DEL 1.6: Tilmelding starter

Skribent: starz
Tidspunkt: 2009-11-02 14:32
Event: DEL 2009
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Så er det fandengaleme nu dit hold skal slå til. En ny sæson i Dansk Esport Liga er på vej, og vi har brug for tilmeldinger hvis vi skal kunne fuldføre endnu en god omgang Counter-Strike.

 

Der er otte ledige pladser til 2. division, og det er dem der skal kæmpes om i kvalifikationen.

 

De hold der allerede er klar:

 

1. division

2. division A 

2. division B

 

 

Ravens

venom

SoA

yourname

NotaBene

X

Lithium

INC-Gaming

Dice

Viborg Vipers

savasci

wyd

despeluznante

McEiF

BALALAJKA

VIP-Gaming

 

Turneringen afholdes mandag d. 16. og onsdag den 18. november, men det kan være vi kun får brug for mandagen. Det kommer an på antal tilmeldinger.

 

Vær venligst opmærksom på at hold, der er rykket ud / smidt ud af DEL i den forgangne sæson, ikke kan deltage. Deres spillere kan heller ikke deltage på nye hold, ej heller som stand-ins. Der kan ikke søges dispensation, og I kan først være med fra næste sæson igen. På den måde sikrer vi en udskiftning af holdene, og er forhåbentlig med til at skabe bredde, og fange nye talenter.

 

Jeg vil gerne tilmelde mit hold til DEL!

 

Det er super. Det gør du ved at sende en mail til AtomAlf@xplayn.com med følgende indhold:

Emne: DEL-kvalifikation

 

Hej AtomAlf

 

Jeg vil gerne tilmelde mit hold (holdnavn her) til DEL-kvalifikationen. Holdet består af følgende spillere:

 

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

Navn 'nick' Navn - profil på XplayN: LINK

 

Vi skal med i DEL fordi bla bla bla (hvor bla bla bla erstattes med relevant tekst).

 

Vi bekræfter at vi betaler 250 kr. hvis vi kvalificerer os til DEL.

 

Med venlig hilsen

I skal dog være opmærksom på følgende INDEN i tilmelder jer:

  • I kan spille kvalifikationen både mandag og onsdag
  • Alle profiler er opdateret i henhold til vores regelsæt
  • I kan spille i DEL mandag og onsdag
  • Det er jeres EGET ansvar at tjekke jeres holdkammerater. Har en spiller på holdet noget udestående med XplayN, så fjernes hele holdet
  • I kan maks tilmelde 6 spillere til kvalifikationen
  • Stamme på 3 spillere skal beholdes til selve DEL
  • I medbringer godt humør. I spiller fair, og I indordner jer under gældende regler

Tilmeldingen lukker den 9. november klokken 20:00. Spørgsmål kan stilles til starz eller AtomAlf over sitet eller på IRC. 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 254   -  
Side:: [1] 2 3

#1 02.11.2009 14:52
Må jeg godt spille kval i 1.6? :D
Alt overstående er rigtigt
VH -
 
#2 02.11.2009 14:52
Ikke hvis du spiller source
ALL HAIL STARZ
 
#4 02.11.2009 14:53
Nu er det ikke fast i DEL, men mere bare kvallen?
Alt overstående er rigtigt
VH -
 
#9 02.11.2009 14:56
Citat starz: "Ikke hvis du spiller source."
Failed at Life.
 
#14 02.11.2009 14:59
Jeg kan bare ikke se hvorfor det ikke er tilladt når det bare er kval.
Kvalifikationen og DEL.css kommer ikke til at løbe sammen.
Faktisk mangler vi kun finalen på tirsdag før vi er færdige for denne sæson.

Og det er en fantastisk mulighed for mig at spille 1.6 på et lidt mere seriøst niveau end det er muligt for mig nu :P
Alt overstående er rigtigt
VH -
 
#17 02.11.2009 15:00
Haha :D

Jeg aner det ikke!! :-D
Men har bare hørt man ikke må spille begge dele.
Failed at Life.
 
#23 02.11.2009 15:03
Det er da mega useriøst kun at spille DEL for kvalifikationens skyld og ikke være interesseret i resten af turneringen. Det holder ikke rigtig.
ALL HAIL STARZ
 
#28 02.11.2009 15:06
Jamen, jeg kan da opstille et eksempel.
Jeg har 5 venner fra Svendborg som spiller cs.
De laver et hold og deltager i kvallen, og en af dagene hvor kvalifikationen foregår mangler de en mand.

Jeg er ikke dårlig til 1.6, og kan egentlig sagtens spille med på det niveau det kræver i DEL - Så istedet for de finder en random mate, så kunne de da med fordel spille kvallen med mig, da jeg kender dem og deres taktikker, og fortsætte med deres almindelige 5. mand efterfølgende.

Kan ikke se det useriøse i min hensigt i at deltage i kvallen?
Alt overstående er rigtigt
VH -
 
#35 02.11.2009 15:10
Du har ikke mulighed for at være standin senere i forløbet. Så jo det er ret useriøst, fordi du vil spille 1.6 en enkelt dag.
Jeg er din far
 
#42 02.11.2009 15:14
Tjah, det er jo et definitionsspørgsmål.
At jeg vil hjælpe nogle mates i kvallen er da langt fra useriøst.
Det er jo blot en klarlæggelse af ambitioner og mål med kvallen, at hvis de vil spille med mig er det en midlertidlig løsning som stopper når kvallen er færdig eller DEL.css går igang?

Jeg kan virkelig ikke se det useriøse i den her sammenhæng :)
Alt overstående er rigtigt
VH -
 
#51 02.11.2009 15:27
Det er da pisse useriøst, at stille op med et hold som man ved IKKE vil stille op med det hold senere i turneringen. Så er der jo ligesom ikke ret meget "hold" over det, i stedet for at det hold finder en sidste mand som de så planlægger at spille hele turneringen med.
OK
 
#217 03.11.2009 17:35
Nu snakker han jo sådanset om at være standin, læs hvad han skriver i sit eksempel :)
No Soup For You! Bubbleboy
 
#218 03.11.2009 17:35
Mig og Anders er altså ikke fra svbg mere :D
No Soup For You! Bubbleboy
 
#53 02.11.2009 15:29
hvorfor er det ikke tilladt at deltage i begge spil ?
Go mow some yards, bitch.
 
#81 02.11.2009 17:01
Det er en principel beslutning - vi tror bare det vil skabe flere problemer end det vil gavne :)
ALL HAIL STARZ
 
#95 02.11.2009 17:24
oki dokie
Go mow some yards, bitch.
#3 02.11.2009 14:53
Kan man ikke se hvem der er med i forvejen? :-)
Danny` fan
 
#6 02.11.2009 14:54
Tror jeg ikke man kan endnu!
Failed at Life.
 
#8 02.11.2009 14:55
Jo, kommer om lidt :)
www.atomalf.dk
 
#116 02.11.2009 18:03
Nu har jeg siddet og ledt i noget tid efter det, så hvis det er oppe - så er det mig som åbenbart ikke kan finde det men.. står line-ups nogle steder?

(jeg ved godt man kan søge på clanen, men jeg kunne ikke finde alle holdene -- venom etc.)
Duks
 
#121 02.11.2009 18:14
De kommer når eventsitet er klar
www.atomalf.dk
#5 02.11.2009 14:53
Hvis man var i DEL sidste sæson, er man så sikret en plads?
Danny er .. hahahaha
 
#7 02.11.2009 14:55
Ja, hvis du var over udrykningsgrænsen ;-)
Failed at Life.
 
#11 02.11.2009 14:56
babu-babu.
bred ymer
 
#69 02.11.2009 16:11
haha :D
Clint
 
#16 02.11.2009 15:00
Utroligt som du kommentere :-D ?
Uden om Systemet
 
#20 02.11.2009 15:01
Nej. Ja det er utroligt som jeg kommenterer.
Failed at Life.
 
#29 02.11.2009 15:06
sv1n:D
Uden om Systemet
 
#67 02.11.2009 16:09
Utroligt som du retter på folk når du selv laver noget af en fejl.

udrykningsgrænsen hvad fanden er det?

Edited: 02.11.2009 16:10
Clint
 
#70 02.11.2009 16:14
Den streg der er i divisionen. Hvis du er under den, ryger du ud.
Failed at Life.
 
#73 02.11.2009 16:37
vi andre kalder det nedrykningsstregen, men ok.

"Jamen der er jo ikke noget man kan rykke ned i!....."

sv: Jo, helvede!
bred ymer
 
#88 02.11.2009 17:16
You said it!
Failed at Life.
 
#71 02.11.2009 16:16
så kender vi dig!
 
#128 02.11.2009 18:31
hahahaahaha :D
 
#10 02.11.2009 14:56
I er bekræftet, ja :D
www.atomalf.dk
 
#15 02.11.2009 14:59
sku sige fra min mate om du ikke kan komme på irc, ret vigtigt hvad angår DEL :D
 
#22 02.11.2009 15:02
Nej kan jeg ikke, er på arbejde. Han kan skrive til mig her over sitet
www.atomalf.dk
 
#31 02.11.2009 15:07
så tjek inbox:)
#12 02.11.2009 14:56
Øhh jeg var tilmeldt som standin med eazymoney sidste sæson. Men jeg spillede kun en kamp. Jeg forstår ikke hvorfor de ikke afskrev mig som standin. Kan jeg ikke deltage så?
 
#13 02.11.2009 14:59
Samme her :o)
Min er 3 cm - fra jorden
 
#18 02.11.2009 15:00
 
#19 02.11.2009 15:01
haha fu :D
 
#25 02.11.2009 15:03
Stand-ins fra de pågældende hold er naturligvis frie til at deltage med nye hold, da de ikke skal straffes for resten af holdets faileri :)
ALL HAIL STARZ
 
#26 02.11.2009 15:04
mange tak for det :)
#21 02.11.2009 15:02
Et spørgsmål mere, blander i grupperne?
Eller ryger dem fra kval bare ind i de resterende pladser?
Danny` fan
 
#24 02.11.2009 15:03
2. div er blevet mixet lidt rundt i forhold til sidste sæson
www.atomalf.dk
 
#32 02.11.2009 15:07
Jeg tror han mener ovenstående grupper. Er de aktuelle eller bliver de blandet rundt?
Danny er .. hahahaha
 
#34 02.11.2009 15:09
De hold som står der nu er kommet i deres respektive grupper. Der vil så blive fyldt 4 mere ind når kvallen er slut.
www.atomalf.dk
 
#44 02.11.2009 15:18
Fantastisk. Tak ;o)
Danny er .. hahahaha
 
#163 02.11.2009 20:07
hvorfor er de to hold fra 1. division rykket ned i den samme 2. division?
bred ymer
 
#195 03.11.2009 12:02
Enig! ):
Danny` fan
#27 02.11.2009 15:06
hvem er venom?

og Hvordan er SoA ligepludselig kommet i 1div..?
 
#61 02.11.2009 15:37
NVM.

Edited: 02.11.2009 15:39
gogogo
 
#91 02.11.2009 17:19
smid mig lige en mail over sitet om hvem de er ;)
You that lil' fish that i catch
 
#127 02.11.2009 18:28
Aner ikke hvem det er, gætter på nogle fra ideal eller nogle fra fighterz.

Eller er det dig?
gogogo
 
#216 03.11.2009 17:02
Jeg spiller sq ikke :D sagde også nej til flemming.. :P
You that lil' fish that i catch
#33 02.11.2009 15:08
Vil nok være en god ide at smide lineups på de forskellige hold :-)
Q( '_')-O
 
#41 02.11.2009 15:13
Det kan folk se når event sitet kommer online. Ikke alle der vil have deres lineup ud endnu.
www.atomalf.dk
 
#62 02.11.2009 15:38
Nogen plan om hvornår siden er oppe? :-)
Q( '_')-O
 
#64 02.11.2009 15:44
Vil bruge standart svaret som er det allermest brugte på min arbejdsplads for tiden. "det bliver hurtigst muligt, men inden jul........." :D
www.atomalf.dk
 
#190 03.11.2009 09:26
Hvordan kan I nogensinde forsvare at tildele 1. div pladser til henholdsvis venom, soa, notabene og så smide dice ned i 2. div? Det er da tydeligt der i nogle af ovenstående tilfælde er blevet ydet forskelsbehandling i stor stil. Reglen om 3. stamspillere gælder åbenbart ikke for alle.
 
#193 03.11.2009 10:47
Da man, hvis man som hold mente/mener, at man fortjente en plads i 1.div kunne skrive en mail til atomalf. Atomalf og andre admins har så åbenbart ment, at venom og soa har spillerne til at gå direkte i 1. div. Tror notabene har en stamme på 3 spillere - ved det ikke.
Den vil ikke. -_-
SFM
 
#206 03.11.2009 15:14
ahh okay - det havde jeg så lige misset :-)
 
#194 03.11.2009 11:40
Præcis som SFM har skrevet
www.atomalf.dk
 
#200 03.11.2009 14:42
det er jo underordnet om de hedder zonic celeb1, 2, 3, 4 !:D

Hvis de ikke er berettiget til 1div. Så skal de selvfølgelig igennem en kvalifikation..
 
#201 03.11.2009 14:48
Det syntes vi også de er.
www.atomalf.dk
 
#234 04.11.2009 15:44
Jamen så burde der vel komme et argument for, hvorfor venom som nyt hold fortjener pladsen mere end os i dice? vi havde jo tilmeldt os, derudover må du også gerne komme med et svar på hvorfor at et hold som NotaBene fortjener det mere end os i dice? fordi vi støttede op omkring jeres turnering, tog fri fra diverse arbejde/skole for at komme til LAN finalerne, da et hvis andet hold valgte først ik at møde op til den sidste kamp mod os, og derudover heller ikke til LAN finalerne. Håber du ligger inde med et superb svar, så min frustration kan undgås :)
 
#235 04.11.2009 16:08
Kan i ikke stoppe med at "brokke" jer over andre teams til lineups faktisk er officielle?

1. NotaBene har 3 spillere med fra sidste sæson, ihvertfald i det lineup vi har fået oplyst. De er derfor selskrevet.

2. Vi havde 2 ledige spots i 1 division hvor folk kunne skrive til os hvis de ville ansøge til dem. de 2 spots har vi følt at der skulle ståe SoA og venom på. Da ingen af de hold har været med sidste år skal de self. ikke opfylde noget krav om 3 spillere.

Self. er vi glade for i bakkede op om vores tiltag med lan finaler torsdag nu hvor det var den eneste mulighed vi havde, men derfor kan vi ikke bare se igennem vores regler.

Edited: 04.11.2009 16:11
www.atomalf.dk
 
#241 05.11.2009 13:37
Det ændrer stadig ikke på vi får at vide at vi ikke behøves at tilføje Kevin inden lan finalerne, selvom det nu er det der er grunden til at vi ikke kan være i 1.division. Og det er ligemeget om han så står på et af de andre hold der har skrevet sig op nu, da jeg ikke tror nogle af os agter at spille 2.division.

Jeg vil bare gerne høre hvordan notabene kan bibeholde deres plads når de droppede ud inden sidste kamp i forrige sæson? Jeg har spurgt om dette nu 2 gange, og du har stadig ikke svaret. Det står udtrykkeligt i jeres regler at de ikke må deltage.

Det er da klart vi brokker os, når vi får det første føler os uretfærdig behandlet, samt at der ikke bliver givet svar til vores spørgsmål.

Men kan være du gider svare på dette nu så vi kan komme videre?
Sektor solidaritet...
 
#242 05.11.2009 13:42
NotaBene droppede ikke ud sidste sæson. De kunne ikke samle folk til sidste kamp og tabte den 0-16 og fik deres første advarsel. Så self. kan de være med igen når de kan opretholde lineup med 3 af de samme spillere.

Hvis i ikke har planer om at spille med, bedes i melde det til mig officielt så vi kan sætte pladsen på spil i kval.
www.atomalf.dk
 
#243 05.11.2009 14:06
Hvis de ikke droppede ud ved jeg da ikke hvad de gjorde. De havde stadig et WILDCARD til rådighed? Det kunne da have været brugt.
Og hvad jeg har kunne læse mig frem til er der andre hold der har fået forbud med at komme i DEL nu her, da de spillede på et mixhold der ikke stillede op til sidste kamp.

Jeg kan ikke se nogen forskel.

Du mangler stadig at svare på hvorfor vi skal straffes for ikke at have en grundstamme på 3 spillere iflg. jer når vi selv tog kontakt til både dig og lizzard inden LAN finalerne, for at høre om vi skulle have tilføjet Kevin, hvorefter vi får at vide at dette ikke var nødvendigt.

Edited: 05.11.2009 14:08
Sektor solidaritet...
 
#244 05.11.2009 14:08
Nu bliver jeg i tvivl. Er din mission lige nu at skabe problemer for andre hold eller ?

Den her sag bliver hermed officielt afsluttet fra DEL's side og der vil ikke blive svare på mere i den her tråd.
www.atomalf.dk
 
#245 05.11.2009 14:10
Sikke et godt svar, du kan sgu da bare starte på at svare på vores spørgsmål og tvivl. Det er da klart vi har disse når det ligner der er blevet ydet forskelsbehandling til den helt store guldmedalje? Jeg er jo ikke den eneste der har ytret mig om dette. Men god måde at afslutte en diskussion på, istedet for at komme med dine argumenter som ikke har været tilstede under hele forløbet.


Min mission? "Min mission" er at alle hold skal behandles på samme måde. Undskyld hvis du føler dig trådt over tæerne.

Godt arbejde.

Edited: 05.11.2009 14:11
Sektor solidaritet...
 
#224 03.11.2009 20:06
skriver her da jeg ikke kan få fat på dig på steam :D... skal jeg tage computeren med på fredag?... eller har du andre planer :)?
 
#232 04.11.2009 12:45
tag den med!
Q( '_')-O
 
#233 04.11.2009 13:13



så det nu :d
#36 02.11.2009 15:10
Glæder mig til den nye sæson. Kæmpe cadeau til admins for DEL!
Multiplayer Clan European Intell
 
#60 02.11.2009 15:37
Tog mig pænt langtid at finde ud af at cadeau betød gave. :D Men du gjorde mig klogere, takker!

Edited: 02.11.2009 15:38
Slettet. Fjernet. Nuked.
 
#75 02.11.2009 16:43
så de to hold der er rykket ned fra 1. division, ryger begge i 2div A? Eller er det bare mig der har mistet overblikket...
bred ymer
 
#77 02.11.2009 16:43
FOR HELVEDE, skulle jo ikke svare dig.

tror bare jeg pakker min cadeau ind i cadeaupapir.
bred ymer
 
#112 02.11.2009 17:58
HAHA, du gav mig et godt grin. :D
Slettet. Fjernet. Nuked.
 
#76 02.11.2009 16:43
Skulle det være en anden gang :D
Multiplayer Clan European Intell
 
#114 02.11.2009 17:58
:-DDDDDDD a cadeau for you my friend!
Slettet. Fjernet. Nuked.
#37 02.11.2009 15:11
Hvorfor er dice kun i anden div? De rykkede da ikke ned?
And I will have my vengeance...
 
#59 02.11.2009 15:37
 
#187 03.11.2009 01:36
Det er mig en gåde vi ikker er at finde i 1. division, når vi sluttede på en 5. plads og deltog til LAN finalerne. For at komme dit kritikpunkt mht. en stamme på 3 spillere til gode, kan jeg forsvare os med at vi inden LAN finalerne tog kontakt til xplayn for at høre om vi skulle tilføje standins til vores hold, da vi igennem hele sæsonnen ikke har benyttet disse. Vi får at vide at det ikke behøves og vi må spille LAN finalerne med hvem vi vil. Så vidt jeg er orienteret og fået bekræftet af dig over Xplayn, havde vi tilmeldt os med et hold bestående af skizo, rubiano og mig selv. Alle os 3 spillere deltog til LAN finalerne, og rubiano kunne sagtens have været tilføjet som vores sidste som standin inden dette fandte sted, og derved overholde jeres regl mht. 3 stamspillere. At vi som hold der slutter nr.4 i Elite divisionen skal rykkes ned til 2. division fatter jeg ikke. Jeg ser mig uforstående overfor hvordan et hold som NB (notaBene) stadig kan være at finde i elite divisionen når de ikke mødte op til deres sidste kamp, samt ikke deltog til finalerne. Af hvad jeg har kunne læse længere nede i kommentar #80 får sådanne hold ikke lov at deltage igen. Hvordan retfærdiggøre i så at notaBene har bibeholdt deres spot? Der står desuden "Vær venligst opmærksom på at hold, der er rykket ud / smidt ud af DEL i den forgangne sæson, ikke kan deltage" - Så vidt jeg ved droppede de ud af ligaen da de lukkede?????

Ydermere ser jeg mig uforstående overfor hvordan et hold som venom kan have fået 1.divisions pladsen når de netop ikke overholder reglen med 3 stamspillere, samt har spillere på holdet som stod til nedrykning? Hvordan kan de nogensinde "få" vores spot i 1. division? Det samme gælder yourname som jeg går udfra har fået Dsrack's tidligere plads. De har så vidt jeg er orienteret tilføjet som med 2 tidligere stamspiller og så en af de standins de havde tilføjet på siden, ligesom vi kunne have gjort det med rubiano, hvis det ikke havde været tilfældet det ikke var nødvendigt inden LAN finalerne.

Edited: 03.11.2009 01:42
Sektor solidaritet...
 
#197 03.11.2009 13:47
Jeg kan kun give dig ret Zoop :) I burde imo have den plads som i forsvarede i sidste sæson! Jeg kan heller ikke se hvordan venom skulle have fået et frit spot? Eller hvordan DSRACK skulle, da der ikke er 3 faste stamspillere! Hvis jeg må give et god råd? Hvorfor spiller vi så ikke om de 2 sidste Pladser i 1 division? XplayN? I kan vel godt se der ligger et lille problem her og dette ikke er helt fair!

Så hvis jeg skal give et godt råd, lad os da få spillet om de sidste 2 pladser i 1division så vi kan få de rigtige hold med
 
#198 03.11.2009 14:24
Det undrer mig i hvert fald, hvordan udfaldet er blevet at vi faldt fra 1 division. Vi fik besked på ikke at melde noget endvidere til LAN finalerne, da vi måtte stille med hvem vi ville og nu gøres vi opmærksom på stammen selvom rubiano og soga deltog ved LAN finalerne? Jeg håber AtomAlf ligger inde med en solid forklaring på hvordan fanden venom og NotaBene ligger i højsæde fremfor os.
 
#202 03.11.2009 14:49
Ved ikke hvor i har det fra med at i kunne bruge hvem i ville til lan finalerne. Som jeg sagde til jer og de andre 3 hold så ville vi være oki med hvis der var 2 udskiftninger.
www.atomalf.dk
 
#204 03.11.2009 15:05
Jamen de 2 udskiftninger taget i betragtning, så var jo stadig en del af holdet til DEL finalerne, hvorfor er vores '4' plads alt taget i betragtning pludselig blevet frataget os og flyttet ned i 2 division? Det virker jo lidt som en vennetjeneste overfor de andre hold, at gemme os væk nede i 2 division, på trods af vi møder op til LAN finalerne - det kan jeg godt se det skal ik gå ustraffet hen!
 
#205 03.11.2009 15:09
Og hvordan kan det være vi skal straffes for ikke at overholde jeres regel med 3 stamspillere, når vi inden finalerne forhøre os om at rubiano kan tilføjes som vores standin, men I siger det ikke er nødvendigt?? Det er jo forfanden nødvendigt hvis i efter finalerne kommer og siger vi ikke kan bibeholde vores plads.
Sektor solidaritet...
 
#207 03.11.2009 15:16
Forstår ikke i bliver ved med at hænge i det med at det er Kevin det drejer sig om, da han er blevet tilmeldt kvallen med et andet hold? Som et af de første hold som har meldt sig.
www.atomalf.dk
 
#208 03.11.2009 15:21
Jamen hvad med soga for den sags skyld?
 
#209 03.11.2009 15:23
Han har været med for fighterz hele sæsonen. Han har jo kun spillet for jer i finalen. Ham kunne i jo under ingen omstændigheder have tilføjet inden sæsonens slutning da der kun kan rykkes rundt i transferperioden
www.atomalf.dk
 
#210 03.11.2009 15:29
Det er for vores skyld ligemeget. Det drejer sig reélt om at vi har haft dig kontaktet og spurgt op på om vi var tilmeldt Elite divisionen. Du har ikke givet udtryk før det var for sent at vi ikke havde bibeholdt vores spot. For vores skyld kunne vi ligeså godt have skrevet "DON OLIVER" på som standin til den nye sæson og så beholdt vores spot hvis vi havde fået noget information om der muligvis havde været noget problemer. Dette har dog ikke været tilfældet?

Det er da klart vi føler os uretfærdig behandlet når vi viser jer den respekt at som hold tage fri fra vores studier og respektive arbejde en Torsdag for at møde op og spille DEL finalerne, og til selv samme LAN at få at vide af Lizzard bl.a. at de glæder sig til at se os i en ny sæson af DEL, for derefter tilfældigt at få at vide vi ikke kan beholde vores spot alligevel?

Vi får ikke engang at vide der er noget problem, da vi ellers kunne have søgt dispensation om at deltage med et nyt hold direkte i 1. division ligesom det vel har været tilfældet for SoA og venom??
Sektor solidaritet...
 
#211 03.11.2009 15:35
Desuden forstår jeg ikke dit argument med rubiano. Her taget fra jeres egne regler;

"Det er ikke lovligt at flytte en spiller fra et DEL-hold til et andet udenfor transferperiode. Når en spiller er tilmeldt et DEL-hold er han bundet til dette resten af sæsonen, dog kan han frigøres i transferperioden"

Hvis personen har haft spillet kvallen og ikke har kvalificeret sig er han vel ikke på et DEL hold? Jeg har kigget holdopstillingerne igennem inde på jeres event side og har ikke kunne finde rubiano noget sted.

Edited: 03.11.2009 15:35
Sektor solidaritet...
 
#212 03.11.2009 15:52
Nu er lineups så heller ikke frigivet til den nye sæson :D
Eventsitet er slet ikke oprettet endnu.

Edited: 03.11.2009 15:52
www.atomalf.dk
 
#215 03.11.2009 16:20
Misforstod dig, troede du mente den gamle sæson. Da vi ville tilmelde os havde Kevin sagt ja, så ved ikke hvorfor han er på et af disse hold. Kan være det er fordi vi ikke har bibeholdt vores spot. Det er som sådan også irrelevant. Jeg vil gerne have dig til at svare på mine andre spørgsmål som jeg har skrevet igennem comments længere nede - Tak.

Hvis du gider?
Sektor solidaritet...
 
#231 03.11.2009 21:51
Og ligemeget hvad hvilken forskel gør det så? Vi kontakter jer inden finalerne for at høre om vi skal tilføje ham som standin og får at vide at det er ikke nødvendigt, alligevel er det dét i bruger som argument for at vi ikke kan deltage i denne her sæson.
Sektor solidaritet...
 
#203 03.11.2009 15:03
Imo burde der være en kvalifikation? om de sidste spots i 1 division? håber også admin snart kan se dette.. alt andet ville være en skandale!
 
#199 03.11.2009 14:29
Som ekstra tilføjelse ser jeg mig også uforstående overfor at vi havde kontaktet xplayn inden lan finalerne for at høre om rubiano skulle tilføjes som standin så han kunne spille med os da han ikke havde figureret på et andet DEL hold, men vi fik at vide det ikke var nødvendigt .. Og nu går det udover os da vi ifølge "jer" ikke overholder reglen med 3 stamspillere som ellers ville have været opfyldt hvis I havde tilføjet kevin som standin inden lan finalerne.

Har selv en bekræftelse fra dig over xplayn at vores nye DEL hold har mig, skizo og rubiano i holdopstillingen, så kan ikke forstå hvorfor vi ikke har bibeholdt vores spot.

Det er fair nok at fucke up, men man skal også være stor nok til at indrømme fejlen og rette op derpå.
Sektor solidaritet...
 
#230 03.11.2009 20:40
Gider du bruge tiden på at svare mig? :)
Sektor solidaritet...

Kommentarer i alt: 254   -  
Side:: [1] 2 3
IMP vs. KTHX
95% på <dk> The Imperial
Nuværende odds: 1.11
Modtaget 35 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.17
Modtaget 0 bets4% på <dk> KTHXBYE
Nuværende odds: 5.09
Modtaget 0 bets
18.03.10 20:00
Cash vs. 99
73% på <dk> Cashville
Nuværende odds: 1.46
Modtaget 28 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.15
Modtaget 0 bets27% på <dk> 99 dmg
Nuværende odds: 2.75
Modtaget 2 bets
18.03.10 20:00
VIP vs. GET4
73% på <dk> VIP-Gaming
Nuværende odds: 1.45
Modtaget 27 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.14
Modtaget 0 bets26% på <dk> GET4
Nuværende odds: 2.77
Modtaget 0 bets
18.03.10 20:00
PEN vs. PA
65% på <dk> PENTIA
Nuværende odds: 1.59
Modtaget 16 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.11
Modtaget 0 bets34% på <dk> PLAYABLE
Nuværende odds: 2.45
Modtaget 7 bets
18.03.10 20:00
PIMP vs. FO
77% på <dk> Party In My Pants
Nuværende odds: 1.37
Modtaget 27 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.14
Modtaget 0 bets22% på <dk> FLYiNG OSTRiCH
Nuværende odds: 3.02
Modtaget 0 bets
18.03.10 20:00
NN vs. rage
54% på <dk> NoName
Nuværende odds: 1.83
Modtaget 11 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.12
Modtaget 0 bets45% på <dk> rage
Nuværende odds: 2.08
Modtaget 13 bets
18.03.10 20:00
CAS vs. NRJ
67% på <dk> CASUAL
Nuværende odds: 1.55
Modtaget 23 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.12
Modtaget 0 bets32% på <dk> ENERGY
Nuværende odds: 2.53
Modtaget 2 bets
18.03.10 20:00
Gc vs. NA
51% på <dk> Team Gamerscity
Nuværende odds: 1.91
Modtaget 15 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.12
Modtaget 0 bets48% på <dk> N/A
Nuværende odds: 1.99
Modtaget 9 bets
18.03.10 20:00
Imp vs. 99
95% på <dk> The Imperial
Nuværende odds: 1.11
Modtaget 35 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.17
Modtaget 0 bets4% på <dk> 99 dmg
Nuværende odds: 5.09
Modtaget 0 bets
18.03.10 21:00
Cash vs. KTHX
68% på <dk> Cashville
Nuværende odds: 1.53
Modtaget 27 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.14
Modtaget 0 bets31% på <dk> KTHXBYE
Nuværende odds: 2.57
Modtaget 0 bets
18.03.10 21:00
VIP vs. PA
71% på <dk> VIP-Gaming
Nuværende odds: 1.48
Modtaget 17 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.09
Modtaget 0 bets28% på <dk> PLAYABLE
Nuværende odds: 2.69
Modtaget 3 bets
18.03.10 21:00
PEN vs. GET4
75% på <dk> PENTIA
Nuværende odds: 1.41
Modtaget 17 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.09
Modtaget 0 bets24% på <dk> GET4
Nuværende odds: 2.90
Modtaget 1 bets
18.03.10 21:00
PIMP vs. rage
71% på <dk> Party In My Pants
Nuværende odds: 1.48
Modtaget 16 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.09
Modtaget 0 bets28% på <dk> rage
Nuværende odds: 2.68
Modtaget 3 bets
18.03.10 21:00
NN vs. FO
57% på <dk> NoName
Nuværende odds: 1.78
Modtaget 13 bets1% på draw
Nuværende odds: 6.64
Modtaget 1 bets42% på <dk> FLYiNG OSTRiCH
Nuværende odds: 2.16
Modtaget 2 bets
18.03.10 21:00
CAS vs. NA
61% på <dk> CASUAL
Nuværende odds: 1.68
Modtaget 14 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.09
Modtaget 0 bets38% på <dk> N/A
Nuværende odds: 2.29
Modtaget 5 bets
18.03.10 21:00
Gc vs. NRJ
61% på <dk> Team Gamerscity
Nuværende odds: 1.67
Modtaget 13 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.08
Modtaget 0 bets38% på <dk> ENERGY
Nuværende odds: 2.30
Modtaget 3 bets
18.03.10 21:00
Imp vs. Cash
73% på <dk> The Imperial
Nuværende odds: 1.44
Modtaget 35 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.18
Modtaget 0 bets26% på <dk> Cashville
Nuværende odds: 2.80
Modtaget 1 bets
18.03.10 22:00
99 vs. KTHX
59% på <dk> 99 dmg
Nuværende odds: 1.71
Modtaget 19 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.11
Modtaget 0 bets40% på <dk> KTHXBYE
Nuværende odds: 2.24
Modtaget 3 bets
18.03.10 22:00
VIP vs. PEN
62% på <dk> VIP-Gaming
Nuværende odds: 1.66
Modtaget 19 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.11
Modtaget 0 bets37% på <dk> PENTIA
Nuværende odds: 2.32
Modtaget 4 bets
18.03.10 22:00
PA vs. GET4
60% på <dk> PLAYABLE
Nuværende odds: 1.69
Modtaget 20 bets1% på draw
Nuværende odds: 7.11
Modtaget 0 bets39% på <dk> GET4
Nuværende odds: 2.27
Modtaget 3 bets
18.03.10 22:00
dK vs. Ab
2-0 til Ab Ovo
DAN vs. UKR
2-0 til Ukraine
Vinder: KOTH
dakarma vandt KOTH
Alt vs. Imp
47% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.01
Modtaget 21 bets2% på draw
Endelige odds: 5.90
Modtaget 6 bets51% på <dk> The Imperial
Endelige odds: 1.92
Modtaget 86 bets
Annulleret
mTw vs. VK
2-0 til mTw
Ab vs. dK
2-1 til dakarma
Imp vs. 30P
81% på <dk> The Imperial
Endelige odds: 1.30
Modtaget 38 bets1% på draw
Endelige odds: 7.18
Modtaget 0 bets18% på <se> 30P-Gaming
Endelige odds: 3.28
Modtaget 1 bets
16-11 til Imperial
mTw vs. Ab
91% på <dk> mTw
Endelige odds: 1.17
Modtaget 53 bets1% på draw
Endelige odds: 7.31
Modtaget 0 bets9% på <dk> Ab Ovo
Endelige odds: 4.22
Modtaget 12 bets
16-8 til mTw
XL vs. PUTA
79% på <dk> Team XLBet
Endelige odds: 1.34
Modtaget 51 bets1% på draw
Endelige odds: 7.27
Modtaget 0 bets20% på <dk> PUTA
Endelige odds: 3.13
Modtaget 9 bets
20-10 til XLBet
RR vs. CT
64% på <dk> Roskilde Ravens
Endelige odds: 1.61
Modtaget 18 bets1% på draw
Endelige odds: 7.24
Modtaget 0 bets35% på <dk> Cheap Times
Endelige odds: 2.40
Modtaget 32 bets
17-13 til Cheap Times