Glemt kodeord
Husk Opret profil

SteelSeries Siberia v2

Skribent: Diojr
Tidspunkt: 2009-10-07 19:11
Event: Anmeldelser 2009
Spil: Hardware

 

 

 

Man kunne fristes til at spørge sig selv, hvorvidt SteelSeries er i gang med at opdatere alle deres produkter til version 2. Flere brugere her på sitet har da også bemærket, at det ikke er såååå længe siden at SteelSeries 5H kom I en V2-udgave, og nu er det altså Siberia's tur til at blive kigget efter I sømmene.

 

I virkeligheden er tankegangen bag V2 produkterne egentligt interessant nok for os, der køber SteelSeries' produkter. For hvad vil vi egentligt helst have? Nye produkter, vi ikke har forudgående kendskab til eller kendte produkter, der er optimeret ud fra tidligere erfaringer? Sidstnævnte fremgangsmåde kender vi bedst fra den måde hvorpå software producenterne arbejder, men kan den konverteres til hardware markedet? Der kan argumenteres for begge vinkler, men mon ikke de fleste her på sitet hellere så Microsoft udvikle og optimere på MSI 3.0 eller 1.1 fremfor nye SideWinder udgaver?

 

Nåh, det var et sidespring fra artiklens egentlige fokus, Siberia v2, som jeg har modtaget i hvid udgave. 

 

Udseende

 

Siberia v2 adskiller sig fra sin forgænger på to ret afgørende områder. Puderne på hørebøfferne er udført i læder fremfor stof og man har fundet plads - og det er ret væsentligt - til mikrofonen i venstre ørekop, så mikrofonen nu kan trækkes ud på samme måde som det er tilfældet i 5H serien. Det er to meget betydningsfulde ændringer for funktionaliteten, men det vender jeg tilbage til senere i reviewet.

 

Derudover har man fundet det nødvendigt at ændre udseendet på den lille "controller" der sidder midt på ledningen, hvorfra man kan styre lydniveauet samt slukke og tænde for mikrofonen. Den er blevet gjort mindre og firkantet, og er i det hele taget hverken rar at røre ved eller bruge, jeg undrer mig og kan kun sige 'if it ain't broke, dont fix it'!

 

 

 

Ser man på Siberia v2 fra lidt afstand, kommer man dog ikke udenom at headsettet ligner sin forgænger til forveksling. Så kunne du derfor lide udseendet på det gamle Siberia, vil du med styr sandsynlighed også kunne lide det nye. Headsettet fås stadig i både en hvid og en sort udgave.

 

Funktionalitet

 

Som tidligere nævnt adskiller Siberia v2 sig hovedsageligt på to punkter og begge har haft stor indflydelse på mit helhedsindtryk.

 

Først og fremmest har man valgt at udskifte materialet på puderne. Det originale Siberia havde stofpuder, hvilket betød at det var forholdsvist nemt at høre hvad der blev sagt omkring en. Siberia v2 har puder af kunstlæder, og det giver en langt bedre isolering af lyde

n fra omgivelserne. Til gengæld betyder det klart nok også, at du med et Siberia v2 får langt sværere ved at høre hvad dine venner siger til dig på LAN, set i forhold til det gamle Siberia.

 

Dette kunne måske få alarmklokkerne til at ringe hos et par af jer, men lad mig lige holde et kort foredrag omkring mikrofonen og glæden ved at den nu er en del af hørebøfferne, og så derefter forklare jer hvorfor det slet ikke gør noget.

 

At mikrofonen nu ikke længere er adskilt fra headsettet, betyder nemlig at man slipper for et af de største irritationsmomenter for gamere, (udover at blive skudt ned igennem midt på) nemlig ledninger! Siberia V2 har kun én ledning op til venstre kop, og det har jeg allerede taget mig selv i at juble over et par gange siden jeg modtog det.

 

Jublen blev ikke mindre af, at SteelSeries har formået at bibeholde en af de få fordele der rent faktisk var ved en adskilt mikrofon ledning. Med en adskilt ledning kan man nemlig plugge sin mikrofon i ét sted, og sine hovedtelefoner i et andet, hvilket kan være en fordel hvis man eksempelvis har en ekstern lydforstærker til sine PC højtalere. Problemet er løst ved at ledningen - som på mange andre headsets - deler sig i enden. På Siberia v2 deler ledningen sig bare 35cm oppe, hvilket giver plads til 70cm mellem din lydport og din mikrofon port - rigeligt til de fleste skriveborde, og en fin lille detalje at få med.

 

Endvidere skal det nævnes at ledningen er delt ind i to dele, således at den del der er fastmonteret på selve kopperne kun er godt 1 meter langt, hvorefter der i en almindelig mini-jack samling er en forlængerledning på 2 meter. Så understøtter den både bærbare og stationære maskiner.

 

Teknik

 

Og lad os så begive os ud i det, for nu bliver det en lille smule teknisk. Som vi har skrevet i en tidligere nyhed har SteelSeries forstørret højtaleren i v2, hvilket har givet et endnu bredere frekvensområde. Forbedringen betyder at v2 spænder fra 10 - 28.000 Hz hvor det originale "kun" dækkede 18 - 28.000 Hz.

 

Forbedringen synes måske ikke stor på papiret, men sammenholdt med de nye læderpuder bliver lydoplevelsen i v2 fuldstændigt anderledes end med det originale Siberia. Faktisk er der lige så stor forskel på lyden i et originalt Siberia og Siberia v2, som der er det på et Siberia og et Sennheiser. Jeg har testet de to headsets ved siden af hinanden i en række spil og ved en lang række musiknumre, og min konklusion overraskede faktisk mig selv:

 

Selvom frekvensområdet nu spænder over toner der er dybere, er den største forskel ved v2, at diskanten nu er meget mere markant. I CounterStrike, der er baseret på en 10 år gammel spilmotor, er lydkvaliteten i forvejen ret diskant præget, og det giver faktisk en forbedring, som jeg ikke engang tror SteelSeries er klar over. Det er ganske enkelt langt lettere at høre f.eks steps samtidigt med at nogen snakker i et Siberia v2 end i forgængeren.

 

Den eneste forklaring jeg har kunnet finde er, at voice programmer transmitterer stemmer i en ret dyb frekvens, mens lyden i Counter-Strike grundlæggende er meget lys. Det gør det lettere at høre forskellen på de to forskellige lydinput, da de kommer fra to forskellige frekvensområder. Fordelen er langt fra lige så udtalt i andre spil, jeg testede, f.eks. Left 4 Dead, CS:S, HoN eller WoW, men den kan stadig høres.

 

I samme åndedrag skal det dog bemærkes, at jeg ikke var imponeret over forskellen ved afspilning af musik. Jeg er selv stor fan af Daft Punk og elektronisk musik og her giver en øget diskant ikke nogen fordel.

 

Specifikationer

 

Hovedtelefoner:

 

- Frekvensområde: 10 - 28.000 Hz

- Impedance: 32 Ohm

- SPL@1kHz, 1Vrms: 112 dB

- Kabel Længde: 1,0 m + 2,0 m = 3,0 m

- Jack: 3,5 mm

 

Mikrofon:

 

- Frekvensområde: 50 - 16.000 Hz

- Modtagelses retning: Uni-directional

- Sensitivity: -38 dB

 

Konklusion

 

Når man skal anmelde nye versioner af software eller fortsættelser til computerspil, er det naturligt at sammenligne med originalen og vurdere, om udviklingen er tilfredsstillende. Set ud fra mine gamerøjne (vi er jo på XpN), er der flere ting at glæde sig over:

 

Mikrofonen er kommet af vejen, og vi har en mindre ledning at tænke på.

Puderne holder nu lyden fra omgivelserne bedre ude.

De nye højtalere gør det nemmere at høre både ingame lyd og voice kommunikation.

 

Når det er sagt, er det mig en gåde at man vælger at ændre "controlleren" på ledningen, især når ændringen i mine øjne er et skridt tilbage i forhold til den originale. Det kan dog ikke ændre det faktum, at SteelSeries Siberia v2 faktisk er det bedste gamer headset jeg til dato har benyttet, så jeg siger tak fordi jeg må beholde det :) Var vi på et musiksite ville min anmeldelse se knapt så rosenrød ud, men som gamer vil jeg gerne give det topkarakter. Siberia v2 får derfor 6 ud af 6 mulige phanhatte herfra.

 

Det er endnu uvist hvornår Siberia v2 lander i de danske butikker, men mon ikke det når at komme med i julesalget?

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 84   -  

#2 07.10.2009 19:32
Lækkert review, sidder selv med 1'eren og kunne godt bruge puderne på kopperne :(
lyl it's the roflcopters!
#3 07.10.2009 19:33
rigtig godt skrevet. Jeg synes også det ser helt vildt fedt ud og jeg tror det er utrlig behageligt.

Det gamle er noget lort, det presser mod ørenene og det gør sku lidt ondt i længden.
Meeeeen, so far holder jeg mig til sennheiser 350 :D
survivor!
 
#12 07.10.2009 19:40
enig :)
 
#39 07.10.2009 22:06
Alligevel fantastisk at en enkelt manglende vokal kan gøre det så vanskeligt at gennemskue hvad et ord egentlig betyder :)
Work smarter, not harder.
 
#49 07.10.2009 23:46
lagde ik lige mærke til stavefejlen :p

Edited: 07.10.2009 23:47
survivor!
#4 07.10.2009 19:34
Jeg skal helt sikkert have det når mit siberia går i stykker ^^
DaNNy
 
#29 07.10.2009 20:21
tramp på det :D
WE <3 CS
#5 07.10.2009 19:34
Lyder som et rigtig godt headset, kunne være man skulle skaffe sig sådan et. Kan især godt lide det med at man ikke bliver total afdanket med ledninger, som man gør med mange andre headsets.

Hvilket vil du anbefale af 5H v2 og Siberia?
(Hvis det skal bruges til flere spil end bare cs)
 
#58 08.10.2009 09:49
Siberia v2 :)
I don't do hits, I do classics.
#7 07.10.2009 19:36
Nogen ide om en pris? :)
 
#15 07.10.2009 19:42
Mener at dengang det blev annonceret blev der skrevet, at prisen ville ligge på max. 50 kroner over det gamle :) Så en 400 kroner tror jeg.
Manchester United
 
#21 07.10.2009 19:48
Det var satme ikke meget.. Så kan det være jeg skulle skifte min røde v1 ud ;)
 
#36 07.10.2009 21:35
Det er satme en nice pris hvis det er :D. Hehe. Så skal jeg helt klart have anskaffet mig et, hurtigst muligt.
malkmalkmalkmalk
#8 07.10.2009 19:38
Og hvor meget af det kan man så lige stole på? Syns steelseries skulle holde sig til det de kan finde ud af, musemåtter uden alt for meget teknik, et stykke glas eller en stålplade, det er vejen til succes!
#9 07.10.2009 19:38
Nu fik jeg kun læst 2/3 pga tidspres - men jeg skimtede resten og jeg fatter ikke hvorfor pris ikke er taget med i den endelige ' phan hatte konklusion '....
suk....
 
#18 07.10.2009 19:45
Svaret på det er ret simpelt. Der er endnu ikke fastsat nogen pris på headsettet.
And that's that!
 
#30 07.10.2009 20:28
Synes det virker underligt at bringe en anmeldelse af et produkt man ikke kender prisen på - eftersom prisen da i den grad må have noget at sige i forhold til bedømmelsen.
suk....
 
#31 07.10.2009 20:34
SteelSeries kender ikke engang selv prisen på produktet - vi har skam checket op på det.

Jeg er dog også helt uenig med dig. Man kan da sagtens vurdere et produkt uden at kende prisen? Prisen har jo kun betydning for om forbrugeren gider spendere pengene, ikke på hvilken kvalitet produktet har.

Indenfor f.eks mobiltelefoner og biler anmelder man f.eks hele tiden produkterne inden den endelige pris er kendt.
And that's that!
#10 07.10.2009 19:39
Det ser også mega nice ud! Hvis prisen ikke er for høj, så kunne jeg godt finde på, at bytte det ud med mit Sennheiser PC350 :-)
xplayn.com - det nye arto!
#11 07.10.2009 19:39
Da jeg havde mit Siberia synes jeg det virkede meget ustabilt og som noget der nemt kunne gå i stykker - hvilket det også gjorde. Er der ændret noget på selve materialet i det nye sådan den måske kan holde til lidt mere eller er det bare det samme?

For hvis det er vil jeg anyday tage PC350 over Siberia eftersom PC350 satme holder til mig, imo.
<3 The Big Bang Theory
 
#22 07.10.2009 19:49
Kvaliteten på selve rammen og kopperne er nøjagtigt den samme. Så hvis du har formået at ødelægge det gamle, kan du med garanti også ødelægge det her :)

Jeg har dog aldrig fået ødelagt mit Siberia (der nu vel nok er det ældste stykke hardware jeg har), på trods af utallige ture på gulvet.
And that's that!
 
#28 07.10.2009 20:10
Jeg har ødelagt et Siberia, 2x 5hv og et Razer Barracuda. Headset er min klart største udgift af gamer udstyr :D!

Edited: 07.10.2009 20:10
<3 The Big Bang Theory
 
#40 07.10.2009 22:10
Og man kan ikke engang bede dig spænde hjelmen at dømme ud fra dit profilbillede!
Work smarter, not harder.
 
#66 08.10.2009 13:39
Haha, mit liv er bare en stor uheldig sammenblanding af events. Det er kommet så langt at jeg her den anden dag spildte sodavand da jeg hældte et glas op til min mor. Jeg blev lidt mobset og så er jeg 99% sikker på at min mor indirekte kom med en kommentar om at alle mine uheld ikke var grund til at afslutte livet for. Kæft jeg åbnede øjnene der.
<3 The Big Bang Theory
 
#72 08.10.2009 16:53
haha, din mor har humor :) (håber jeg da)
Work smarter, not harder.
 
#75 08.10.2009 23:22
(håber jeg også) ... det lød bare desværre meget seriøst :(
<3 The Big Bang Theory
 
#68 08.10.2009 13:43
Men profil billedet er jo også kun 1-2uger om året. Resten af tiden er helmet-free. :(
<3 The Big Bang Theory
 
#38 07.10.2009 21:36
Altså det er jo bare et spørgsmål om at passe på sine ting, hehe :).
malkmalkmalkmalk
 
#67 08.10.2009 13:40
I dont know how to do that :(!
<3 The Big Bang Theory
 
#73 08.10.2009 18:15
Haha, det kan også være pænt svært en gang i mellem :D. Jeg vil nu heller ikke prale af mig selv :P.
malkmalkmalkmalk
#13 07.10.2009 19:41
Super anmeldelse. Sad og ventede på sådan en da jeg virkelig overvejer, at skifte mit nuværende siberia ud med v2 eller et PC350. Dog lidt nederen der er mere diskant, da det var grunden til jeg sendte mit 5Hv2 tilbage efter få timers brug. Kan du sige noget om, hvordan diskanten i Sv2 er i forhold til 5Hv2?
Manchester United
 
#26 07.10.2009 19:54
Jeg har faktisk ikke haft fat i 5Hv2 endnu, så der kan jeg desværre ikke hjælpe dig.
And that's that!
 
#59 08.10.2009 09:52
Jeg har prøvet begge og v2 har langt mere dybde og dynamik end 5Hv2. Forestil dig dit nuværende Siberia med et bredere spektre af dybe toner, som giver en meget mere velafbalanceret og fyldig lyd.
I don't do hits, I do classics.
 
#61 08.10.2009 10:47
Tak, det var lige det jeg skulle høre! :)
Manchester United
 
#70 08.10.2009 15:30
så skulle du høre lyden i pc350!
Do not! Do it!
 
#79 09.10.2009 19:43
lasse pc350 og du er i mtw og 2mrd
Helt tosset med sport
#14 07.10.2009 19:41
6 ud af 6 hvor i dog undrer jer over at i de har ændret dets controller...

Det forstår jeg ikke..

5 ud af 6 må vel være det maksimale at kunne give. ;)

Mht. min mening, så er jeg stor fan af siberia og vil da klart overveje at spytte penge i den før eller siden! :D

Edited: 07.10.2009 19:42
jotak.
 
#19 07.10.2009 19:47
Det er naturligvis en valid pointe, med undtagelse af at du skal tænke på at 6 ud af 6 dækket fra f.eks 95% og opefter. Den nye "controller" kan hvad den skal, den er bare - efter min vurdering - dårligere end den gamle. Jeg vil dog ikke lade denne ret lille detalje ødelægge helhedsindtrykket.
And that's that!
#16 07.10.2009 19:42
Men hvor er phanhattene?!
Slap af, jeg mener det ikke..
#17 07.10.2009 19:43
Nogen ide om pris =]
^.^ ^','^ ^.^ ^'.'^ ^_^ ^.^
 
#23 07.10.2009 19:50
#15
BiH <3
#20 07.10.2009 19:48
skønt med 1 ledning og ikke 2, for jeg må da indrømme at den ledning til mikrofonen har generet mig pænt mange gange :)
#24 07.10.2009 19:52
det må jeg lige få skrabet knaster til
BiH <3
#25 07.10.2009 19:54
Lyder sweet :D
Hvis prisen er rimelig, kunne det være en investering :P
..and i approve this message!
#27 07.10.2009 19:59
slet ikke dumt :D!
Geden der gik i tivoli
#32 07.10.2009 20:56
Kæft jeg overvejer at købe v2, når det kommer på gaden. Elsker alt ved siberia udover den eksterne mic (:@@@@)

Kan ikke vente :)!
:D
#33 07.10.2009 21:00
I will have this!
jubelidiot.
#34 07.10.2009 21:29
nice one
Hardstyle :)
QUG - /cry
#35 07.10.2009 21:30
Rigtig nice, tror jeg skal have anskaffet mig sådan et :).
Sidder med den første udgave af det og det er ærligt talt ved at være lidt slidt.
malkmalkmalkmalk
#37 07.10.2009 21:36
Må simpelthen bare eje det headset. Det ser for nice ud :D
#41 07.10.2009 22:12
Hvad fanden, det er jo Diojr?!?! :D
Sektor solidaritet.
 
#47 07.10.2009 23:31
Hvad fanden, er du ikke banned herindefra?!??

Edited: 07.10.2009 23:31
And that's that!
#42 07.10.2009 22:13
Lyder fandme nice, 100% det er det jeg skal ha'!
btw, hvad er det der er galt med controlleren? kan ikke rigtig se det. den er lille, der er volume +/- & der er mic on/off?
:D love @ css
 
#46 07.10.2009 23:30
Der er som sådan ikke noget galt med den. Faktum er bare at den gamle fungerede fint og lå godt i hånden, hvorimod du med den nye her skal holde fast i ledningen når du skal trykke på knappen/dreje på hjulet - og det mener jeg ikke lige er en opgradering.

Det er en petitesse, men jeg forstår bare ikke hvorfor man ændrer på noget der virker, hvis man ikke har en klar forbedring af det :)
And that's that!
 
#63 08.10.2009 12:09
okay :Dhar dog ikke haft den gamle i håden, så er dno på det :D
:D love @ css
 
#69 08.10.2009 15:07
Hvem sagde du fik lov til at behold V2ern? :):):)
 
#71 08.10.2009 15:40
I må naturligvis gerne få det tilbage. Det kan afhentes mellem 05:45 og 05:46 på lørdage i ulige uger i december. Ellers er jeg desværre ikke hjemme! :)
And that's that!
 
#74 08.10.2009 20:26
Haha - jamen så er du vidst heldig at jeg sover på dette tidspunkt :p
#43 07.10.2009 22:25
det da guf det der!
[-_-] HEADDE [-_-] HEADDE [-_-]
 
#44 07.10.2009 22:39
Du er er guf! :D


Jeg skal ud og have et nyt headset.

PC350 eller det her? :D
 
#45 07.10.2009 22:41
det her?

Sennheiser sux balls imo, keine komfort.
[-_-] HEADDE [-_-] HEADDE [-_-]
 
#52 07.10.2009 23:57
You said it xD
Untill Microsoft Us Part!
#48 07.10.2009 23:45
Det ser da fedt ud, og TAK endelig er man fri for den lorte ledning til mikrofonen.. Magter det brik at ledningerne bliver totalt indviklet i hinanden, så det er dejligt med at den er indbygget nu :)

Tror jeg køber det :D
WE <3 CS
 
#50 07.10.2009 23:52
Nu er du også typen, der bliver kvalt i en keyhanger. SteelSeries is a lifesaver! :)
Work smarter, not harder.
 
#51 07.10.2009 23:54
Haha dog ikke, går aldrig med dem. Men du må da indrømme at de ledninger får da en til at gå helt amok? Især mig :>!
WE <3 CS
 
#53 08.10.2009 00:01
Jeg har aldrig kunnet bruge mikrofonen fornuftigt, den sejler jo rundt når den sidder på tøjet. Så er jeg for høj, så er jeg for lav, det har været det mest irriterende. Jeg har brugt dem til ren lyd, de er mere behagelige end 5H imo, lidt løsere.
Work smarter, not harder.
 
#55 08.10.2009 00:06
Jeg har bare sat mikrofonen fast til den "tykke" ledning, så kører det sku fint. Men de indvikler sig stadig.

Ja du har ret, de er rigtig behagelige at have på, Jeg har prøvet at sidde med et par 5H og efter hvad? 1½ time. Fik da monster hovedpine, fordi det blev presset ind mod ens hoved :s
Så SteelSeries <333 :D
WE <3 CS
#54 08.10.2009 00:02
Jeg skal helt sikkert have v2! :)
fucking arrogant
#56 08.10.2009 05:18
Jeg skal helt sikkert også have v2!

Edited: 08.10.2009 05:19
n_n
#57 08.10.2009 09:40
Ingen af de gamle SteelSeries headsets har været gode imo, holder mig til min classic Plantronics DSP-550 :D
To reflect is to regret
#60 08.10.2009 10:23
Jeg ved ikke om det har noget med holdbarheden af "controlleren" at gøre, at de har ændret det. Men på begge mine gamle Siberia headset(købte det samme efter det andet gik i stykker) gik "controlleren" i stykker, så når jeg skruer op eller ned, forsvinder lyden i venstre ørebøf. Håber de har ordnet det, for der er ikke noget mere irriterende end et headset som mister lyden i den ene side, mens man sidder og spiller.
#62 08.10.2009 11:15
Jeg har aldrig været glad for nogle af deres tidligere headsets, men håber da at dette kan lave om på den opfattelse :)

De har jo godt styr på resten efterhånden. Mus, keyboard og musemåtter. Men deres headsets har altid haltet efter Sennheiser's imo.

De har stadig ikke lavet et headset endnu, som kunne match Sennheiser PC 350 / PC 166 med lydkort.

Det er også en af de ting jeg gerne så til steelseries' headsets.
Det er altså federe at have den samme lyd, hver gang man sætter sit headset til en ny computer.

Men positivt at de har valgt at sætte mikrofonen til headsettet nu, at det kører ned til 10.000 hz, samt læder til hørebøfferne.

Tre skridt i den rigtige retning i hvert fald :)
Catch you on the flipside!
 
#64 08.10.2009 12:40
SS har jo løst det problem med deres USB lydkort.

http://www.steelseries.com/int/products/audio/si...

And that's that!
 
#65 08.10.2009 12:41
Det var jo så en dejlig nyhed :)
Catch you on the flipside!
#76 09.10.2009 00:52
Er det ikke lidt malplaceret i laver reviews af jeres sponsers produkter?
Helt tosset med sport
 
#77 09.10.2009 01:50
Stop nu den idioti der, hvis du mener xpn er biased fordi SteelSeries tilfældigvis sponsorerer noget i ny og næ så ignorer dog det skide review?! Et hvert review vil alligevel være subjektivt, så du kan læse det der står og så vurdere om du mener skribenten direkte lyver, det er vel ikke så skide svært..
bleh
 
#78 09.10.2009 01:55
Utroligt, er det svære af snakke pænt? - jeg syntes stadig det er malplaceret.
Helt tosset med sport
 
#80 12.10.2009 10:32
Nomad sprang nok lige i luften pga. hans site - hltv.org - også lige har måtte døje med XX antal kommentarer, der minder om din ;)

Anyway, XplayN er ikke sponsoreret af SteelSeries. Det er rigtigt at SteelSeries har sponsoreret XplayN og at SteelSeries stadig spytter lidt ind i nogle af de aktiviteter vi har på sitet.

Men husk på at de personer, som sidder og forhandler med eksterne partnere jo ikke er vores skribenter, og der er altså ikke nogen, som sidder og kontrollerer hvilken mening vores frivillige skribenter skal have - vi foretrækker jo helst, at de er så objektive som de kan være.

I don't do hits, I do classics.
 
#81 12.10.2009 11:13
Jamen kan også godt se din synsvinkel, men jeg syntes det vil se lidt dumt ud hvis i gav dem 2/5 feks, det virker lidt forkert for mig.
Men jeg kan sagtens leve med det :-)
Helt tosset med sport
#82 16.10.2009 03:13
Nogen der aner om der så også tilfældigvis kommer et nyt "usb lydkort", ellerom det bliver det samme så;o?
.....
#83 16.10.2009 23:19
Utroligt at folk stadig sidder og tror diskant er vejen frem. Hellere ikke en særlig teknisk anmeldelse af selve lyden dog ville en ordenlig og kritisk anmeldelse ikke blive modtaget og forstået herinde alligevel, men fanboyismen lyser som sædvanligt ved steelseries anmeldelserne.

zcE
 
#84 17.10.2009 21:43
Hvis ikke diskant er vejen frem, hvad er så?:). Skal selv have nyt headset og hvad skal man gå efter synes du?

Kommentarer i alt: 84   -  
(kommer snart)
ARMY vs. view
2-1 til ARMY
DDN vs. skoveN
2-1 til skoveN
OK vs. Alt
2-0 til Alternate
Imp vs. mTw
2-1 til Imperial
NN vs. VIP
47% på <dk> NoName
Endelige odds: 2.03
Modtaget 59 bets2% på draw
Endelige odds: 5.82
Modtaget 8 bets51% på <dk> VIP-Gaming
Endelige odds: 1.91
Modtaget 105 bets
16-6 til VIP
Imp vs. VIP
89% på <dk> The Imperial
Endelige odds: 1.19
Modtaget 89 bets1% på draw
Endelige odds: 6.68
Modtaget 2 bets10% på <dk> VIP-Gaming
Endelige odds: 4.08
Modtaget 11 bets
16-14 til Imperial
h4k vs. NN
46% på <dk> hits4kids
Endelige odds: 2.04
Modtaget 31 bets3% på draw
Endelige odds: 5.66
Modtaget 7 bets51% på <dk> name?
Endelige odds: 1.91
Modtaget 49 bets
16-10 til hits4kids
Imp vs. h4k
90% på <dk> The Imperial
Endelige odds: 1.17
Modtaget 29 bets1% på draw
Endelige odds: 7.15
Modtaget 0 bets9% på <dk> hits4kids
Endelige odds: 4.20
Modtaget 2 bets
15-15 uafgjort
NN vs. MoD
54% på <dk> NoName
Endelige odds: 1.84
Modtaget 15 bets3% på draw
Endelige odds: 5.73
Modtaget 5 bets43% på <dk> MoD
Endelige odds: 2.12
Modtaget 12 bets
15-15 uafgjort
VV vs. VIP
74% på <dk> Viborg Vipers
Endelige odds: 1.42
Modtaget 24 bets2% på draw
Endelige odds: 6.41
Modtaget 2 bets24% på <dk> VIP-Gaming
Endelige odds: 2.89
Modtaget 8 bets
16-8 til Vipers