Glemt kodeord
Husk Opret profil

Kampskema online

Skribent: Admin kontoen.
Tidspunkt: 2005-03-16 21:18
Event: EPS Denmark (Season1)
Spil: Counter-Strike 1.6

 

 

 

Det skulle rigtig have været smidt online i weekenden, men grundet forskellige problemer, blev det rykket. I dag kom det endelig: Kampskemaet for den første sæson i EPS .dk.

 

 

Første sæson, der starter her på søndag, ser meget lovende ud. Allerede her i første runde, kommer der et topopgør af 1. klasse. Klokken 20.00 render Team GameLaunch ind i Ex Inferis. Mine damer og herrer, hvis ikke dette kan tilfredstille jer, ja så kan I rende og hoppe. GL stillede i weekenden op til PlayedLAN #8, et LAN hvor de endte på en flot 2. plads, kun overgået af Clan IT. Inferis derimod har en håndfuld gode online-resultater med i bagagen. Senest i Saturday Night Live, et event de vandt, og i Arctic Esports Challenge.

 

Udover aftenens klare seerfavorit, bliver følgende kampe spillet:

 

Dust2

 

20.00:

chemistry vs. Boomtown Copenhagen

Boomtown Aarhus vs. Phantasy Starts Online

Faktory.dk vs. Meet Your Makers

 

21.00:

SK Gaming vs. end of discussion

Incredible Teamaction vs. interstate99

xest vs. erogenic

mypc vs. MAGNUM

 

 

Den kvikke læser har nok opdaget at interstate99 har taget fearsomes plads. Efter weekendens skuffelse til PldLAN, står fearsome nu kun tilbage med 2 mand. Eftersom iS99 var det eneste lige-ved-og-næsten hold, rykker de op. Senere på ugen vil vi komme med en nyhed, der går tættere på alle kampene. Bets er allerede nu oppe, så har du ikke haft held i kærlighed (ligesom Phil der kom efter 2 minutter), ja så er vores betting afdeling måske lige noget for dig.

 

 

Hele kampprogrammet kan ses på linket herunder.

 

 

Link:

EPS kampprogram

 

 

 

 




Kommentarer i alt: 215   -  
Side:: 1 [2] 3

#16 16.03.2005 22:52
bliver nogle gode kampe :) kom så multibet! :>
#19 16.03.2005 22:58
LOL hvor uheldigt for SK.. bare pil deres selvtilid ned så hurtigt..
Xnu - eod
 
#21 16.03.2005 23:04
haha :D
Takuchapa wewe KABISA!
#20 16.03.2005 23:00
INFERIS SPILLE FRA NETCAFÉ - TÆTTERE PÅ - NU. PLEASE.
no_user
 
#143 17.03.2005 13:45
Man bør absolut ikke accelerere geologiske elementer i ballistiske baner, såfremt ifald man selv residerer i et transparent domicil.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#145 17.03.2005 13:50
Kedsomhed.
no_user
 
#147 17.03.2005 13:53
Aldeles ikke, jeg ynder bare at skambruge fremmedord, så det lyder smart. Udover det er jeg jo en 'rockfag', så du er i din fulde ret til at føle dig hævet over mig.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#149 17.03.2005 14:00
Ja åbenbart.
no_user
 
#189 17.03.2005 23:02
Ja flot du kan c/p, idiot.
vodka har vist det han skal på LAN, idiot.
Ex Inferis skal spille fra en netcafé, idiot.
rockfreaks er til grin, idiot.
I WIN.
 
#192 18.03.2005 08:11
Undskyld, hvad er vist på LAN fra jeres (mortifera's) side, som også er vist på nettet?

En anden ting er at jeg udemærket var klar over hvilke vilkår Ex Inferis spillede under.

At du så argumenterer så fandens godt for dine synspunkter, det kan jeg kun respektere.

Til grin? Det er vist jeres opfattelse, og extremt stereotypiske synspunkt der taler der. I kan jo forhelvede ikke føre en normal samtale på IRC, så det er fandme ikke let at give jer et nyt indtryk. Men sæt du nu bare den nye Thunderdome CD på dit JVC anlæg, så er vi alle glade. Også dig.

Hvor er det synd at have en partifælle der er så stupid som dig.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#202 18.03.2005 13:38
Ja, folk på HHX er generelt dumme.. vi har vist det samme på LAN, som vi har online, vi spillede blandt andet op med xest og Asylum dengang.

så gå nu tilbage og knep din mormor
I WIN.
#22 16.03.2005 23:10
"så har du ikke haft held i kærlighed (ligesom Phil der kom efter 2 minutter)" Øhhh lol hvordan skal den forståes ?

Nå men anyways, glæder mig til weekenden, skal nok blive en god kamp imellem Team GameLaunch og Ex Inferis :))
 
#28 16.03.2005 23:14
<Phil_Eats> ventede 17 år på at få sex, og så varede det kun 2 minutter
<Phil_Eats> sex er faktisk lidt trist når hun bløder der

Edited: 16.03.2005 23:16
 
#35 16.03.2005 23:25
Argggh.. LOL. den havde jeg altså ikke lagt mærke til. :)))
 
#65 17.03.2005 06:00
Det var en 1Liners - og Phil er også lidt speciel. :D
This suit is black not.
gGs - IFX
 
#73 17.03.2005 08:19
Jeg forbeholer mig retten til at rofle vildt og inderligt over at gGz kalder mig speciel -_- De er forresten fake, hvis du ikke havde gættet det :)
no_user
 
#128 17.03.2005 12:52
Don't burst my bubble :/
One goal, one passion - your mom
 
#135 17.03.2005 13:07
jeg gør det med vilje
no_user
#34 16.03.2005 23:23
Ikke at jeg ikke synes is99 har fortjent det, for det har de sikkert, men er det ikke lidt sjovt de kommer med? Jeg sad lige og så læste lidt på EPS siden igår da jeg ledte efter noget andet, og kunne se at BT.Aarhus var blevet grebet af trenden som Magnum startede, med at råbe snyd efter sin modstander ligeså snart man taber, og at de havde fået samme strålende resultat ud af det som magnum gjorde, nemlig at IS99 blev smidt ud for regl brud fordi de ikke kunne levere demoer, at man ikke havde set noget hverken her eller på played undrede mig meget, taget i betragtning af hvor "populær" fatcap sagen, der jo i bund og grund gik ud på det. Men mindst ligeså meget undrer det mig at ESL tager et hold med de lige har smidt ud for reglbrud! Hvor blev regler er regler af? Hvor blev den hårde, men fair linie af? Man kan jo ikke tage et team ind man har smidt ud af kvalifikationen, med mindre selvf. den manglende demo på mystiskvis er dukket op igen!
 
#40 16.03.2005 23:35
Vi blev jo ikke smidt ud for det regl brud.. Vi fik bare slettet kampen og umulig gjort vores chance for at komme med :)
xzn
 
#44 16.03.2005 23:46
Det har du så ret i! men i burde så have været smidt ud, ved ikke om i har en med hovedet i bukserne på en admin eller hvordan, men hvis ESL gerne vil tages så seriøst som de påstår bør de ligesom ligge noget konsekvens i deres beslutninger, og hvis vi ser bort fra en video der gav magnum strafpoint i dårlig sportmans ship, kan jeg ikke se nogen forskel på den her sag og fatcap, ud over selv, at de bliver smidt i ud, og i får en chance til! Misforstå mig ikke, jeg sidder ik og siger i snyder, for det har jeg ingen grundlag for at sige hvor vidt i gør eller ej, men der er stærk mistanke, og der kan ik leveres demo! Synes nogen fra ESL skulle overveje lidt på det!
 
#47 16.03.2005 23:54
Skulle vi været blevet smidt ud pga demo mangle? Det står ikke i deres regl sæt.. Forstår ikke hvad du mener med det..
Og nej vi kender ingen admins fra ESL overhovedet..

Edited: 16.03.2005 23:54
xzn
 
#49 17.03.2005 00:02
Det har vel også noget at gøre med, at is99 var det hold der nåede længst i kvalifikationen, men som lige akkurat ikke kom med.
Takuchapa wewe KABISA!
 
#51 17.03.2005 00:06
InterState99 blev ikke smidt ud pga manglende demo?
 
#55 17.03.2005 00:26
nej netop! Det der er problemet jo!
læs lige begge mine forgående comments igennem en ekstra gang, inden du kommer med dit feedback, på forhånd tak :)
 
#136 17.03.2005 13:08
Vi har skam læst dine comments, men det er jo sort det du skriver.

ESL VAR jo konsekvente. Straffen for manglende demo er en slettet kamp, og is99 FIK jo deres kamp mod os slettet. Dagen efter havde is99 et spinkelt håb for at kunne kvalificere sig, de skulle slå fearsome 28-2 eller noget i den stil. Det gjorde de ikke, og DERFOR kom de ikke med. Ikke fordi de var smidt ud af ESL (så havde de jo nok heller ikke spillet kampen dagen efter).

Fatcap derimod, var i et bracket system, hvor de SKULLE vinde kampen for at gå videre. Den kamp får de så slettet, og dermed har de slet ingen mulighed for at gå videre.

Læs lige dine egne posts, og fortæl mig så hvor meget mening de giver.
And that's that!
 
#210 18.03.2005 18:15
Det giver ingen mening det du skriver, så kan desværre ikke hjælpe dig.
 
#85 17.03.2005 09:49
Nu må du simpelthen til at sætte dig ind i tingene inden du poster.
De to sager et vidt forskellige i og med fatcap var i en knald eller fald kamp, IS99 var i et gruppespil, hvis ikke du kan se forskellen må jeg bede dig lade være med at poste nogensinde igen.

Hvis det er lignende vrøvl der kommer fra dig i fremtiden bliver dine kommentarer slettet.

Og ligefrem at påstå at IS99 skulle ha "hovedet i bukserne" på en ESL admin.. helt ærlig bliv dog voksen.

Jeg kan lige til slut sige at hvis MAGNUM havde trukket sig lige efter de var gået videre mod fatcap, ville fatcap også ha fået den plads, så vær nu venlig i fremtiden at både tænke dig om og sætte dig ind i sagerne.


'\_______/' - Karbad
 
#86 17.03.2005 09:50
Nu er det sikker BARE mig KrYDoLPH, men FaTCAP røg ud da de på ADMINS FORLANGENDE IKKE KUNNE VISE DEMO!
MAGNUM har aldrig efterlyst en demo, vi havde RIGELIGT i hltv. ESL Admins mente ikke de var overbevist om noget, men ville gerne se ineyes demo. (Altså har de tænkt hMmMmz0R til avien? who knows.)
Hvis du så kigger på kval brackets kan du se at vores kamp mod fatcap var vind eller forsvind. Hvorimod IS99 var gruppespil, og at de som fatcap tabte kampen på manglende demo, men så til gengæld stadig havde en "chance" for at gå videre, lidt ligesom der er en "chance" for fatcap ikke cheatede. get it? got it? doubt it!
GOD DAY TO YOU SIR!
Get it? got it? Doubt it!
 
#43 16.03.2005 23:41
Hehehe. Du har stadig ondt i røven over dine mates røg ud hva?

Lad mig lige slå fast én gang til - og personligt over for dig. Vi har på intet tidspunkt krævet demoer fra fatcap - det var ESL admins der gerne ville nærstudere nexiz's ineyes demo. Det VI gjorde, var at lave en .avi udfra HLTV demoen, med tydelige (medmindre man self. er fatcap fan) beviser på deres snyderi. ESL admins ville dog godt være 110% sikre i sin beslutning går jeg ud fra, og grundet lag og andre problemer der kan være med en HLTV demo, forlangte de en ineyes demo af nexiz. Dette kunne han ikke levere - sjovt nok, og admins straffede dem efter regelsættet.

Som alle andre fik vi første af vide, at nexiz ikke havde en ineyes demo, da ESL offentliggjorde deres statement.

Men du er vel en af dem der bortforklarer episoderne med "Han fik info på ventrilo"..........
Takuchapa wewe KABISA!
 
#54 17.03.2005 00:24
_W_ - Vi har vist efterhånden sagt og hørt de forskellige meninger i den sag, og det gidder jeg ik rigtig deskutere mere, der er masser af steder både her på xpn og på pld du kan se hvad jeg mener, og hvorfor!
Og jeg siger ingen steder at i kræver demoen, det er jeg godt klar over er ESL, men det laver ikke om på at de kræver den i forbindelse med i siger cheat, og de kræver den af IS99 i forbindelse med BT siger cheat! Det jeg siger er, at når et team bliver behandlet på en måde, så ser det ikke særlig godt ud når et andet hold får en helt anden behandling, når de to sager er identiske, det burde man mene ligemeget om man mente fatcap snød eller ej, for det har ikke noget med sagen at gøre overhovedet!
 
#56 17.03.2005 00:27
Sagerne er kun identiske i cheat påstandene - forskellen er så bare, at vi lavede en .avi ud af det og mere end begrundede og beviste vores anklage, mens der slet ikke er noget dokumenteret fra is99 kampen. Derfor undrer det mig i øvrigt, at samtlige spillere ikke optog demo.

Men jeg synes is99 var det rette hold at tage med - det var dem der kom længest i kvali, uden at komme med i turneringen.
Takuchapa wewe KABISA!
 
#57 17.03.2005 00:44
det er jo lidt ligemeget i lavede en demo eller ej når fatcap ikke røg ud på cheat, men på mangel af demo, ligemeget hvor meget du mener du har dømt dem, så har ESL ikke givet jer opbakning i det!
Vi må jo ligesom gå ud fra at det med AVI'er ikke er noget de er intereseret i, i ESL siden de giver jer en straf for det, ihvertfald skal den kun være for deres øjne indtil der er taget en beslutning!
Derfor vil jeg også sige at sager her er ens - og det er ikke fordi jeg har det had til is99 som jeg lyder til, eller jeg tror jeg lige kan få fatcap ind i varmen eller noget! Det irreterer mig bare grænseløst når admins behandler 2 parter/sager forskelligt med dårlig konsekvenser for den ene, og ingen eller betydlig bedre for den anden, når det grundlæggende er det samme de har gjort!
 
#60 17.03.2005 02:06
Altså fatcap kom jo ikke videre fordi de tabte den kamp.. Og dermed ikke kom med i gruppespillet.. Hvor vi imod gjorde.. Så kan ikke se hvordan det er blevet behandlet anderledes.. Fatcap tabte deres kamp og kom ik med i gruppespillet da de skulle ha vundet den kamp for at komme videre..

Edited: 17.03.2005 02:09
xzn
 
#83 17.03.2005 09:47
De er jo også blevet behandlet ens.. Eneste to forskelle er at der i fatcaps tilfælde blevet lavet en .avi, pga. mistanke om cheat, som der tydeligvis ikke har været med is99... Den anden forskel er at is99 var det hold som kom længst i kval'en, og derfor må være det hold, som har fortjent at komme med på afbud.. Havde det været fatcap som var kommer så langt, havde det været dem som kom med... I øvrigt er der ikke nogen som er blevet smidt ud.. Fatcap tabte kampen, og røg derved ud.. Og is99 skulle hente 22 runder for at komme med, hvilket de ikke kunne...
no_user
 
#93 17.03.2005 09:59
Du er om muligt den største idiot jeg nogensinde har mødt, den dag jeg møder en større spade end dig hører du ikke fra mig, der tar jeg til
Thailand og bliver perledykker! FORSVIND NU MED DINE COMMENTS NÅR DU IKKE SÆTTER DIG IND I NOGET! ARGH TEHIOWHTIWE.
Get it? got it? Doubt it!
 
#107 17.03.2005 11:27
Jeg giver op.
Takuchapa wewe KABISA!
 
#138 17.03.2005 13:10
De 2 hold ER blevet behandlet ens. Det ene hold fik bare en straf mod sig senere i turneringen, end det andet.

Hvor svært kan det være at forstå?
And that's that!
 
#117 17.03.2005 12:21
En enkelt episode kan ikke forklares, resten er noget fis.
no_user
#41 16.03.2005 23:35
inferis for the win!
#42 16.03.2005 23:40
imo lyder inferis gamelaunch som en af de kedeligste kampe af dem der!
no_user
#58 17.03.2005 00:54
held og lykke chemistry! -

Look, beyond that farsbrød - the victory, spot it, TAKE IT!
ITS YOURS!!!!
hdN
 
#64 17.03.2005 05:41
lol? de vinder sqda mand, er det for noget med farsbrøden.
Jaaaargh go fuck yourself matie
 
#119 17.03.2005 12:25
farsbrød er godt MmmmmmmMMMmmmMmmMmmMm
#59 17.03.2005 01:52
svær kamp for inferis? Men GL til dem =)
no_user
#62 17.03.2005 04:35
Tror på at Chemistyr vs. BT.cph bliver ligeså spændende! BT spiller ikke helt skarpt for tiden, og Chemsitry er ved at få godt styr på det. :)

Desuden skal det blive sjovt med mypc vs. Magnum - så vidt jeg husker var der vist nogle cheat rygter for meget, meget, meget længe siden omkring mypc...det skal sikkert hjælpe magnum - høhø!!! :p
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#69 17.03.2005 07:40
Hvad er det lige du begrunder med at BT ikke har spillet så godt på det sidste, så har du vist ikke set og fulgt deres kampe:D
AWESOME
 
#122 17.03.2005 12:28
Det har jeg skam, men imo er de kampe ikke nok, til at vise hvorvidt de virkeligt har vendt sig. Deres lineup er forholdsvis nyt, og de har igennem længere tid spillet meget svagt.
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#124 17.03.2005 12:34
Prøv lige læs hvad du selv skriver, deres lineup er pænt nyt, men de har spillet dårligt igennem længere tid, haha:D

Edited: 17.03.2005 12:34
AWESOME
 
#154 17.03.2005 14:35
Ffs - selve teamet BT.cph - med deres forskellige lineups (med et par enkelt faste spillere) har spillet råddent gennem længere tid. Jeg tror simpelthen ikke på at det nye lineup kan gøre noget godt så hurtigt, når det er gået så skidt for alle de andre. Desuden synes jeg chem har spillet voldgodt på det sidste. Så tror det bliver en lige kamp! :)
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#157 17.03.2005 14:39
Nu har det "nye" lineup jo spillet officelt, både til odc, snl og eps kval og der har de klaret det fint fx ved at slå finske redruM i finalen i snl og de to modstandere de havde i kvalen fik ikke et ben til jorden 16-1, 16-8.
AWESOME
 
#160 17.03.2005 15:19
Finnere online... :o
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#171 17.03.2005 16:19
Ja se det gør resultatet bedre:D
AWESOME
 
#207 18.03.2005 16:47
Nej, de spiller da netop som vinden blæser online.
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#209 18.03.2005 17:39
Nej, de har jo netop spillet godt online, men vi får at se hvem der vinder ^^
AWESOME
 
#211 18.03.2005 21:03
Mente finnerne! :P
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#97 17.03.2005 10:15
Mener du at vi har beskyldt mypc for cheat eller hvordan skulle dit indlæg forståes ?
no_user
 
#110 17.03.2005 11:32
FAT NOGET YING JIGGY DI YANG! Han mener nogle andre :D
Takuchapa wewe KABISA!
 
#121 17.03.2005 12:27
Tror måske, at du skulle slå ordet "ironi" op...
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#123 17.03.2005 12:31
Beklager at jeg ikke kunne gennemskue din elendige ironi...
no_user
 
#144 17.03.2005 13:50
Den var ganske god, og du mangler sgu selvironi, hvis ikke du kan se det sjove i det.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#152 17.03.2005 14:34
Tak skal du have - og jeg er ganske enig. Men det er jo yang - så hvad kan man forvente? ;)
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#176 17.03.2005 17:03
Det er jo det. Husker kun alt for godt [9mm]Yang^.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#193 18.03.2005 08:54
Jamen det er jo kun godt du husker det af en eller anden grund, ikke nu jeg skal sige at clanen var lavet til ære for dig ? (selvironi) k?
no_user
 
#194 18.03.2005 09:17
Haha, hvis du så overhovedet vidste hvad selvironi var, så ville det helt sikkert være fint.
70, 60, 60, 60, 38.
 
#208 18.03.2005 16:47
Lub! :D
Udtal mit nick og vind en bajer!
 
#197 18.03.2005 10:51
Om vi har styr på det, må tiden vise.. vi er da igang med at spille en ny mand ind, da hdN ikke er en del af chemistry mere..
Men lad os se hvordan det hele kommer til at foregå.
AMOOOOOOOK!
zE-
 
#213 18.03.2005 22:08
Gogo baljit ;))
no_user
#63 17.03.2005 05:39
i mypc-matchen kan man ikke andet end at tro på fraction & co. De spillede deres to kvalifikations kampe ret godt. Glæder mig til at se dem.
Jaaaargh go fuck yourself matie
#67 17.03.2005 07:11
SK tager den mod eod... Det er da så sikkert...
slap nu af maaain!
 
#77 17.03.2005 09:11
enig.
Xnu - eod
 
#80 17.03.2005 09:36
Hehehehe..
Ellers må i jo vise BISSER og nakke dem :p så vi kan få et nyt tophold i DK ;)
slap nu af maaain!
 
#88 17.03.2005 09:52
yeah, giv os 6 mdr.. det er opskriften!!!
Xnu - eod
 
#90 17.03.2005 09:56
i skal da bare læse xre´s guide til at slå the-titans..
:D
slap nu af maaain!
 
#91 17.03.2005 09:56
been there done that!
Xnu - eod
#74 17.03.2005 08:22
Platoon, du skylder en kasse ølbabz til næste BC, hvis i ikke vinder på nettet :DDD
no_user
 
#120 17.03.2005 12:26
_HVIS _ vi taber, så kan du jo bare trække fra, du skylder os allerede en fra TGH kampen
 
#137 17.03.2005 13:08
Nej, for 2 kasser er bedre end en, når knox og dio kommer ^^
no_user
#81 17.03.2005 09:37
er en af de uhelsige der endnu ikke har set det nye sk i aktion :) så glæder mig :)
Our happiness depends on wisdom
#84 17.03.2005 09:48
chemistry er nice, kan godt gå hen og vinde tror jeg, derudover vinder Faktory.dk - pga fuckin idiot dobbel og hans lorte awp... og de andre har nu også nice aim, ikke det :)!
SÅH:


chemistry vs. Boomtown Copenhagen

Boomtown Aarhus vs. Phantasy Starts Online

Faktory.dk vs. Meet Your Makers



SK Gaming vs. end of discussion

Incredible Teamaction vs. interstate99

xest vs. erogenic

mypc vs. MAGNUM

Hvad er det med alle de beskyldninger med at is99 cheater? de gjorde det kraftedeme godt som underdawGZZZ til BIT2, jeg vil mene de alle er 100% clean, og anizz er et heldigt møgsvin på lan :/
www.razerzone.com
 
#95 17.03.2005 10:02
Må dit multibet gå hjem!
Get it? got it? Doubt it!
 
#200 18.03.2005 11:19
haha, i skal nok vinde :D!!!!!!!
www.razerzone.com
 
#96 17.03.2005 10:05
bortset fra at bt.cph raper chemistry :P Cyb mod Dobbel = godnat dobbel!
Get it? got it? Doubt it!
 
#146 17.03.2005 13:52
Hvad er BT.Cph's lineup, kan du sige mig det? Har lavet mit multibet, men det var uden information om lineup.. :)

Er AtomAlf og MeanQuality og de gutter stadig med?
70, 60, 60, 60, 38.
 
#161 17.03.2005 15:20
Cyberhanen, wazorn, anakin, MQ og jrny.
Så vidt jeg ved.
Get it? got it? Doubt it!
 
#177 17.03.2005 17:03
Nååå, så skal mit bet nok gå hjem. :P
70, 60, 60, 60, 38.
 
#170 17.03.2005 16:13
Hvor kommer cyb ind i billedet? Han har da intet med chem at gøre...?
º¿º
 
#153 17.03.2005 14:34
ja han var rigtig god på lan........
no_user
 
#199 18.03.2005 11:19
ja det syntes jeg han var :)
www.razerzone.com
#92 17.03.2005 09:59
go stil phil :D
Im not a player i just fuck alot
#100 17.03.2005 10:29
Inferis på nettet er altid phun ^^ men er langbuen med :P?
 
#114 17.03.2005 12:13
det vides ikke på nuværende tidspunkt.
Valget kommer nok til at stå imellem Energy og Longbow. Jeg ved personligt ikke hvem der er farligst på nettet, men det finder vi måske ud af.
 
#130 17.03.2005 12:55
Bwahahaha, du ved det ikke, og du er med i klanen???

Det er også svært at på matematisk vis vurdere om uendeligt er større end uendeligt!!!
One goal, one passion - your mom
 
#173 17.03.2005 16:46
Ja det er rigtigt. Jeg ved det ikke.

Vi har som sådan et 5. mands lineup men longbow / IRLbow er halv inaktiv. Samtidigt har vi energy som principielt ikke er en del af vores lineup da han ikke synes det er sjovt at pracce. Trods det så har han ikke noget probleme med at flække folk i officielle kampe.

Så overstående er grunden til at jeg ikke ved hvem der spiller.

Og plz. kom nu med et svar jeg kan bruge til noget istedet for det lort jeg har fået tidligere.
 
#174 17.03.2005 16:51
Jeg vil gerne først gøre opmærksom på at det er utroligt tarveligt at du forsøger at give mig en chance for at være flink. Du ved godt jeg ikke fortjener nogen, og derudover også at jeg umuligt kan være en større idiot end jeg har været.

Håber i vinder jeres kampe.

One goal, one passion - your mom
 
#196 18.03.2005 09:34
Jeg ville tage Energy når det sådan er på nettet!
FCK since 1993

Kommentarer i alt: 215   -  
Side:: 1 [2] 3
(kommer snart)
SK Gaming vs. EG
1-0 til SK Gaming
MYM vs. Alt
1-0 til Alternate
fnatic vs. NiP
1-0 til NiP
Gambit vs. Lemon
1-0 til Gambit
MYM vs. fnatic
1-0 til MYM
SK vs. Gambit
1-0 til Gambit
ESC vs. Cursive
72% på <pl> ESC Gaming
Endelige odds: 1.46
Modtaget 20 bets1% på draw
Endelige odds: 7.09
Modtaget 0 bets27% på <fi> Cursive
Endelige odds: 2.74
Modtaget 0 bets
16-3 til ESC
LDLC vs. aTTaX
71% på <fr> LDLC.com
Endelige odds: 1.49
Modtaget 18 bets1% på draw
Endelige odds: 7.09
Modtaget 0 bets28% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.68
Modtaget 1 bets
16-7 til LDLC
LDLC vs. Alternate
70% på <fr> LDLC
Endelige odds: 1.50
Modtaget 11 bets2% på draw
Endelige odds: 6.16
Modtaget 0 bets28% på <de> Alternate
Endelige odds: 2.70
Modtaget 0 bets
16-1 til LDLC