Denne reklame vises ikke til sitets Club-medlemmer.

Læs mere om Club her!
Glemt kodeord
Husk Opret profil

Holdene taler ud efter Kwazq - del 1

Skribent: EnriqueC
Tidspunkt: 2008-07-18 20:17
Kategori: Kwazq

 

 

 

Det er præcis en uge siden at Kwazq løb af stablen. Selvom der kun var 175 spillere på deltagerlisten, må arrangørerne Kwazq bestemt kigge tilbage på eventen med et smil på læben. Ud af de 175 spillere var der nemlig en del kendte navne på listen, og det må bestemt være fedt som arrangør, at trække så mange kendte CS-spillere til sit første LAN-arrangement.

 

Desværre var jeg ikke selv tilstede ved eventen, og for at få et bedre indblik i hvordan eventen var, hvad der evt. kunne gøres bedre, hvordan arrangørerne håndterede eventen nu hvor det var deres første af slagsen m.m., så har jeg hevet fat i nogen af de spillere, som var til stede til eventen.

 

Serien er delt op i tre dele - her kommer første del:

 

Evolution-eSport

Oliver 'Minet' Minet

Mark 'Kix' Skovfoged

Peter 'rave' Skovbjerg

Michael 'boNe' Hansen

Anders 'zapnald' Laursen

 

Interview med boNe:

 

Hej boNe og tillykke med sejren i B-turneringen. Ved at kigge på listen over deltagere så det bestemt ikke lyst ud for jer, hvis I endte i A-turneringen. Hvordan tror du egentlig selv I havde klaret jer, hvis det var tilfældet at I deltog i A-turneringen fremfor B-turneringen?

Tak, tja det er svært at sige. Nu fik vi et lidt skidt event moralemæssigt pga vi endte i B eftersom vi ikke blev seedet. Men jeg tror da på vi kunne have klaret os til i hvert fald et par kampe ind i slutspillet hvis vi havde fået chancen for at spille os varme og have lidt gejst på.

 

Til eventen gjorde I brug af Kix, da dalle desværre ikke havde mulighed for at deltage. Gjorde det nogen forskel på jeres spil, og havde I klaret jer endnu bedre, hvis det var dalle som spillede frem for Kix?

Uden at tage noget fra kix så er dalle nok en bedre spiller, den bedste på vores hold når han er varm. Men jeg tror ærlig talt ikke det havde ændret det store efter vores morale var helt i bund da vi ikke blev seedet. Det var bare generelt et off event for os. Men nu kan vi se frem til starte lidt på ny med dalle igen eftersom han ikke har spillet med den sidste måned eller 2.

 

Hvordan synes du arrangørerne klarede sig til eventen? Hvis vi ser bort fra internettet, kørte det hele så som det skulle?

Ja der var ingen problemer overhovedet, lige udover seeds men det er sgu en lille og nem ændring til næste LAN og det er der intet at gøre ved. Flot første lan.

 

Hvad kunne evt. forbedres til næste version af Kwazq?

Lige spurgt på vt, nævnt i flæng: internettet, manglende cult piger, evt. flere pandora'er, forhånds aftale med det lokale pizzabar.

PlayZone

Morten 'coloNzo' Johansen

Marco 'Snappi' Pfeiffer

Nikolaj 'zn0v' Sigvard

Andreas 'gGs' Hansen

Morten 'zeeth' Ottosen

 

Interview med gGs:

 

Hej gGs. Til at starte med, så lad mig lige høre dig ad: er du tilfreds med jeres indsats til Kwazq #1, eller kunne det godt have gået bedre?

Om jeg er tilfreds? Ovenud tilfreds. Vores forventninger var i bund optil, af flere grunde. Vi kunne måske have været ekstra heldige og have fået en 3 plads over PMC, men morfar havde ikke lyst at tabe til os (mig) endnu. Men jeg synes vi gjorde det rigtig godt :)

 

En del mixhold var på listen over deltagere til Kwazq. I stillede dog op som hold, og det klarede I egentlig ret flot. Var grunden til jeres præstation, at I var et hold og havde styr på taktikkerne, eller hvad vil du mene var grunden til at I bare klarede jer bedre?

Jeg tror måske det hjalp en smule at vi alle vidste, at vi også var et hold bagefter. Det giver nogen fordele ingame, men jeg vil ikke vove og påstå at vi har et teamplay der nærmer sig bare middel. Det kan sagtens blive bedre. Og taktikker - altså, mange vil nok kalde det gokketacs (de er kedelige at køre og spille imod, har jeg hørt iflg. "pålidelige kilder"), og de kører fint imod mixteams, da det trækker spillet lidt ud, og de andre kan blive utålmodige. Det har nok hjulpet, men jeg kan nok ikke svare dig præcis på hvad der gjorde hvorfor vi endte, der hvor vi gjorde. Men vi gav aldrig op, og havde altid den fornødne stemning, i mine øjne.

 

Hvordan synes du arrangørerne klarede sig til eventen? Hvis vi ser bort fra internettet, kørte det hele så som det skulle?

Jeg var meget imponeret så godt det kørte, alt taget i betragtning. Serverne laggede engang imellem (rekylet), men ikke noget nævneværdigt. Synes bestemt de fortjener et stort applaus for det arbejde de gjorde. Og så fuck internettet... det er ikke det man tager til LAN for.

 

Hvis du skulle give arrangørerne et råd eller to til næste omgang af Kwazq - hvad skulle de råd så være?

En kantine der kan tilbyde mere end toast (Selvom jeg synes de smagte godt) - iøvrigt thumps op for at i havde massere af vand. Jeg nåede op på noget der ligner 13 vandflasker fra fredag aften til lørdag midnat. :D Mit sundeste LAN nogensinde. Og så at få mere styr på de konkurrencer der skal køre ellers - der var et par ting der blev aflyst, desværre. Jeg havde personligt glædet mig meget til 5on5 fodbold...

Spirit of Amiga

Baljit 'zE-' Lal

Martin 'woodi' Holm

Emil 'soga' Buchwald

Christian 'stagep' Stage

Troels 'Zoop' Magnussen

 

Interview med zE-:

 

I gik fra at vinde SLAP LIVE #15 til at ende på en tredjeplads til Kwazq. Havde du selv forventet det, og hvad gik der galt, siden I ikke formåede at vinde eventen?

Jeg håbede selvfølgelig på, at nå til finalen og så håbe på en sejr - Men vi fik ikke vores spil igang imod PMC og de spillede en bedre kamp end os, hvilket gjorde, at de fuldfortjent fik den finaleplads :<

 

En del mixhold var på listen over deltagere til Kwazq. I stillede dog op som hold, og det klarede I egentlig ret flot. Var grunden til jeres præstation, at I var et hold og havde styr på taktikkerne, eller hvad vil du mene var grunden til at I bare klarede jer bedre?

Om vi var hold eller ej, kunne man ikke rigtigt dømme - Vi havde slet ikke praccet op til hverken SLAP eller KWAZQ - Vi havde dog en utrolig god ingame-leader i form af Zoop, som klarede det rigtigt godt.. Vi ikke rigtigt hvad grunden er.. - Måske ramte vi liiige en tand mere :o)

 

Hvordan forberedte du dig så personligt til SLAP og Kwazq? 

Jeg prøvede at spille så meget CB og mix, som jeg overhovedet havde tid til - Dog blev det ikke til så meget..

 

Hvordan synes du arrangørerne klarede sig til eventen? Hvis vi ser bort fra internettet, kørte det hele så som det skulle?

Jeg blev positivt overrasket - Havde forstillet mig, at der var noget, som ville gå galt, men nej - De klarede det rigtigt godt og de var gode til at hjælpe, hvis der opstod små problemer.. - Men alt i alt, så synes jeg de var rigtig gode :)

 

Hvis du skulle give arrangørerne et råd eller to til næste omgang af Kwazq - hvad skulle de råd så være?

Hmm .. Få et bedre internet :D - Det kunne jeg godt savne.. Håber også, at der er flere som melder sig til eventet, da det var super godt og plads til mange flere end vi var ;)

Kasket

Peter 'Maximus' Østergaard

Marc 'katulen' Winther

Jesper 'luffeB' Andersen

Tomas 'xLo' Falden

Allan 'Rejin' Petersen

 

Interview med xLo:

 

I blev seeded som nummer 5 men endte på en skuffende 7. - 8. plads. Hvad gik der lige galt? Var I ikke forberedte nok?

Jamen altså, ja skuffende dog ikke noget vi lægger så stor vægt i, vi ved vi kan gøre det bedre. Men altså ikke rigtigt så mange undskyldninger herfra, vi manglede vores awp skytte og derfor forsøgte vi med en ny spillestil som ikke lige faldt i vores favør, desuden spillede vi ikke optimalt så er det svært at lege i den sjove ende.

 

I valgte at gøre brug af Rejin i stedet for steaM. Førstnævnte spillede du sammen med i Anxiety, hvor han dog røg på porten. Hvordan var det at spille på hold med ham igen?

Heh allan er jo en sjov gut men vi havde egentlig ikke noget valg da steam ikke kunne pga andre aftaler, Maximus kunne kun tage med hvis allan kunne tage med også, så de kunne splitte udgifterne herover til DK. Desuden spillede vi jo ikke med allan så vildt lang tid men det var da sjovt at spille med ham igen :)

 

Hvordan synes du arrangørerne klarede sig til eventen? Hvis vi ser bort fra internettet, kørte det hele så som det skulle?

heh udover det, så gjorde de det egentlig udemærket, ehm turneringen kørte forholdsvist på skinner, og serverne kørte også fint. Det største problem i for mit vedkommende var, at der ikke nogen pause var mellem kampene. Det må gerne fixes til næste gang.

 

Hvad kunne evt. forbedres til næste version af Kwazq?

Ting som de måske kunne ændre til næste gang er måske sikkerheden, man kunne bare vade ud med tingene, måske noget nummer id eller lign.

dinglerapz

Michael 'Friis' Jørgensen

Casper 'caution' Skaaning

Wotan 'methyL' Brabæk

Mathias 'kaciz' Kragh

Danny 'BERRY' Krüger

 

Interview med methyL:

 

I blev seeded som nummer 6 men endte på en skuffende 7. - 8. plads. Hvad gik der lige galt? Var I ikke forberedte nok?

Dinglerapz holdet blev dannet dagen før kwazq, nærmer 19.45 torsdag aften.. Så vi har sådan set slet ikke forberedt noget som helst op til lanet i form af tacs og praccs. Vi gik efter at vinde vores gruppe og det formåede vi også!

 

Hvis I derimod havde forberedt jer, og i stedet havde fået banket nogen taktikker på plads - hvor langt var I så nået?

Det lidt svært at sige, men vi havde forhåbentlig levet op til vores seed og gerne længere!

 

Noget overraskende valgte I at gøre brug af BERRY til eventen. Gjorde det nogen forskel på jeres spil, at I havde en spiller i hold opstillingen som få uger inden var blevet taget for snyd?

Vil ikke mene at det gjorde en forskel på vores spil at have berry med. Han præsterede fint på lan selvom der lå lidt af et pres på ham ;)

 

Hvordan synes du han håndterede presset?

Jeg kunne fornemme at han var lidt nervøs, men det er også klart når folk forventer at se at han kunne spille uden snyd.

 

Hvordan synes du arrangørerne klarede sig til eventen? Hvis vi ser bort fra internettet, kørte det hele så som det skulle?

Synes faktisk det var et rigtig godt event med masser af plads, god kiosk, dygtige admins.. der var i hvertfald styr på tingene og kampene blev spillet til tiden

 

Hvad kunne evt. forbedres til næste version af Kwazq?

Jeg synes at der manglede aktiviteter som fx fodbold turnering og sådan + et bedre "sovekammer".

De øvrige artikler vil komme op i løbet af aftenen.

 

 

Links:

Kwazq

Eventliste

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 119   -  
Side:: [1] 2

#1 18.07.2008 20:27
kender ik dalle troede kix du var bedre?:D
Men alligvel!
#2 18.07.2008 20:29
Puuha Mark, den sad lige i skabet ;(
ham du kun ser på hltv
#3 18.07.2008 20:29
En lige i højre til kix ;s
grinereN
 
#56 18.07.2008 23:26
Det var nu bare ment som i at dalle er vores bedste spiller. Ikke andet :)
ish for life
 
#57 18.07.2008 23:28
Derfor tar du stadigvæk lidt af glansen fra kix :p
grinereN
#4 18.07.2008 20:35
Fine interviews :) !

Lyder til at have været et velfungerende lan.
(>'_')> <('_'<) (>'_')>
#5 18.07.2008 20:36
fedt koncept :)
Geden der gik i tivoli
#6 18.07.2008 20:44
Heh allan er jo en sjov gut men vi havde egentlig ikke noget valg da steam ikke kunne pga andre aftaler, Maximus kunne kun tage med hvis allan kunne tage med også, så de kunne splitte udgifterne herover til DK. Desuden spillede vi jo ikke med allan så vildt lang tid men det var da sjovt at spille med ham igen :)


hahhaha
SkurkfjernereN
 
#13 18.07.2008 20:52
i like :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#14 18.07.2008 20:56
Ifølge mig er det jer som er fra den forkerte del, skide djævle beboere. :D
SkurkfjernereN
 
#18 18.07.2008 21:03
Der er ingen forkert del, Jylland stinker bare :D
DIY OR DIE
 
#22 18.07.2008 21:06
Er du flyttet?
SkurkfjernereN
 
#25 18.07.2008 21:11
Nej, jeg bor stadig i Århus. Jeg valgte at blive selvom jeg fik tilbud om at flytte til Hovedstaden :)
DIY OR DIE
 
#29 18.07.2008 21:18
360 grader vand..... der er en grund til I er havnet der :O)

Du valgte så bare denne rette løsning.

Edited: 18.07.2008 21:18
 
#33 18.07.2008 21:29
jamen du er helt forkert på den, sådan er det bare ;D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#38 18.07.2008 21:40
haha okay så
SkurkfjernereN
 
#39 18.07.2008 21:48
så is på en anden gang ik ^^
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#43 18.07.2008 22:01
haha slapper skam helt af :D:D
SkurkfjernereN
 
#71 19.07.2008 01:31
Fag ! så bare skriv som om jeg bare var HERRE ringe :D jeg fyrede den da lige så godt som jer :D
lies
 
#72 19.07.2008 01:34
hah nej overhovedet ikke mate du spillede fint :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#73 19.07.2008 01:36
Haha :D bare lige hvis man læser det hurtigt :P!
lies
 
#75 19.07.2008 01:40
nej det er hvad du tror jeg skrev!! føler du dig da truffet hva?! :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#76 19.07.2008 01:43
Haha jamen lige hurtig imo ! :D

Men Fuck det jeg hyggede mig :D!
lies
 
#77 19.07.2008 01:44
yeah det var også hygge champ ^^ tror stadig jeg har allergi fra det kolonihavehus !! gal det var fucked :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#78 19.07.2008 01:46
Hahaha det var så godt :D det var jo love house ! det er ikke sidste gang siger jeg dig !
lies
 
#79 19.07.2008 01:48
Det kan du være 100 på det er haha! der er kun 2 muligheder hvis jeg skulle komme der igen :D 1 - dør af allergi eller astma haha eller 2 vi bliver nakket af 2 kampdrunke HA supportere :D
det forbudte trix !
xLo - CAP
 
#81 19.07.2008 01:59
Hahahah de der 2 FARK de var jo latterlige :D
lies
#7 18.07.2008 20:48
Enig mht cultpiger
xre is a weakness
#8 18.07.2008 20:50
Lyder til at have været et fornuftigt lan.
Make H$ or die Tryin'.
elf
#15 18.07.2008 21:00
Hvad plads ente Protryk på :)?
Smager din bøf godt ?
 
#16 18.07.2008 21:00
4. plads så vidt jeg husker..
Are You Shpongled?
 
#19 18.07.2008 21:03
Du har ret.
 
#21 18.07.2008 21:05
Tahakker :)v
Smager din bøf godt ?
#17 18.07.2008 21:01
Nu er jeg efterhånden lidt træt af at høre dem fra Evolution-eSport whine, over at de ikke blev seedet. Hvis de virkelig er så gode, så var de vel gået videre anyway - det var jo trods alt kun dinglerapz de skulle have slået.
FCK since 1993
 
#20 18.07.2008 21:04
yea!
Are You Shpongled?
 
#34 18.07.2008 21:30
Enig.
Skæve børn leger bedst.
 
#45 18.07.2008 22:19
Det er vel stadig en af grundene til de ikke kom i A?????
 
#58 18.07.2008 23:33
Næ, hvorfor det? Hvis de taber til dinglerapz, som endte 7.-8., så ville de da også kunne tabe til et useedet hold.
FCK since 1993
 
#59 18.07.2008 23:38
Det kan da aldrig være det samme om de blev seedet eller ej, der ville stadig være større chance for at de kom i A hvis de var blevet seedet. :)
 
#61 18.07.2008 23:43
Det er da ikke altid sikkert. Man kan altid være uheldig i bracket-systemer. Desuden var de gået videre hvis de havde fortjent det, når de kun skulle slå dinglerapz, eod.
FCK since 1993
 
#62 18.07.2008 23:57
Du sidder og tuder over et svar i et interview, hvor han faktisk prøver at besvare en rimlig vigtig ting.
Og jo, chancen for at møde et useedet hold, som er bedre end dinglerapz, er minimal. Så at sige det er whine er fuldstændig hen i vejret.

FARVEL nu
 
#63 18.07.2008 23:59
Tuder? Jeg er pænt ligeglad med interviewet, jeg snakker generelt. I har jo plapret løs i alle tråde stort set, om hvor uretfærdigt det var, at I ikke blev seedet.

Hvad har I vist på LAN?
FCK since 1993
 
#64 19.07.2008 00:02
Vis mig en comment hvor en fra evolution skriver at det er uretfærdigt, så får du en kage :)
 
#70 19.07.2008 01:29
Tak, tja det er svært at sige. Nu fik vi et lidt skidt event moralemæssigt pga vi endte i B eftersom vi ikke blev seedet.

Er du totalt blæst i hjernen hr.dalle? Eftersom evo ikke har vundet over nogle af de seedede hold på lan kan man ikke whine så meget over det, jo de er nok bedre ind de fleste mix-hold på nettet, men det også nettet- hvor du kan sidde i din læder stol :)

Evo's spillerer er stadig nogle lan rookies og de skal bare tage så meget med de kan fra lans'ne, måske burde de også stoppe med at drikke hjernen ud og ryge sig skæve når de er clan, det jo noget man gør med mixteams...

ps tænk dig om før du skriver... Funa har en vældig fin pointe og det har du ikke..
 
#83 19.07.2008 02:17
Hør her hr. zedt
I dit fine citat kan jeg ikke se der nogensteder er blevet skrevet at det er uretfærdigt de ikke har fået seed, men at de er nede pga de røg i b(?)
Måske er det DIG der burde tænke dig om før du skriver, Hr timsu :))
 
#84 19.07.2008 03:14
Han skriver så med undertonen at det var uretfærdigt at de ikke blev seeded, ved at sige at det var pga seed de røg i b, men man skal kunne slå de andre teams for at vinde alligevel så det egentligt fint nok at rykke i b turneringen istedet for at ende som 7-8 i a? get a brain...

http://xplayn.com/11966?topicId=73722&newsId&betId&userId&blogId&findPost=2948094#2948094
skal jeg finde mere?

ps. jeg timsu'er imod dig, kix og mates any time lede onlinenewbie..
 
#85 19.07.2008 03:37
Og det gør dig bedre end dem eller hvad? Generalt hader jeg også kix. Men at du snyder fordi de andre gør. CMON :DD
 
#86 19.07.2008 04:43