Glemt kodeord
Husk Opret profil

To røde kort uddelt i CBNC

Skribent: chaOz
Tidspunkt: 2008-02-01 23:34
Kategori: ClanBase NationsCup XI

 

 

 

Da ClanBase påbegyndte deres 11. sæson med NationsCup havde de nok næppe regnet med at turneringen ville få så turbulent en start, som den har fået. Allerede i kvalifikationskampene til hovedturneringen var der problemer, da den portugisiske spiller Luan 'luna' Martins anvendte det famøse silentrun eller russerhop, som "funktionen" er blevet døbt herhjemme. En funktion som ClanBase har dømt som ulovlig. Dette resulterede i en ekskludering af Portugal. Siden da har der været heftig debat, bl.a. her på sitet, hvor folk er uenige om silentrun blot er en del af spillet, på højde med eksempelvis bunnyjump, eller det er en regulær fejl i spillet, som der bør være regler imod.

 

Hvorom alting er, har ClanBase fortsat problemer med spillere, som enten er ubevidst omkring deres anvendelse af silentrun, eller bevidst håber på deres brug går ubemærket hen. Denne gang var det Samu 'plastE' Aalto, som i landskampen mellem Finland og Norge anvendte silentrun. Samme aften blev flere af de græske spillere også snuppet, i kampen mellem Grækenland og Slovakiet. Overtrædelserne er blevet takseret til et rødt kort til Finland og Grækenland, hvilket betyder et automatisk nederlag i kampene.

 

Reglen om silentrun har dermed bevist sig at blive et administrativt helvede for ClanBase-folkene, som har en lang sæson foran sig. Hvad værre er, er der fortsat seks hold til undersøgelse om overtrædelse af selv samme regel. De aktuelle kampe som undersøges er; Sverige mod Holland, Rumænien mod Schweiz, og Storbritannien mod Serbien.

 

Om en regelændring er på vej, eller om ClanBase forbliver tro overfor deres kontroversielle holdning til silentrun, må tiden vise. Vi vil naturligvis følge turneringen, og minde de danske landsholdsspillere om at huske på reglen om silentrun i ClanBase-regi. Yderligere information om de to røde kort, og kampene som fortsat undersøges, kan læses på linket nedenfor.

 

 

Link:

ClanBase NationsCup XI

 

 

 

Ovenstående reklame vises ikke til medlemmer af XplayN Club.
Du kan tilmelde dig her.



Kommentarer i alt: 73   -  

#2 01.02.2008 23:40
Godt at se Danmark spiller clean
fabrikismen
#3 01.02.2008 23:41
Uf, hvis det fortsætter, så er der snart ingen hold tilbage. ^^
Reaktionær Landsbytosse
 
#8 01.02.2008 23:43
Så længe holdene kun får røde kort og et nederlag i bogen, vil der vel være samme antal hold tilbage?
Skribent/Analytiker på XplayN.co
 
#19 02.02.2008 00:16
Hvilket egentlig er komplet uforståeligt med dét regelsæt ? :S
"Woohoo" - anonymous
 
#22 02.02.2008 00:31
At smide holdene ud ved første forseelse, synes jeg ville være et overkill.
Skribent/Analytiker på XplayN.co
 
#68 02.02.2008 15:01
Dølle, bare mig der forstod det sådan, at rødt kort = udelukkelse.
Reaktionær Landsbytosse
#4 01.02.2008 23:41
dejligt at se de i det mindste gør noget ved det
lad mig høre jer sige VOLBEAT
#5 01.02.2008 23:42
Har aldrig helt forstået, er silentrun når man binder duck funktionen eller er det også bare hvis man trykker to gange hurtigt på default knappen ctrl ?
 
#7 01.02.2008 23:42
Det kan eftersigende gøres på begge måder, men er svært at kontrollere i en online turnering.
Skribent/Analytiker på XplayN.co
 
#9 01.02.2008 23:50
Ye. Men bliver begge dele betegnet som silentrun ?
 
#10 01.02.2008 23:54
Ja.
Skribent/Analytiker på XplayN.co
 
#14 02.02.2008 00:00
Aight, thx.
#6 01.02.2008 23:42
Clanbases cup, ergo må folk bare følge reglerne.

Dumt af de spillere der har udnyttet silent run :)
Perfect By Nature
#11 01.02.2008 23:54
Sådan en skod regel. Forstå nu bare at det er blevet en del af spillet som flere andre "bugs" er blevet..

Edited: 02.02.2008 07:10
Watch your steps
#12 01.02.2008 23:55
Dumt dumt dumt :/
Ovenstående var ironi, et cetera
#13 01.02.2008 23:56
det volsomt så meget russer jump er gået i overkanten :S
Geden der gik i tivoli
#15 02.02.2008 00:04
overdrevet sag med russer :(
THE HILLS! Lauren (L)
#17 02.02.2008 00:08
lidt nedern med så meget om silent run. skimmer man ikke reglerne eller :> watch and lorn..
no_user
#18 02.02.2008 00:13
Synes altid der er problemer med finnere og online turneringer :D
You look like I need a drink
#20 02.02.2008 00:21
Det er lidt lamt, at Portugal bliver smidt ud med det samme, men da Sverige gjorde det, så skete der ikke rigtigt noget... endnu :)
no_user
#21 02.02.2008 00:29
Kunne være fedt hvis Sverige røg ud :D så kunne man se frem til god mulighed for dansk sejr i år!

Edited: 02.02.2008 00:32
BARSA will never die!
 
#24 02.02.2008 00:33
Nu er det jo ikke just fordi Sverige gjorde det godt sidste år :P
 
#28 02.02.2008 00:36
Men de har stadig et stort udvalg af dygtige spillere, og derfor kan det stadig godt blive problemz for Danmark :D
BARSA will never die!
 
#36 02.02.2008 01:42
Ingen er røget ud siden portugiseren, de har bare fået rødt kort (dvs. tabt deres kamp)
Short hair, dont care!
 
#53 02.02.2008 11:34
Ino, men hvis de så ikke kommer videre fra gruppen, mere i den retning jeg tænkte :)
BARSA will never die!
#23 02.02.2008 00:33
Hva nu hvis 2 hold bruger silentrun imod hinanden? :D
 
#25 02.02.2008 00:35
Tie eller rematch vel :D
roundhousekicked by Chuck Norris
 
#29 02.02.2008 00:36
Begge ekskluderet :P
/care
#26 02.02.2008 00:35
Sverige har med garanti brugt det :D gør svenskere altid lol.
/care
 
#37 02.02.2008 02:14
http://www.gotfrag.com/cs/story/41428/

http://www.youtube.com/watch?v=V6AVPvWqyME
 
#42 02.02.2008 04:07
haha :D ja enten "giver de røde kort" til storset alle hold eller spiller turneringen forfra med russerhop som værende lovligt.
/care
#27 02.02.2008 00:36
wcg om igen
 
#32 02.02.2008 00:56
så så :D
lyl it's the roflcopters!
#30 02.02.2008 00:38
Gad vide hvad der sker hvis begge hold i semi finalen og finalen bruger det..? Ville være katastrofalt for turneringen.
/care
#31 02.02.2008 00:53
hvorfor overhovedet prøve at bruge det, når de udemærket godt ved man ikke må.
SIG FISSE. SIG DET. FISSE.
#33 02.02.2008 01:08
Ligner lidt en gentagelse af wcg eller var det eswc? Kan jeg ik lige huske..
HOLD KÆFT DE ER GODE DE CHIPS HE
 
#35 02.02.2008 01:18
Det var til WCG. Havde ikke mulighed for at følge turneringen, men mener det var det tidligere norske MYM der kom i problemer med det mod nogle koreanere. Er dog ikke sikker. :)
 
#65 02.02.2008 13:42
Det var vist mere end bare 1 kamp det drejede som om i den turnering:)
HOLD KÆFT DE ER GODE DE CHIPS HE
#34 02.02.2008 01:17
Det er da for tåbeligt. Jeg kunne forestille mig, at det er pisse svært at vænne sig af med igen, når man først er begyndt at bruge det i pracc osv. Synes de går lige lovligt meget op i det. De kunne jo også bare tillade det og så er det også ens for alle, plus de slipper for besværet + at udstille sig selv som idioter. :P
#38 02.02.2008 02:24
Lamt at der er så hård en straf overfor silentrun
Edited: 13.37.1337 13:37
 
#54 02.02.2008 11:52
Nej.
Short hair, dont care!
 
#59 02.02.2008 13:00
Synes også straffen er passende.
Skribent/Analytiker på XplayN.co
#39 02.02.2008 02:26
Godt og at se at de fremhæver reglerne! Dog er det ikke så smart for dem, da alle hold næten vil ryge ud på den regl.

Det brude måske tages til efter tanke om, de burde udvises pga russerhop. Jeg vil mene at de burde få et gult kort, og næste gang, ville de ryge ud. Ligesom fodbold :).
SmileymandeN!! :D
 
#64 02.02.2008 13:39
Du får det gule kort IRL :D:D:D
Basshunter - bo[d]ten anna (8)<3
 
#66 02.02.2008 14:08
for hvad?!?!?!?
SmileymandeN!! :D
#40 02.02.2008 03:24
Jeg synes det er plat - det er blevet en del af spillet. Det ligger jo bare i ens spillestil at russerhoppe, så er det fandeme da ikke til at droppe i tide og utide. No go!
 
#43 02.02.2008 05:52
Det da ikke blevet en del af spillet, det har altid været der, man har bare ikke vidst bedre. Man lærer noget nyt, og finder ud af det en bug, og det der ingen der kan sigde imod.

De har valgt at lave regle mod det, så må folk bare respektere det, længere er den ikke :)
 
#70 02.02.2008 20:06
Nej, det er jeg skam udmærket klar over. Jeg kommer bare med min mening om det.
#41 02.02.2008 03:39
Velkommen til WCG, man kan ikke holde turnering med det regelsæt ;(
No Soup For You! Bubbleboy
#45 02.02.2008 06:25
sygt! Hvorfor helved kan nogle bare ikke holde nallerne fra det shiit!?!
#JUHP - www.JUHP.net
 
#46 02.02.2008 07:26
Fordi det lort giver en utilsigtet fordel @ lydløs bevægelse..
Dont We All ???
HT
 
#47 02.02.2008 07:27
jo jo.. men derfor stadig lame !!
#JUHP - www.JUHP.net
 
#55 02.02.2008 12:14
100 % enig
Dont We All ???
HT
#48 02.02.2008 07:52
clanbase burde egentlig kræve et sødt addon som på clankamp's servere, hvor hvis man bruger det crap bliver man bugged :D?

Det kunne være nice nok tbh ... :D?
Indfør vigepligt for Brian!!!!
#49 02.02.2008 09:25
Godt at se reglerne i brug!
#50 02.02.2008 09:51
Dejligt at se en turnering der betragter noget som skaber en kæmpe fordel for spilleren, som ulovligt! Keep it up!
#51 02.02.2008 10:18
no soup for you!
Ohhhhhokay
#52 02.02.2008 11:23
Synes det er en del af spillet, og har lidt svært ved at forstå noget - Portugal bliver ekskluderet, men plaste får rødt kort? Hvorfor? Og hvad er forskellen?
lagerismen
 
#58 02.02.2008 12:59
At Portugal fortsat var i kvalifikationen og Finland er med i turneringen. Det ville være langt mere omstændigt at ekskludere et hold, som allerede er i turneringen, plus jeg synes det ville være for meget for en første forseelelse.
Skribent/Analytiker på XplayN.co