Med sovs på

Skribent: starz
Tidspunkt: 2009-06-22 18:43
Kategori: XplayN

 

 

 

I al den tid jeg kan huske så har XplayN været et mekka for Counter-Strike 1.6 spillere, og selvom der har været nogle perioder med mindre aktivitet, så har vi altid formået at holde os oven vande, og sørge for at forkæle jer med gratis dækning og nyheder både hvad angår den danske og udenlandske Counter-Strike.

 

Men man skal passe på ikke at sidde for meget fast i gamle rutiner, og derfor er det på tide at prøve noget nyt.

 

Vi vil gerne meget mere end det vi allerede laver i dag. Vi trænger til nye udfordringer, og jeg tror at sitet sagtens kan bære at dække flere spil end det ene vi har beskæftiget os med indtil videre.

 

Hvad er det du siger starz_aka_idioten?

 

XplayN vil fremover også have Counter-Strike: Source på programmet, og de mest oplagte årsager til det er blandt andet:

  • De fleste nye Counter-Strike gamere stifter først bekendskab med Counter-Strike: Source. Vi vil have fat i dem.
  • Til de seneste par events har vi noteret at der er mindst lige så mange der stiller op til Source i forhold til 1.6.

Og så ved jeg godt at de fleste Counter-Strike 1.6 spillere sidder med spørgsmålet; skærer I så ned på 1.6? Svaret er nej.

 

En af grundene til at vi testede vores nye live-opdatering i går, er at kunne tilbyde bred dækning uden at afsætte enorme ressourcer på bare et enkelt spil. Vi fik konstateret at dækningen virkede, og på trods af et par enkelte negative henvendelser, så gik det forrygende.

 

Vores nye Source-stab kommer til at se således ud:

  • Redaktør: realition
  • Skribenter: vnG, starz og staRFire

Har du et kæmpe kendskab til Source-scenen, og kunne du godt tænke dig at prøve kræfter med journalistik så snak med realition - vi har pladser åbne for folk der har lyst til at yde en indsats.

 

Med introduktionen af Counter-Strike: Source affyrer vi startskuddet til en ny tid på XplayN. Vi er åbne overfor nye spil, og vil i høj grad forsøge at imødekomme hvad I egentlig ønsker vi dækker - og ikke mindst; hvordan vi gør det!

 

Nå ja, og til Source-folket. Hold øje med XplayN i løbet af sommeren, for vi har rigtig mange spændende ting på vej. 

 

Sidst men ikke mindst. realition, der er jeres nye source-redaktør, har komponeret en imponerende artikel omhandlende det spil han vil foretage fremover, hvor du kan lære meget mere. Der er i øvrigt flere artikler på vej i løbet af de næste par uger.

 

 

Link:

Counter-Strike: Source på XplayN

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 209   -  
Side:: [1] 2 3

#1 22.06.2009 18:56
Nice ;-)!
Spaz if you want to..
#2 22.06.2009 18:57
tjah
Men alligvel!
 
#5 22.06.2009 18:58
Lige mine ord!
Trolololololo
 
#178 23.06.2009 02:01
pfffff
#3 22.06.2009 18:58
Det er faktisk ret spændende læsning du har lavet der realition. Godt arbejde :)
 
#63 22.06.2009 19:52
Er det ikke starz? :i
DaNNy's fanboy #1
 
#96 22.06.2009 20:28
I bunden af nyheden er der link til artiklen lavet af realition. ;-)
no_user
#4 22.06.2009 18:58
Fedt .) glæder mig til at læse source nyheder :D
#6 22.06.2009 18:58
Ej hvor nederen..
Hvad med du lukker røven?
niq
#7 22.06.2009 18:59
"....." beskriver alt :(
SAFE BLUD, INIT?!
#8 22.06.2009 18:59
Nej tak.
Im Johnny Knoxville
#10 22.06.2009 18:59
Inden i begynder at whine over CS:S-nyheder, så husk på, at I på forsiden kan vælge hvilken slags nyheder I vil læse. :-)
#11 22.06.2009 19:00
det er fint nok, det gælder om at være med på noderne, fløjt fløjt :D
det forbudte trix !
xLo
 
#54 22.06.2009 19:42
Ikke når noderne er like... titel melodien på pipi langstrømpe :(
Udenfor siger du?
 
#88 22.06.2009 20:16
jamen hvis ikke du vil læse om cs:S kan du jo bare vælge ikke at læse det, ellers laver xpn vel en knap som gør du kun ser 1.6 nyheder så er den skid slået ? ;)
det forbudte trix !
xLo
 
#184 23.06.2009 10:34
Du så klog, har du også fået huen på i dag???
 
#192 23.06.2009 14:47
jeg fik min for et år siden et bandit... men tillykke med den! :D

Edited: 23.06.2009 14:47
det forbudte trix !
xLo
#12 22.06.2009 19:00
Det er vel fint nok, kunne godt bruge at vide hvordan det går med fnatic.css ude i den store verden :)
GRINDING
 
#36 22.06.2009 19:19
de er mega gode, var standin for dem i 2 praccs. Jeg stank dog. Har så også kun spillet det 4-5 gange :D
 
#89 22.06.2009 20:19
roccat er bedre.. :D
 
#76 22.06.2009 20:01
http://www.esportsea.eu/index.php?s=league&d...


Det er en EU liga, hvor de bedste danske hold også er repræsenteret.

Der spilles 2 kampe om ugen, og playoff bliver de 18 bedste.

Edited: 22.06.2009 20:01
#13 22.06.2009 19:01
Source er sådan et spil jeg synes ingen burde støtte men bare lade dø. Så brug hellere energi på et andet spil som faktisk er værd at spille.
 
#99 22.06.2009 20:37
du er sådan en man bare burde lade dø.. giv det dog en chance..
 
#130 22.06.2009 21:25
Jeg gav det en chance tilbage i betaen, og det er stadig lige så usjovt, udueligt og grimt. Det er ikke brug for flere chancer.
 
#145 22.06.2009 22:35
Du er også kun 17 år, din hjerne er ikke færdig udviklet endnu.

Og du siger du har prøvet det i en beta?..... nu må jeg le.
Spillede du CS i beta tiden? jeg startede med at spille beta 3.0 og jeg må sige at det CS dengang er ikke rigtig det samme som det idag ^^

Så det er iorden at du får dig selv til at ligne en røvbavian med sådan en dum kommentar. Det er okay at fejle, for ved fejl der lærer man noget....håber det er det samme tilfælde ved dig.
 
#147 22.06.2009 22:40
Haha, det er godt du sætter et godt forbilled angående intelligens for en ikke færdigt udviklet hjerne som min.

Ja, det er ikke det samme som det var dengang i betaen. Har heller ikke sagt spillet overhovedet ikke har ændret sig. Men det er stadig ikke pænt, sjovt eller brugbart.
#14 22.06.2009 19:01
til grin nok - thumbs down (N)
- fordi jeg kan.
#15 22.06.2009 19:02
Har aldrig kunne lide spillet, nok pga jeg stinker til det..

Dog har jeg fulgt med på den danske css scene via Gaming.dk. Den er mindst ligeså spændene som den danske 1.6 scene :D
:D
 
#85 22.06.2009 20:13
Stinker du ikke også til cs 16?:D
Helt tosset med sport
 
#95 22.06.2009 20:25
Du har ikke set mig spille har du? :D

Men jeg stinker mere til css end 1.6 så!! :D
:D
 
#126 22.06.2009 21:21
Haha nej joke mate :-P
Helt tosset med sport
#16 22.06.2009 19:02
det vel okay
#17 22.06.2009 19:02
Kan I ikke også skrive om the sims eller sådan :)?
dt
 
#56 22.06.2009 19:43
Haha :DD
Udenfor siger du?
#18 22.06.2009 19:02
Syns det er godt og skidt, jeg har ikke noget i mod CSS og så længe 1.6 er hoved ideen bag sidste og det som få mest opmærksomhed er det jo helt fint.
Jeg er dog lidt bange, for hvad der renfatiks kommer til og ske, men glæder mig da til og følge med og måske få nogle flere guides i CSS :)
.@_
#19 22.06.2009 19:02
Fedt at i begyndre at dække cs:s.. God artikel realition ;)
#20 22.06.2009 19:03
vnG som skribent, ses på at det hele går i hat og briller din bong Vang :D hahaha
Nu skal du tie stille.
#21 22.06.2009 19:04
Syntes faktisk det er helt fint!
og jeg mener at vi som 1.6 spillere bør byde CS:S velkommen de har jo i realiteten ikke gjort os noget.

Jeg tror på dette kan blive stort:
- Måske ser vi CS:S i DEL?
- Vi kan forene CS 1.6 og CS:S scenen som hidtil har været adskilt

Men jeg har et ØNSKE Til xplayn.com

Kan det gøres sådan at vi kan se forskel på en CS.16 og CS:S nyhed? i mange tilfælde vil det være meget åbenlyst men for en sikkerheds skyld? for jeg kommer fx. ikke selv til at læse alle CS:S nyheder, bare så det er til at se forskel, jeg er overbevist om jeg ikke er den eneste der deler denne mening.

<3,
 
#23 22.06.2009 19:05
Ja, der er oprettet to faner på forsiden. Counter-Strike 1.6 og Counter-Strike:Source. Så kan man selv vælge, hvad man vil læse. Eller man kan trykke på "XplayN og læse om begge ting :)
 
#31 22.06.2009 19:13
"Vi sørger dog samtidigt for, at hvis nogle ikke vil læse om både Source og 1.6, så kan de fravælge det ene. Det er sket med de nye faneblade, som I kan se på forsiden. XplayN - CS1.6 - CS:S. Under XplayN fanen ses samtlige nyheder og de to andre giver sig selv. Det er blot at vælge, hvad I vil læse om."

Dvs.. De vil ligge i hver deres sektion :)
jubelidiot.
 
#34 22.06.2009 19:18
Jeg er nu klar over at man kan vælge CS.16 og CS:S i hver sin katogori, men er det så udelukkende cs.16 jeg fx. kommer til at læse om? da jeg også gerne vil læse omkring esport gennerelt.

Det er der "problemet" i mit hovede opstår. for hvis det udelukkende er cs.16 eller cs:s jeg læser om, bliver jeg så nød til at vælge xplayn.com hvis jeg vil læse om esport, men der ligger 1.6 og CS:S også. ?
<3,
 
#53 22.06.2009 19:41
Hvad er problemet i dette? Vi har et fåtal af eSport nyheder, som ikke er omhandlende 1.6 - og også snart Source. De vil altid ligge øverst på forsiden, og da vi ikke skriver 25 nyheder om dagen, så burde du have rig mulighed for at finde dem. :D
 
#55 22.06.2009 19:43
eSport og Gaming går igen under alle kategorier, det eneste du går ikke kan se når du fx. er under CS:S er CS1.6, Poker og Hardware.
lege atque lacrima
-_-
 
#64 22.06.2009 19:53
Super, tak for det (:
<3,
 
#83 22.06.2009 20:09
- Vi kan forene CS 1.6 og CS:S scenen som hidtil har været adskilt

Nevaaaah!
no_user
#22 22.06.2009 19:04
About time. Oh freaking yes!
Mad_Lee is not gonna be pleased!
#25 22.06.2009 19:06
Skal nok gå godt sammen med BF1942, Quake, Hardware, BF2 og alle de andre kategorier XpN har (haft ;))!
bleh
 
#33 22.06.2009 19:16
Forskellen er blot at jeg er redaktør ;-)
 
#51 22.06.2009 19:41
Du er en utroligt bitter mand :)
www.atomalf.dk
 
#66 22.06.2009 19:53
Ja fordi det var da ikke skrevet med et glimt i øjet, jesus christ altså..
bleh
 
#82 22.06.2009 20:08
Hence the smiley :) :) :D :D :D :D :P :P :)
www.atomalf.dk
 
#149 22.06.2009 22:49
Forhåbentlig ikke, men ok, realition som redaktør? Det kan kun gå galt jo ;)
Work smarter, not harder.
#28 22.06.2009 19:11
Lyder nice - altid godt med alsidighed! Vil I så følge op på den "aimkey" sag som ruggah så fint fremlagde her på sited? :) Den er jo rimelig vital.
McEiF
 
#37 22.06.2009 19:19
Ja, ville også gerne høre mere om den.
 
#80 22.06.2009 20:04
Ruggahs fremlægning af den sag var nok lidt ude af proportioner med virkeligheden! Man skal være virkelig voldsom konspirationsteoretiker for at tro på den ekstreme udgave af det i hvert fald (dvs. at f.eks. verygames (eu's bedste) også skulle have siddet med det) - så tror ikke det ville være særlig spændende læsning, da sandheden nok nærmere er, at en flok belgiske naps har siddet med det og derfor kunne vinde over nogle hollandske naps, og så spredte det sig, hvorefter der var nogle gode spillere der også sad og praccede med det osv.

Ifølge tyskerne, så har aequitas fanget det i nogle måneder, så jeg tvivler på at det har været noget voldsomt problem ;> Udover det, så er der ingen hold, udover VG, som har været sådan ekstraordinært hidsige over længere tid, hvilket igen tyder på, at der nok ikke har været storforbrug af cheat involveret i css-scenen ;>
v1ctor > Mig > Dig
#30 22.06.2009 19:11
Nej tak. :)
Synes sitet her i forvejen var barnligt nok. Det bliver næppe bedre af, at i sørger for at få alle de 12 årige source spillere herinde også. Grunden til, at de stiller ligeså talstærkt til lans er jo netop, at disse 11-13 årige spiller source spillet.
Og jeg forstår slet ikke, hvorfor realition skriver, at spillet er et rimeligt nyt spil. Det er et ret gammelt spil, som har haft op til flere muligheder for at blive accepteret, og det er aldrig kommet videre. Source har spildt chancen, og den største det fik var jo i USA, hvor det også gik galt. :D
Den vil ikke. -_-
SFM
 
#35 22.06.2009 19:18
Og jeg forstår slet ikke, hvorfor realition skriver, at spillet er et rimeligt nyt spil. Det er et ret gammelt spil, som har haft op til flere muligheder for at blive accepteret, og det er aldrig kommet videre.

Ja, source er et gammelt spil. Fem år gammelt. Det har dog udviklet sig gevaldigt på det seneste, og grafikken er noget helt andet nu, end det var i starten. Derudover skal dertil ligges, at source-communityet faktisk først er blomstret for alvor i år.

Source har spildt chancen, og den største det fik var jo i USA, hvor det også gik galt. :D

Den 'chance' USA skabte var faktisk med til at ødelægge Source-scenen, men det skal vi nok følge op på i en artikel :)

 
#151 22.06.2009 22:52
Før i tiden var de 12-13 årige jo i 1.6 og alle er jo startet omkring den alder. Hvis du og andre 1.6-spillere ønsker at 1.6 fortsat skal have en fremtid, nytter det jo ikke, at tilgangen er langt mindre end afgangen.

Hvis 1.6 virkelig er så meget bedre end source så vil det jo primært gavne 1.6 at de kommer hen et sted, hvor de rent faktisk bliver præsenteret for spillet :)
Work smarter, not harder.
#32 22.06.2009 19:15
Nice, det kan jeg godt lide :-)
#38 22.06.2009 19:20
Loooking god svennebanan!
ild.
#39 22.06.2009 19:22
Det var da vist også på tide. :)
Cand. alt
#40 22.06.2009 19:22
Thumbs up! Altid godt med bred dækning.

Jeg vil også gerne snart se en Quake Live sektion, og evt en til Starcraft 2 lidt hen ad vejen når det spil bliver tilgængeligt :)
Surprise cockfag!
 
#60 22.06.2009 19:49
SC2 FTW! :-D

./Thomas
qdk
 
#152 22.06.2009 22:54
Jeg vil fandme godt bakke op om SC2, så hvis der er nogen der gider brænde igennem sammen med os på spillet når det udkommer - eller før naturligvis - så skal jeg nok åbne døren for dem :)
Work smarter, not harder.
#41 22.06.2009 19:28
nedern.. :s
jeg er gangsta irl
#42 22.06.2009 19:28
Synes det er kanon, er sikker på det nok skal gå rigtig godt og at i oven på denne succes oplevelse(i hope) os vil dække flere spil end blot CS 1.6 og CS:S i fremtiden :)
#43 22.06.2009 19:29
Håber det går frygteligt galt og lukker ned, som så mange af de andre sektioner XpN har haft.

Desværre er det sådan noget her der kan få arrangører til at vægte source højere end 1.6, og så er I ufrivilligt medvirkende til en gradvis overgang fra 1.6 til source.

Og hvad med turneringer afholdt af xplayn? Præmierne i 1.6 vil jo blive lavere, eftersom fokus er spredt ud på flere spil.

Imo har I ikke skudt jer selv i foden, men i låret. Avs.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#46 22.06.2009 19:36
Tag de farvede briller af og vågn op. Source-spillerne er repræsenteret lige så godt til LANS som 1.6 er, og derfor er det en helt naturlig overgang.

At vi er med til at diktere hvem der spiller hvad håber jeg er en joke. Vi er blot der hvor gamerne er, og hvis gamerne spiller source så er vi der. Det nytter jo ikke noget at sælge kaffe, hvis alle folk til have vand (sådan lidt sat på spidsen).

Vi nedprioriterer på ingen måde 1.6.
ALL HAIL STARZ
 
#70 22.06.2009 19:55
En naturlig overgang, ja, hvis I er ude efter hits og en større brugertilgang. Det har ikke været "naturligt" indtil videre, men det er det nu af en eller anden årsag. Er spillet blevet sygt meget bedre? Nej, det kan vi allesammen læse i relles blog at det IKKE er. Hvad har argumenterne været for IKKE at dække source indtil nu?

"Fordi scenen er blomstret op", argumenterer I. Altså, med andre ord, fordi spillet har trukket flere spillere fra 1.6 og har det største tag i de 12-15-årige? Det er sgu da at sidde med farvede briller på, og i øvrigt at være snotnaiv, at tro at jeres beslutning om dækning af source ikke kommer til at have en betydning for 1.6-scenen - såfremt det går godt med dækningen selvfølgelig.

Jeg anfægter ikke jeres ret til at gøre som I gør - I er vel bare "hvor gamerne er". Jeg stiller mig derimod skeptisk overfor beslutningen, da XplayN altid har været et site for 1.6'ere og nu, indirekte, kommer til at være med til at føre spillere til source fra 1.6.

Det kan der da ikke være nogen tvivl om?

Vi nedprioriterer på ingen måde 1.6.


Okay, men så går jeg udfra at der kommer en større tilførelse af midler til præmier og afholdelse af turneringer? For ellers vil det da klart være en nedpriotering. Hvordan vil I da undgå dette?
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#81 22.06.2009 20:05
Du lyder som en gammel mavesur mand der er sur over hans bankbog skal udskiftes med et kort.

Jeg vidste godt at der ville være 1.6-spillere der ville brokke sig over dette her, men med mindre at I vil have et site der dør når 1.6 dør, så synes jeg I skal prøve at være åbne.

Counter-Strike 1.6 lever ikke for evigt - det tror jeg ikke på, og det er 110% vigtigt at vi er klar til at være med der hvor det sner. Derfor er source ikke vores eneste projekt, der er meget mere på vej.

Vi har aftaler med flere forskellige firmaer omkring præmier, og jeg er helt sikker på at du ved, at jo flere deltagere man har i sine events, jo mere interessant er det også for sponsorer at kigge vores vej.

Hvis vi kan afholde source-events med 100-150 deltagere, præcis som i 1.6, så er det slet ikke urealistisk at tro at vi også kan indgå aftaler med sponsorer omkring dækning af en source-liga. Måske kan det endda være at vi allerede har det på plads? :)

Jeg synes i øvrigt det er skammeligt at du stempler os som om at vi nedprioriterer 1.6. Giv os nu en chance for at få det til at fungere. Det kunne jo være du også blev positivt overrasket.



ALL HAIL STARZ
 
#97 22.06.2009 20:28
Counter-Strike 1.6 lever ikke for evigt - det tror jeg ikke på, og det er 110% vigtigt at vi er klar til at være med der hvor det sner.

Ja, hvis det handler om sitets overlevelse og ikke om 1.6's. Dengang source udkom og xplayn valgte at det ikke skulle dækkes, var det på den ene side fordi man ikke ønskede at dække et spil som scenen ikke gad at spille, og på den anden side fordi man ikke ønskede at spillet skulle have et ben til jorden.
Jeg mangler stadig at få et svar på hvorfor det skal dækkes NU, og ikke for 12 måneder siden.

Jeg vidste godt at der ville være 1.6-spillere der ville brokke sig over dette her, men med mindre at I vil have et site der dør når 1.6 dør, så synes jeg I skal prøve at være åbne.


Helt sikkert, åbenhed og alt det der, men enhver kan da se at det kommer til at være medvirkende til at Source vinder terræn. Det handler ikke om at være mavesur, have farvede briller på og hvad jeg ellers får skudt i skoene. Det handler om jeg utroligt gerne ser 1.6 fortsætte med at eksistere i samme pragt og størrelse som i øjeblikket, og jeg tror ganske enkelt ikke på at Source-scenen kan blive større uden at det bliver med spillere fra 1.6.

Du lyder som en gammel mavesur mand der er sur over hans bankbog skal udskiftes med et kort.


Og du lyder som en gammel, fed direktør der bare sidder i sin lænestol og gnider sig i sine små fedtede hænder over at der snart kommer flere besøgende og at sitet kan holde sig ovenvande de næste mange år, også selvom ånden og spildækningen kommer til at ændre sig urealistisk meget - andet spil, andre brugere. Ikke nu, men med tiden.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#100 22.06.2009 20:37
Det lyder på dig som om at du tror vi har opgivet 1.6. Kan du ikke forstå, inde i det hoved du vist selv tror du har, at vi prøver begge dele? Hvis du hader source så lad vær at kigge på det, og bevæg dit korpus ind på 1.6. Vi tager ingenting fra dig, vi giver dig bare nogen valgmuligheder. Jeg har ikke mere at sige i denne sag.
ALL HAIL STARZ
 
#102 22.06.2009 20:40
Du forstår jo ikke hvad jeg skriver.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#105 22.06.2009 20:43
Jamen hvad er din pointe?? Jeg fatter simpelthen ikke der er nogen der synes det er dårligt at vi gerne vil udvide så xplayn kan blive ved med at bestå fremover. Skriv gerne i punktform hvorfor du mener at xplayn er bedre tjent med kun at dække 1.6.
ALL HAIL STARZ
 
#107 22.06.2009 20:51
Og jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det er nødvendigt at starte en Source-sektion for at sikre XplayNs overlevelse. Og hvis det er dét der er grunden, hvilket din kommentar kraftigt indikerer, så lad da være med at skjule det bag mangel på ting at tage sig til og påpasselighed med at køre fast i gamle rutiner.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#109 22.06.2009 20:54
Jeg tror bare du skal overlade det til os at vurdere hvorvidt vi har brug for et nyt spil for at overleve eller ej. Vi har gjort os rigtig mange tanker omkring det her, og jeg er helt sikker på vi har taget den rigtige beslutning. Får vi samme oprør at se fra dig når vi indfører StarCraft 2 ? Fordi så synes jeg seriøst at du skal overveje hvad du egentlig laver her.
ALL HAIL STARZ
 
#113 22.06.2009 21:01
Manden har jo ret.
 
#116 22.06.2009 21:07
Nej det har manden ikke. Du var vist også utilfreds med noget andet. Jeg ved ikke hvad xplayn har gjort klan skoveN, men I virker sgu ærlig talt som I skulle tage en tur ud i skoven og væk fra os.
ALL HAIL STARZ
 
#119 22.06.2009 21:16
Nej, jeg synes bare han har ret. Sådan overordnet set er jeg nogenlunde tilfreds med hvordan det foregår her på sitet, dog er der en god håndfuld admins og skribenter som er nogle inkompetente idioter, men det er vel smag og behag :-)

Tror bare vi forholder os en anelse mere kritisk til tingene end resten af pøblen som er så langt oppe i jer, at man tror det er løgn.

Edited: 22.06.2009 21:17
 
#121 22.06.2009 21:18
Jaa der er også en god håndfuld brugere der opfylder titlen som superidioter - her er blandt andet dig.
ALL HAIL STARZ
 
#124 22.06.2009 21:20
Det hedder blandt andre
 
#127 22.06.2009 21:22
Haha - ja..det er godt med dig.
ALL HAIL STARZ
 
#132 22.06.2009 21:30
XplayN har ikke gjort mig noget, men din og lizzards tilgang til cheat, vennetjenester og fokusområder får da helt sikkert nogle af os til at ønske os tilbage til de dage hvor der sad andre folk på de magtfulde positioner.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#134 22.06.2009 21:31
Jaaa - og jeg lidt et ønske om at du fandt et andet sted at være.
ALL HAIL STARZ
 
#114 22.06.2009 21:02
Får vi samme oprør at se fra dig når vi indfører StarCraft 2?

Nej, selvfølgelig ikke. Forstår slet ikke hvordan du kan spørge om det, jeg har jo trods alt aldrig brokket mig over nogle af de andre spil der er blevet dækket igennem tiderne. Det handler ganske enkelt om at en dækning og dyrkelse af Source fra xplayns side... jaja - som jeg forklarede i mine tidligere comments.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#47 22.06.2009 19:38
Og hvad med turneringer afholdt af xplayn? Præmierne i 1.6 vil jo blive lavere, eftersom fokus er spredt ud på flere spil.

Forkert. Vi kører 2 spil nu - ergo skal vi have 2x så mange præmier. Dertil er vi ikke med til at sørge for at arrangørere vægter Source højere end 1.6. Vi prøver at skabe ligestilling. Det kan unægteligt kun være sundt for scenen - set udfra et større perspektiv.
 
#74 22.06.2009 19:56
Hvordan kan man uden videre skaffe flere præmier til konkurrencer? Og i så fald, hvorfor har I ikke gjort det før?
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#77 22.06.2009 20:01
Du har en scene; du får en omgang præmier.

Du har en til scene; du får en anden omgang præmier.

Jo flere nyheder vi skriver des mere opmærksomhed kan vores sponsorere få. Des flere brugere vi har, des mere kan vore sponsorer komme i kontakt med. Det giver sig selv :)

Og ja, det er klart at Source-scenen ikke vil opnå samme størrelses præmiepenge som 1.6 i starten, da scenen er helt 'ny'.
 
#84 22.06.2009 20:10
Jaja, jeg er ikke helt idiot. Det er klart at med en større tilstrømning af brugere, vil der også være flere penge at hente på annoncer osv., men det er sgu langt fra sikkert at de nuværende sponsorere vil smide dobbelt op på præmier til jer, da det med god ræson kan sammenlignes med at spille på to heste. I øvrigt er det ikke bare to heste, men to heste der racer i præcis samme bane. Måske er de friske i starten, men efterhånden vil de være de samme folk der deltager i begge ligaer, scenen bliver splittet og sponsorerne får ikke PR ud til lige så store folkemængder som de havde håbet på.

Edited: 22.06.2009 20:12
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#92 22.06.2009 20:22
SteelSeries er blot en af vores sponsore. Får de ikke noget ud af vi tilføjer endnu et spil til sitet? De kan da være bedøvende ligeglad med om det er WoW, CS:S, CS 1.6, DotA eller andet vi dækker - så længe de kan få promoveret deres produkter.

Og hvem er det nu, der sidder med en masse gætværk om at scenen bliver splittet? Se nu tiden an - ligesom vi vil gøre.
 
#101 22.06.2009 20:38
Hvis vi skal nå det punkt hvor Counter-Strike er en sport på ligefod med så mange andre, som vel må være at af xplayns mål, er det nok ikke en skide god idé at spille på to heste. Det forstår jeg ikke hvordan man kan være uenig i.

Men tr00, mine gætterier er lige så ubrugelige som dine.
Slap af, jeg mener det ikke..
 
#150 22.06.2009 22:52
Du lever i en fantasi verden. Folk gider ikke at glo på CS på TV... Det er ALT ALT for grimt og outdated der er simpelthen ikke folk nok til at det bliver ligeså stort som sport... Og da det ikke er i nærheden af at være en "sport" nu....hvorfor skulle det så være det om 2-5 år?... HVIS det lever så lang tid. siden CS kom ud har været rimelige mange grafikkort udskiftninger, CPU osv.

Og jeg forstår ikke hvorfor du tror at XplayN skyder sig selv i sænk på at fremme CS ved at lave nyheder for 2 "forskellige" spil. XplayN er nok ikke ligeeee dem der for CS til at blive en sport. Men who knows? ^^

Jeg har ikke spillet CS eller CSS i mange år nu. Jeg er gået over til WC3 og venter på SC2, men derfor har CS og CSS altid en særlig plads i mit hjerte.
 
#153 22.06.2009 22:56
Hvis 1.6 er så meget bedre end CS:Source vil resultatet være, at source-spillerne konverterer til 1.6, så din argumentation er pænt modsætningsfyldt.

Survival of the fittest - lad os nu bare få liget på bordet og whinen under ;)
Work smarter, not harder.
 
#181 23.06.2009 06:23
Hvor blev indstillingen til source af? Lige pludselig handler det bare om hvad folket vil, og ikke hvad 1.6-scenen har bedst af.
Heureka!
 
#188 23.06.2009 11:34
Indstillingen til Source var umoden og baseret på en klar angst fra 1.6-scenen for, at bl.a. Valve og de store turneringer ville negligere 1.6 for at fremme source. Der var også seriøs kritik af spillet, men da det har vist sig at være levedygtigt, kunne bære en scene og trække mange hold til events fortjener det dækning. Alt andet lugter af misundelse og brødnid.
Work smarter, not harder.
 
#205 27.06.2009 11:07
Det kan også betyde en overgang fra source til 1.6 for source spillerne, da de vil stifte bekendskab med 1.6 via xplayn når de skal have deres source nyheder. Jeg tror at på sigt så vil dette initiativ give os flere 1.6 spillere og forårsage præcis det modsatte af hvad du skrev.
u look like I need another drink

Kommentarer i alt: 209   -  
Side:: [1] 2 3
SK vs. eS
3.09.10 14:00
PG vs. Mill
3.09.10 14:00
mTw vs. TEG
3.09.10 16:00
OK vs. Alt
3.09.10 16:00
Rea vs. gosu
62% pï¿¥ <dk> Reason Gaming
Nuv₩rende odds: 1.66
Modtaget 26 bets1% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.71
Modtaget 1 bets37% pï¿¥ <dk> gosu
Nuv₩rende odds: 2.33
Modtaget 3 bets
5.09.10 19:00
RCTIC vs. Lions
53% pï¿¥ <fi> RCTIC eSports
Nuv₩rende odds: 1.86
Modtaget 23 bets2% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 6.22
Modtaget 0 bets45% pï¿¥ <no> Lions eSportsKlubb
Nuv₩rende odds: 2.07
Modtaget 1 bets
5.09.10 21:00
Arc vs. NOR
46% pï¿¥ <no> ArcticNova
Nuv₩rende odds: 2.04
Modtaget 3 bets3% pï¿¥ draw
Nuv₩rende odds: 5.60
Modtaget 3 bets51% pï¿¥ <no> NORDIC-eSports
Nuv₩rende odds: 1.92
Modtaget 15 bets
5.09.10 22:00
AIN vs. Dyn
60% på <dk> AIN
Endelige odds: 1.69
Modtaget 19 bets1% på draw
Endelige odds: 7.12
Modtaget 0 bets39% på <dk> Dynamic Gaming
Endelige odds: 2.27
Modtaget 7 bets
16-10 til Dynamic
30P vs. H2k
42% på <se> 30P Gaming
Endelige odds: 2.15
Modtaget 1 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets57% på <se> H2k Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 5 bets
16-8 til H2k Gaming
Men vs. eXe
28% på <fi> Team Menace.fi
Endelige odds: 2.67
Modtaget 0 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets71% på <fi> eXelon Gaming
Endelige odds: 1.49
Modtaget 5 bets
16-4 til eXelon Gaming
Speed vs. CKRAS
36% på <dk> Team SpeedGaming
Endelige odds: 2.36
Modtaget 4 bets1% på draw
Endelige odds: 7.03
Modtaget 0 bets63% på <fi> CKRAS Gaming
Endelige odds: 1.64
Modtaget 0 bets
15-15 uafgjort
mTw vs. TEG
75% på <dk> mTw
Endelige odds: 1.41
Modtaget 0 bets2% på draw
Endelige odds: 6.10
Modtaget 0 bets25% på <ro> The Elder Gods
Endelige odds: 2.83
Modtaget 0 bets
Annulleret
SK vs. eS
80% på <se> SK Gaming
Endelige odds: 1.33
Modtaget 28 bets1% på draw
Endelige odds: 7.14
Modtaget 0 bets19% på <cz> eSuba
Endelige odds: 3.20
Modtaget 0 bets
Annulleret
PG vs. Mil
64% på <fi> Power-Gaming
Endelige odds: 1.62
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.11
Modtaget 0 bets35% på <fr> Millenium
Endelige odds: 2.40
Modtaget 8 bets
Annulleret
OK vs. Alt
59% på <no> Online-Kingdom
Endelige odds: 1.71
Modtaget 14 bets1% på draw
Endelige odds: 6.69
Modtaget 1 bets39% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.25
Modtaget 11 bets
Annulleret
mTw vs. TEG
84% på <dk> mTw
Endelige odds: 1.27
Modtaget 27 bets1% på draw
Endelige odds: 7.14
Modtaget 0 bets15% på <ro> The Elder Gods
Endelige odds: 3.47
Modtaget 0 bets
Annulleret
OK vs. TT
48% på <no> Online-Kingdom
Endelige odds: 1.99
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.21
Modtaget 0 bets50% på <dk> teamteam
Endelige odds: 1.93
Modtaget 14 bets
16-10 til teamteam