Glemt kodeord
Husk Opret profil

ENC: Landsholdet udtaget

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2005-04-10 20:40
Event: ENC 2005 (Season2)
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Med ESLs European Nations Championship på trapperne er det på tide, at spillerne bliver udtaget til landsholdene. Nu er det danske landshold klar med deres. 

 

 

rom og KK har stået for udtagelsen af spillerne, og vi ser i dette hold spillere fra de tre bedste hold i Danmark pt. - SK,  Gamelaunch og Incredible Teamaction. Holdet er:

 

  • whiMp - SK-Gaming
  • spx - SK-Gaming
  • eGene - SK-Gaming
  • KK - Gamelaunch
  • WonDer - Gamelaunch
  • ziGa - Incredible Teamaction
  • zonic - Incredible Teamaction

 

Holdet skal i 2. sæson af ENC vise de danske farver frem og - forhåbentlig - hive en lille guldmedalje op af hatten. Jeg tog fat i rom for at høre mere om udvælgelsen af landsholdet og forventningerne til det. 

 

Du har udtaget syv spillere til det danske landshold i ENC. Men hvorfor har du valgt lige dem?

Fordi jeg mener det er de bedste spillere til dette formål. Dermed ikke sagt at de nødvendigvis er de bedste spillere i Danmark på alle punkter - nogle spillere har evnen til at gå ind på et "mixhold" og give den fuld pedal, andre skal helst spille med et fast lineup og meget indøvede taktikker. De 7 spillere her er efter min mening perfekte til et landshold.

 

Hvad er dine forventninger til holdet? Bliver der stræbet efter guldet?

Jeg har snakket med alle spillerne, og der er bred enighed om at denne gang SKAL vi til LAN-finalerne. Og når vi så er der, kan vi jo egentligt lige så godt vinde sæsonen.

 

Blandt spillerne ser vi KK - kan vi forvente, at det er ham, der styrer ingame taktikkerne?

Ja, absolut. Det er vel over 5 måneder siden at jeg første gang spurgte ham om han ville have det job. Han er efter min mening Danmarks bedste holdkaptajn, så det var åbenlyst for mig at det skulle være ham.

 

Hvis KK brækker håndleddet (!), hvem skal så fungere som afløser?

Hvis han bare brækker et håndled, må han jo hoppe med på VT og styre spillets gang.

 

Hvem ser du som den største trussel i ENC? Og hvem vil du samtidig rigtig gerne vinde over?

Hvor absurd det end lyder, er Polen nok en af de største trusler pt. - vi må håbe neo fra Pentagram ikke gider spille for deres landshold. Ellers er Sverige og Tyskland nok de største konkurrenter - personligt vil en sejr over Sverige nok gøre mig rigtigt glad.

 

KK skal dermed stå for taktikkerne, hvilket kun kan ses som en positiv ting. KK var også klar på et par spørgsmål:

 

rom har udvalgt dig og seks andre spillere til landsholdet i ENC. Er du tilfreds med udvælgelsen af spillerne?

Jeg stod også for ENC holdet sidst og har sammen med rom valgt de resterende spillere. Landsholdet som det ser ud nu, bliver ikke meget bedre efter min mening.

 

Du skulle eftersigende have valgt at afslå tilbuddet om en plads i Team Denmark i CBNC. Hvorfor har du valgt at afslå det tilbud, men acceptere dette?

Jeg har spillet for CBNC holdet en gang og jeg syntes ikke rigtigt at konkurrencen er værd at bruge så meget tid på, prestigen ligger hos ENC det har den alle dage gjort. Gamelaunch har alle valgt at afslå tilbuddet for at kunne bruge tiden på pracc istedet.

 

Hvad er dine forventninger til holdets præstationer i ENC?

Jeg går altid efter en 1. plads og det er holdet også til, så hele vejen.

 

Grupperne i ENC bliver annonceret den 15. april.




Kommentarer i alt: 207   -  
Side:: 1 [2] 3

#59 10.04.2005 23:26
Det team glæder jeg mig til at se "in action" :D
#60 10.04.2005 23:29
Der er fanget essensen af den danske elite med det lineup. Virkelig lækkert at se at så mange sindssyge spillere er samlet på et hold, der skal repræsentere Danmark. Skulle undre mig meget hvis de ikke når til LAN-finalerne/finalen. Good job!
Jeg er farveblind. Jeg har ret.
 
#204 15.04.2005 16:04
siger du bare fordi du selv vil med i lineup ;)
_/¯\_/¯\_/¯¯¯¯¯¯¯¯¯&mac...
#61 10.04.2005 23:29
Hahah det er bare Titans krydret med lidt ziga/zonic i stedet for drally :P
I pwn n00bz
 
#64 10.04.2005 23:43
Eller eGene nu jeg tænker mig om.
I pwn n00bz
#62 10.04.2005 23:35
Meget giftigt hold med masser af potentiale. Glad for at Wonder omsider skal vises frem til CS-verdenen, da han er alt for god til ikke at repræsentere Danmark. Nice.
 
#202 15.04.2005 15:20
LOL lol LOL!!! 4-5 HS!!! LOL LOL LOOOOOL
Campeones 04/05: FC BARCELONA
 
#203 15.04.2005 15:54
:D
#65 10.04.2005 23:56
håber da de kan komme rimelig langt med det lineup
arguing on the internet is like
#66 11.04.2005 00:00
Vi må håbe de har tid til at pracce, hvis de har kunne de godt gå hen og tage guldet.. gl hf drenger! :p
dinmor
#67 11.04.2005 00:05
Jeg ville ha taget cALC med
'\_______/' - Karbad
 
#71 11.04.2005 00:17
Nu ikke fedte Jonas Brian, når du ved han ikke har tid fordi han skal af med fedtet..

eeh nå
#68 11.04.2005 00:07
lækkert hold, bliver nok ikke meget bedre! GL i ENC boys
Jeg har spist bananer i en uge
#69 11.04.2005 00:12
hvor er oblivion?
Takuchapa wewe KABISA!
#72 11.04.2005 01:21
Galt lineup. Jeg glæder mig til at se resultater fra dem. :)
Man skal ikke tro, man skal Wii!
#73 11.04.2005 01:39
Haha de andre nationer må da skide i bukserne.
#74 11.04.2005 01:40
Et hold med: KK, whiMp, zonic, ziGa og eGene kunne nok ikke blive bedre!!

Fuck hvor er det en skam at calc kom med i SK i stedet for KK.. SUK! :(
 
#76 11.04.2005 02:30
Sådan er det "når man kender nogen" :D
k is your magic letter
#75 11.04.2005 02:27
På papiret er det en giftig lineup. Med spillernes individuelle præstationer, så tyder det på et hold der kan gå hele vejen.

Men!
Af taktiske grunde havde jeg nok kigget lidt lavere.
Evt lavet en blanding mellem cognito og IT, da det er de 2 teams, der i øjeblikket har momentum. SK har været svage og slet ikke levet op til folks forventinger, selvom vi lidt har sat dem på en sky og troet at de ville løfte SK.swe's arv. I fodbold udtager Morten Olsen da heller ikke spillere, der spiller dårligt... Han tager da dem, der er i bedste form på dagen. Det var derfor Peter Møller scorede 2 :D

Men gl hf.
k is your magic letter
 
#78 11.04.2005 02:48
haha.. lige som jeg selv ville have sagt det..

Men ja.. man kan ikke gøre noget end at vente.. og håbe på den bedste præstation..

Så GL!
I LOVE CHEERLEADERS OG VICTOR!
 
#79 11.04.2005 03:21
Ja du har nok ret.

Man kunne med fordel have udskiftet feks. whimp (hvornår ser man ham spille godt for tiden?) med i hvert fald 3 cognito-spillere. De har jo trods alt vundet 4 (ja 4!) onedaycups i træk sååå!!
 
#80 11.04.2005 03:37
hahahahaha
no_user
 
#87 11.04.2005 08:31
haha :D
Sektor solidaritet.
 
#84 11.04.2005 08:17
Forskellen er Morten Olsen kan udtage holdet fra gang til gang, et CS hold til ENC skal udtages til en hel sæson :)

Og hold nu kæft med cognito
spx
 
#100 11.04.2005 11:22
Derfor burde man også kigge lidt på transfer regler...
Eller noget.

Spøg til side.
Jeg skal ærligt indrømme at jeg i et kort øjeblik havde glemt, at ENC er over en hel sæson. Og set over en længere periode så vil jeg bøje mig i støvet og sige at i er langt mere stabile end cognito :)
k is your magic letter
 
#113 11.04.2005 14:02
Mike, du kan ikke påstå at Cognito ikke er gode, de kom som underdogs mod jer i sidste odc, om i så var 4 burde i efter eGene's mening have slået dem da i har mere erfaring mht. internationalt osv, men det gjorde i ikke ;)

den danske scene er ved at få flere nye gode skud som har vidst sig at være stabile spillere som gang på gang giver "oldschool" stars god modstand eller røvfuld.




HEJ Pffff
 
#117 11.04.2005 14:09
Jeg tvivler MEGET på eGene har sagt vi burde vinde over cognito med 4 mand.

Og nej jeg vil ikke anerkende cognito som et nyt tophold fordi de har vundet ODC 4 gange. Vi kan godt blive enige om de er på vej frem af, men at kalde dem for et tophold er vidst at se på sagen lidt for meget med cognito brillerne på
spx
 
#118 11.04.2005 14:13
kalder dem ikke et tophold, siger at de er nye gode skud på stammen inden for dansk cs, lidt ala AltF4 dengang, ikke helt toppen, men tæt på og de kan konkurrerer med tophold.

mht. eGene så her: Det ville også være rigtig klogt at udtage et hold som ingen internationalt erfaring har til evt. LAN finaler
eGene

ergå påstår han at man skal have internationale erfaringer for at kunne spille mod udenlandske hold og ha en chance for at vinde.

jeg har skam ikke Cognito briller på, men brugte dem bare som eksemple, der er mange nye hold som kan noget (også dem uden "celebs")



HEJ Pffff
 
#124 11.04.2005 14:41
eGene siger da INTET om vi burde slå cognito 4 mand? Det eneste han siger er det ville være dumt at tage cognito spillere med på landsholdet da de ingen international erfaring har hvis det skulle komme til eventuelle lan finaler.

Og ja det kan godt være cognito og altf4 kan konkurrere med hold online, men det er der langt fra til at gøre det samme når det virkeligt gælder. Dermed ikke sagt at de er online heroes, men bare mere om hvordan de rigtige tophold prioriterer
spx
 
#125 11.04.2005 14:51
Det sidste du siger er lidt sørgeligt imo.

At i ned priotere online events som ODC og bare lamer rundt i jeres kampe mod mindre hold er desværre lidt sørgeligt.
måske er lan mere der hvor man visser hvad man kan, men online kampe er stadig CWs der giver et hold et rygte, et hold uanset modstander burde altid give sig 100%
HEJ Pffff
 
#129 11.04.2005 15:15
Det er ikke sørgeligt, det er bare sandheden :)
spx
 
#148 11.04.2005 18:20
og derved sørgeligt.
HEJ Pffff
 
#151 11.04.2005 18:50
Hvad er det der er sørgeligt ved at folk ikke gider at tage en ODC cup seriøst hvor man kan vinde 1000 meter teflon og en bnc server? Det er lidt anderledes når man sidder til lan og spiller om 25.000 ville du ikke mene det?

Utroligt så stor indsigt du har i alle ting, kan godt være du ikke sidder med cognito briller på. Men derfor skal tingene stadig ses på to måder
spx
 
#153 11.04.2005 19:18
Ser da tingene fra alle de vinkler jeg kan komme i tanke om, det duer jo ikke at være subjektiv.

men om det er ODC eller lan er det stadig et omdømme der skal forsvares....
HEJ Pffff
 
#150 11.04.2005 18:50
Hvorfor er det sørgeligt vi ikke finder ODC særligt sjovt, når ens main fokus er CPL Barcelona den 28?
Prøv lige at tænk dig om du :)
SirPwnsAlot
 
#154 11.04.2005 19:19
jonas i lamede også til SHGOpen som havde en god portion penge i præmie summen, problemet er at større hold ikke tager mindre claner alvorligt.
HEJ Pffff
 
#168 11.04.2005 23:33
Vi vandt, og lad vær at kald mig Jonas - du kender mig ikke.
Sådan vil det altid være, spiller man på et af de højeste niveauer gider man selvfølgelig ikke sætte sig 200% op til en kamp mod et ukendt hold, sådan er verden skruet sammen. Man spiller for konkurrencen, ikke for sportsmansship
SirPwnsAlot
 
#179 12.04.2005 14:26
omdømme er sgu da en ting der også skal fokuseres på! jo flere kampe man tager alvorligt jo bedre omdømme (dog med vissse undtagelser) Måske du ikke kan se dette pga. du lever højt oppe på en lyserrød sky der er formet som ordet celeb...
HEJ Pffff
 
#180 12.04.2005 14:45
At vi får et omdømme som at bellattor ikke kan lide os pga vi ikke finder ODC specielt spændende i længden, og vores sponsorer og andre folk finder os som et seriøst e-sports hold fordi vi går efter nogle større events, kan jeg ærligt godt leve med.
Og stop nu den der celeb kliche, alle folk bruger den når de ikke har flere argumenter :)
SirPwnsAlot
 
#181 12.04.2005 14:48
Så er der måske noget om det. Du er en type der lever på sit kendthed (glæder mig til når jeg får 5000 privs om at jeg ikke skal sige sådan noget til dig) Du er sikkert flink privat, men over nettet må jeg sq sige du er lidt af en speciel fyr - and you dont care - fint.
 
#183 12.04.2005 15:23
Jeg lever ikke på kendthed, det er lige præcis der det går galt. Du tror jeg går op i det, jeg synes du går op i det.
SirPwnsAlot
 
#186 12.04.2005 15:32
Du spillede heller ikke total kostbar et par linjer oppe. "ikke kald mig Jonas" det er vel for fanden derfor du har det navn, at man skal kalde dig det? Eller har CS taget for meget overhånd så du har skiftet navn til calc? :\\
 
#187 12.04.2005 16:22
Kalder du folk fornavn som du ikke har snakket med før?
Det her er internettet, ikke real life. Lad nu vær med de der dumme konspirationsteorier når du ikke har noget begreb om tingene.
SirPwnsAlot
 
#191 12.04.2005 17:33
Jeg kender dig godt? og gør bella også... så hvorfor kalde dig andet end Jonas?
 
#182 12.04.2005 14:52
Bruger bestemt ikke ordet celeb fordi jeg ikke har flere argumenter..

bruger det om folk der mener de selv er bedre end andre i diverse ting.

tag det som et skældsord fra min side, ville ikke kalde KK for celeb, og til tider heller ikke spx, normalt opføre de 2 sig anstændigt og er til at snakke fornuftigt med.

derimod har du vidst at du ikke kender så meget til janteloven, og føler dig højere hævet end jeg....


hvad ville du ha gjort hvis ex. gAAre, ziGa eller xre havde skrevet de comments jeg har skrevet, ja du ville nok tage det mere seriøst fordi de ligger oppe omkring dig når det gælder cs egenskaber....
Det er celeb agtigt...

Nu må du nok hellere tage lidt længere tid om dit næste svar og læse det igennem og tjekke en ekstra gang før du poster...
HEJ Pffff
 
#184 12.04.2005 15:25
Du er stadig i samme spor, så hvorfor skal jeg bruge længere tid på at svare på præcis det samme som sidst?
Du går op i det celeb aspekt med liv og død, jeg går ikke op i det. Jeg synes det var noget fis du lukkede ud, det havde været fis ligemeget hvem det var. Tænk du nu selv om altså
SirPwnsAlot
 
#207 16.04.2005 23:57
Du skal tænke på at det er "jer" som gør os til "celebs" og ikke omvendt.. :)
no_user
 
#205 15.04.2005 20:45
hihi... han er fin, hva JONAS?.. :D
Jeg er farveblind. Jeg har ret.
 
#89 11.04.2005 08:54
ahahahahhhaahhahahahaha...

Du er seriøst det nye cs orakel!! KEEP UP THE GOOD WORK!
no_user
 
#114 11.04.2005 14:04
ye, han forudsagde også at du ville snorke og whine til SHGOpen :)
HEJ Pffff
 
#115 11.04.2005 14:05
true
k is your magic letter
 
#161 11.04.2005 21:24
Ja, jeg whinede max...
no_user
 
#90 11.04.2005 09:00
Det ville også være rigtig klogt at udtage et hold som ingen internationalt erfaring har til evt. LAN finaler
 
#144 11.04.2005 17:35
Så får de jo verden at se, at de til gengæld taber er en hel anden historie ;)
Hallo my name is Andy
 
#138 11.04.2005 16:22
Jeg er helt uenig med dig, og mener iøvrigt at GameLaunch har mindst, om ikke mere "momentum" end IT...
no_user
#77 11.04.2005 02:37
Grum lineup.. Håber de hiver guldmedaljen hjem :D
Hejsa13221
Me
#81 11.04.2005 07:03
Nice team =) men man kunne godt have byttet spx ud med drally :D?
no_user
#82 11.04.2005 07:46
Klasse team, det ser ret så giftigt ud!!

Dog kan jeg ikke forstå at de kun har spillere med for 3 claner, jeg kunne godt se det fede i at mixe lidt flere claner ind i det!!
 
#119 11.04.2005 14:15
Det er vel klart når de der klaner er de 3 bedste klaner i dk, og derfor også rummer de bedste spillere..
 
#122 11.04.2005 14:30
der tror jeg du er gal på den.. en spiller fra f.x eod tror jeg ville kune gavne holdet meget. n1tuz f.x..
 
#123 11.04.2005 14:34
NituZ er oldschool :) Han spiller jo ikke så meget mere, og tror derfor ikke at han ville klare det bedre end de spillere der er på holdet nu :)

Nu når vi snakker oldschool spillere og landshold hvem ville så ikke se et hold bestående af B!tch, KK, vedioN, whiMp og Drally? :P
 
#133 11.04.2005 15:27
overvejede osse at skrive b!tch på, men gjorde det ikke da han jo er tacleader, og som de beskriver det oppe i nyheden synes de åbenbart at KK er bedre..
#86 11.04.2005 08:26
Virkelig galt hold, skal nok blive spændende at følge - lad os håbe de gør os stolte :D
Er det ikk lige offensivt nok?
#91 11.04.2005 09:00
GL SIMON HILSEN LASSE
no_user
#93 11.04.2005 09:21
Lækkert lineup, og tror ikke det bliver noget problem at spille dem sammen, hvis der overhovedet bliver brug for det.
douchebag
#97 11.04.2005 10:26
muahahahaha FORZA DENMARK..
Go get em girls ;)
Ej spøg til side glæder mig til at se det hold i aktion !
slap nu af maaain!
#98 11.04.2005 10:35
Dejligt lineup rom & co. har samlet denne gang!

Faktisk det samme lineup som jeg ville have valgt hvis det skulle stå til mig. Ville dog også have smidt Drally ind på holdet, men det kan værre han ikke har tiden til det lige i øjeblikket? :)

Held & lykke drenge... Fix lige guldet hjem til Danmark denne gang :)
#99 11.04.2005 10:55
Skal da helt sikker blive spændende at følge det "nye" landshold ...
www.n0glespiller.dk
#101 11.04.2005 11:41
Hvem siger at de skal stå for udtagelsen??????????
Kunne det ikke være 2 random m8s?
#103 11.04.2005 12:19
KK han er nice. Danmark vinder helt sikkert igår det er jeg overbevist om
#104 11.04.2005 12:23
nice lineup, men ses spx? :D lineup: eGene, whiMp, KK, zonic, ziGa
3 fra det gamle tt og så DA AIMZT4RZ
no_user
 
#121 11.04.2005 14:17
Host kig lidt længere op :)
#105 11.04.2005 12:30
det er sq det bedste landshold jeg har set længe!... GL in da future :D
se! jeg tisser...
#106 11.04.2005 12:30
whimp
drally
spx
kk
ziga


kunne være fedt :)
#107 11.04.2005 12:33
Imo nok det bedste landshold nogensinde ;>
Suck It and See!
#108 11.04.2005 12:33
Imo nok er det nok bedste landshold nogensinde ;>
Suck It and See!
#111 11.04.2005 13:54
Fandme et farligt hold, kom så Danmark!
no_user
#112 11.04.2005 13:59
gl zonic (:D)
no_user
#116 11.04.2005 14:09
rigtig nice lineup den bliver ikke meget bedre
#128 11.04.2005 15:06
nice team i har fået lavet rom og kk
#134 11.04.2005 16:00
gl med ENC, virker som et fornuftigt lineup
#137 11.04.2005 16:16
GL til dem... De skal sgu nok komme langt med det hold.. Spørgsmålet er nok om de kan slå svensken... :)
no_user
#141 11.04.2005 16:37
hvem består dette polske hold af?
no_user
 
#174 12.04.2005 08:09
Tror nok det er 4 spillere fra CNN... :)
no_user
#142 11.04.2005 17:23
Jeg venter til næste udtagelse. Det' okay.
#143 11.04.2005 17:30
SIMON PÅ LANDSHOLDET :D
GL n00b, ;)
Hallo my name is Andy
#147 11.04.2005 18:13
Det bliver ikke meget bedre det danske landshold. Nogle unikke spillere de har med, og det bliver spændende at se, hvordan de får spillet til at køre.

Jeg mener dog, at Polen's succes, eventuelt også har noget at gøre med den tid de har investeret i det. Hvis man som landshold, gav det noget tid, og man praccede godt igennem, så står man langt stærkere, end hvis man kun når at spille 2-3 gange inden en kamp.
Kender i salt?
#149 11.04.2005 18:29
Sygt hold alligevel :)
aka latino
#152 11.04.2005 19:07
Det skal nok blive godt >:)
#155 11.04.2005 19:46
Hf til de danske drenge ;D!
JEG er sygere end dig.
#157 11.04.2005 20:07
hvor er galahat :(
Jeg snyder ikke
#159 11.04.2005 20:33
damn sygt nok hold.. de skal nok komme langt.. dejligt at se KK styre spillet.. :)
#160 11.04.2005 20:57
Herre nice Landshold
De skal nok tage dem alle !!!!
#163 11.04.2005 21:35
Hvornår skal de egenligt spille ;)?
et bQvlet aRMshow i måzN-
#164 11.04.2005 21:52
gogogo dk .. nice lineup
#166 11.04.2005 22:39
awm action @ HLTV please :) personligt syntes jeg os at sverige skal have den brede danske pik ! - kunne være for nizzle
no_user
#167 11.04.2005 23:06
det bliver ik krankere det hold...
#172 12.04.2005 03:13
paddy som worldchamp!
#185 12.04.2005 15:25
Rimligt hold, men der mangler lige som noget?

Kan bare ikke forstå hvorfor Wonder er taget med, de kunne have taget Galahat eller Morf4r....
#188 12.04.2005 17:18
Danish dynamite!!!
Ses på dolken

Kommentarer i alt: 207   -  
Side:: 1 [2] 3
(kommer snart)
Wolves vs. Wizards
80% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.33
Modtaget 19 bets2% på draw
Endelige odds: 5.97
Modtaget 1 bets18% på <es> Wizards
Endelige odds: 3.29
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
fnatic vs. NaVI
51% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.92
Modtaget 14 bets2% på draw
Endelige odds: 6.20
Modtaget 0 bets48% på <ua> Natus Vincere
Endelige odds: 2.00
Modtaget 6 bets
16-4 til fnatic
ESC vs. Western
41% på <dk> Western Wolves
Endelige odds: 2.19
Modtaget 12 bets2% på draw
Endelige odds: 5.94
Modtaget 1 bets57% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.78
Modtaget 3 bets
16-7 til Western
fnatic vs. dAT
80% på <dk> fnatic
Endelige odds: 1.32
Modtaget 12 bets1% på draw
Endelige odds: 7.07
Modtaget 0 bets19% på <ru> dAT
Endelige odds: 3.21
Modtaget 2 bets
16-4 til fnatic
k1ck vs. ENTiTY
69% på <pt> k1ck
Endelige odds: 1.52
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets30% på <mk> ENTiTY
Endelige odds: 2.61
Modtaget 0 bets
16-11 til k1ck
CPHW vs. n!
79% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 1.34
Modtaget 2 bets1% på draw
Endelige odds: 7.01
Modtaget 0 bets20% på <de> n!faculty
Endelige odds: 3.13
Modtaget 0 bets
15-15 Uafgjort
Virtus vs. fnatic
30% på <dk> fnatic
Endelige odds: 2.59
Modtaget 8 bets2% på draw
Endelige odds: 6.18
Modtaget 0 bets68% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.54
Modtaget 8 bets
16-12 til Virtus.Pro
NiP vs. Wolves
86% på <se> NiP
Endelige odds: 1.23
Modtaget 9 bets2% på draw
Endelige odds: 5.99
Modtaget 1 bets12% på <dk> Copenhagen Wolves
Endelige odds: 3.84
Modtaget 14 bets
16-8 til Wolves
S.fox vs. LDLC
28% på <eu> Sprintfox
Endelige odds: 2.70
Modtaget 2 bets2% på draw
Endelige odds: 5.96
Modtaget 1 bets70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 15 bets
1-0 til LDLC
Virtus vs. CPLAY
92% på <ru> Virtus.pro
Endelige odds: 1.15
Modtaget 15 bets1% på draw
Endelige odds: 7.08
Modtaget 0 bets8% på <it> CPLAY
Endelige odds: 4.38
Modtaget 0 bets
16-4 til Virtus.pro