ESL dumper endnu engang HLTV

Skribent: starz
Tidspunkt: 2009-08-10 18:55
Event: 2009
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Det måtte jo komme. ESL tager nu skridtet fuldt ud, og dropper HLTV til alle kampe hvor der i forvejen er ESL Livestream på.

 

Tiltaget gælder alle pro-kampe - med andre ord alle kampe der er værd at følge, og vil spænde lige fra EPS Tyskland, European Nations Championship samt Extreme Masters.

 

Der er ingen tvivl om at ESL gerne ser folk tune ind på deres stream i forbindelse med deres events, og dermed får det maksimale ud af det for sponsorer.

 

Nomad fra HLTV.org er naturligvis ikke begejstret:

"Jeg synes det er ærgerligt man skal straffe fansene ved at udelade en god måde at følge kampene på. Det er utroligt man ikke bare kan lade HLTV stå på ligefod med stream og så ser hvad fansene vælger, men pengene er nok vigtigere end fansene hos ESL"

For at summere op, så bliver der ingen HLTV til kampe hvor der er Livestream på. Det gælder offline såvel som online.

 

 

Link:

readmore

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 94   -  

#1 10.08.2009 19:09
Boykot deres lorte stream :(
HEHE. nej
#2 10.08.2009 19:10
ej hvor noget lort.
rofl dinmor
#3 10.08.2009 19:10
"men pengene er nok vigtigere end fansene hos ESL"

ouch! :D
0:0:224098
#4 10.08.2009 19:11
Skal vi stå sammen og boykot det? Im in :o)
Haps.
 
#12 10.08.2009 19:17
også mig. :D
rofl dinmor
 
#36 10.08.2009 20:58
Me to.
#5 10.08.2009 19:12
Stream kunne være fint nok, hvis bare kvaliteten var bedre. Ellers er det jo ubrugeligt.
Din Stalker
 
#17 10.08.2009 19:27
Jeg kunne ikke være mere enig, det er alt for dårlig kvalitet. Det kan ikke passe man skal betale, for at se CS i høj kvalitet.

Edited: 10.08.2009 19:31
 
#34 10.08.2009 20:42
Yes og "høj kvalitet", som jeg er så dum og betale for! Stinker os langt væk af ræve diller!

;)
#6 10.08.2009 19:14
Hvor er det uprofessionelt gjort af ESL. Boykot lortet !
#7 10.08.2009 19:14
Det er simpelthen så ærgerligt, så er det vist slut med at sidde og følge deres kampe :(
#8 10.08.2009 19:15
det er da for nedern .. imo boykot on 2 :)
 
#9 10.08.2009 19:15
1...2... BOYKOT!!!
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#13 10.08.2009 19:19
:D
 
#19 10.08.2009 19:30
3. boykot ;)
S4S - Sorry 4 Skillz
 
#30 10.08.2009 19:50
fail .......................... :)
#10 10.08.2009 19:15
ufatteligt de ikke engang gider tage det i betragning når de ved at der er flere kampe som spilles samtidig og de kun har muligvis for at vise én på stream. Stiller i for høje krav hltv-drenge :D?
 
#14 10.08.2009 19:19
Vi beder ikke om noget.. :)
bleh
 
#15 10.08.2009 19:22
Det er godt nok også et dårligt tilbud... Forstår virkelig ikke hvad der går gennem hovedet på arrangørerne, håber i får dem på andre tanker inden eventet :)
 
#16 10.08.2009 19:24
Well, det er ret simpelt, de vil tjene penge på ESL.tv premium medlemskaber.. Spørgmålet er jo om brugerne vil acceptere at blive skubbet rundt på den måde af ESL..
bleh
 
#18 10.08.2009 19:30
Jeg synes det er til grin, at man skal til at betale for at se CS i acceptabel kvalitet...
 
#21 10.08.2009 19:30
de kommer nok også til at tjene lidt mere, men spørgsmålet er så bare om det ikke fjerner en masse god fokus fra eventet fra folk som ikke gider skubbes rundt med.
 
#22 10.08.2009 19:32
Fansne/brugerne er jo i længden ligeglade, det er bare et spørgsmål om tilvænning, dog vil der komme meget wajn i starten og forståligt.

Jeg ved godt det er stik mod din forretning, men er det ikke et skridt i den rigtige retning ? I og med sponsorene jo er dem der kommer med pengene til eSport generalt.
www.clan-elipse.com / #elipse
 
#24 10.08.2009 19:35
Jeg vil mene, at det er svært at vænne sig til elendig kvalitet.
 
#26 10.08.2009 19:37
Det har du så ganske ret i, personligt fortrækker jeg også HLTV.
Men hvis du ikke har andet....? Det skal jo nok blive set :)
www.clan-elipse.com / #elipse
 
#27 10.08.2009 19:38
Du må jo være ekspert på området.. Men at vænne sig til at betale penge tror jeg ikke er noget du skal regne med folk lige gør.. Desuden kan man jo også bare se andre veje for andre ligaer hvis ESL ikke vil give folk det de vil have..
bleh
 
#29 10.08.2009 19:44
Ahh ekspert er jeg ikke, ellers ville jeg jo ikke spørge dig :)

Jeg kan bare godt forsåt dem, men ikke dermed sagt at jeg selv fortrækker livestream. Som oven ikøbet koster kr, men det er jo penge i lommen på dem.
www.clan-elipse.com / #elipse
 
#38 10.08.2009 21:50
Jeg forstår ikke at I ikke forlængst har indført brugerbetaling på jeres service. Havde I gjort det, havde I i dag mulighed for at tilbyde ESL et godt alternativ, de selv kunne få share i overskuddet af og I kunne være med at til skabe et bare minimalt pengeflow i den modne suburb af esportaktiviteter, der har udviklet sig siden starten - bl.a. HLTV.org - til det, det er i dag. Uden pengeflow dør tingene den dag initiativtageren mister interessen og det vil for alvor være synd for scenen - og dens fans.

Det er noget lort ESL laver men man kan ikke være overrasket. Det er mere en virksomhed end noget andet.

Edited: 10.08.2009 21:51
Work smarter, not harder.
 
#41 10.08.2009 22:02
Vi er ikke overrasket, enhver der har fulgt HLTV.org det sidste år kan jo se at HLTV er en meget lille del af hvad vi laver, vi er et komplet coverage site der let kan leve uden vores HLTV del. Vi er ikke interesseret i at skulle lave det hårde arbejde for ESL og andre idiotiske ligaer der vil tage penge for folk der vil se kampene, det må de selv rode med..

Desuden vil brugerbetaling på vores service have betydet en masse ekstra arbejde, og givet os så seriøs en ulempe at en ny konkurrent let ville kunne knuse os..
bleh
 
#43 10.08.2009 22:22
I ville jo netop stå stærkt i konkurrencen, hvis I formåede at vise f.eks. ESL at der også var indtjeningsmuligheder i HLTV via et eksklusivt samarbejde med Jer.
Work smarter, not harder.
 
#44 10.08.2009 22:26
Ja lige nu måske, men for 2 år siden? Næppe, vi kan jo ikke bare hive sådan et system ud af ingenting.. Desuden ville det jo give en hel række nye problemer for os, antallet af specs ville jo drastisk falde hvis der skulle betales, derfor skulle vi pludselig til at købe vores servere i stedet for at få dem sponsoreret, desuden ville vores reklame indtægter ved siden af nok også falde, hvilket igen ville betyde at prisen skulle op, samtidig skulle vi så nok give mindst 50% til ESL, alt i alt tror jeg ikke brugerbetaling er en forretningsmodel der virker her.

I den perfekte verden fik vi så mange penge ind på reklamer at vi kunne betale ESL for rettighederne, men sådan fungerer verden desværre ikke, og derfor er CS scenen hvor den er pt.
bleh
 
#49 10.08.2009 23:54
Der er mange usikkerheder, det vil der altid være, men I har en stor, trofast skare der har fulgt jeres udvikling gennem mange år og lige nu har jo intet signal derfra. Det ville nok heller ikke være lige netop der, i skulle starte med at lægge gebyr på, men på folks mulighed for at booke egne hltv-servere - der får de jo et produkt.

Tekniske udfordringer er I vel selv mestre i at håndtere :)
Work smarter, not harder.
 
#64 11.08.2009 14:36
Må I overhovedet tage penge for at vise HLTV? Jeg tænkte, at Valve måske ikke var så vild med det, da det vel trods alt er dem, der har kodet selve HLTV delen?

Eller har jeg bare ikke fulgt godt nok med?
hunter/hunted
 
#71 11.08.2009 15:15
Well, Valve har da også kodet den dedikerede server, men den sælges da flittigt..
bleh
 
#89 12.08.2009 10:26
Well, du har en pointe..
hunter/hunted
 
#54 11.08.2009 00:45
Det forstår jeg heller ikke.
lege atque lacrima
-_-
 
#59 11.08.2009 11:41
Og jeg forstår ikke at i ikke har lanceret et nyt site endnu, men sådan er der jo så meget.. :)
bleh
 
#66 11.08.2009 14:47
Bliver du tøsefornærmet fordi de har en god pointe? Sødt
BRØNDBY
 
#69 11.08.2009 15:14
Ja, det er da lige det jeg gør! De begge aner intet om at drive HLTV.org og derfor ved de naturligvis heller intet om at lave en betalingsservice, de tekniske ting bag det, og problemerne bare ved at opkræve penge, derfor virker det underligt at de gør sig kloge på det.. Desuden kender jeg dem begge ret godt og driller dem lidt i ny og næ med hvor længe det tager for det nye site.. Men jeg er bare pigesur. Idiot.
bleh
 
#74 11.08.2009 15:49
Jeg skrev ikke du var pigesur. Skrev du blev fornærmet, så gas lige ned sømand.
BRØNDBY
 
#90 12.08.2009 10:28
Arh, du skrev så tøsefornærmet, og ikke bare fornærmet. Men besluttede at trække i land bagefter :)
hunter/hunted
 
#91 12.08.2009 10:41
Et blev han der også:)
Jeg har intet sagt om han har ret eller ej
BRØNDBY
 
#86 12.08.2009 01:00
Det forstår jeg faktisk heller ikke :-)
lege atque lacrima
-_-
#11 10.08.2009 19:16
Begge dele burde være en option. Vanvittigt godt arbejde af Nomad og nix ellers :)
SHOOTERS4HIRE
#20 10.08.2009 19:30
lorte stream for alle pengene.. Not rly.

Edited: 10.08.2009 19:31
S4S - Sorry 4 Skillz
#23 10.08.2009 19:32
Det stream er og forbliver noget lort.
^^^^^^
#25 10.08.2009 19:36
Uprofessionelt.
#28 10.08.2009 19:44
Lidt bedre kvali på stream, så vil jeg hellere se det end hltv :o)
 
#32 10.08.2009 20:34
Misforstod din kommentar. Helt enig :D

Dog er det meningsløst at erstatte noget der giver så god kvalitet med så få ressourcer som HLTV gør.

Edited: 10.08.2009 20:36
tast, post, tænk, edit, repost
 
#92 12.08.2009 16:34
ja helt sikkert... der er jo nice potentiale i stream.. fiks nice kommentatorer og et nice grafisk system, så kan det være rigtigt godt.
-_-
#31 10.08.2009 20:28
I så fald gider jeg ikke følge kampene. Boykot ftw.
Tidl. skribent på XpN.com :)
#33 10.08.2009 20:39
Hvis man efterlyser mere professionelle forhold og flere bæredygtige forretningmodeller i esporten så må det vel også være det eneste rigtige at gøre :)
hunter/hunted
#35 10.08.2009 20:43
Slidte tyskere...
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#37 10.08.2009 21:35
Hvorfor? Det er sådan tingene fungerer. Hvis hltv streamede alle tv3´s programmer ville tv3 jo ikke tjene penge. Det samme er vel tilfældet her
BRØNDBY
 
#39 10.08.2009 21:55
Men når ESL ikke engang kan streame alle deres egne kampe, er det et problem?
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#40 10.08.2009 21:59
Det måtte jo komme. ESL tager nu skridtet fuldt ud, og dropper HLTV til alle kampe hvor der i forvejen er ESL Livestream på.

De dropper jo kun hltv, der hvor de selv har stream?
BRØNDBY
 
#42 10.08.2009 22:11
Og hvad så hvis der ikke er nogen til at hoste HLTV lige pludselig? Så har de da klart et problem.
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#53 11.08.2009 00:31
Jeg er ikke i ESL ledelsen, men så vil man måske streame alle kampe, og mon ikke bookhltv står klar med det samme(og nej de er ikke så gode i know ). Og så tror jeg ikke i droppe esl.de da de nok står for en del af jeres omsætning
BRØNDBY
 
#55 11.08.2009 00:57
ESL kan ikke streame alle kampe, til events de udelukkende har bygget det op omkring (fx Global Challenge i Köln) kan de ja, men et gruppespil til eksempelvis Extreme Masters, kan de på _INGEN_ måde stille flere streams tilrådighed. BookHLTV skal da være noget så velkomne, jeg er sikker på ESL er klar over hvilken service de yder.

Vedr. EPS Tyskland, er der da vist gået noget min næse forbi, hvis det indgår i vores omsætning, måske du kan redegøre det for mig?

Edited: 11.08.2009 00:58
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#57 11.08.2009 02:51
Cs markedet i Tyskland er meget stort, især ESL, og derfor får i mange spectator. Deraf kan i tage flere penge fra roccat(eller hvem der nu får skrevet noget på skærmen. I får en masse pr ved det. Så noget må i tjene på ESL
BRØNDBY
 
#62 11.08.2009 13:35
CS stort i Tyskland, måske - måske ikke. Hovedsagligt er det reklame på sitet, og ikke ingame, der sælger. Så om vi tjener penge på ESL, måske - måske ikke, deres content generer måske trafik osv på vores side, men at vi direkte tjener penge på ESL, det kan jeg ikke nikke genkende til.
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#65 11.08.2009 14:46
Hvis esl ikke var der ville i ikke tjene ligeså meget. Er det nok skåret ud i pap? Og diskutionen har også taget en drejning. Jeg startede med at sige at det var okay, og at tingene fungerer sådan
BRØNDBY
 
#68 11.08.2009 15:08
Så dvs. at fordi WSVG, CPL, ESWC, NGL-One osv ikke længere er tilstæde, så tjener vi ingen penge?
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#73 11.08.2009 15:47
Det skrev jeg ikke. Jeg skrev i mistede penge
BRØNDBY
 
#75 11.08.2009 15:55
Ja ok, men din pointe er at vi kunne tjene boxen hvis de events stadig var her i dag? I så fald er det ikke sådan det fungere :)
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#76 11.08.2009 17:29
Nej. Jeg har slet ikke nævnt de events. Det var dig. Jeg skriver i mister penge af i ikke dækker esl (hvis det bliver tilfældet), så lad nu vær at lægge ordene i munden på mig
BRØNDBY
 
#77 11.08.2009 18:39
Det kan da om noget kun være det samme om at vi ikke dækker ESL, om det så er fordi vi boycutter, ikke må eller fordi de er lukket, som at vi ikke længere kan få penge i kassen pga. CPL er lukket. Prøver ikke at lægge nogen ord i munden på dig, blot at du har en forståelse for hvordan tingene hænger sammen (hvilket ikke er tilfældet for hvad du kommentere på).

Edited: 11.08.2009 18:39
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#78 11.08.2009 20:33
Jeg kan ikke dy mig. Men er du dum? Jeg siger i mister penge ved ikke at dække esl. Intet andet. Ja selvfølgelig mistede i også penge da CPL gik ned.. Hvad er det du ikke forstår?

Og nej, penge ville ikke rulle ind hvis de events kom op igen, men i mister penge når de går ned. Siger vel sig selv, at i får mindre hits, og ingen spectators til det event

Edited: 11.08.2009 20:34
BRØNDBY
 
#79 11.08.2009 21:22
Nej, vi mister ikke penge.

Edited: 11.08.2009 21:22
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#80 11.08.2009 22:26
Det vel ren logik at i ikke får sponsor penge for spectators der vil se ESL når de ikke kommer på jeres site for at finde kampen. I får ingen penge fra roccat (hvis de stadig har reklame på jeres hltv), når i ikke viser de kampe..

Lyver jeg?
BRØNDBY
 
#81 11.08.2009 22:44
Faktisk er vi meget mere end bare HLTV den dag i dag. Så at vi fx ikke kunne hoste KODE5, betød ikke det store, nærmere havde vi fremgang i forhold til forrig år, hvor vi hostede det.
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#82 11.08.2009 22:45
Men i får stadig ikke penge for dem så ikke kommer ind på jeres site (som de ville hvis i hostede). enig?
BRØNDBY
 
#83 12.08.2009 00:12
Vi har brugt det sidste år på at lave HLTV.org til et komplet coverage site, vi er fx onsite til alle store events, det betyder at vi rent faktisk får ca. samme antal besøg ind om vi hoster HLTV eller ej, det viste KODE5. Så nej vi taber ingen penge, nærmere tværtimod kan vi lave endnu mere coverage når vi ikke behøver tage os af HLTV.. Vi er jo ikke komplette idioter, og det har været let at se i længe at HLTV nok ikke altid ville være velkommen..
bleh
 
#84 12.08.2009 00:33
Hvad med viewers på hltv?
BRØNDBY
 
#87 12.08.2009 01:16
Er umuligt at sælge reklame på når det kun er tekst, det er bare lidt ekstra vi giver vores annoncører, det er webstats de alle går efter..
bleh
 
#63 11.08.2009 13:36
Så får de bare endnu flere hits på deres streaming. Er der ikke HLTV på deres "bækampe", vælger flere vel bare at gå ind og streame überkampen.
no_user
 
#67 11.08.2009 15:07
Ville være ret naivt at tro, hvis du kigger på hvad folk skriver på de forskellige sites. Udover det så er det eftersigne skræmmende lidt folk der ser det stream.

Edited: 11.08.2009 15:10
inkaneret slave hos HLTV.org
 
#70 11.08.2009 15:14
Ser intet af det da begge ting keder mig ud over alle grænser.. Plus jeg synes HLTV har for mange fejl til at sidde og se topkampe på.
no_user
 
#72 11.08.2009 15:33
Hver sin smag, men ja HLTV er noget buggy pis, kan vi takke Valve for ikke at vil gøre en skid ved :)
inkaneret slave hos HLTV.org
#45 10.08.2009 22:27
Jeg brækker mig over det. Jeg kan slet ikke overskue at se på deres latterlige pis-kvalitet stream. Så hellere undvære. Pølsetyskere.
Rotter
#46 10.08.2009 22:41
Jeg synes det er ærgerligt at de vælger udelade muligheden for selv at kontrollere in-game perspektiverne, og dermed tvunget til et view.
lege atque lacrima
-_-
#47 10.08.2009 23:31
Er enig med Guddo her. Hvis f.eks GeT_RighT spiller nogle sindsyge kampe og virkelig er on fire, så er det sgu en skam at man fremover, ikk kan vælge at se det fra hans perspektiv, men i stedet skal flyve fundt imellem diverse perspektiver og miste alt overblik pga streamen er i elendig kval.

Derudover, hvad nu hvis der skal spilles 4 gode kampe på samme tid? Stiller ESL så 4 livestream med tilhørende kommentatorer til rådighed eller vælger ESL hvilken kamp der er mest interessant? Jeg vil ikke sige jeg glæder mig til at finde ud af det, men jeg er da nysgerrig.
Skål i ål!
 
#51 11.08.2009 00:17
Hvis du mener HLTV som du ar vant til, så afhænger vel af HLTV.org? Jeg mener hvis ESL vil have dem til hooste eventen og HLTV gerne vil - så kommer der vel Live HLTV.

Eller hvis HLTV.org har boykottet, og ESL derfor selv vælger at ligge POVODs op efter eventen - eller at ESL vælger en anden organisation til at hooste, som fx. BookHLTV (:D).
lege atque lacrima
-_-
 
#52 11.08.2009 00:25
Ah ja, jeg misforstod nyheden lidt. Troede de droppede HLTV helt, til fordel for livestream - men så længe de kun livestreamer én kamp ad gangen, så må man jo gå udfra at der er HLTV på resten, hvis de som du skriver, ikke vælger at boykotte ESL helt.

BookHLTV må de meget gerne undlade at kontakte! :D
Skål i ål!
 
#56 11.08.2009 01:49
Jeg hørte lige i min øresnegl at alle kampe til GamesCom bliver streamet, og dermed spillet én af gangen - både ENC lørdag og IEM4 SC søndag.
lege atque lacrima
-_-
 
#58 11.08.2009 04:24
Det lugter af at det bliver nogle lange dage for deltagerne.

Edited: 11.08.2009 04:25
Skål i ål!
 
#85 12.08.2009 00:58
10-17 er der planeret om søndagen.
lege atque lacrima
-_-
 
#88 12.08.2009 02:55
Ja lad os nu se :D
Skål i ål!
 
#93 12.08.2009 19:20
Well, første kamp er kl. 10 - vi skal spille kl. 12, og messen lukker dørene kl. 18 :)
lege atque lacrima
-_-
 
#94 12.08.2009 22:34
Alright. Så er det jo begrænset hvor mange forsinkelser der er plads til.
Skål i ål!
#48 10.08.2009 23:45
Så gider jeg sgu ikke se med :-) lortestream
sub20
#50 11.08.2009 00:08
starz, er der ESL Livestream på nogle amatør-kampe? Eller misforstår jeg dette: "Tiltaget gælder alle pro-kampe"?
lege atque lacrima
-_-
#60 11.08.2009 13:09
Surt at se et skridt i den forkerte retning for eSport. Det var jo nok netop nu man skulle gå ind, og gøre det så mangfoldigt som muligt. At eSporten "arbejder imod hinanden" er ikke ligefrem noget der styrker det, som mange gerne vil have gjort til en seriøs sportsgren.
Verdens bedste verdensmester.
#61 11.08.2009 13:33
Selvfølgelig er HLTV.org ikke begejstrede... Så går det jo bare ud over deres sponsorer/reklamer når events fravælger dem.. Men de har jo fået en masse nye tiltag som kan opveje denne tilbagegang.
Det er i og for sig et spørgsmål om tid, hvornår events begynder at tage penge for at man skal sidde og se deres eget HLTV.
no_user

Kommentarer i alt: 94   -  
exOn vs. CES
47% pï¿¥ <dk> extremelyOnline
Nuv₩rende odds: 2.03
Modtaget 18 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 5.91
Modtaget 2 bets51% pï¿¥ <dk> Club-eSport
Nuv₩rende odds: 1.91
Modtaget 32 bets
9.09.10 19:00
netkan vs. TT
65% pï¿¥ <dk> netkan
Nuv₩rende odds: 1.61
Modtaget 43 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 5.90
Modtaget 2 bets33% pï¿¥ <dk> Tenacious Turtles
Nuv₩rende odds: 2.47
Modtaget 4 bets
9.09.10 19:00
ePup vs. gosu
5% pï¿¥ <dk> ePuppets
Nuv₩rende odds: 4.96
Modtaget 2 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.34
Modtaget 0 bets93% pï¿¥ <dk> gosu
Nuv₩rende odds: 1.13
Modtaget 47 bets
9.09.10 19:00
xiphia vs. clam
7% pï¿¥ <dk> xiphia
Nuv₩rende odds: 4.56
Modtaget 2 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.32
Modtaget 0 bets92% pï¿¥ <dk> clambassadors
Nuv₩rende odds: 1.15
Modtaget 44 bets
9.09.10 19:00
value vs. core5
68% pï¿¥ <dk> Value
Nuv₩rende odds: 1.55
Modtaget 46 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.11
Modtaget 1 bets30% pï¿¥ <dk> CoreFive
Nuv₩rende odds: 2.58
Modtaget 4 bets
9.09.10 19:00
SK vs. TT
83% pï¿¥ <se> SK Gaming
Nuv₩rende odds: 1.28
Modtaget 33 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.43
Modtaget 2 bets16% pï¿¥ <dk> teamteam
Nuv₩rende odds: 3.45
Modtaget 5 bets
9.09.10 20:00
30P vs. menace
66% pï¿¥ <se> 30P-Gaming
Nuv₩rende odds: 1.57
Modtaget 11 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.16
Modtaget 0 bets32% pï¿¥ <fi> Menace.fi
Nuv₩rende odds: 2.53
Modtaget 0 bets
9.09.10 20:00
RG vs. CKRAS
65% pï¿¥ <dk> Reason Gaming
Nuv₩rende odds: 1.60
Modtaget 14 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.18
Modtaget 0 bets33% pï¿¥ <fi> CKRAS Gaming
Nuv₩rende odds: 2.47
Modtaget 0 bets
9.09.10 20:00
RCTIC vs. eXelon
33% pï¿¥ <fi> RCTIC eSports
Nuv₩rende odds: 2.48
Modtaget 1 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.16
Modtaget 0 bets65% pï¿¥ <fi> eXelon
Nuv₩rende odds: 1.59
Modtaget 10 bets
9.09.10 21:00
H2k vs. Lions
71% pï¿¥ <se> H2k-Gaming
Nuv₩rende odds: 1.49
Modtaget 10 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 5.92
Modtaget 1 bets27% pï¿¥ <no> Lions
Nuv₩rende odds: 2.74
Modtaget 0 bets
9.09.10 21:00
fnatic vs. PZ.fi
68% pï¿¥ <se> fnatic
Nuv₩rende odds: 1.54
Modtaget 83 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.26
Modtaget 1 bets30% pï¿¥ <fi> PlayZone.fi
Nuv₩rende odds: 2.59
Modtaget 5 bets
10.09.10 20:00
Arctic vs. Lions
17% pï¿¥ <no> ArcticNova
Nuv₩rende odds: 3.37
Modtaget 2 bets1% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.86
Modtaget 1 bets82% pï¿¥ <se> Lions
Nuv₩rende odds: 1.29
Modtaget 61 bets
10.09.10 20:00
exOn vs. CES
45% på extremelyOnline
Endelige odds: 2.07
Modtaget 1 bets5% på draw
Endelige odds: 4.93
Modtaget 0 bets50% på Club-eSport
Endelige odds: 1.94
Modtaget 1 bets
Annulleret
CT vs. OK
60% på <dk> CHEAP TIMES
Endelige odds: 1.70
Modtaget 46 bets2% på draw
Endelige odds: 5.82
Modtaget 3 bets37% på <no> Online Kingdom
Endelige odds: 2.32
Modtaget 22 bets
15-15 uafgjort
SHM vs. dK
65% på <se> Swedish House Mafia
Endelige odds: 1.60
Modtaget 59 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 1 bets33% på <dk> dakarma
Endelige odds: 2.46
Modtaget 9 bets
16-3 til Swedish HM
mTw vs. NP
67% på <dk> mTw
Endelige odds: 1.55
Modtaget 71 bets2% på draw
Endelige odds: 6.44
Modtaget 0 bets31% på <dk> No Problem!
Endelige odds: 2.55
Modtaget 3 bets
16-11 til No Problem!
SK vs. TT
79% på <se> SK Gaming
Endelige odds: 1.34
Modtaget 1 bets1% på draw
Endelige odds: 7.00
Modtaget 0 bets20% på <dk> teamteam
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
Annulleret
fnatic vs. EG
2-1 til Evil Geniuses
Arc vs. NOR
43% på <no> ArcticNova
Endelige odds: 2.14
Modtaget 24 bets4% på draw
Endelige odds: 5.38
Modtaget 7 bets54% på <no> NORDIC-eSports
Endelige odds: 1.84
Modtaget 62 bets
19-11 til NORDIC
RG vs. gosu
70% på <dk> Reason Gaming
Endelige odds: 1.51
Modtaget 105 bets1% på draw
Endelige odds: 7.04
Modtaget 1 bets29% på <dk> gosu
Endelige odds: 2.63
Modtaget 6 bets
16-0 til Reason Gaming
RCTIC vs. Lions
61% på <fi> RCTIC eSports
Endelige odds: 1.68
Modtaget 93 bets2% på draw
Endelige odds: 6.31
Modtaget 1 bets37% på <no> Lions eSportsKlubb
Endelige odds: 2.32
Modtaget 8 bets
15-15 uafgjort
Lions vs. TyLoo
49% på <se> Lions
Endelige odds: 1.96
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.10
Modtaget 0 bets49% på <cn> TyLoo
Endelige odds: 1.96
Modtaget 0 bets
2-1 til Lions