11
En flok på 14? Hmmm... Sidst jeg tjekkede, var dem i somom.com allesammen et sted mellem 20 og 30 (måske med undtagelse af en enkelt eller 2). Så det er der da intet hold i!
 
#581 08.06.2005 10:20
Når folk har en alder pga ca 25 år, er det så en flok 14 årige..... Jeg ved ikke jeg, men jeg tror du skal kigge lidt rundt og se hvor gamle de er før du udtaler dig...
What I cant cure,you must endure
 
#562 08.06.2005 08:41
En avi kan umuligt være "tydeligt bevis"
Og hvad er steambans.com? Har du nogensinde brugt 1 minut på at sætte dig ind i det?
Christ :D
hack, crack, download spil
 
#583 08.06.2005 10:22
ja, det har jeg. Jeg er faktisk meget aktiv der inde.

Det jeg ved, med sikkerhed, er at de er helt vildt strikte med beviser. At dette skal gøres rigtig, og de rigtige beviser skal være fremlagt... eller bliver det bare smidt til siden....
What I cant cure,you must endure
 
#586 08.06.2005 10:25
Du siger "De ting de har lagt frem, er klare beviser"
-Det er noget ganske andet end "at beviserne er iorden inden de gør noget".
hack, crack, download spil
 
#591 08.06.2005 10:42
Altså, det somom.com har lagt frem af beviser som i form af en film, som viser personerne i action. Er ikke det samme som steambans.com. Disse beviser har jeg ikke set (hvis vi taler om ave). Så den sag kan jeg ikke udtale mig om.

Nu har jeg set ALLE de film som er lagt ud af somom.com/anticheat.dk, og det jeg har set har været rimelig tydelig brug af externe programmer. Jeg kan ikke tale for andre, men nu har jeg selv været admin i længere tid, og kigget rimelig mange demoer igennem. Og ud fra det jeg kan se på de film, så syntes jeg det er tydeligt. Men som sagt, er det sikkert flere uenig med mig. Derfor syntes jeg steambans.com beslutning om afgørelse af cheat skal være op til 3 admins, som giver deres mening om en demo, uafhængigt er en bedre løsning.
What I cant cure,you must endure
 
#475 07.06.2005 23:30
Har dit had en grund? Nååh ja, de siger at ave snød.....
Tænk, tast, post!
 
#493 07.06.2005 23:51
Det er da bedre end ingenting mester...vil du ikk give dem ret i det? eller vil du stadig være total imod?
 
#661 08.06.2005 18:43
I det mindste gør de mere mod cheat på scenen end du nogensinde kommer til.
no_user
 
#234 07.06.2005 17:59
Jeg kan godt følge din tankegang, uden alle de sure ord.
Personligt har jeg spillet med ham i en 3 uger.. rundt regnet. Jeg sidder ikke og ser hans demoer igennem, det er eksamenstid, jeg tænker mere på det. Efter eksamensperioden har vi så planer om et bootcamp, og der ville jeg hurtigt finde ud af om han snød eller ej.
At folk siger til mig, at han har været til mange LANs, og spillet fint, hjælper jo heller ikke mig til at sige jeg ikke vil spille med ham. Men hvis han sad og cheatede ville jeg sikkert finde ud af det før eller siden. At jeg finder mig selv, peft, fogh og ziux på den liste, er jeg ked af. Føler vi bliver hængt ud som syndebukke. I stedet for selve cheateren. Vi bider i hvert fald i den sure ende af æblet, men hvem gider koncentrere sig om det. Folk i det her community lever og ånder jo for folks nedture. Er der retfærdighed til, ryger vi andre af den liste. Hvis ikke.. så må jeg sige Rene Girard - Syndebuksteorier.. 100%
 
#256 07.06.2005 18:18
Give dig ret i det er træls for jer. sys heler ikke det burde være sådan. Det samme da c4u vandt over 4kings havde de også en cheater med og kampen blev spillet om.
 
#353 07.06.2005 20:31
Det er vel kun fair at kampen spilles om?
no_user
 
#261 07.06.2005 18:20
Det er fair nok du siger du ikke vidste han cheatede, men du må også kunne se vi finder det meget mærkeligt at i kan spille i klan med reflecter uden at kunne se det i de pcw's eller hva i nu spiller, hvis bare i åbner øjnene lidt er jeg er sikker på at ihvertfald nogen af jer må have haft ihvertfald en anelse ide om han snyder.
Du må også kunne følge mig i at vi måske mener det er fair i alle bliver straffet fordi jeg er ret sikker på i har ondt af jer selv fordi reflecter blev taget med cheat, men ikke fordi han cheater.
I har kun ondt af jer selv fordi han blev taget, men tænk nu hvis han ikke var blevet taget så havde i sku fortsat med at spille velvindende om han cheater.
Det er den tankegang i bliver straffet på vil jeg tro :]

Edited: 07.06.2005 18:26
 
#276 07.06.2005 18:26
Det måtte et lan i fremtiden jo bevise, og som sagt, snakker for mig selv og peft lige pt. jeg var uvidende, der er fanme mange derude der snyder, og der er mange jeg tror der cheater, hvordan vil du garderer dig mod det?

 
#292 07.06.2005 18:34
Jeg ville f.eks. ALDRIG nogensinde spille i clan med én der har et ry som reflecter's.
Du har så tilgengæld helt ret i at man kan ikke gardere sig imod cheatere, fordi hvis folk vil cheate skal det nok lade sig gøre, men engang imellem falder én af dem i fælden og det ser vi jo nu og håber på at se mere af.
jeg ved så tilgengæld at hvis man spiller længe nok med en person, så man altså kunne se om personen's spil er suspekt eller ej og bare at lade som ingenting mens den person man nu spiller med cheater, så er man sku næsten lige så skyldig som cheateren selv.
Jeg siger dog heller ikke at det er dig, du kunne sagtens have været uvidende det skal jeg ikke kunne sige, men tvivlen skal da komme dig til gode.
 
#298 07.06.2005 18:42
Ja. Det er jo op til rom, og de andre da de har magt til at smide os andre ud. Ved ikke hvordan man kan bede om tilgivelse i det her community. Det ser håbløst ud. Han har dog ikke magt til at holde os væk fra Lans-event.
Noget andet #G2 PEP blevet taget for cheat, tydelige beviser med SScclient, dem der vandt over MyM, hvorfor f..... blev de aldrig banned?

Når XplayN smider os ud af ESWC qual er det fair nok og stille os andre spillere et ultimatum om hvorvidt vi ville spille med Hr. Reflecter eller ej. Står vi derved bag ham, efter de tydelige beviser, så ja, så dækker man over ham, og dermed kan man smække os på den liste. Vi fortjener på ingen måde samme straf.
Det er desværre dybt godnat, men folk vælger jo ikke at se det fra vores perspektiv, (de andre spillere), som alle har gjort det glimrende til LAN.
 
#328 07.06.2005 19:16
Kan virkelig godt forstå dig, og ville fandme også føle mig røvrendt.. At så rom og de andre giver jer den samme straf som cheateren selv, synes jeg er dybt godnat, og på ingen måde rimeligt.
no_user
 
#337 07.06.2005 19:41
savior: fordi hans WH ikke hoppede i SSclient i ESWC qual.. det var i sundaycup han blev busted .. det kunne jo godt være han ikke cheatede der :P man ved jo aldrig
jeg er sgu ret sej
 
#343 07.06.2005 19:55
Det er også lidt for dårligt imo!
I want yellow!
 
#369 07.06.2005 20:57
Enig ! Dybt godnat !
no_user
 
#387 07.06.2005 21:09
Så du ville aldrig spille i klan med en med at "dårligt ry"? Som fx mig? Jeg synes ikke man bør dømme folk ud fra deres ry, kun hvis der er nogle konkrete beviser. Og disse avi'er er ikke de første af reflecter, jeg har vidst 2 andre.
FCK since 1993
 
#394 07.06.2005 21:18
Der er aldrig gået røg af et bål uden der har været ild, hvis du forstår sådan en lille én.
 
#401 07.06.2005 21:30
Det kunne også være at folk generelt whiner lidt for meget. Nogle gange går det altså ud over folk, der ikke er i nærheden af at cheate. :) Jeg har nu selv været under anklage for snyd i næsten 1 år, og jeg har ikke set noget der er tæt på at være bevismateriale. :o
FCK since 1993
 
#646 08.06.2005 15:27
Du er da en knold Funatic ..
Jeg kender krogh IRL!!1!
 
#648 08.06.2005 15:51
Tak og så sandelig i lige måde.
FCK since 1993
 
#688 09.06.2005 08:59
det må da uden tvivl være det dårligste ordsprog i verden. og specielt på cs scenen, hvor man næsten skal gå med gasmaske på en våd mark.

hvis du forstår sådan en lille en
pnG
 
#536 08.06.2005 03:21
raptor du er dagens fjols!!

vil give dig ret i reflecter er en taber!!

men du skal ikke svine de andre til!!! alle claner gode som dårlige har set cheater!!

og SoA er da ikke blacklistet og de har da haft deres oar stykker igennem tiden ?

nu må du lige stramme dine patter op hvor de burde sidde!!! det er sørgeligt at se dig kalde dem for tumper når det er dig der er tumpen ved at generalisere så meget!!

og hvad xplayn.com's dom angår!! så det sørgeligt at se.. men håber SK eller clan-it en dag får en cheater med.. for så vil vi jo se de bedste spillere i dk blive black listet fra xplayn.com's arrangerementer!! som om det ville ske!!! man ville aldrig udelukke de bedste danske spillere fordi de havde en cheater med!!!

me det er måske en af grundene til at der ikke er så mange penge og at e.sport er så ustabilt! forid der sidder en flok fjolser (hej rom) og styrer det hele!! en rigtig gang nepotisme!!! kende folk for at være med og er du ny og god !! tjaaa vi skal nok stoppe dig!!

kender et par af drengene fra pensive da jeg engang har gamet i pandeskud.dk med dem.. og har også gamet på lan med dem! og de cheater ikke!! de kan bare ramme face!! så stop jeres lort!!! og giv de andre en chance til!! alt andet ville være utroligt dobbelt moralsk!!

raptor!! stik dit hoved i toilettet og træk et par gange!! så kan det være du kommer til fornuft !! og nu bliver min kommentar sikkert slettet !! men igen ! raptor i GK kan svine folk.. mig tjaa ikke kendt !! jeg ryger en tur!!!
yes yes
 
#557 08.06.2005 08:09
Du moderer enten din tone, eller du forsvinder fra dette site. Hvis du ikke kan debatere på et modent niveau, skal jeg hjertens gerne hjælpe dig med at komme videre.

Enhver der snyder i en XplayN turnering vil opleve det samme, som der står i ovenstående nyheden. Uanset hvem personen er.
no_user
 
#609 08.06.2005 12:24
Hr. Kim rom hvad med det her : http://www.expelled.dk/dl/h4x.rar kig evt på razek hmm? han ved rimlig meget alligevel ik?
no_user
 
#701 09.06.2005 10:00
Den film med RAZEK beviser jo ikke en skid.. derimod virkelig VIRKELIG et ynkeligt forsøg på at få en spiller banned fordi han spiller klogt.. altså plz. han drejer væk fra midten med en smoke i hånden også er det suspekt..

er altid noget staff på xplayn ikke har samme indstilling til det som dig.
 
#713 09.06.2005 14:36
Den i b er suspekt . den i lib er suspekt og det er vidst nok Matique der laver den note
no_user
 
#718 09.06.2005 17:17
det er stadig taget ud af sammenhængen det der sker i lib. imo er der intet underligt ved at tjekke et hjørne.. den på B er bare en bevægelse.. han skyder ikke engang efter ham som man ville regne med hvis han troede han gik frem..

Filmen beviser intet.. og den note der.. hvad fanden laver den i filmen? :P
 
#757 30.06.2005 02:47
Ved godt det ikke giver mening at skrive til dig flere uger efter, men hvis du stadig har filmen, så ser du at den "note" der bliver beskrevet ikke er en note. Derimod kigger jeg på den mand som går frem og spotter.

Jeg kigger lige de 2 sek for at få centername frem på skærmen ('.')
stats isn't important
 
#690 09.06.2005 09:04
og så igen så ved vi jo alle sammen at du ikke vil banne SK fra alle xpn turneringer hvis de nu havde en beskidt spiller med.
pnG
 
#691 09.06.2005 09:08
Jeg har ingen respekt for den slags latterlige udtalelser, der ikke har hold i virkeligheden.

For det første angriber du min integritet som arrangør, for det andet opstiller du et fantasi-scenario vi endnu ikke har oplevet. Eftersom vi ikke har oplevet det, er det usandsynligt nemt at beskylde mig for en bestemt holdning - selvom du ikke kan underbygge din påstand på nogen måde.

Og jo: de ville blive sparket ud på stedet.
no_user
 
#728 11.06.2005 20:55
ikke har oplevet ??

det er da både sket i SoA og med Xre!! så det er sket bare ikke i SK men dte kan sagtens komme til det...

men indtil da så kan man ikke sige noget om dine handlinger!!

men mit gæt er du ændre din regel til et midlertidigt ban eller kun lader det gå ud over synderen hvis en SK eller en anden top clan skulle have en cheater med

yes yes
 
#673 08.06.2005 21:57
Suk da, suk, suk, suk, suk.
 
#717 09.06.2005 17:17
Count me in on that one - ROFL for en gang ævl..
no_user
 
#379 07.06.2005 21:04
Tja Hvad han mener om det er vel ligemeget.. hvis du har spillet med reflect i 3 uger med 1-5?? pcw's om dagen så burde du da også lægge mærke til hvordan han spiller..
Autonome er verdens idioter
 
#389 07.06.2005 21:13
Men det er altså lidt noget andet når man kan sidde bagefter og se det hele med WH på. Det er lidt sværrere at se uden.
douchebag
 
#331 07.06.2005 19:19
Det er jo ikke sikkert, at han har snydt når de har pracc'et osv. Det ved du, jeg, og alle andre ikke en kæft om. Det kunne jo måske være han valgte at benytte sig af eksterne programmer, da de røg i lower og så troede han det kunne gavne (det gjorde det også, det blev bare opdaget heldigvis da :DD), så på den måde synes jeg ikke det er helt fair at straffe samtlige spillere, men dem om det.
Min far kan tæve din far!
Enjon - 5*
 
#676 08.06.2005 22:41
100% enig der, jeg mener i hvert fald at man er uskyldig indtil det modsatte er bevist, og hvordan vil man bevise at de vidste reflecter (efter sigende) brugte hax?
Drop arrogance ingame!!
 
#344 07.06.2005 19:57
Kunne ikke havde sagt det bedre selv.
Cogito ergo sum.
 
#314 07.06.2005 19:01
Jeg kan godt se hvad du mener f.esk hvorfor er Clan IT / Evermore ikke udelukket for noget de skulle jo ogsaa se at xre cheatede?!
no_user
 
#412 07.06.2005 21:42
Fordi XRE er betegnet som en topspiller og XpN beskytter åbenbart topspillere, og vil ikke lade andre komme ind

Edited: 08.06.2005 12:16
 
#434 07.06.2005 22:13
rolig nu tiger.
 
#441 07.06.2005 22:26
Det var ikke en xplayn turnering, så den kan du desværre ikke bruge.
Synes også det er en meget streng løsning, men så bliver folk opmærksomme på deres medspillere. Det er godt nok kun en mindre del af scenen der deltager i xplayn turneringer, så de kan være ligeglade; tror dog at det hjælper lidt på sagen.
Hvem ved, måske når tingene er faldet til ro, og alting er mindre dramatisk får i lov til at spille igen. Men indtil videre må I desværre leve med den straf.
no_user
 
#451 07.06.2005 22:34
Så er spørgsmålet om cheateren tænker på hans hold; Jeg tror ikke.
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#469 07.06.2005 23:16
Så vidt jeg husker, indrømmede Xre at have brugt cheat i en ESL(DEL) kamp på Dust2. Og hvis BlackHoleSun, Lizzard og rom kan banne samtlige spillere fra Pensive i fremtidige arrangementer bl.a. ESL, er det en principielt en 100% identisk situation. Så vidt jeg husker, var det endda også en form for WH som Xre brugte.
Synes straffen skulle have været en komplet banning af reflecter, lig den som hele holdet har fået nu, og ladet de resterende 4 gutter, få et midlertidigt ban - I første omgang en fratagelse af ESWC-lan billetten.
Gone irl
 
#474 07.06.2005 23:29
1. DEL og ESL er ikke det samme.
2. Regler må indføres på et tidspunkt, man skal starte et sted. Du kan whine hvis det sker igen, og hele holdet ikke bliver banlyst. Du kan ikke whine over at det ikke er sket før.
no_user
 
#484 07.06.2005 23:40
Det med at tage en gammel historie frem, og prøve og drage paraleller til nu er måske en urimelig sammenligning, indrømmet.
Men synes nu alligevel det pludseligt har taget en meget hård drejning.
Så lige et teknisk spm. DEL blev da smeltet om til ESL, mere eller mindre direkte, med samme ledelse osv? Dog med nogle tilføjelser i ESL-udgaven.
Gone irl
 
#552 08.06.2005 07:58
Yea, det er samme kocept, bare med lidt anderledes forhandlinger og aftaler. Jeg har ikke det store indblik i det, andet end at jeg godt kan sige at DEl og EsL ikke er det samme :). Hvis du vil vide mere, må du tale med nogen der arbejder med det.
no_user
 
#518 08.06.2005 00:44
De 4 holdkammeraters totale banlysning er kun bygget på indicier, hvilket langt fra er grundlag nok i en hver anden sammenhæng, så at deres straf måler samme som reflecters er jo helt hen i vejret!
no_user
 
#538 08.06.2005 03:28
jame meget simpelt!!!

hvis alle cheatere og deres claner skal bannes for evigt betyder det i fremtide at der ikke kan komme nye talenter da ingen tør tage nye med i sin clan fordi de muligvis bliver banned fordi en cheater!!

det er da for tåbeligt!!! utrolig barnligt og dobbeltmoralsk om så xre's er historie så det stadig sket.. og hvorfor blev reglen ikke lavet dengang ? fordi de var topgamere? eller hvad ?

trist trist!! men scene ændre sig sgu nok aldrig!! topgamerne styrer den !! og den bliver ændret som de vil have den.. sgu nok derfor den er så skide ustabil!! alle topgamerne er jo kun drenge (siger ikke jeg er en mand) og modne er de sgu nok ikke!!!
yes yes
 
#556 08.06.2005 08:07
Orrhh hvor er du nederen.. Nu vil jeg drikke mig kaffe og ignorere at du har skrevet.
no_user
 
#682 08.06.2005 23:29
Problemet er vel bare, at det er de samme hovedmænd der står bag begge turneringer. Jeg nægter at tro på, at så garvede mænd som lizzard og rom (kan ikke huske om bhs også var indblandet i DEL) har ændret syn på cheatere det seneste halve år.
Jeg ved godt jeg ingen vegne kommer med det jeg vil sige, og hvor lidt mening det, burde, give, men rom, lizzard og bhs ville aldrig smide egene & co. ud af en turnering, hvis mr.x fra holdet, snød... Nu bliver de selvfølgelig nødt til det, hvis det skulle ske.

Det er en hård, men nødvændig straf. Det burde bare også ha' forekommet dengang xre ytrede sin brug af diverse programmer.
Ses på dolken
 
#692 09.06.2005 09:10
Det lover jeg dig for at vi ville. Den største trussel mod dette community - og alle vores aktiviter - er snyd.
no_user
 
#640 08.06.2005 15:01
Jeg kunne ikke være mere enig. Midlertidig ban til de andre pensive gutter og komplet ban til reflector.

så evermore er nomore skulle man have taget den samme historie i aktion eller hva' ?
I love you poptøzer!!
 
#654 08.06.2005 17:36
Nej fordi regler/love med tilbagevirkende kraft er ikke moralskt rigtigt. Dengang operede man i god tro, efter én politik - En politik der nu er ændret til noget, alt andet lige, meget hårdere en af slagsen. Og ændringen skulle ske på et eller andet tidspunkt, så nu er vel ligesågodt et tidspunkt som ethvert andet.

Noget andet er om den så bliver holdt - Det må tiden vise:)
Gone irl
 
#450 07.06.2005 22:32
Hold da kæft en gang bræk at lukke ud. Det her har intet at gøre med, at XplayN ikke vil lade nye folk komme ind på den elitære del af scenen. Det har noget at gøre med, at man udelukker folk, der intet har at gøre her - i dette tilfælde pga. tydeligt snyd.
 
#470 07.06.2005 23:17
Evermore topclan: <XRE = cheat> -> ingen konsekvens fra DEL/ESL admins, heller ikke xplayn
Pensive noobclan: <Reflecter = cheat> -> Konsekvens banned fra ESL af lizzard, får backup af rom, tilhørende alt hvad der har med xplayn at gøre.
 
#472 07.06.2005 23:28
xre snød ikke i en turnering arrangeret af XplayN.com, derfor har hans cheat ingen konsekvens i forhold til vores events. Vi har også givet andre (tidligere) cheatere chancen for at deltage i vores events. Vi er ikke politimænd på scenen, og vil ikke være det - vi slår kun ned på syndere der sviner vores events til.

Derudover blev xre nu rent faktisk straffet af ESL, hvor meget og hvor længe kan jeg ikke huske.

Og hvad han fik af straf af en anden organisation for 6 måneder siden, har ingen indflydelse på hvordan virkeligheden er i dag. Siden dengang har en række aktiviteter i Danmark (bl.a. de 4 der er nævnt i nyheden) indgået strategisk samarbejde, og derfor vil alle nye tilfælde af snyd blive straffet som ovenover.

Du kan vælge at skrige "scenen er lukket, xplayn holder hånden over de kendte, yadayada" til du er blå i hovedet - eller du kan vælge at læse hvad jeg skriver i nyheden, og forholde dig til det.
no_user
 
#481 07.06.2005 23:37
du siger vi er syndere, og sviner jeres event til. Uddyb. Personligt mener jeg at de her ESWC Pre-Qual har været noget af det mest fede jeg har været med til at spille Online. No shit really..
Er ked at vi andre får samme straf som reflecter, findes der måder at ophæve det på?
 
#486 07.06.2005 23:41
Hvis man snyder i et af vores events, sviner man det til. Man sviner arrangørerne, sportsånden, deltagerne og alt omkring arrangementet til. Det er min holdning, både som tidligere manager for et par forholdsvist gode hold, og som turneringsarrangør.

Angående straffen, tjaeh tjoeh. Det ved jeg ikke. Spørg mig igen om nogle måneder - lige nu synes jeg det er yderst passende.
no_user
 
#492 07.06.2005 23:50
fra den side set, forstår jeg det.
Og at vi kan snakke om det andet lyder positivt. Tak for svarene =)
 
#522 08.06.2005 01:07
Det er dog den mest uproffesionelle holdning jeg længe har set.


spørg MIG igen om nogle måneder..

Underforstået, hvis JEG føler det rimeligt vil JEG måske overveje at lade jer spille igen. Det er en skam at se magtsyge personer udøve deres magt helt uden sans og fornemmelse for hvad det betyder for de involverede personer (for at statuere et eksempel - hvad ved jeg)

Reglerne er jo så estremt tolkbare at det bliver op til DIG (Rom) at bestemme hvad der skal ske. Det kan du forhåbenligt godt se det latterlige i.

Hvis du ønsker at bruge et retsbegreb som medskyldig, må du også sætte dig ind i hvad det dækker over og hvilke betingelser der normalt skal være opfyldt for at dette er en rimelig dom..

Hvis det bare er en lam undskyldning for at handle som DU helt subjetivt finder mest belejligt, så skriv dog det i stedet. for at pakke det ind i noget der tydeligvis er en omgang pladder.
no_user
 
#541 08.06.2005 03:38
100% flot sagt :)
yes yes
 
#550 08.06.2005 06:54
Imens man venter på roms kommentar :).
Drik noget vand plz...
 
#555 08.06.2005 08:05
<sarkasme>
Undskyld at jeg ikke var vågen klokken 1 om natten. Beklager meget.
</sarkasme>
no_user
 
#568 08.06.2005 09:47
haha må du sku undskylde :P. Men derfor venter jeg stadig på at du besvare ham foroven :)
Drik noget vand plz...
 
#580 08.06.2005 10:19
Det skete før jeg svarede dig...
no_user
 
#554 08.06.2005 08:05
Du har helt ret, bortset fra en ting: i en retssag straffer man folk. De skal gøre bod, i et eller andet omfang, for en forbrydelse. Der kan være tale om frihedsberøvelse eller kontant erstatning.

Sådan er det ikke her - der er tale om personer, der bliver udelukket fra de aktiviteter som jeg og mine partnere brugere vores sparsomme fritid på at arrangere. Jeg lover dig for at jeg er herre over hvem jeg vil lade deltage i de ting jeg selv arrangerer, og jeg alene er herre over det.

At min post er utydelig, og at jeg burde præcisere at jeg er talsmand for mine aktiviteter, vil jeg give dig medhold i.
no_user
 
#685 09.06.2005 01:34
hmm, et eller andet sted, er det vel i og for sig okay selv at bestemme over de ting man (du) nu selv engang står som arrangør af.

JEG mener bare, at man har en vis forpligtelse i nogle tilfælde, især i en situation hvor man nærmest står som ene mand og "bestemmer" arrangementer der er så store og styrende for counter strike i DK.

I så fald er det nok nærmere noget med strukturen på vores e-sport der er noget galt med siden en mand kan sidde på al magten.

Men fair nok, hvis du har lyst til at tage slæbet og ingen andre melder sig på banen som "esports politikere", så kan du vel i teorien (og praksis) gøre som det behager dig.

Så kan man (jeg) være enig/lide det, eller lade være.

Min mening i sagen burde dog være tydelig. Jeg synes det er dybt uretfærdigt, og har ondt af spillerne som er forholdsvist dygtige counter strike udøvere, der nu ikke har mulighed for at deltage på topplan længere.


PS: Et tænkt hypotetisk eksempel og rene spekulationer omkring situationen som f.eks. hvis spiller X fra: "starterMates, IT, SK, Gamelaunch- alliancen", var taget i samme situation, kan vi ikke bruge til noget. Men MON ikke beslutningen havde været noget anderledes i dette tilfælde.
no_user
 
#693 09.06.2005 09:14
Nej, det havde den ikke. Og det er det mest latterlige jeg har hørt i min tid på scenen - og nu har jeg så hørt det 6-7 gange i dag alene.
Igennem hele min tid på cs-scenen, har jeg slået hårdt ned på snydere, når de blandede deres snyd ind i mine aktiviter. Det går helt tilbage til Jubii Games og Jubii Serverne.

Og så er det lige meget om du hedder terrorlordkiller2k eller spx - hvis du snyder i nogle af de ting jeg arrangerer, er det sidste gang du spiller med der.
no_user
 
#697 09.06.2005 09:41
Indrømmet, det er taget ud i den blå luft, og er somsagt spekulationer.

Tanken var såmænd heller ikke at "spx" ikke blev smidt ud, men nærmere om hans 4-6 teammates der højst sandsynligt tilhører DK's absolutte elite og er de bærende kræfter i DK's counter-strike ansigt ud af til (resten af verden) ligeledes ville blive smidt ud på samme måde som det er sket i denne sag.

Men det giver som sagt ingen mening at diskutere, idet det blot er noget jeg finder på - ikke desto mindre HÅBER jeg at du har tænkt sagen 100% igennem, så konsekvensen ville være intakt, i så fald en lignende situation opstår, MEN den omhandler et mere "vigtigt" hold.

Men nevermind, også blot en "under bæltestedet" sidebemærkning, til en lidt kedelig sag. Heldigvis kan de unge mennesker måske finde ud af, at der er andet end counter strike, men dette burde bare ikke være måden hvorpå det sker. Et andet alternativ er at skaffe nyt steam id, og "opbygge" nye identiteter i communitiet - ligeledes lidt ærgeligt.
no_user
 
#641 08.06.2005 15:04
haha katastrofalt flot sagt :D!

Men alligevel kan man dele holdninger, min holdning er nævnt lidt oppe - dvs. midlertidig straf til hele holdet og perm. ban til reflector.
I love you poptøzer!!
 
#694 09.06.2005 09:14
De spiller stadigvæk med ham - han er stadigvæk en del af deres lineup. Siger det ikke lidt om holdningen på det hold?
no_user
 
#700 09.06.2005 09:58
jo det kan du faktisk have ret i, det bemærkede jeg også igår da jeg tog et smut forbi deres kanal. Underlig ting synes jeg, jeg havde kicket banned og svovlet, men okay sådan er vi jo så forskellige - så det har været et holdningsskifte til mig :P
I love you poptøzer!!
 
#540 08.06.2005 03:36
det er jo sørgeligt at se det der!!! hvorfor straffe uskyldige mennesker ?

hvad har savi, peft, ziux og Fogh gjort forkert ?

de har gang på i pandeskud.dk vezania hvor jeg gamede med dem og mange andre gange før vist de gør det skide godt.. og så laver en de gamer med en kæmpe bummert ved at cheate og så ryger der ellers 4 stk gode cs gamere som intet har gjort galt andet at have en smule provokerende attitude og et godt aim!

undskyld jeg siger det!! men det er jo for dumt!! det hjælper jo ikke til at gøre scenen breddere og mere åben over for nye talenter... tvært imod det lukker den og sørger for det er EN elite og alle de andre!!! og eliten kan man ikke komme med i hvis man ikke kender en !! og dem der kender en de er der allerede !!

men det er vel "xplayn.com" aka rom der skal bestemme det ?

så lad det være sådan !! bare skidt at en mand der har kæmpet så meget for den her scene er blevet så snæver synet, dobbelt moralsk og generalisrende at han ikke kan se han lave ren fejl selv om flere siger det!!

btw. folk tror jeg beskytter dem fordi de er mine venner!!! forkert !! mig og fogh kan ikke klarer hinanden!! synes bare det er skidt vlag især over for savior og peft der aldrig har cheatet, eller på anden måde gjort noget forkert end at være dedikerede til det de tror på!!
yes yes
 
#553 08.06.2005 07:59
Læs nyheden.
no_user
 
#672 08.06.2005 21:34
er gjort !!! og synes stadig jeg har ret ! og at du burde tænke dit perm ban til resten af holdet igennem igen.. i hvilken verden betaler man for andres "ulovligheder"

næhh hvis du var smart sørgede du for at han fik et steam ban, han blev udelukekt af alle fremtidig og at resten af clanen blev noteret for at have gamet med en cheater.. og så kan i jo se om de dukker op i et fremtidigt event med endnu en cheater og gør de kunne i over veje at skride til handling på den måde i har gjort nu!!

men glæder mig til at se dette ske igen og dte involvere en eller flere topgamere!!!

vil i slå ned på fakenicking på samme måde? det er også snyd der ødelægger spillet ?
yes yes
 
#695 09.06.2005 09:15
men glæder mig til at se dette ske igen og dte involvere en eller flere topgamere!!!

Du glæder dig til at andre mennesker snyder? Du er en sørgelig person.
no_user
 
#727 11.06.2005 20:50
skulle vi ikke snakke pænt :)?

hmm ja jeg glæder mig!! men ikke fordi en snyder men til at se hvad du gør ved det!! især hvis det involvere en top gamer!!
yes yes
 
#670 08.06.2005 21:32
Gentagelse er og bliver det bedste argument.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#664 08.06.2005 20:21
"Vi er ikke politimænd på scenen, og vil ikke være det - vi slår kun ned på syndere der sviner vores events til" .. husker du [IMP] fra din tid hos jubii?
 
#665 08.06.2005 20:31
Ja, de snød - bl.a. på vores servere. Flere spørgsmål?
no_user
 
#671 08.06.2005 21:33
nix :)
 
#476 07.06.2005 23:30
Hvis og såfremt jeg husker korrekt, at det passede at Xre brugte wh i en ESL(DEL) kamp, som jeg har œvejs spurgt Tatiana om, har du ret i, at der må være noget andet der ligger til grunds for åbentlyse forskelsbehandling - Det punkt vil jeg give dig 100% ret i, at det er uretfærdigt over for jer 4. Hvis det passer:)

Men hvis i havde tænkt jer at ride på bølgen ud, og ta' til lan, med en billet i hånden vundet ved hjælp af eksterne programmer, skal i selvf. straffes. Øjensynligt havde i tænkt jer det, da i ikke selv meldte ud at reflecter ikke havde rent mel i posen.
Alt i alt, mener jeg at det er korrekt i skal straffes, men straffen er for hård overfor jer. Og mon ikke også den bliver nedtonet inden længe.
Gone irl
 
#483 07.06.2005 23:39
Jeg håber.. jeg håber. :(
 
#625 08.06.2005 13:57
Dejligt du har et xpn club medlemsskab.. :D
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#639 08.06.2005 14:47
?
yeas.
 
#645 08.06.2005 15:24
ok du kan ik se ironien.. du er udelukket fra alle xpn arrangementer og har så et xpn club tag.. det er bare lidt pudsigt.. nvm..
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#647 08.06.2005 15:35
aye aye
 
#519 08.06.2005 00:46
Klap lige hesten, mester! Nok er straffen for jer 4 spillere uretfærdig givet, idet den er bygget på forudanelser fra de 3 "overdommere", men det har hverken noget med XplayN eller toppen eller en skid i den stil at gøre. :)
no_user
 
#295 07.06.2005 18:37
På en måde, og på en måde ikke.
Mange gamere tøver ikke med at sammenligne counterstrike med fodbold, og i denne omgang kunne man måske reflektere til den virkelige verden.

Ville det også være helt fair hvis Chealsea og Man Utd. blev udelukket fra Premier League fordi at Mutu og Ferdinand har taget stoffer?

Jeg mener det er lidt at gå med for små sko, når man udelukker et helt hold pga. en enkel spillers dumhed.
Det er meget uproffessionelt og virkelig et sørgeligt syn, hvis man tror at elitegaming skal til tops.
Hvad rom og resten af xplayn.com tror hver enkel spiller har gjort er ligepludselig blevet fakta. Hvor er vi snart henne hvis der rundt omkring på diverse sites sidder smagsdommere og afgør hvem der er skyldig og ikke skyldig?
Det er yderst problematisk at optil flere brugere godkender denne form for kynisme og anarki. Husk at man i Danmark er uskyldig indtil det modsatte er bevist.

no_user
 
#302 07.06.2005 18:44
At dem der hoster tuneringer, får magt over hvem der deltager, og hvem der ikke deltager.
 
#306 07.06.2005 18:50
Du kan desværre ikke sammenligne det med fodbold da én fodbold spiller på præstationsfremmende stoffer ikke kan afgøre en kamp, men det kan en spiller med cheat tilgengæld i højere grad i cs.
Spørgsmålet er så om hans holdkammerater vidste han cheatede/brugte præstationsfremmende stoffer og i det her tilfælde er der blevet dømt at hans medspillere har vidst det, og det må vi jo så respektere eller lade være.
Er det fair at udelukke klubber fra Champions League pga. deres supportere ikke kan opføre sig ordentligt, det er det måske ikke, men det virker og det tror jeg også det her vil ved at statuere pensive som et eksempel.
 
#440 07.06.2005 22:23
Min pointe er bare at det kan være meget farligt at gå ud og pege fingre af folk, når de eneste beviser man har, er ens egne konklusioner.
Jeg ved ikke om begge parter er blevet hørt i sagen inden at denne nyhed blev lagt ind på xplayn, men jeg tvivler.

Nu kender jeg ikke til nogen klubber som direkte er blevet udelukket CL fordi at deres hooligans er voldelige. Men straffe som at fjerne hjemmebanepublikum, point, bøder osv. er en udemærket idé til at bekæmpe de ting, som vi andre ser for latterlige.

Jeg håber ikke at det bliver xplayn's politik fremover at skulle stemple andre gamere som forulempere.
no_user
 
#488 07.06.2005 23:42
Det håber jeg heller ikke det bliver - det er en rolle som jeg eller sitet ikke SKAL have.

Vores grænse går ved vores egne events, og de events vi er strategiske partnere på. Der vil vi tilgengæld slå ned med meget hård hånd, på de folk der bruger ufine metoder.
no_user
 
#521 08.06.2005 00:53
Problemet er jo netop at du og din "bande" som folk kalder jer, netop sidder på størstedelen af alle onlineevents, qualifiers og mediebevågenhed på den danske scene.

At i statuerer et eksempel i denne situation er en god idé, da det eneste der kan holde folk fra at vælge the dark side er konsekvenser og et kainsmærke så stort at det kan ses af udefrakommende væsner, før de ser vores elendige computerspil (intern joke, alle griner).

Problemet er bare, at i i denne sag er gået over stregen mht. strafmængde for de, ikke snydende, indvoldverede spillere. At give dem karantæne i en månedsperiode i selv afgører finder jeg retfærdigt, men denne straf skal heller ikke overgå jeres egne beviser for at de vidste reflecter cheatede som netop er ikke eksisterende! Ikke andet end indicier, som i en hver anden sammenhæng ville være umulige at bygge en sag på.

Reflecter har forspildt sin chance mere end en gang, men de andre havde jo indtil for 8 timer siden en ren straffeattest. :)
no_user
 
#696 09.06.2005 09:16
Hvis de er så rene, hvorfor spiller de så stadigvæk med ham? Siger det ikke bare lidt om holdningen på det hold?
no_user
 
#698 09.06.2005 09:55
Det kan jeg så absolut heller ej svare på. Touché. :)
no_user
 
#699 09.06.2005 09:55
Lad mig dog tilføje, at dette ikke var tilfældet da jeg skrev min kommentar!
no_user
 
#674 08.06.2005 22:33
Liverpool og alle engelske hold blev "bannet" fra eupæriske turningeringer i slutningen af 80'erne, pga deres supportere i finalen i mesterholdenes turnering mod Juventus i '85. At det så gik ud over et helt land, er måske ret hårdt, men jeg tror de har lært det :)
 
#677 08.06.2005 23:09
Jeg tror ikke de har lært det endnu, og kommer nok heller aldrig til det :)

Men det kan godt være at disse kyniske metoder virker mest effektivt. Jeg støtter dem bare ikke.
no_user
 
#612 08.06.2005 12:40
RSC Anderlecht blev banned i mange år fra Champions League for at bestikke en dommer, så det kan være at EOD har bestukket rom med +cola ... MAN VED DET IKKE! ;)
Death is certain, life is not.
 
#452 07.06.2005 22:36
Men!, selve klubben dummer sig..Og det har gået ud over alle spillere :)
once SUBLIFE - always SUBLIFE
 
#447 07.06.2005 22:29
lige mine ord.

Fatter virkelig ikke ideen i cheat, men lærer absolut intet af det :S

Og klap på skulderen til rom for denne beslutning. Hvis de beviser man har set igennem er troværdige nok, som de må jo være.
 
#535 08.06.2005 03:10
flot skrevet flot skrevet !! eller?

giver dig ret i at reflecter er en paddehat !! men med den kommentar ryger du i samme skuffe som reflecter !!

du er da for dum at hører på!! hvad med alle de andre "elite" claner der har haft en cheater med ombord.. og det har til tider varet endnu længere inden folk fandt ud af det!! skal de også dømmes? jamen så synes du jo stort set alle de gode spillere er for dumme!!!

vi kan trække den helt tilbage til SoA med fozilla!! hej!

tænk dig om !! det er ikke clanens skyld reflecter cheater! og du skal ikke dømme dem på en mands fejl og slet ikke lukke lort ud fordi de har haft en cheater med!!!


og tille alle jer andre der siger resten af dem cheater!! tag jer sammen!! de her fyrer har jeg kendt i ret langt tid!! og på godt og ondt !! og ved de ikke gør!! de er gode!!! og har brugt for meget af deres liv på det!!!

og lad nu værer med at tro jeg bakker dem op fordi jeg er gammel pandeskud.. jeg gør det fordi folk er for dumme og generalisere for meget !! kig jer omkring!!! cheatere vil der altiv være i blandt !! men lad det ikke gå udover de andre!!! og synes Xplayn.com skal tage og stramme patterne op på plads og lade værer med at banne de andre spillere for reflecter's lort!!! det er det samme som at hade alle muslimer fordi nogen af dem har knald i låget!!
yes yes
 
#595 08.06.2005 10:53
Du burde stoppe mens legen er god, du er helt afsporet. Hvad sker der for alle de !!!!!! konstant. Læs hvad rom har skrevet til dig, burde du tage til dig.
Verden er af lave
 
#617 08.06.2005 13:21
Som han dog kan :P
Men er 100% enig..

Det er alt for lamt, at man ikke kan lave noget i CS idag, uden der altid er en der cheater!
Så lame..
 
#729 12.06.2005 12:55
Forstår dig skam godt! :) Men hey Mate, skru lige ned for det der "Verbal Abuse" :) Hehe, synes kun det er latterligt at høre på! Og jeg er sikker på vi finder mange flere der er enige! :)

Hatred is normal, men husk din pli (:P)
no_user
 
#367 07.06.2005 20:55
så stopper i med at spille med ham nu, eller?
no_user
 
#284 07.06.2005 18:30
Da vi spillede mod jer i ODC (og fantastisk nok vandt) spillede reflecter under faket: "oddysseus". Og selvom han ikke hed reflecter var der ingen tvivl om han snød :|
Every moment is another chance!
 
#479 07.06.2005 23:35
Underligt at i vandt når han snød så meget. I må godtnok have været gode Mr. Oxyde of LAN!
Tænk, tast, post!
 
#485 07.06.2005 23:40
Ja ik hva Ash fRoM OuT of ConTrOL'Z
Every moment is another chance!
 
#597 08.06.2005 10:55
Hehe please
Verden er af lave
 
#652 08.06.2005 17:11
Og med den kommentar vil du gerne gøre opmærksom på hvilket?
Tænk, tast, post!
 
#660 08.06.2005 18:31
At du ikke fatter det store ^^
Verden er af lave
 
#684 09.06.2005 00:39
Hvad er der at fatte? Hvis du har en stor viden om det, så vil jeg da gerne høre, for jeg kan slet ikke se hvor du kommer ind i billedet her.

Edited: 09.06.2005 00:40
Tænk, tast, post!
 
#721 10.06.2005 08:54
Din kommentar #479 fortjener ikke mere opmærksomhed :)
Verden er af lave
 
#722 10.06.2005 09:59
Det var jo netop dig der gav den opmærksomhed ved at kommentere den, så det lyder ikke for klogt det du siger. Og ja, den er lidt offensiv den kommentar, men det blev jeg da nødt til når mr. online skal sidde og blære sig over at have vundet over en cheater. At du "forsvarer" Oxyde og sikkert mener at han ikke snyder er jeg sådan set ligeglad med, så lad os bare holde her.
Tænk, tast, post!
 
#725 10.06.2005 20:18
Det er helt iorden med mig, gi' du den bare gas mester.
Verden er af lave
 
#642 08.06.2005 15:07
korrekt udtalelse.
I love you poptøzer!!
 
#356 07.06.2005 20:45
endnu en stor nyhed om et stort hold...
no_user
 
#384 07.06.2005 21:07
Synes det er så super fesent at sidde og se på jer spille hellige fordi hammeren er faldet. Avi'erne er så tydelige at über nooben over dem alle (rom skulle nogle være i tvivl), slet ikke behøvede at sætte spørgsmålstegn ved det. Jeg nægter at tro på ingen af jer har set eller vidst det, når i har spillet så længe som i nu har. Æd straffen og få en moral i jeres online liv :)
SirPwnsAlot
 
#415 07.06.2005 21:44
10-4
 
#517 08.06.2005 00:37
for lige at hive en gammel 1liner frem:

<PandeSkud\\Fogh> har cheats nok og de bliver brugt næste gang xplayn afholder noget

<---- jeg synes sq det er meget sjovt :D dog var det ikke fogh, men reflecter :D
no_user
 
#533 08.06.2005 02:35
=)
 
#598 08.06.2005 10:57
Hehehe kan jeg godt se det sjove i :D
Verden er af lave

Kommentarer i alt: 761   -  
Side:: [1] 2 3 4 5 6 7
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro