Denne reklame vises ikke til sitets Club-medlemmer.

Læs mere om Club her!
Glemt kodeord
Husk Opret profil

Hvad var hot - hvad var not?

Skribent: EnriqueC
Tidspunkt: 2008-07-18 23:33
Kategori: Kwazq

 

 

 

Det er præcis en uge siden at Kwazq løb af stablen. Selvom der kun var 175 spillere på deltagerlisten, må arrangørerne Kwazq bestemt kigge tilbage på eventen med et smil på læben. Ud af de 175 spillere var der nemlig en del kendte navne på listen, og det må bestemt være fedt som arrangør, at trække så mange kendte CS-spillere til sit første LAN-arrangement.

 

Desværre var jeg ikke selv tilstede ved eventen, og for at få et bedre indblik i hvordan eventen var, hvad der evt. kunne gøres bedre, hvordan arrangørerne håndterede eventen nu hvor det var deres første af slagsen m.m., så har jeg hevet fat i nogen af de spillere, som var til stede til eventen.

 

Serien er delt op i tre dele - her kommer tredje del:

 

Hvilket hold og spiller overraskede dig mest til Kwazq?

Protryk gGs: Uden at lyde for selvglad, os selv.

 

Evolution boNe: Protryk gjorde det rigtig godt, og af spillerne var det nok coloN eftersom han altid har været en lille online imo :D

 

[SoA]zE-: Det hold som overraskede mig mest, må nok være Protryk - Holdet som ikke særlig mange regnede med, som fik en flot 4. plads - Hvilken spiller.. hmm.. Den er jo svær :D - Men hvis jeg skal vælge, må det nok være pzyclone :p - Den mand overrasker jo gang på gang :D

 

Kasket xLo: Protryk gjorde det jo fremragende så det må være dem, colon overraskede mig fordi jeg ikke har set så random en cs spiller før heh, men jeg synes zneacy gjorde det ret godt for ministorene i de kampe jeg så.

 

dinglerapz methyL: Protryk - de spillede sgu en god omgang cs når man tænker på, at de ikke engang var seedet og at de så formåede at komme på en 4. plads. colonZo synes jeg var en af dem der overraskede mig mest pga hans vilde awp O.o

 

PMC MoRf4r: Protryk og colon. Jeg fik at vide at de/ham spillede en flot event og at colon rammer godt på de der aimmaps, men jeg har desværre ikke selv set deres kampe.

 

 COS TetroN: Protryk/Playzone ville jo være et oplagt valg, men jeg syntes også de fik en temmelig nem vej, så mit valg falder på PMC, og så må jeg sige coloN som den spiller som overraskede mig mest.

Hvilket hold og spiller skuffede dig derimod?

Protryk gGs: Til dels kasket, men det er svært at gøre noget uden en caller - no offence overfor Rejin.

 

Evolution boNe: Doomteam og crazy on stage helt klart, doomteam havde revet os rundt på nettarn et par dage inden kwazq og de levede BESTEMT ikke op til hvad de kan på nettet det er da helt sikkert.

 

[SoA]zE-: Det hold, som skuffede mig mest, ved jeg ikke lige hvem skulle være. Det har været en stor blanding af mix hold, så det svært at sige :o(

 

Kasket xLo: Ved ikke om jeg kan sige skuffede, men havde håbet lidt på evo kunne klare den forbi gruppespillet. Er ikke rigtigt skuffet over nogen spiller og har ikke rigtigt bidt mærke i nogle som spillede under niveau såå.

 

dinglerapz methyL: Mest skuffet over os selv :D Vi kunne godt have givet den en skalle mere.

 

PMC MoRf4r: Pas, så ikke så mange kampe må jeg indrømme :)

 

COS TetroN: Den syntes jeg faktisk er rimelig svær, men det er en tæt kamp mellem Gamehotel og GameGear. Jeg ved ik om jeg havde forventet det store af GH men i hvert fald mere end en 5-6 plads og så troede jeg faktisk GG ville gå til finalen. Jeg ved egenlig ik hvem som skuffede mig mest så jeg siger syndicate.LAN <3 peter :D

Hvad var det mest positive og negative til Kwazq? Og hvis du skulle beskrive Kwazq med tre ord - hvilke ville du så gøre brug af?

Protryk gGs: Det bedste var at alt kørte som det skulle. Negative, maden og deres konkurrencer. De 3 ord: Flot første LAN!

 

Evolution boNe: Det mest positive var McD og det mest negative var også McD fordi den lå så langt væk. Kwazq med 3 ord: dildoraid @ minet&julie

 

[SoA]zE-: Det mest positive var selvfølgelig, at det hele foregik smerte frit - Dog kunne baren godt havde holdt åbent lidt længere tid :D - Ellers var stemning super god ;D - 3. ord.. hmm - Super godt event! ;)

 

Kasket xLo: Positive var det kørte som det skulle og lå tæt på min hometown @ downtown køge heh. det negative er pladsen og tiden mellem kampene. Tre ord: Klap på skulderen.

 

dinglerapz methyL: Positive: Stemningen var god og eventet kørte meget godt, hvis man tænker på det er første gang. Negative: Uden tvivl net forbindelsen :/. 3 ord: Fedt, flot og færdigt. (På den gode måde!) ;)

 

PMC MoRf4r: Det er positiv at de afholder eventen og står fast på trods af at de havde 30 tilmeldte en uge inden eventen. På den negative front må det næsten være antallet af deltagere, men jeg synes kwazq og redferne gjorde hvad de kunne for at skaffe folk til :) .. Tre ord: "Kwazq var nice"

 

COS TetroN: Det mest positive ved kwazq må være at turneringen kørte som planlagt og prisen(Husk det slap:D), og det mest negative må helt klart være deres seeds :) De 3 ord: Præcision, Hygge og Nedern_ToasT! :)

Hvilket hold overraskede dig?
PlayZone (Protryk)
pzyclones money crew
SoA (GameGear)
ministorerne
dinglerapz
KanyleBanden
GameHotel



Kommentarer i alt: 139   -  
Side:: [1] 2

#1 18.07.2008 23:46
protryk mr. popular :D

hvad med fucapo.nEvermore? intet fra dem?
-__-
 
#10 19.07.2008 00:22
Enig, ser ikke nogert fra dem.
Er en Slap mand.
 
#12 19.07.2008 00:27
Det kan være at det sker, hvis en af dem har tid..
 
#13 19.07.2008 00:28
Har det ikke været muligt og komme i kontakt med dem?
-__-
 
#14 19.07.2008 00:30
Ikke rigtigt ;)
#2 18.07.2008 23:46
lyder da til at ha været et kanont event !
#4 18.07.2008 23:48
zNeacy!?!?!?! LOL :D
lagerismen
 
#34 19.07.2008 01:43
hey! is på puukie jeg sagde udemærket, ikke verdensbedsteaimkidintheuniversealsoandinsweden! så chill :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#37 19.07.2008 01:49
Hvis du i det mindste skulle hive nogen frem fra vores hold så skulle du da hive trace frem.. :D
lagerismen
 
#38 19.07.2008 01:51
hvorfor rose en som man allerede ved spillede sygt ? :P hvorfor ikke rose en som jeg mente gjorde det fint ? ;)
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#39 19.07.2008 01:52
Altså personligt har jeg jo spillet meget med både trace og zNeacy, og jeg er 100% sikker på at zNeacy kan spille flere længder bedre end hvad han gjorde for os til Kwazq.. Trace derimod har jeg aldrig set spille sygere end det han gør for tiden
lagerismen
 
#40 19.07.2008 01:55
ja okay men det ændre jo stadig ikke på jeg synes han gjorde det fint :)

Desuden var det også begrænset hvad jeg så som jeg også har skrevet, nu har jeg spilelt mod zneacy før og der har han ikke spillet så godt som han gjorde mod os før :)

Edited: 19.07.2008 01:58
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#41 19.07.2008 02:00
Det er sgu også cool nok, selvfølgelig har du ret til din mening, ligesåvel som jeg har ret til at synes noget andet. :)
lagerismen
 
#42 19.07.2008 02:11
nåh troede du var sur på mig jo men hvis du bare ville snakke så er det jo helt ok...(lol) men selvf hvis du mener han ku ha gjort det bedre så er det klart du tænker w00t :P

Edited: 19.07.2008 02:11
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#43 19.07.2008 02:21
Dunno.. Han spillede vidst rimelig galt mod jer, men overall synes jeg ikke han var specielt over niveau. =)
lagerismen
 
#46 19.07.2008 02:49
trace var jo for hjernedød til kwazq :).
#5 18.07.2008 23:51
Kanon at protryk overraskede og at colon har fået så megen positiv omtale.. Håber bare ikke det stiger personen til vejrs med attitude og sådan ;)
 
#33 19.07.2008 01:41
I dont think so :D
 
#44 19.07.2008 02:22
Du har ellers fået et fint "Arrogance" A efter dit nick :P
 
#47 19.07.2008 02:54
haha
#6 18.07.2008 23:52
gad godt have været der :<
Pyro - KPS
#7 19.07.2008 00:06
Kan ikke forsåt, hvorfor alle svare ColoN - KAn godt forstå de svare Protryk som en overraskelse, men det kan vel ikke komme bag på flere at colonz0 rammer fjaes...
:D?
 
#20 19.07.2008 00:51
Nu besad manden nok det største online "ry" man kan finde, eller i hvert fald tæt på, så han havde jo noget at leve op til.

Edited: 19.07.2008 00:55
why so serious!
 
#23 19.07.2008 01:14
Ikke ifølge mig. Han ramte da skalde til slap #14, så meget onliner har han da ikke været...
:D?
 
#57 19.07.2008 11:50
Kun blev taget for cheat under et andet navn, det er ikke særlig online...
why so serious!
 
#58 19.07.2008 13:15
Har jeg ikke hørt eller set noget om. Så det vælger jeg ikke at tro på til, det modsatte er bevist...
:D?
 
#66 19.07.2008 13:49
#65 , så må du jo selv se om du kan se det.
why so serious!
 
#69 19.07.2008 14:17
Ser skummelt ud. Men det ændre stadig ikke den fact at han efter SLAP #14 ikke havde mere at bevise...
:D?
 
#63 19.07.2008 13:39
Det passer ikke - han er aldrig taget for cheat. Der er lavet avi's, men det er aldrig blevet bevist at han har snydt - og det har han ikke :)
 
#65 19.07.2008 13:48
http://www.youtube.com/watch?v=ZxkawkDOKJs

Nej det er bare mig der er blind... sådan spiller man nemlig normalt. Det der er mere end rigeligt bevis på at han snød.
why so serious!
 
#68 19.07.2008 14:06
Som sagt.. det er aldrig blevet bevist at han har snydt, som i, der aldrig er blevet taget noget screen eller noget som helst. Jeg holder fast i at han aldrig nogensinde har så meget som eksperimenteret med snyd. Har trods alt spillet cs med manden i 7 år og kender personen.
 
#72 19.07.2008 14:32
Så når du ser den film, så vil du altså sige, at der ikke er noget snyd der? :)
 
#74 19.07.2008 14:41
Ja.. du har da ingen ide om de har stået der 400 runder i træk - eller hvor meget de har larmet. Desuden kender jeg coloN's spillestil - tit flyver han ud fra et hjørne mens han holder den inde. Oftest står der ikke nogen, nogen gange står der nogen.
 
#75 19.07.2008 14:45
Alrighty..
 
#81 19.07.2008 15:21
Lad nu vær at spil dum.

Der er tydelig snyd på det klip, og who the fuck cares om colon har snydt i en 2on2 cup år tilbage. Han har spillet et flot event på lan nu og er blevet anerkendt for det - ingen grund til at du skal fremstå som en ignorant.
Dr. Phil siger: "tab dig tykke!
 
#83 19.07.2008 16:03
Det er jo tydeligt at det er snyd der på, men så længe han har rettet op på det, og spiller på det niveau han nu gør, og med det han viser på lan, er det jo lige gyldigt. Glem fortiden, tænk på nutiden og fremtiden :)

Jeg vil være med at største delen af spillerne fra top10 i Danmark, har snydt på et eller andet tidspunkt, and so what?
F.I.P
 
#82 19.07.2008 15:25
Nu har jeg set ineye lige da jeg begyndte at spille med coloN. Ikke nok med spaderne han spiller mod stepper konstant så stiller de sig også de samme steder 10 ud af de 15 runder. Der var kun 2 ting jeg syntes var underlige da jeg så demo men man kan jo også være heldig.
 
#89 19.07.2008 17:41
Ja, og de siger han cheater fordi at colon laver rigtig mange strafes for at tjekke hvor de er. + er hltv lidt forsinket i forhold til crosshair, så der er ikke engang 75% sådan det ser ud.
Dem han spiller mod gjorde jo ikke engang modstand... (Ignorer hans wallbangs og nades, og er overhovedet ikke klar til at skyde når han dukker op.) Det må have været de største akakakakerer han har spillet mod.
 
#91 19.07.2008 18:04
Du skulle bare se ineye demoen -.-

de larmer rundt som elefanter.
avi'en er godt lavet fra deres siden, men er jo totalt fail da man jo nemt kan se at han begynder at skyde efter dem imens han er omme bag muren UDEN at skudene rammer muren.. total fejl avi hvis det stod til mig lol
 
#77 19.07.2008 14:57
Sad lige og ledte efter demoen, men jeg har smidt den ud. Jeg nægter at starte min coloN (nabnbn) vs resten af befolkningen på xplayn igen - så der kommer ikke flere kommentarer herfra :)
 
#88 19.07.2008 17:38
Ej okay, 60% af klipsne var hvor colon lavede nogle strafe tjek, altså han går frem og tilbage og så lidt mere frem hele tiden, for lige at få et glimt at fjenden.
 
#107 20.07.2008 20:09
Jeg er tæt på at sige at det er dig der er blind når du ikk kan se hvordan avi'en er lavet. synes ikke engang det ser specielt underligt ud i forhold til hvordan han spiller normalt men selvfølgelig du har ikke set coloN så meget så du ved jo ikke hvordan han spiller :)
 
#109 20.07.2008 20:24
Nej det er også ofte jeg pre-shooter med awp for at virke hurtigere.
why so serious!
 
#110 20.07.2008 20:29
Okay men du siger han snyder i den avi? det er da for dumt :).. han pre-fire skyder igennem og regner med folk er der det sku ikk undre mig han har hørt de fleste af dem han har skudt eller set dem tidligere viser avi'en jo heller ikke så det er dumt at bruge den som bevis det holder ikke i retten ;)
 
#111 20.07.2008 20:35
Du læser jo slet ikke hvad jeg skriver, hvorfor så tage debatten op med dig.
why so serious!
 
#112 20.07.2008 20:44
Du skrev: " Det der er mere end rigeligt bevis på at han snød." Jeg skriver den avi ikk holder i retten som bevis på han snød hvor har du ser du problemet henne? :)
 
#113 20.07.2008 20:54
Det indlæg havde du allerede svaret på, debatten fortsatte lille ven.
why so serious!
 
#114 20.07.2008 21:01
Det du skrev med "Jeg prefire også" var en ligegyldig kommentar for ikke at virke nedgørende skriver jeg bare videre hvad jeg coloN gør for kan stadig ikk se hvordan du siger han snyder men nu hvor det åbenlyst er dig der er helt væk så synes jeg du skal tage tid til at læse både dine kommentarer igennem nogle gang så kan du se du er galt på den "lille ven" ;)
 
#115 20.07.2008 21:04
den var nu ikke nedgørende, men den var DYBT ironisk.

Og der er bestemt ikke noget galt med mine kommentarer, du er åbenbart bare af en anden opfattelse end mig. Det er bare et eller andet latterligt forsøg fra din side om at komme med noget.

Men hvis jeg fik lov at se demo'en han har slettet ville jeg da kunne vurdere om han rigtigt snyder eller ej, men nu hvor det der står som eneste bevis vil jeg sige MEGET suspekt, tiltrods for modstanderen uden tvivl ikke har styr på en skid. Ene og alene pga det fakejump han skyder på.

Edited: 20.07.2008 21:08
why so serious!
 
#116 20.07.2008 21:26
Altså du svarer mig aldrig med dine kommentarer? :). Og hvad for et forsøg jeg prøver på det ved jeg ikk hvad du mener med det jeg vil blot påpege dem der tror at man snyder ud for en avi må tænke sig lidt mere om for det er ikke et bevis sååh ved ikk hvad du skriver med det men lad os lukke det her vi forstår alligevel ikk hinanden så det kan være ligemeget ,)
 
#117 20.07.2008 22:37
Jeg forstår godt dig, det omvendte er bare ikke gældende.
why so serious!
 
#128