Glemt kodeord
Husk Opret profil

Ingen gratis stream til GSL

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2010-09-01 23:17
Event: SC II
Spil: StarCraft2

 

 

 

Jeg var allerede begyndt at bestille et mindre popcorn lager hjem, for når Global Starcraft 2 League season 1 (GSL) med  Tasteless og  Artosis begyndte, så skulle der stenes Starcraft 2 til øjnene faldt ud.

 

Men så smed Gretech - folkene bag GOMtv, der arrangere GSL - en bombe. Både live stream og VOD kommer til at koste, i høj såvel som lav kvalitet. Det eneste vi kan se gratis er første kamp i deres best of 3 serie, og antageligvis kun live. Dette kræver i øvrigt at du har registreret dig på deres website, og downloadet deres afspiller.

 

Priserne for de forskellige ydelser bliver som følge: 

En sæson live stream: $20

En enkelt dag live stream: $3

Sæson/enkelt dag mobil live stream: Ikke annonceret endnu.

En sæson vod: $30

Her skal man huske på, at en sæson er en turnering, som kører over en måned. Det vil altså sige at den fulde pakke for live stream + vods er $50 pr. måned. Noget af en mundfuld hvis man spørger undertegnede, især når man tænker på at de før har kørt engelsk Starcraft 1 livestream med Tasteless, ganske gratis.

 

Hvad siger XplayN, er i klar til at hoste op for en gang Starcraft 2 streaming, med førnævnte priser?

 

 

Links:

Statement på Teamliquid

GOMtv.net prisliste

 

 





Kommentarer i alt: 80   -  

#1 01.09.2010 23:46
Nej nej nej... det er simpelthen for galt det der
tzar er dejlig
#2 01.09.2010 23:46
FUCKING KOREANERE.
jubelidiot.
 
#31 02.09.2010 01:12
Du er ret gal på den. Jeg ved ikke om du har set på sponsors, men der er altså ikke meget koreansk over det. Ja, det afholdes i Sydkorea, men det er vidst også det. De to koreanske tv-kanaler OGN og MBC har altid leveret gratis stream af alt de har produceret (OSL, MSL, Pro League etc...) Her er det derimod Blizzard (+GOM) og Gretech der styrer skidtet.
 
#43 02.09.2010 09:31
Jeg ser et koreansk flag på "folkene bag GOMtv" - så går jeg ud fra det er koreansk altså :D

(ps, jeg har hentet de filer der..)

Edited: 02.09.2010 09:31
jubelidiot.
#3 01.09.2010 23:46
Så sgu#Q€ASDASD"#€"FASASDA!#€!#!! Jeg kan godt forstå de skal have pengene ind igen, men lidt billigere priser og jeg havde insta-betalt. Men 300 kroner for en måned? Det kan jeg fandme få et års forbrug af BangBus Network for - SÅ ophidsende er GSL altså heller ikke....

Rimelig syg miscalculation imo.
 
#7 01.09.2010 23:57
bangbus koster $89.95 for et år så det passer ikke helt du!
DaNNy
 
#56 02.09.2010 12:51
Men er der nu også lige så meget wank-value i bangbus som sc2!?!?! I THINK NOT! :p
"I can haz cheezeburgers?"
deu
 
#15 02.09.2010 00:14
Ah 300kr.. Køb da bare vod, de spiller vel alligevel i Korea på slidte tidspunkter, det er 170kr, 2 biograf billetter koster 200kr, der er da potentielt meget mere underholdning i de SC2 kampe, forstår seriøst ikke at folk er så modvillige for at betale for det mindste inden for esport, og så samtidig mener at esport skal kunne bevæge sig fremad på en eller anden magisk måde uden at have en krone..
bleh
 
#28 02.09.2010 01:02
Fordi folk som os er vant til at den slags er gratis. Det tager to minutter at finde uendelig meget stream og replays af SC2 ganske gratis, og så er der ingen der gider at betale for det. Kan dog godt følge dig i at der er brug for pengene.
So close, no matter how far
 
#46 02.09.2010 10:10
Kan godt følge hva du siger.. Men priserne er stadig for høje.. 300kr er sku meget ud af en su.. Skal man evt. tage din "bio" eksemplar kan man jo så tilføje at det ikke er alle som tager i bio hver måned men hvis du skal følge med i SC2 alene skal du hoste op 300kr til hver måned..
aka DamieN ThorN
 
#54 02.09.2010 11:45
Nu har jeg selv været på SU i 6 år, og er ganske godt klar over hvor få penge man har, dog har jeg aldrig haft problemer med at finde 150kr til druk hver fredag, ergo kan det godt lade sig gøre for nogen, selv dem på SU..
bleh
 
#69 02.09.2010 17:03
Man gør jo os hvad som helst for druk :D
aka DamieN ThorN
 
#48 02.09.2010 10:31
Vel talt og jeg er fuldstændigt enig.
Kasper 'beleth' Christensen
 
#57 02.09.2010 13:00
men du må give FOLKET ret i at gennemsnits danskeren ikke tænker: hey, lad mig da se noget pay-p-view sc2, hvis priserne er SÅ høje og de ikke kender til. Og jeg må tilstå at jeg som med piratkopiering ALTID kan finde en vej rundt om det. Sorry to say men havde det været 10$ pr mdr. eller noget i den dur, var jeg klar, og det er jeg HELT sikker på at der er andre der er enige i. lur mig om det ikke blot bliver p2p stream i den dårlige kvalitet, og så står de i bund og grund i samme situation som musikbranchen; at de har været for grådige i forhold til hvor meget BRUGERENs samvittighed er værd. Og så er alt andet jo ligegyldigt! :)

Edited: 02.09.2010 13:19
"I can haz cheezeburgers?"
deu
#4 01.09.2010 23:52
Synes ikke priserne er slemme, men så igen - hvorfor ikke gøre det gratis, få dobbelt så mange seere og flere reklame indtægter.
Scientia potentia est
 
#11 02.09.2010 00:11
Fordi reklame indtægter absolut ikke er så store som folk gerne vil gøre dem til..
bleh
 
#18 02.09.2010 00:17
Tja, nu har du jo godt nok HLTV.org at sammenligne med men jeg tror ærligt talt de kan hive nogle hidsige indtægter ind. Jeg vil gå så vidt som at sige de kan tjene voldsomt på det.
Scientia potentia est
 
#19 02.09.2010 00:19
Aha, fordi koreanerne har sikkert let ved at sælge reklamer til vestlige firmaer, har du set hvor få firmaer der egentlig er inde over esport? Folk tror at bare fordi du kan hive et stort publikum så kommer reklamepengene væltende, det er altså bare ikke tilfældet, du er nødt til at bruge en stor sum penge på bare at have sælgere til at dække din sendeflade..
bleh
 
#37 02.09.2010 03:18
Jamen det er da helt sikkert. Men man skal ikke undervurdere hvor stort StarCraft, både i Korea men så sandelig også på verdensplan. Man kan slet ikke sammenligne det med resten af eSport. Og hvem siger de skal sælge reklamer til vestlige firmaer? De har rigeligt i deres egne såsom LG og Samsung. Desuden er StarCraft så udbredt at det ville kunne måle sig med tv reklamer.
Scientia potentia est
 
#52 02.09.2010 11:43
Ford de priser og services her er til dem fra vesten der gerne vil følge med.. LG, Samsung osv har regionale marketings afdelinger, deres koreanske afdeling kan ikke bare afsætte penge til hele verden..
bleh
 
#55 02.09.2010 12:00
Nu er de det færreste organisationer der er så firkantet, Samsung er et fint eksempel på hvordan global marketing virker over hele linjen - der er sågar en case med Samsung i Svend Hollensens Global Marketing bog, der netop tager udgangs punkt i Samsungs evne til at samarbejde med dens satelitter rundt i verden.

Where there's a will - there's a way.
Scientia potentia est
 
#60 02.09.2010 13:53
Ja, men du er nødt til at være klar over hvor "langt" væk Korea er, noget af det sidste de tænker på er altså nok vesten, hele deres koncept er med garanti bygget op omkring Korea, og så sidder der et par stykker og får ansvar for lidt i vesten, KeSPA fx har jo aldrig overhovedet vist den mindste form for interesse, hvorfor vi fx heller aldrig har set engelske kommentatorere på noget der..
bleh
 
#78 03.09.2010 10:44
Det hænger jo sammen med at der ikke var den store internationale opmærksomhed at finde omkring StarCraft 1 de senere år. Jeg regner stærkt med attituden ændre sig i takt med at StarCraft 2 bliver spillet over hele verden. Men ja, de er lidt ligesom franskmændene hvad det angår :)
Scientia potentia est
#5 01.09.2010 23:55
De er helt væk og svaret er nej...
Sorry for being a jerk.
#6 01.09.2010 23:55
Det er jo en helt syg pris... Det for ihvertfald helt sikkert mig til at holde mig væk... Bare 20 $ om måned. syndes jeg sku er alt for meget...
20 $ for et halvt års kampe og jeg have måske overvejet det...
Faber -
#8 01.09.2010 23:59
For silan da :)
LTO
#10 02.09.2010 00:09
Meget fair, det er helt ærligt på tide at dem der vil følge esport begynder at smide nogle penge i det, alle sites, communities og nye tiltag bliver kvalt af absolut ingen penge at have..
bleh
 
#14 02.09.2010 00:14
Det er der slet ingen tvivl om. Men 600$ for et år? Det er jo mange gange mere end en kabelpakke i USA koster. Jeg kan få samtlige sportskanaler i Europa for de penge nærmest.

Og jeg får et par og halvtreds BO3-kampe i et computerspil.

Jeg er enig i at man skal kunne tage penge for godt indhold. Men man må også lige stoppe op og stikke en finger i jorden. Det her virker altså voldsomt overpriced for at sige det mildt.
 
#17 02.09.2010 00:16
lol hvad, $600 ?! - En sæson vod: $30 ? Så køb en sæson? På en måned skulle der da gerne være valuta for de $30, du behøver vel ikke købe hver evige eneste sæson..
bleh
 
#45 02.09.2010 09:59
Ehm selvfølgelig vil man da købe hver eneste sæson? Det svare lidt til at sige at man vel ikke påbehøves at se HVER runde af superligaen - jeg tror fodboldtossen vil være temmelig uenig.

Desuden vil jeg gerne se så meget som muligt live, og resten på vods, dvs. $20+$30 pr måned, altså $600 pr år.

Jeg ville ikke have noget imod at betale 20$ for live-pass hvis det også gav adgang til vod, men at skulle smide 30$ oven i syntes jeg sgu er at presse citronen, især når det er et helt nyt projekt.

Edited: 02.09.2010 10:00
Ka du så forstå det marianna!
 
#53 02.09.2010 11:44
Der er jo mange flere kampe her end der er i andre sportsgrene, derfor kunne man jo undlade at købe samtlige kampe fra samtlige sæsoner.. Jeg siger da heller ikke at det ligefrem er billigt, men den latterlige holdning at alt skal være gratis er nødt til at forsvinde.
bleh
 
#58 02.09.2010 13:10
Enig i det sidste - så længe det man betaler for er ordenlig produktion selvfølgelig.

Edited: 02.09.2010 13:11
Ka du så forstå det marianna!
 
#70 02.09.2010 18:03
du lyder som en mand der gerne vil have hltv skal koste penge :)
-_-
 
#72 02.09.2010 18:24
Næh, jeg fortæller bare folk hvordan verden virker.. Alt esport bliver holdt tilbage af at seerne intet betaler, i den perfekte verden ville HLTV.org hive penge ind fra spectators, som vi så brugte til at købe rettigheder til at vise kampe, og tada der ville være et fint ecosystem, lige pt virker det bare overhovedet ikke sådan, og kommer aldrig til det inden for CS, men hvis folk regner med at de bare kan se esport gratis fra nu af og til dommedag så tror jeg kun de holder sig selv for nar..
bleh
 
#77 03.09.2010 02:30
I kunne lave et mobil betalingssystem samt betalingskrot og tage imod nogle få penge ind for et par kampe, så har folk jo netop råd til det og i får noget ind for det.
#12 02.09.2010 00:12
20$ for livestream og VODs - ja den kunne gå an. Men nej.
Din Stalker
#20 02.09.2010 00:25
Vil ikke betale! :S Ville gerne hvis det var et mindre beløb.. Men synes den der pris er helt væk.
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
#21 02.09.2010 00:26
Tror godt jeg kunne finde på at købe en sæson livestream eller VOD i sæson 2 - Så lave noget hygge med vennerne hvor man sad og gloede på det med nogle øl og snacks. Derved kunne man vel også dele nogle af udgifterne.

Jeg vil dog stadig mene at deres udbud er alt for højt i forhold til efterspørgsel. Derfor kunne priserne muligvis blive sænket til sæson 2 ;)
Alt jeg siger er korrekt og jeg
#22 02.09.2010 00:33
lol, tal lige om at få en lang næse...
meh
 
#80 05.09.2010 17:08
Bare fordi du har rødt hår også
So true^^
#23 02.09.2010 00:35
De burde tbfh indføre microbetaling. Folk er højst sandsynligt ikke klar på at betale for hele sæsoner i spil som de ikke engang ved om de gider at se alle kampe af.

Hvis de derimod tog en dollar eller 2 per dag/kamp/whatever så tror jeg pludselig de ville begynde at se pengene strømme ind.

Edited: 02.09.2010 00:35
jubelidiot.
 
#24 02.09.2010 00:39
"En enkelt dag live stream: $3"
 
#25 02.09.2010 00:42
Oooooog så lærte jeg at læse topic færdigt.
jubelidiot.
 
#26 02.09.2010 00:44
Det er desuden værd at bemærke at de kører et pre-season sale på 1 day LIVE Ticket til 1.95$, ganske fornuftigt.
#27 02.09.2010 00:49
Jeg forstår ærlig talt ikke folks holdning, her er tale om en stream af en vis kvalitet, med castere der (åbenbart, følger ikke SC2) kan deres kram. Derudover tilbyder udbyderen en række forskellige alternativer, inklusiv dagspas.

Det virker til at være en generel holdning at ting helst skal være gratis, og er det ikke det kan man da snildt fikse en piratkopi. Det ville være forfriskende hvis folk tog sig sammen til at bidrage finansielt til de mennesker, der gør streams og dækning som denne muligt.

Edited: 02.09.2010 00:49
#29 02.09.2010 01:05
Jeg er ikke imod at folk tjener penge på god stream. Men det der tror jeg bliver en dårlig forretning for dem. De fleste ser bare en gratis re-stream.
www.WEBdanes.dk
#30 02.09.2010 01:05
Its business :) det koster jo noget for dem at afholde dette samt streamning aka de må finde pengene et sted. Dette sagt er det ikke desto mindre spor fedt for os :)
 
#32 02.09.2010 01:14
Troede nu sponsorer lagde en bunke god cash til sådan nogle events med streaming.
OK
 
#33 02.09.2010 01:20
Gør de også :) Men ingen af os kender omstændigheder eller deres forretningsmodel og derved har vi heller ikke nogen ide om hvor mange penge de får fra forskellige virksomheder m.v.
#34 02.09.2010 01:30
havde ellers set frem til det, men betaler sku ikke 50 bucks om måneden for det.
#35 02.09.2010 02:02
Jeg synes ikke jeg har lyst til at betale så meget for at se noget der, indtil nu, har været ganske gratis - men jeg ender sgu nok med at smide penge efter det alligevel.

Er der nogen der ved om man kan blive ved med at se de VOD's fra den sæson man betaler for, flere måneder efter den er blevet spillet?

Edited: 02.09.2010 02:02
You are the sum of your actions
#36 02.09.2010 03:00
Som det også bliver nævnt på TL, så virker det helt absurd at tage så meget for det. I stedet ville det formentlig give langt flere seere, bedre omtale, samt flere penge i kassen i det lange løb at have gratis streams og i stedet stoppe reklamer ind i dem hvor der er plads. Ja det er måske irriterende, men vi lever alle sammen med det til daglig anyway.

Derudover så kunne de måske overveje at sænke præmierne fra de $170,000 PR. SÆSON, hvilket jo er helt sindssygt. Det er fint at man gerne vil promote Starcraft som det hele store nye esport eventyr, men i betragtning af at vinderen af MLG Raleigh i WoW hev $9,000 (vel at mærke splittet ud på 3 mand) så ville en smule mere mådehold være klædeligt for GSL :S

Edited: 02.09.2010 03:01
#38 02.09.2010 08:10
Hvis de gav mulighed for at tanke x antal timer for y kroner, så jeg selv kunne bestemme hvornår jeg brugte dem, var jeg klar. Jeg tror ikke det europæiske marked er klar til at sidde klistret til skærmen hele sæsoner endnu, men at det måske er klar på mere impulsive tv-timer.
Det hedder "masser"!
 
#59 02.09.2010 13:12
Jeg er klar! :D
Ka du så forstå det marianna!
#39 02.09.2010 08:23
Hahaha. Hvad fanden sker der for, at de vælger at tage penge for stream. kun til grin.
LOL, HAR JEG KEY PA?
#40 02.09.2010 08:36
Det er jo helt væk i hampen.. Det gider jeg sgu da ikke se nu :/
Kage? Kage.
#41 02.09.2010 08:43
Problemet ligger ikke så meget i, at vi skal betale, men synes måske priserne er lidt høje, taget i betragtning, at vi ikke må se de vods vi har betalt for, når tourneringen slutter. Synes heller ikke det er helt fair, at de koreanske seere får lov til at se det gratis, mens vi andre skal betale.

Mindes stadigt, at der er mulighed for at se det koreanske stream, men det er jo bare ikke helt lige så sjovt...
#44 02.09.2010 09:37
Jeg ville hellere end gerne betale for det, men prisen er bare for høj !

Havde virkelig set frem til det :(
Ark
#47 02.09.2010 10:23
How the Grinch stole christmass
Alle dage er en fredag!
#49 02.09.2010 10:36
hmm.. så må man se det på youtube eller lign dagen efter kampene istedet for :/
Here I am, im about 2/3rds tilt
#50 02.09.2010 10:56
var der ikke også noget med at nu skulle man betale licens penge til blizzard for at få lov til at streame turneringer i sc2? det hjælper vel heller ikke på prisen.
IT'S COMMING RIGHT FOR US!!
 
#51 02.09.2010 11:12
Ved ikke om man skulle betale licenspenge, men man skulle i hvert fald ansøge om licens.
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
 
#64 02.09.2010 15:20
Har du et link til et sted, det står? Så skal jeg da lige huske det til en anden gang.
Det hedder "masser"!
 
#68 02.09.2010 16:16
Desværre, har ingen anelse om hvor jeg læste det :D må have været på teamliquid.. Men det kan sagtens ske at jeg tager fejl..
Jeg forstod det sådan, at Blizzard gav licens til GOMtv, fordi de så ville give engelsksproget streaming, til fordel for nogle koreanere, der lavede stream for sc1, som snakkede koreansk på streamen..

EDIT: Ahh nu ser jeg hvorfor du spørger! Ja, kan godt se at der giver et problem for jer med jeres sc2stream i havde på jeres turnering (som jeg iøvrigt vil rose jer for!).. Kan ikke hjælpe med andet end at der nok ikke sker noget når det er så småt som det var. Plus, at jeg som sagt godt kan tage fejl.

Edited: 02.09.2010 16:19
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
 
#76 03.09.2010 01:31
Går udfra at det kun gælder i korea, da de har solgt rettighederne til GomTV, så hvis man vil streame sine turneringer i korea skal man først have en aftale med GomTV.
http://xplayn.com/398?newsId=6980
Sorry for being a jerk.
 
#79 05.09.2010 17:01
Kan du have ret i. Mente også der var et eller andet med rettigheder osv
CAN MY FRIEND FUCK A MIDGET?
#61 02.09.2010 14:01
Mon ikke Blizzard blander sig her?
Prying open my third eye.
#62 02.09.2010 14:55
Vi er enige om at det er med koreanske kommentatorer?

Edited: 02.09.2010 14:55
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
 
#66 02.09.2010 15:38
Ifølge nyheden, så er det Artosis og Tasteless der kommenterer, så det tvivler jeg da på :D
You are the sum of your actions
 
#67 02.09.2010 15:56
Nåh okay, jamen så er det nu okay, lidt høj pris, men ellers er det da okay, når det i det mindste er engelsk :)
LIKE-A-SOME BOooOOoDEE
#63 02.09.2010 14:57
jeg synes det er i orden at tage penge for live cast, hvis kvaliteten af videoenstreamen og castet er godt. men at tage så mange penge for det, allerede nu er for meget. De kunne starte lidt blidere ud, som Lizzard skriver med x antal penge for y antal timer, eller et mindre beløb, der så støt vis vil stige stige, hvis efterspørgselen er stor.
Snu
#65 02.09.2010 15:28
Havde smidt alle pengene efter det, og gerne mere til, hvis Artosis ikke var med :o)
The above is bait.
#71 02.09.2010 18:15
What the.... Og man kan ikke lave en eller anden pulje hvor man kan donere penge til Xplayn som så køber et abonnement som vi så alle sammen kan connecte til, eller er sådan en mulighed lukket :oP?
#73 02.09.2010 18:57
Så kan vi bare vente og håbe på at replays bliver smidt ud, og nogen af de mange youtube casters tager sig af dem.
Prying open my third eye.
#74 02.09.2010 20:10
Kedeligt som det er, er det et skridt i den rigtige retning. Folk skal lade vaere med at forvente at alting er gratis, blot fordi 1.6 var det. Folk vil have og have og aldrig betale.

EDIT: og for lige at vaere paa begge sider, soeg efter proxy/pirate stream. Dvs, 1 person saetter en host op som man kan connecte til, noejagtig lissom 1 HLTV kan streame til X K seere..! kk!

Edited: 02.09.2010 21:50
Edited again: 13.07.1981 08:55
#75 02.09.2010 20:22
Jeg kunne godt være fristet til at købe en sæson med VOD, men det kommer an på hvor hurtigt de bliver lagt op.

Kommentarer i alt: 80   -  
(kommer snart)
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro
ENTiTY vs. TCM
9% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 4.22
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.17
Modtaget 0 bets90% på <de> TCM-Gaming
Endelige odds: 1.18
Modtaget 13 bets
16-6 til TCM
tRICK vs. eSuba
20% på <dk> tRICKED
Endelige odds: 3.14
Modtaget 4 bets2% på draw
Endelige odds: 5.92
Modtaget 1 bets78% på <cz> eSuba
Endelige odds: 1.36
Modtaget 5 bets
2-0 til tRICKED
fnatic vs. CPHW
40% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.23
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 6.57
Modtaget 1 bets59% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.73
Modtaget 0 bets
16-19 til Copenhgen Wolves
fnatic vs. SF
75% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.40
Modtaget 5 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets24% på <dk> Server-Forge
Endelige odds: 2.91
Modtaget 0 bets
16-6 til fnatic